Speedcross
Data premiery: 19 grudnia 2017
Dołącz do wyczynów Maca, który rywalizuje o miano speedcrossowego króla Fortune Valley. Siądź za kółkiem zmodyfikowanego Mini Countrymana i rzuć wyzwanie czołowym kierowcom z Rockport, Olympic City, Bayview i Palmont, a następnie pokonaj obecnego mistrza, Jasona Munroego, zwanego Barrakudą, w Speedcrossowej Lidze Fortune Valley. Speedcross to odbywająca się na torze próba czasowa polegająca zarówno na precyzji, jak i terenowym szaleństwie, która podniesie ciśnienie każdemu kierowcy. Driftuj, skacz, pędź po torze i zdobądź speedcrossową sławę! Dodatek Speedcross to nowy tryb gry z nowymi zadaniami, nowa speedcrossowa konstrukcja i dwa nowe samochody – Infiniti Q60S i Mini John Cooper Works Countryman!
Pakiet superkonstrukcji Pontiac Firebird i Aston Martin DB5
Data premiery: 20 marca 2018
Dwa kultowe wozy, które zdobyły sławę na srebrnym ekranie.
Pakiet Need for Speed™ Payback: Chevrolet Colorado ZR2, Range Rover Sport SVR oraz Alfa Romeo Quadrifoglio
Data premiery: 19 czerwca 2018
Trzy nowe wyjątkowe auta pozwolą ci się wyróżnić w Fortune Valley niezależnie od tego, czy chcesz podjechać z klasą, czy zostawić konkurencję w kłębach kurzu.
Studio Ghost Games zapewniała aktualizację Need for Speed Payback przez kilka miesięcy od premiery. Co kilka tygodni publikowało aktualizacje, w których naprawiało istniejące błędy oraz dodawało do gry nowe funkcje.
Nowości i poprawki błędów
• Nowa funkcja: AllDrive – szybkie wyścigi
• Nowa funkcja: AllDrive – koło czatu
• Nowy samochód: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
• Nowy samochód: Chevrolet Colorado ZR2
• Nowy samochód: Land Rover Range Rover Sport SVR
• Ulepszenie funkcji: podniesiono najwyższy poziom wszystkich aut do 399.
• Ulepszenie funkcji: wstrzymanie kolizji na starcie wyścigów Speedlist.
• Ulepszenie funkcji: interfejs można włączać i wyłączać.
• Ulepszenie funkcji: do listy klaksonów dodano syreny policyjne.
• Ulepszenie funkcji: do podświetleń podwozia dodano wielokolorowe iluminacje.
• Do porzuconych samochodów dodano auta szefów lig ulicznych i legendarne samochody Need for Speed.
• Dodano nowe felgi.
• Gra nie zawiesza się już na ekranie wczytywania, kiedy gracz wejdzie do sklepu z menu głównego po kupieniu paczki samochodów na innym koncie.
• Gra nie zawiesza się już na ekranie wczytywania, kiedy gracz wejdzie do sklepu, a następnie wróci do zakładki początkowej, wciskając [LB].
• Zmodyfikowano znaczniki, tak aby sezonowe porzucone samochody i samochody szefów można było odróżnić od zwykłych porzuconych aut.
• Naprawiono błąd w zakładce kontrolera, przez który klakson był przypisany do nieodpowiedniego przycisku. Uwolnij klakson!
• Gra nie zawiesza się już w trakcie sesji AllDrive: Hangout, gdy gracz nie będzie nic robić przez dwie minuty na pasie startowym lotniska. Wciąż jednak lepiej nie dać się przejechać samolotowi.
• Naprawiono osiągnięcie „Czyste szaleństwo”, dzięki czemu zostaje ono odblokowane tylko wtedy, gdy spełnione są jego warunki. Trzeba się trochę napracować.
• Naprawiono niespójne oznaczenia kolorami, które pojawiały się, gdy gracze zdobyli maksymalną liczbę winyli.
• Naprawiono zawody „Grupa Wolne Ember”, dzięki czemu kierowcy SI nie zawieszają się na 3 kilometrze, gdy gracz na wysokim poziomie trudności nie przyspiesza przez 20 sekund po rozpoczęciu wyścigu.
• Gra nie zawiesza się już, gdy gracz zajmuje pierwsze miejsce na odległości 2,63 km podczas sprintu „Start”.
• Zaktualizowano przypisanie przycisków kontrolera, które były błędnie wyświetlane w menu sterowania, gdy gracz znajdował się w trybie zdjęć profesjonalnych AllDrive: Hangout.
• Zasypano aktualizacjami przestarzały system weryfikacji zgłoszeń.
• Menu lakierów i winyli w garażu odzyskało napis.
• Poprawiliśmy nieco realizm betonowej bariery nieopodal fotoradaru „Niedorzeczna prędkość” – teraz gracze nie mogą przez nią przejechać i spaść pod most.
• To samo zrobiliśmy z betonową barierą niedaleko fotoradaru „Godne odnotowania”.
