18. kwietnia 2022
Inventer89
Anime, Chicago i powrót Autologa, czyli kolejne plotki o Need for Speed 2022

Tym razem Jeff poruszył kilka tematów dotyczących samej gry. Według informacji które zdobył, gra ma mieć fotorealistyczną grafikę zawierającą elementy anime. Jako przykład podał reklamy, w której "samochód jeździ dookoła, a potem lecą z niego płomienie jak z kreskówek i inne rzeczy. To jest ten rodzaj estetyki, do którego zdają się dążyć" (twórcy gry - przyp. red.). Wygląda więc na to, że efekty towarzyszące podczas jazdy, które obserwowaliśmy na nagraniu bardzo wczesnego buildu gry, niekoniecznie mogą być niezamierzonym lub tymczasowym efektem graficznym, a docelowym efektem wizualnym.
W ostatnich dniach pojawiły się plotki jakoby w tym roku mielibyśmy ponownie zagościć w Miami. Według informacji pozyskanych przez Jeffa, nie ma szans na powrót do klimatów Miami. Tym razem mamy trafić na ulice Lake Shore City wzorowanym na Chicago,
Ponadto w grze ponownie ma się pojawić Autolog oraz zaawansowana modyfikacja samochodów.

Ghost Games pokazało jak powinien wyglądać zaawansowany tuning (nie licząc nieudanego eksperymentu z kartami w Need for Speed Payback). Wydaje się, że ten z Heata jest niemalże idealny i Criterion Games będzie podążał wytyczoną ścieżką, mimo że wszystkie dotychczasowe gry serii Need for Speed spod skrzydeł tego dewelopera nie zawierały rozbudowanego tuningu.
Słowa o powrocie Autologa są dość ciekawe. Ten element gry pokazuje nam na żywo sporą część aktywności naszych znajomych. Pierwsza wersja tego systemu zadebiutowała w 2010 roku w Need for Speed Hot Pursuit. Od 2013 roku (i premiery Need for Speed Rivals) Autolog jest częścią AllDrive - rozbudowanego systemu multiplayer umożliwiającego przenikanie się trybu single i multiplayer. Samej nazwy Autolog używa się coraz rzadziej w odniesieniu do nowszych odsłon. Po słowach Jeffa wygląda więc na to, że Criterion Games będzie chciało przywrócić istotność tego elementu w kolejnej części.
A jak Wy odczytujecie te plotki? Które z nich powinny się potwierdzić, a które tylko pozostać plotkami?
Przeczytaj także:
Need for Speed 2022 tylko na konsole nowej generacji?
?Pomoc Codemasters, data premiery i pierwsze szczegóły o NFS 2022
Nowy, lepszy Tuning Fight!
Komentarze
Nie powielam pomyslu wcielenia anime, a nawet nie rozumiem. Uwazam, ze nie powinno sie tego mieszac do zadnej gry wyscigowej. Sa gry stricte w klimacie anime i te gry powinny zostac tam gdzie sa, takie jakie sa. Co jesli nagle do takich gier typu anime, wsadzimy cos realnego? Warto miec na uwadze ludzi, ktorzy tego nienawidza
( w najgorszym wypadku dac opcje wlaczenia/wylaczenia tego czegos). Sa ludzie, ktorzy to lubia i graja/ogladaja anime. Jednak nikt tym ludziom nie wsadza czegos realnego do anime, lub po prostj czegos niezwiazanego z anime.
Kolejna sprawa: autolog spoko opcja, moze w koncu powroci stary ZAUWAZALNY autolog a nie nijaki AllDrive. Chicago brzmi dobrze, oznacza to, ze bedzie wiecej wyscigow ‘miejskich’, a nie pustynnych lub offroad jak w postaci Payback & Heat. Tuning, jak tuning, byl i bedzie, to juz etykieta nowego NFS. Jednak czy wroci multiplayer z MW12? (ktory oceniam za najlepszy multiplayer w NFS). Dlaczego? Multiplayer byl ciagle, zyl. Byly przerwy miedzy kazdymi zawodami ale nie wyrzucalo nikogo do nudnego lobby, byla roznorodnosc zawodow, a na kazde spotkanie trzeba bylo dojechac. Multiplayer w Rivals + Heat byl najgorszy w serii. Po prostu free roam z innymi i tyle. Nuda po horyzont. Warto miec nadzieje, ze w tryb online bedzie tkniete zycie, poniewaz terazniejsze wyscigowki sa wybrakowane. Patrzac na DIRT5 i migracje Codemasters do EA a takze ewentualna pomoc tego studia w produkcji NFSa nie brzmi zbyt optymistycznie..
Dirty kiedys vs Dirt 5 to tak, jakby tamte byly DIRT5 z 30DLC.. Miejmy nadzieje, ze criterion bedzie mial 100% wklad w produkcje. Sam
Tak wiec: anime niech zostaje w anime, a multiplayer niech w koncu zacznie zyc i byc atrakcyjny!
Autolog - jest nadzieja na dobre multi. Co jak co, ale Criterion dostarczał najlepsze multi (HP i MW12).
Elementy "anime" - zobaczymy jak będzie finalnie. Jeśli gra będzie mieć klimat trochę jak ProStreet to dlaczego nie, nawet by to pasowało. Póki co jestem pozytywnie nastawiony na ten element. W końcu coś innego