18. kwietnia 2022
Inventer89
Anime, Chicago i powrót Autologa, czyli kolejne plotki o Need for Speed 2022
Pojawiły się kolejne plotki dotyczące tegorocznej części Need for Speed. Tak jak poprzednio, autorem tych informacji jest Jeff Grubb z serwisu Venture Beat.
Tym razem Jeff poruszył kilka tematów dotyczących samej gry. Według informacji które zdobył, gra ma mieć fotorealistyczną grafikę zawierającą elementy anime. Jako przykład podał reklamy, w której "samochód jeździ dookoła, a potem lecą z niego płomienie jak z kreskówek i inne rzeczy. To jest ten rodzaj estetyki, do którego zdają się dążyć" (twórcy gry - przyp. red.). Wygląda więc na to, że efekty towarzyszące podczas jazdy, które obserwowaliśmy na nagraniu bardzo wczesnego buildu gry, niekoniecznie mogą być niezamierzonym lub tymczasowym efektem graficznym, a docelowym efektem wizualnym.
W ostatnich dniach pojawiły się plotki jakoby w tym roku mielibyśmy ponownie zagościć w Miami. Według informacji pozyskanych przez Jeffa, nie ma szans na powrót do klimatów Miami. Tym razem mamy trafić na ulice Lake Shore City wzorowanym na Chicago,
Ponadto w grze ponownie ma się pojawić Autolog oraz zaawansowana modyfikacja samochodów.
Ghost Games pokazało jak powinien wyglądać zaawansowany tuning (nie licząc nieudanego eksperymentu z kartami w Need for Speed Payback). Wydaje się, że ten z Heata jest niemalże idealny i Criterion Games będzie podążał wytyczoną ścieżką, mimo że wszystkie dotychczasowe gry serii Need for Speed spod skrzydeł tego dewelopera nie zawierały rozbudowanego tuningu.
Słowa o powrocie Autologa są dość ciekawe. Ten element gry pokazuje nam na żywo sporą część aktywności naszych znajomych. Pierwsza wersja tego systemu zadebiutowała w 2010 roku w Need for Speed Hot Pursuit. Od 2013 roku (i premiery Need for Speed Rivals) Autolog jest częścią AllDrive - rozbudowanego systemu multiplayer umożliwiającego przenikanie się trybu single i multiplayer. Samej nazwy Autolog używa się coraz rzadziej w odniesieniu do nowszych odsłon. Po słowach Jeffa wygląda więc na to, że Criterion Games będzie chciało przywrócić istotność tego elementu w kolejnej części.
A jak Wy odczytujecie te plotki? Które z nich powinny się potwierdzić, a które tylko pozostać plotkami?
Przeczytaj także:
Need for Speed 2022 tylko na konsole nowej generacji?
?Pomoc Codemasters, data premiery i pierwsze szczegóły o NFS 2022
Nowy, lepszy Tuning Fight!
Tym razem Jeff poruszył kilka tematów dotyczących samej gry. Według informacji które zdobył, gra ma mieć fotorealistyczną grafikę zawierającą elementy anime. Jako przykład podał reklamy, w której "samochód jeździ dookoła, a potem lecą z niego płomienie jak z kreskówek i inne rzeczy. To jest ten rodzaj estetyki, do którego zdają się dążyć" (twórcy gry - przyp. red.). Wygląda więc na to, że efekty towarzyszące podczas jazdy, które obserwowaliśmy na nagraniu bardzo wczesnego buildu gry, niekoniecznie mogą być niezamierzonym lub tymczasowym efektem graficznym, a docelowym efektem wizualnym.
W ostatnich dniach pojawiły się plotki jakoby w tym roku mielibyśmy ponownie zagościć w Miami. Według informacji pozyskanych przez Jeffa, nie ma szans na powrót do klimatów Miami. Tym razem mamy trafić na ulice Lake Shore City wzorowanym na Chicago,
Ponadto w grze ponownie ma się pojawić Autolog oraz zaawansowana modyfikacja samochodów.