• Powiększyliśmy trochę przestrzeń między formacją skalną a przyczepą na wschód od próby prędkości „Wyboista droga”, żeby gracze nie utykali w luce między tymi obiektami.
• To samo zrobiliśmy z drzewem i skałą niedaleko strefy driftu „Zakręć tą oponą!”.
• Gracze nie mogą już podjechać po niewidocznej ścianie między próbą prędkości „Szlak przemytniczy” i strefą driftu „Dobrze rozegrane”.
• Gracze nie mogą już wyjechać poza namacalną rzeczywistość Fortune Valley niedaleko ogrodzenia na wschód od strefy driftu „Driftuj dalej…”.
• Teraz wyścigi nie będą automatycznie resetowane po wypadku, gdy gracze wyłączą opcję „Automatyczny reset po wypadku” w zawodach Speedlist.
• Gra nie ociąga się już, gdy gracz pojawi się w punkcie wymiany ruchu internetowego w trakcie pobierania reszty instalacji.
• Gra nie zawiesza się już, gdy gracz wchodzi do sklepu z dostawami, będąc zalogowanym na konto z wieloma punktami Speed.
• Nagłówki w zawodach Speedlist działają teraz tak, jak powinny.
• Uczyniliśmy ulicę na północ od fotoradaru „Nie daj się nabrać!” całkowicie przejezdną.
• Naprawiliśmy system kolizji w różnych miejscach Fortune Valley, tak aby wypadki następowały z niezawodną skutecznością.
• Kamera nie przecina już formacji skalnej po wschodniej stronie drogi, gdy jedzie się na południe od próby prędkości „Jaki hamulec?”.
• Poprawiono dynamiczne wyważanie rozgrywki w różnych zawodach Speedlist.
• Samochody z ruchu ulicznego nie przenikają już przez barierę policyjną na odległości 3,5 km w misji „Wielka ucieczka”.
• Unoszący się w powietrzu przechodnie na wschód od strefy driftu „Pyskówka” zostali sprowadzeni na ziemię.
• Usunęliśmy niewidzialną ścianę ze wzgórz za fotoradarem „Znikający punkt” w zachodniej części kanionów.
• Wyścig „SuperNova” nie może już być rozpoczęty pod punktem startowym na autostradzie.
• Coś wystraszyło wszystkich przeciwników SI z fabularnej wersji wydarzenia „5.2.3 Slalom po złomowisku” – prawdopodobnie wasze umiejętności za kółkiem. Nakłoniliśmy ich do powrotu.
• Naprawiliśmy błąd, który sprawiał, że gracze otrzymywali komunikat „Brak połączenia z sesją – kod błędu: DR1012”, kiedy próbowali dołączyć do sesji rankingowej Speedlist z poczekalni gry wieloosobowej.
• Tekst na dodatkach kosmetycznych jest już czytelny.
• Niedawno dodane felgi obracają się już w odpowiedni sposób, gdy się je zmienia – zamiast zaczynać wariować.
• Naprawiliśmy imponujący błąd, przez który gracze spadali pod mapę i zawieszali grę w trakcie jej stopniowej instalacji z sieci.
• Gracze mogą już mieć pewność, że nie spadną pod żaden obiekt na południowy wschód od fotoradaru „Dobrze wygląda i dobrze się czuje”, niedaleko billboardu.
• Nazwa trybu gry jest już poprawnie wyświetlana w nagłówku, gdy gracz jest w AllDrive.
• Naprawiliśmy błąd związany ze skrzyniami-przynętami, który uniemożliwiał zakończenie wydarzenia po dotarciu do miejsca ucieczki.
• Gra poprawnie mierzy odległość skoków, nawet przy połączeniu z przepustowością łącza 512 kbps – wcześniej przy takim połączeniu skoki bywały oceniane na dłuższe. Spryciarze.
• Trasy działają już poprawnie, nawet jeśli gracz jedzie w złym kierunku w zawodach ze skrzyniami-przynętami.
• Naprawiliśmy błąd, który uniemożliwiał wszystkim skrzyniom-przynętom poza jedną ściąganie na gracza glin. To było naprawdę zbyt łatwe.
• Domyślna trasa prowadząca do zawodów ze skrzyniami-przynętami jest teraz wyświetlana na mapie cały czas, nawet po ich rozpoczęciu, ponieważ nie są to zagadki dla gracza.
• Naprawiliśmy GPS w grze, dzięki czemu będzie on zawsze pokazywał najszybszą drogę do miejsca ucieczki, nawet jeśli gracz zboczy z domyślnej trasy.
• Naprawiliśmy błąd, który sprawiał, że gracze tracili żetony części po ponownym uruchomieniu gry.
• Samochody z ruchu ulicznego nie znikają już ze świata gry, gdy gracz ukończy zawody Speedlist w standardowym aucie.
• Samochody nie omijają już ostatniego punktu kontrolnego zawodów speedcrossowych „Szaleństwo w Braxton”, przeskakując przez niego z wysoką prędkością.
• Odległość gracza do mety jest teraz poprawnie wyświetlana między słupem i wskaźnikiem w prawym górnym rogu w AllDrive: Hangout.
