Ghost Games Producent
Electronic Arts Inc. Wydawca
Electronic Arts Polska Dystrybutor PL
10 listapada 2017 Światowa data premiery
10 listapada 2017 Data wydania w Polsce
12 Wymagania wiekowe
PC | Xbox ONE | PlayStation 4 Platformy
INFORMACJE
Akcja gry toczy się w półświatku Fortune Valley. Twoją ekipę podzieliła zdrada, ale teraz łączycie siły, by w akcie zemsty położyć kres Familii, podstępnemu kartelowi rządzącemu kasynami, przestępczym podziemiem i skorumpowanymi glinami w mieście. W tym raju dla hazardzistów Familia rozdaje karty, a stawki są zawsze wysokie.
Twórz wyjątkowe auta, których wygląd i osiągi możesz modyfikować bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Sprawdzaj granice ich możliwości podczas dynamicznych ucieczek przed policją. Daj się porwać pełnej adrenaliny akcji Need for Speed™ Payback i bierz udział szaleńczych misjach rabunkowych, trzymających w napięciu pojedynkach i widowiskowych pościgach.
WYMAGANIA
Rozdzielczość 720p w 30 FPS na niskich ustawieniach graficznych:
Rozdzielczość 1080p w 60 FPS przy wysokich ustawieniach graficznych:
Need for Speed Payback
Informacje ogólne | Edycje | Sklep | Forum | Newsy | Pliki | Showroom | Dreamshoty | Galeria | Tryby gry i rodzaje wyścigów | Samochody | Mapa | Soundtrack | DLC i aktualizacje | Recenzja | Tuning | Dostosowanie tuningu | Odblokowanie ulepszeń | Postacie | Dziewczyny | Policja | Ekipa | Ligi uliczne | Wraki i porzucone samochody | Osiągnięcia | Karty tuningu | Znajdźki | Reputacja | Tapety | Warto wiedzieć | Dubbing
Komentarze
XD
Edit: nie najczystszy, jest to roztwór nienasycony sarkazmu z trollem.
Z oceną się nie wstrzymam, zedytuje po E3.
Ciekawe czy przebije Forzę Horizon 3
+ Ogromny, ciekawy świat
+ Mnóstwo znajdziek i wyzwań podobcznych
+ Bardzo fajny model jazdy
+ Świetne wyścigi po bezdrożach
+ Ciekawe misje w klasie Ucieczka
+ Tuning Wizualny i dodatki indywidualne
+ Tuning mechaniczny - podział na firmy, poziomy i perki oraz losowanie
+ Wraki - przemyślane i dobrze zrobione
+ Poziom trudności
+ Agresywna policja i brak jej w jeździe dowolnej
+- Średni multiplayer, brakuje świeżości i innowacyjności
+- Obecność mikrotransakcji jest zła, ale nie mają one dużego wpływu na rozgrywkę
- Drętwe dialogi i mocno średnia polska wersja
- Tuning mechaniczny - zbyt wysokie ceny i powolna progresja
- Doczytywanie się tekstur
- Skrzynki przynęty powinny dać możliwość swobodnej ucieczki
Ogólnie rzecz biorąc Payback jest udanym Need for Speedem i najlepszym od lat. Jest kilka drobnych zgrzytów, ale nie wpływają one jakoś znacząco na rozgrywkę. Jestem przekonany, że podobnie jak to miało miejsce 2 lata temu tak i teraz Ghost poprawi większość błędów i wad swojej produkcji. Już poprawiają multiplayer i biorą się za sklepy z częściami - czekam na oficjalny update! Teraz oceniam Payback na solidne 8.5/10, ale nie wykluczam, że po aktualizacjach podniosę ocenę nawet do 9.5/10.
+ DUZY SWIAT
+ BOGATY TUNING
+ KULTOWE POJAZDY
+ SWIETNA GRAFIKA
+ ROZNORODNOSC ZAWODOW
+ ZWIEZLA FABULA
+ TRYB DNIA I NOCY
- 90% SWIATA W GRZE TO SAME PUSTYNNE TERENY
- NIEDOPRACOWANY MULTIPLAYER
- NUDNA FABULA
- MASA BLEDOW
- HUD W MULTIPLAYER JEST IRYTUJACY
- CZASAMI BIEGI NA MANUALNEJ ZMIENIAJA SIE O 2 POZYCJE, A NIE JEDNA
- ZBYT MALO MIEJSC SZYBKIEJ PODROZY
- BLOKOWANIE SIE KOL W TRAKCIE JAZDY
- ZBYT MALO SAMOCHODOW HYPER, JEDNA REGERA JEST ZBEDA W POROWNANIU DO RESZTY
- IRYTUJACE POZYCJE NIEKTORYCH ZETONOW DO ZEBRANIA
- DLC SA NIEINTERESUJACE
- BRAK TROFEOW/ACHIEVEMENTOW ZA POZIOM TRUDNOSCI
- W TRYBIE MULTIPLAYER BRAKUJE OPCJI ZMIENIENIA POJAZDOW POMIEDZY WYSCIGAMI
- W TRYBIE MULTIPLAYER BRAKUJE OPCJI GHOST MODE
- W TRYBIE MULTIPLAYER BRAKUJE OPCJI WYLACZENIE RUCHU ULICZNEGO
Model jazdy jest poprawiony względem poprzednich części NFS od Ghost czy Criterion, to trzeba przyznać, autem da się wreszcie jeździć i czerpać względną przyjemność, ale bez przesady z tym.
Otwarty świat jest jednym z najbardziej nieciekawych jakie widziałem w grze wyścigowej kiedykolwiek, w tym względzie Payback gra w jednej drużynie z Undercoverem.
Tuning jest w porządku, chociaż w zasadzie poza okrojeniem paru kwestii przeniesiony jest żywcem z poprzedniej odsłony, na plus wygodniejsza obsługa w edytorze naklejek, ale w obliczu sprowadzenia tuningu mechanicznego do losowania kart to wszystko blednie, to jest jakiś ponury żart, naprawdę.
Fabuła, która miała być motorem napędowym tej produkcji jest raczej żałosna. Prolog jest żenujący, żadna zdrada czy zranienie postaci, do której nie było jak się przywiązać nie jest w stanie rozpalić we mnie chęci by zagrać w tą produkcję choć chwilę dłużej.
W sumie więc nie ukończyłem gry i raczej nie ma szans bym do niej powrócił. W tym czasie, który z Payback spędziłem, raczej uczestniczyłem w wyścigach, te były w miarę okej, chociaż już na tym etapie czuć, że raczej nie będzie ich zbyt wiele i twórcy spróbowali to nadrobić trochę frustrującym grindwallem. Poziom trudności momentami jest dość wysoki, czuc jednak wyraźnie, że jest to spowodowane zawyżonymi osiągami aut przeciwników.
Na plus wraki, to całkiem ciekawe rozwiązanie zapożyczone od konkurencji, fajne też są aktywności w tym częściowo otwartym świecie, chociaż topografia terenów mnie jakoś odciągała od eksploracji - nie czułem, żeby była to dobra rozrywka.
Postacie, ich drętwe gadki i okrzyki w trakcie jazdy przemilczę. Dramat, gdybym jednak chciał wrócić do paybacka, to wspomnienie tej kakofonii i cringe'u odwiedzie mnie na pewno od tego pomysłu.