Ghost Games pokazało jak powinien wyglądać zaawansowany tuning (nie licząc nieudanego eksperymentu z kartami w Need for Speed Payback). Wydaje się, że ten z Heata jest niemalże idealny i Criterion Games będzie podążał wytyczoną ścieżką, mimo że wszystkie dotychczasowe gry serii Need for Speed spod skrzydeł tego dewelopera nie zawierały rozbudowanego tuningu.
Słowa o powrocie Autologa są dość ciekawe. Ten element gry pokazuje nam na żywo sporą część aktywności naszych znajomych. Pierwsza wersja tego systemu zadebiutowała w 2010 roku w Need for Speed Hot Pursuit. Od 2013 roku (i premiery Need for Speed Rivals) Autolog jest częścią AllDrive - rozbudowanego systemu multiplayer umożliwiającego przenikanie się trybu single i multiplayer. Samej nazwy Autolog używa się coraz rzadziej w odniesieniu do nowszych odsłon. Po słowach Jeffa wygląda więc na to, że Criterion Games będzie chciało przywrócić istotność tego elementu w kolejnej części.
A jak Wy odczytujecie te plotki? Które z nich powinny się potwierdzić, a które tylko pozostać plotkami?
Przeczytaj także:
Need for Speed 2022 tylko na konsole nowej generacji?
?Pomoc Codemasters, data premiery i pierwsze szczegóły o NFS 2022
Nowy, lepszy Tuning Fight!
Komentarze
Nie powielam pomyslu wcielenia anime, a nawet nie rozumiem. Uwazam, ze nie powinno sie tego mieszac do zadnej gry wyscigowej. Sa gry stricte w klimacie anime i te gry powinny zostac tam gdzie sa, takie jakie sa. Co jesli nagle do takich gier typu anime, wsadzimy cos realnego? Warto miec na uwadze ludzi, ktorzy tego nienawidza
( w najgorszym wypadku dac opcje wlaczenia/wylaczenia tego czegos). Sa ludzie, ktorzy to lubia i graja/ogladaja anime. Jednak nikt tym ludziom nie wsadza czegos realnego do anime, lub po prostj czegos niezwiazanego z anime.
Kolejna sprawa: autolog spoko opcja, moze w koncu powroci stary ZAUWAZALNY autolog a nie nijaki AllDrive. Chicago brzmi dobrze, oznacza to, ze bedzie wiecej wyscigow ‘miejskich’, a nie pustynnych lub offroad jak w postaci Payback & Heat. Tuning, jak tuning, byl i bedzie, to juz etykieta nowego NFS. Jednak czy wroci multiplayer z MW12? (ktory oceniam za najlepszy multiplayer w NFS). Dlaczego? Multiplayer byl ciagle, zyl. Byly przerwy miedzy kazdymi zawodami ale nie wyrzucalo nikogo do nudnego lobby, byla roznorodnosc zawodow, a na kazde spotkanie trzeba bylo dojechac. Multiplayer w Rivals + Heat byl najgorszy w serii. Po prostu free roam z innymi i tyle. Nuda po horyzont. Warto miec nadzieje, ze w tryb online bedzie tkniete zycie, poniewaz terazniejsze wyscigowki sa wybrakowane. Patrzac na DIRT5 i migracje Codemasters do EA a takze ewentualna pomoc tego studia w produkcji NFSa nie brzmi zbyt optymistycznie..
Dirty kiedys vs Dirt 5 to tak, jakby tamte byly DIRT5 z 30DLC.. Miejmy nadzieje, ze criterion bedzie mial 100% wklad w produkcje. Sam
Tak wiec: anime niech zostaje w anime, a multiplayer niech w koncu zacznie zyc i byc atrakcyjny!
Autolog - jest nadzieja na dobre multi. Co jak co, ale Criterion dostarczał najlepsze multi (HP i MW12).
Elementy "anime" - zobaczymy jak będzie finalnie. Jeśli gra będzie mieć klimat trochę jak ProStreet to dlaczego nie, nawet by to pasowało. Póki co jestem pozytywnie nastawiony na ten element. W końcu coś innego