• Kolor iluminacji podwozia w menu dodatków kosmetycznych nie obstaje już przy swoim i grzecznie znika, gdy się go usunie.
• Za wykonywanie skoków nie będziecie już nagradzani trwającym ponad trzy minuty nieregularnym trzaskaniem.
• Przenoszenie się z serwera jednorazowych zawodów Speedlist do nowych jednorazowych zawodów Speedlist od razu rzuca graczy w wir akcji, zamiast umieszczać ich w dziwnym świecie równoległym, w którym nie widzą punktów kontrolnych i innych graczy (którzy za to widzą ich).
• Odprawiliśmy egzorcyzmy nad samochodami, które same włączały silniki i podnosiły zawieszenie, gdy gracz przechodził do trybu zdjęć profesjonalnych.
• Użyliśmy nieco graficznej magii na zawieszeniu pneumatycznym i klaksonach z dodatków kosmetycznych, dzięki czemu czarna czcionka nie powoduje już, że stają się nieczytelne.
• Samochody nie mogą się już wspinać po granicy oddzielającej zieloną przestrzeń i drogę na południe od fotoradaru „Ulica zachodzącego słońca”. Koniec ze Spider-Wozami.
• Niedaleko garażu na parterze budynku dostrzeżono unoszącego się w powietrzu przechodnia. Od tego czasu nikt go nie widział.
• Wjazd do najzwyczajniejszej w świecie uliczki niedaleko skoku „Wskakuj! Nie ma czasu na wyjaśnienia!” nie resetuje już gry.
• Kiedyś doczekamy się latających samochodów, ale do tego czasu usunęliśmy je z mety próby driftu „Droga do gwiazd”.
• Gracze nie otrzymują już 15-poziomowych lub lepszych części z wydarzeń fabularnych 2. rozdziału, gdy jadą samochodem Eddiego. Bez przesady!
• Gdy początkowy lider grupy opuści grę wieloosobową, automatycznie zostaje teraz wybrany nowy lider grupy.
• Wcześniej pewne trudności sprawiało graczom zabranie żetonu pokerowego niedaleko sprintu „Na krawędzi”, gdy jechali McLarenem P1, z powodu . . wysokości samochodu. Rozwiązaliśmy ten szkopuł.
• Gracze jadący Koenigseggiem Regerą mieli ten sam problem z zabraniem żetonu pokerowego z rezydencji na północ od lotniska. Już go nie mają.
• Widok z maski Land Rovera Range Rover Sport SVR 2017 nie przenika już maski, gdy zostanie ona zniszczona.
• Wartości osiągów Volkswagena Beetle 1963 nie spadają już, gdy gracz użyje wysokopoziomowej karty Speed. Efekt był raczej odwrotny od zamierzonego.
• Usunęliśmy przerwę między przednimi błotnikami i zderzakami Mansory w Mercedesie-Benz C63 AMG Coupé 2017.
• Podgląd Forda Crown Victoria CVPI z 2008 r. ukrywał się, ale go znaleźliśmy.
• Koła w Dodge'u Chargerze z 1969 r. nie przenikają już przez błotniki Ghost, gdy gracz skręca i wciska hamulec lub przyspiesza do tyłu.
• Naprawiono błąd, który sprawiał, że zawieszenie pneumatyczne (dodatek kosmetyczny) w Fordzie Crown Victoria CVPI z 2008 r. nie działał, gdy gracz wciskał [LS], aby zatrzymać silnik.
• Naprawiono błąd graficzny na przednim błotniku Dodge'a Challengera SRT8.
• Niemało felg przenikało przez niemałą liczbę kół i błotników – teraz już tego nie robią.
• Opony nie przenikają już przez przednie błotniki terenowej wersji BMW M3 Evolution IIE30 z 1988 r., gdy gracz gasi silnik i ma zamontowane zawieszenie pneumatyczne.
• Dodano z powrotem opony do listy modyfikacji wyglądu Dodge'a Challengera SRT8 z 2014 r.
• Tylne światła są już na miejscu w Chevrolecie C10 z 1965 r., nawet jeśli gracz użyje superkonstrukcji wyścigowej i zamontuje pierwsze tylne błotniki marki Ghost.
• Nity w Land Roverze Defender 110 nie są już niepolakierowane – mają ten sam kolor, co nadwozie.
• Koła Beck Kustoms F132 nie kręcą się już na pełnej prędkości tuż po wyjściu z driftu.
• Pozycje „Core QA Senior Test Director” oraz „Test Site Manager” zostały dodane do listy twórców Need for Speed Payback, czyli tam, gdzie ich miejsce.
• Przywrócono zagubione strzałki drogowe na ich miejsce, obok ostatniego punktu kontrolnego strefy driftu „Driftuj dalej”.
• Wprowadzono wiele innych zmian, poprawek i ulepszeń.
AllDrive: wyczyny
Strefy driftu, próby prędkości, fotoradary i skoki trafiają do AllDrive. Ruszaj do Fortune Valley i postaw samochód bokiem lub poszybuj w powietrzu, a wszystko to w towarzystwie znajomych.
Nowe zawody: Tytanowe Próby Castrol Edge
Czeka na was seria zupełnie nowych zawodów w Fortune Valley. Udowodnij, że jesteś najlepszym kierowcą, wygrywając Tytanową Próbę Castrol Edge. Nowe zawody pojawią się automatycznie na twojej mapie w grze i będą widoczne dla wszystkich graczy, którzy ukończyli rozdział drugi. Szukaj po prostu ikonek zawodów w Silver Canyon, na pustyni Liberty i w Mount Providence.
Pontiac Firebird
Bądź mistrzem kierownicy w Pontiacu Firebirdzie, znanym także jako „Blackbird”. Zostaw gliniarzy w kłębach dymu, siedząc za kierownicą tego kultowego wozu, i modyfikuj go, tworząc jedyną w swoim rodzaju superkonstrukcję.
Pontiac Firebird jest dostępny jako osobny zakup.
Aston Martin DB5
Dodaj do swojego garażu odrobinę brytyjskiego luksusu w postaci Astona Martina DB5. Pędź szybciej niż piorun tym absolutnym klasykiem, uważanym przez wielu za najpiękniejszego Astona Martina w historii. W dodatku ma on licencję na superkonstrukcję.
Aston Martin DB5 jest dostępny jako osobny zakup.
Skyline Eddiego
Skyline Eddiego zostanie wręczony jako nagroda wszystkim, którzy grali zarówno w Need for Speed 2015, jak i w Need for Speed Payback.
To pierwszy samochód, który przejdzie z poziomu 299 na 399. Jesteśmy ciekawi waszych opinii, ponieważ będzie to miało wpływ na zwiększanie limitów kolejnych samochodów.
Usunięcie punktów kontrolnych ze skrzyń – przynęt
Wiemy, jak ważne dla naszej społeczności są bardziej otwarte pościgi policyjne. Z pewnością zauważyliście eksperymenty w tym zakresie w systemie porzuconych samochodów. W związku z licznymi opiniami, jakie do nas docierały, oraz badaniami telemetrycznymi z gry, postanowiliśmy usunąć wszystkie punkty kontrolne z systemu skrzyń – przynęt. Punkt końcowy pozostanie, ale to, jak do niego dotrzecie, zależy tylko od was.
Poprawki błędów
• Naprawiono błąd, który powodował, że ekran wczytywania wyświetlał się w nieskończoność przy próbie powrotu z gry wieloosobowej do jednoosobowej.
• Gracze mogą teraz zabrać żeton pokerowy znajdujący się w pobliżu miejsca zawodów „Danza Macabra”, prowadząc McLarena P1.
• Rekomendacje Autologa wyświetlają teraz typ i klasę samochodu w przypadku powtarzalnych zawodów.
• Znaleźliśmy rzadki błąd, który powodował, że gra czasami zawieszała się przy wyborze „wymiany z magazynem” w AllDrive. Już tego nie robi.
• Usunęliśmy błąd umożliwiający defraudację pieniędzy w grze. Nie jesteśmy na was źli, tylko rozczarowani.
• W warsztacie wyświetlany jest teraz prawidłowy przycisk aktywujący opcję pomocy.
• Gracze nie mogą już poruszać się po menu pauzy po wciśnięciu przycisku „Wstecz” w poczekalni gry wieloosobowej.
• Naprawiono błąd, który powodował nietypowe zachowanie w przypadku zamknięcia menu tuningu na trasie w pobliżu nieswojego garażu.
• Usunięto fragmenty kodu programistycznego z zawodów „Intro Showmana”. Te nie były ściśle tajne.
• W pobliżu strefy driftu „Poślizg kontrolowany” znajduje się formacja skalna. Wcześniej nie powodowała kolizji, teraz już tak. Nie wpadajcie na nią.
• Ekran wczytywania nie wyświetla się już w nieskończoność przy nieudanej próbie dołączenia do AllDrive: Hangout.
• W warsztatach czasami wyświetlały się nieczytelne przyciski. Teraz są już czytelne.
• We wrakach Forda Mustanga, Nissana Fairlady i Chevroleta C10 pojawiały się zaciski hamulcowe, chociaż wersja fabryczna ma już hamulce bębnowe. Wersje fabryczne mają teraz tylko hamulce bębnowe.
• Zmiana salonów samochodowych nie powoduje już problemów przy przeglądaniu dostępnych do pobrania samochodów.
• Podpórki do jazdy na tylnych kołach nie chowają się już w ziemi w czasie przyspieszania Chevroletem C10 o superkonstrukcji drag.
• Podpórki do jazdy na tylnych kołach nie chowają się już w ziemi w czasie przyspieszania Chevroletem Bel Air o superkonstrukcji drag.
• Podpórki do jazdy na tylnych kołach nie unoszą się już nad ziemią w czasie przyspieszania Volkswagenem Beetle o superkonstrukcji drag.
• Podpórki do jazdy na tylnych kołach nie unoszą się już nad ziemią w czasie przyspieszania Nissanem Fairlady o superkonstrukcji drag.
• Podpórki do jazdy na tylnych kołach nie unoszą się już nad ziemią w czasie przyspieszania Fordem Mustangiem o superkonstrukcji drag.
• Gdybyście przegapili – usunęliśmy trochę błędów związanych z podpórkami do jazdy na tylnych kołach.
• Interfejs wyświetla teraz prawidłowo nagrody za wyczyny.
• Rankingi Speedwall za wyczyny aktualizują się teraz szybciej w przypadku graczy na tym samym serwerze.
• Gracze nie mogą już utknąć pod przyczepą w pobliżu miejsca rozgrywania „Pościgu w Boomville”. Ale generalnie nie polecamy wjeżdżać pod przyczepy.
• Światła hamowania w Lamborghini Huracan emitowały białą poświatę.
• Użycie błotników, zderzaków lub progów bocznych Mansory w Lamborghini Huracan nie ogranicza już wyboru gracza do części Mansory.
• Pasek postępu „następnej dostawy” na ekranie wyzwań aktualizuje się teraz po ukończeniu każdego dziennego wyzwania.
• Naprawiono błąd uniemożliwiający graczom dostęp do dostaw. Nawiasem mówiąc, udało się to zrobić dzięki poprawce na serwerze jakiś tydzień temu.
• Gracze nie otrzymują już komunikatu „Spróbuj ponownie później” przy przechodzeniu do menu wyzwań.
• Gry w trybie Speedlist przechodziły czasem w stan, w którym były zakończone i kierowały graczy na nowe serwery, ale jednocześnie wciąż przyjmowały nowych graczy na wyłączony serwer. Już tak nie jest.
• Wielokrotne wciskanie przycisku A nie powoduje już zawieszenia gry przy otwieraniu dostaw. Cierpliwości, szkoda sprzętu.
• Gracze zostają teraz prawidłowo przywróceni na trasę, jeśli dotrą do miejsca w pobliżu płotu po prawej stronie rampy, obok jednej z części wraku Forda Mustanga.
• Dyfuzory w Nissanie GT-R mają teraz właściwą geometrię.
• Wcześniej mogliście zmieniać poziom trudności w trakcie misji (na przykład z trudnego na łatwy), by zyskać więcej czasu na zaliczenie punktu kontrolnego bez zaczynania misji od nowa w próbie czasowej „Gonitwa w Elysium”. Już nie.
• Jeśli rozpoczęliście próbę czasową „Kto dba o bezpieczeństwo?” na poziomie trudnym, a potem zmieniliście go na łatwy bez ponownego rozpoczęcia misji, mieliście więcej czasu na zaliczenie punktu kontrolnego, niż gdybyście cały czas grali na trudnym. Ale to też już nie działa.
• Gra zawieszała się czasem przy otwieraniu mapy tuż przed rozpoczęciem wyczynu AllDrive. Naprawiliśmy to, nim zdążyliście to zauważyć.
• Felgi Watanabe w Hondzie S2000 nie nachodzą już na inne tekstury.
• Spojler Rocket Bunny jest już widoczny w Hondzie NSX Type-R
• W pobliżu skał w górach, na trasie zawodów „Gaz do dechy”, znajdowała się niewidzialna ściana, która nie pozwalała graczom ukończyć zawodów z 3 gwiazdkami. Niewidzialna ściana została usunięta.
• Liczba klatek na sekundę jest teraz stabilniejsza przy pierwszym wejściu do garażu.
• Gracze nie będą już unieruchamiani na rampie po około 3,7 km zawodów „Pochwała pustyni”.
• Naprawiono różne błędy związane z tylnym zderzakiem i błotnikiem w Mercurym Cougarze.
• W czasie pościgu inicjowanego przez skrzynię – przynętę gracz otrzymuje wiadomość „Ucieczka”, kiedy pogoń się zatrzymuje, a w pobliżu nie ma żadnych radiowozów.
• Formacja skalna w pobliżu miejsca rozgrywania zawodów „Blitzkrieg” pozwala teraz na kolizję.
• Głowa postaci nie wystaje już przez prawe okno Mazdy RX-7 przy skręcaniu w lewo.
• Dźwięk odtwarzany przed złapaniem przez policję w pościgu inicjowanym przez skrzynię – przynętę nie jest już zapętlony w czasie wyboru reputacji, pieniędzy lub karty Speed po ukończeniu misji.
• Felgi Watanabe w Chevrolecie Bel Air nie wywołują już problemów z nakładaniem się tekstur.
• Gracze nie są wielokrotnie resetowani po upadku z rampy i nieudanym skoku podczas zawodów „Solar Project”.
• Dźwięk sonaru wykrywającego wraki jest teraz wyciszony, kiedy gra jest zatrzymana.
• W czasie samouczka Speedcrossu nie pojawia się już napis „$IDA_Axis0xNeg” zamiast „Driftowanie” i „Dobry drift”.
• Poprawiono kilka misji ucieczkowych, aby nagrody były bardziej zbalansowane.
• Wcześniej, jeśli gracz po raz pierwszy wjeżdżał do garażu Subaru Imprezą WRX STI o konstrukcji terenowej, dostępne części były na poziomie 13. Teraz się to zmieniło i karty są na odpowiednim poziomie.
• Po ukończeniu misji „Coś tu śmierdzi” gracze otrzymają karty Speed zgodne z aktualnie posiadanymi.
• W warsztatach są teraz dostępne części po zakupie Porsche Carrery 911 RSR 2,8 i teleportowaniu się do dowolnego warsztatu.
• Skały między trasami „Szlak przemytniczy” i „Z górki” teraz reagują na kolizje prawidłowo.
• Gracze są powiadamiani, gdy jeden z nich opuszcza serwer AllDrive.
• Naprawiono błąd, który powodował, że gra czasem się zawieszała, kiedy gracz wjeżdżał do warsztatu w trybie AllDrive.
• Wprowadzenie parzystej liczby znaków na tablicy rejestracyjnej Plymoutha Barracudy nie powoduje już błędu. Ni w pięć, ni w dziewięć.
• Spojlery w Buicku GNX mogą być teraz modyfikowane w edytorze winyli.
• Kamera filmowa aktywowana w czasie skoku w trybie AllDrive włącza się teraz tylko u gracza wykonującego skok, a nie u wszystkich znajdujących się w pobliżu.
• Napis „Witamy w AllDrive: Hangout” będzie się teraz pojawiał tylko raz, przy pierwszej grze w tym trybie.
• Tęczowe nitro nie przenika już przez fabryczną rurę wydechową i tylny zderzak Lamborghini Murciélago.
• Gracze mogą teraz nakładać kolor bazowy i wykończenia na fabryczne felgi Forda Mustanga GT.
• Przednie zderzaki Nissana Fairlady mają teraz prawidłowo nałożone kalkomanie.
• Przednie zderzaki Subaru BRZ mają teraz prawidłowo nałożone kalkomanie.
• Standardowe tylne światła Volkswagena Golfa GTI są teraz dostępne na liście części.
• Autolog aktualizuje się teraz prawidłowo po pobiciu rekomendowanego wyniku w zawodach „Udo: Dziki szał”.
• Zwiększono jasność trzeciego światła hamowania w Audi S5, ponieważ wcześniej było zbyt ciemne.
• Publiczność nie unosi się już nad ziemią przy linii startu w czasie zawodów Grupy Wolne Ember. To było dziwne.
• Tryb zdjęć profesjonalnych został wyłączony w czasie sekwencji skoku.
• Gracze nie będą już tracić punktów na rzecz krążących kierowców, znajdując się przed nimi. Dotyczy to przede wszystkim następujących krążących kierowców: Lindsay, De’Aaron, Cassandra oraz LeAnne.
• Usunięto liczne błędy związane z nakładaniem się tekstur.
• Wprowadzono wiele poprawek związanych ze światem i geometrią gry.
• Wprowadzono wiele innych zmian, poprawek i ulepszeń.
AllDrive: Hangouts
Przedstawiamy tryb Hangouts, w którym będziecie mogli zwiedzać Fortune Valley wraz ze znajomymi i innymi członkami społeczności Need for Speed.
AllDrive: Hangouts pozwoli wam pochwalić się swoimi samochodami i udostępni miejsce, w którym można zawierać znajomości. To miejsce spontanicznych spotkań ze znajomymi, w którym możecie cykać fajne fotki swojej ekipy lub po prostu pojeździć sobie po ulicach (lub bezdrożach).
Pakiety doganiania
W warsztatach pojawił się nowy przedmiot w postaci pakietów doganiania. Pakiety te pozwalają przyspieszyć proces ulepszania samochodów, dzięki czemu auto od modelu fabrycznego do najwyższego poziomu ulepszycie znacznie szybciej.
Dostępne będą trzy rodzaje pakietów: poziomu 6, 11 i 16. Każdy z nich będzie można odblokować po osiągnięciu określonego punktu w kampanii.
• Ukończenie rozdziału 3. odblokowuje pakiet poziomu 6.
• Ukończenie rozdziału 4. odblokowuje pakiet poziomu 11.
• Ukończenie rozdziału 5. odblokowuje pakiet poziomu 16.
Pakiety można kupić za środki w grze. Kosztują one:
• 71 400 za pakiet poziomu 6,
• 131,00 za pakiet poziomu 11,
• 180 000 za pakiet poziomu 16.
Neony i dym z opon
Nadchodzą nowe warianty kolorystyczne neonów i dymu z opon. Nowe wersje zostaną dodane do już dostępnych opcji. Znajdziecie je w dostawach po osiągnięciu odpowiedniego poziomu reputacji.
Zarówno neony, jak i dym z opon, dostępne będą w kolorach: stalowoniebieskim, landrynkoworóżowym, cyjanowym, koralowym i złotym.
Pozbądź się niepotrzebnych części
Aby ułatwić zarządzanie ekwipunkiem, dodajemy możliwość sprzedawania lub wymiany niewykorzystanych kart Speed. Wystarczy podświetlić wybraną kategorię części, a pojawi się możliwość sprzedania lub wymiany wszystkich niewykorzystanych części z tej kategorii.
Ulepszenia w trybie zdjęć profesjonalnych
Wprowadziliśmy pewne zmiany i ulepszenia w trybie zdjęć profesjonalnych. Przede wszystkim będziecie teraz mogli robić zdjęcia w trakcie sekwencji eliminacji. Oprócz tego zwiększyliśmy odległość, na jaką kamera może się oddalić od samochodu, aby ułatwić wam znalezienie idealnego ujęcia. Wprowadziliśmy też drobne zmiany w czułości kamery, dzięki czemu jej ruch na większych odległościach jest nieco szybszy.
Obiekty w tle mają teraz wyższą jakość po wejściu w tryb zdjęć, dzięki czemu będziecie mogli robić jeszcze lepsze fotki. Dodaliśmy także możliwość włączenia lub wyłączenia kurzu.
Poza tymi zmianami dodaliśmy też nowe filtry: kinowy, chłodny, ciepły, brudny, vintage, odbarwiony, lo-fi, jaskrawe retro, podstrefa oraz monitor monochromatyczny.
Tryb zdjęć profesjonalnych będzie także dostępny w AllDrive Hangouts.
Zmiany w menu głównym
Wprowadziliśmy pewne zmiany w menu głównym. Nic wielkiego, tylko drobne usprawnienia, abyście mogli łatwiej być na bieżąco z Need for Speed i szybciej dotrzeć do wybranego miejsca (w kampanii lub grze wieloosobowej).
Poprawki błędów
• Kalkomanie nie są już obrócone w pionie przy kopiowaniu z jednego boku samochodu na drugi.
• Samochody na ulicach za bardzo wzięły sobie do serca nazwę „Ghost”, ale pozbawiliśmy je zdolności przejeżdżania przez blokady w misji „Wielka ucieczka”.
• Wyeliminowano sporadyczny problem z miganiem tekstur w Porsche 911 Carrera RSR 2.8.
• Poprawiono efekt ściemniania po przerywniku filmowym w trakcie Gonitwy Banitów.
• Usunięto problem, który powodował, że gracze w grze wieloosobowej przesyłali dźwięk w tle do innych graczy.
• Przy ponownym rozpoczynaniu zawodów Cmentarnej Załogi kamera zachowuje się teraz tak, jak powinna.
• Usunięto błąd, który pojawiał się czasem po zakończeniu zawodów Zablokowanego Drążka.
• Usunięto problem, który uniemożliwiał czasem graczom dostęp do Speedwallów.
• Bardzo sporadycznie w przypadku pominięcia filmowego intro do wyścigu na lotnisko pojawiał się nieruchomy obraz Skyline’a Tylera. Teraz nie jest już nieruchomy.
• Usunięto ściśle tajne fragmenty kodu programistycznego, które pojawiały się w napisach po pokonaniu Gallo Riviery. Nic nie widzieliście.
• Liczba zniszczonych wozów pogoni w zakładce „Dziennik” jest teraz wyświetlana prawidłowo.
• Napisy po misji z wyłącznikiem są teraz wyświetlane prawidłowo.
• Usunięto problem, który powodował, że gra zawieszała się czasem na początku misji „Podwójna stawka albo nic”.
• Driftowanie przez 8 sekund Nissanem Fairlady ZG odblokowuje teraz przednie zderzaki do wszystkich samochodów.
• Gracze nie powinni już otrzymywać powielonych części ECU, kiedy korzystają z dogodnej okazji dla wraku Forda Mustanga.
• W zawodach „Drag w dzielnicy mieszkalnej” pojawiał się samochód, który jakimś cudem zaparkował w ziemi. Samochód jest teraz zaparkowany nad ziemią.
• Wyłączenie opcji uszkodzeń nadwozia w trybie zdjęć profesjonalnych powoduje teraz zamknięcie uszkodzonej maski w superkonstrukcji Forda Mustanga.
• Naprawiono błąd, który powodował, że fragment drogi na zachód od salonu z samochodami do wyścigów drag miał nieprawidłowe ustawienia kolizji. Teraz można przejechać tamtędy bez żadnych niespodzianek.
• Zdobycie 50 gwiazdek za wyczyny powoduje teraz przyznanie dostawy, zgodnie z oczekiwaniami.
• Mac prawidłowo otrzymuje teraz terenową wersję Subaru Imprezy WRX STI zamiast wyścigowej.
• Zmodyfikowano kolor taranów na minimapie, by były lepiej widoczne. Tak czy owak – powodzenia.
• Gładkość winyli jest teraz dopasowana do gładkości samochodu przy ustawieniu 0.
• Naprawiono migające tekstury w wyścigowej superkonstrukcji Forda Mustanga.
• Gracze skarżyli się czasem na niską liczbę klatek na sekundę w czasie misji „Nieudany napad”. Animacja jest teraz płynna.
• Przełączanie między kontrolerem i klawiaturą nie powoduje już ciągłego wibrowania kontrolera.
• Naprawiono błąd, który uniemożliwiał udostępnienie Nissana Skyline 2000 jako porzuconego samochodu.
• Przybliżanie i oddalanie mapy po wybraniu Speedwallu nie powoduje już, że wybrany Speedwall pozostaje zaznaczony.
• Porsche Panamera może mieć teraz kalkomanie umieszczone po prawej stronie bagażnika.
• Płomień nitro jest teraz ustawiony równo z rurami wydechowymi, kiedy Honda Civic Type-R 1992 wyposażona jest w bagażnik Rocket Bunny.
• 5. punkt kontrolny w strefie driftu „Życie na drifcie” nie powoduje już wyświetlania komunikatu „Ominięto punkt kontrolny”.
• Tekst na tablicy rejestracyjnej Chevroleta Grand Sport nie będzie się już zmieniać, kiedy gracz wprowadzi parzystą liczbę liter, a następnie zmodyfikuje dyfuzor.
• Wyzwanie „Bilard na jezdni” nie będzie już działać na zaparkowane samochody.
• Wciskanie L1 lub R1 w trakcie wyświetlania napisów powodowało odtwarzanie przypadkowych dźwięków, ale błąd został usunięty.
• Publiczność nie unosi się już w powietrzu w trakcie zawodów „Na ostrzu noża”.
• Naprawiono błąd, który powodował, że gracze byli rozłączani w trakcie zawodów Speedlist.
• Opis porzuconego samochodu zawiera teraz napisy.
• Ekran z ostatecznymi wynikami zawodów Speedlist jest teraz wyświetlany nieco dłużej. Wcześniej znikał za szybko.
• Zmieniono rozmieszczenie niektórych obiektów do zniszczenia w zawodach Speedcross, by uniknąć ich zachodzenia na podłoże.
• Skorygowano nieprawidłową pozycję kamery przy modyfikacji owiewek tylnych zderzaków w INFINITI Q60S.
• Nałożenie winylu zakrywającego przedni zderzak w Volvo 242 nie powoduje już zakrycia reflektorów z logo Ghost, jeśli samochód jest w nie wyposażony.
• Plymouth Barracuda może teraz osiągnąć poziom 399, a nie 398, jak do tej pory.
• Gdy gracz zabierze porzucony samochód, głos lektora mówiący, żeby po niego pojechał, przestanie być odtwarzany.
• Naprawiono błąd powodujący zmiany w trakcie tworzenia winyli do Plymoutha Barracudy.
• Kalkomanie z logo Need for Speed na masce Mazdy RX-7 wyświetlają się teraz prawidłowo.
• Naprawiono błąd w Volvo Amazon, dzięki czemu teraz otwory wentylacyjne w dachu są dopasowane kolorystycznie do nadwozia.
• Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie uszkodzonych tekstur na szybach w BMW M3 Evolution II przy nakładaniu kalkomanii.
• Naprawiono błąd związany z teksturami wokół okien w Nissanie Skyline 2000.
• Gracze nie mogą już przejeżdżać pod rampą do driftu w trakcie zawodów speedcrossowych „Pęd w dolinie”.
• Poprawiono widoczność strzałek w niektórych zawodach speedcrossowych.
• Drzewa nie mogą już wyrastać z ramp do driftu w zawodach speedcrossowych „Pęd w dolinie”. Wszystkie drzewa sprawiające problemy zostały przesadzone.
• Betonowa barierka i rampa do driftu nie unoszą się już nad ziemią w czasie zawodów speedcrossowych „Pęd w dolinie”.
• Poprawiono ruch kamery przy przechodzeniu z systemu audio do punktu interakcji na dachu w Volvo 242.
• Przy jeździe Volvo 242 z osłonami na reflektorach nie będzie teraz widoczne światło.
• Nissan Skyline 2000 ma teraz właściwą domyślą pozycję przy nakładaniu kalkomanii na bok i tył.
• Można teraz nakładać bez problemów kalkomanie na progi boczne Dodge’a Chargera.
• Kalkomanie są teraz nakładane na wszystkie części przedniego błotnika Plymoutha Barracudy.
• Kalkomanie są teraz prawidłowo nakładane na splittery z logo Ghost w Plymoucie Barracuda.
• Naprawiono błąd powodujący, że niektóre skoki w speedcrossie wyrzucały gracza poza trasę.
• Nity w tylnym błotniku Pandem mogą być teraz pokryte kalkomanią w BMW M3 Evolution.
• Wjeżdżanie na określone wzgórze na pustyni nie powoduje już resetowania rozgrywki.
• Ciężarówki Coca-Coli miały uszkodzone tekstury na tarczach hamulcowych. Zostały one naprawione.
• Osiągnięcie i trofeum Holtzmana są teraz prawidłowo odblokowywane.
• Samochody fruwały czasem w czasie przerywnika filmowego misji „Szef”. Zastosowano właściwą siłę ciążenia.
• Jeśli gracz jechał z dużą prędkością po skoku z rampy w misji „Holtzman – idzie burza”, mógł niekiedy wypaść ze świata gry. Świat został wzmocniony i samochody nie powinny już z niego wypadać po wykonaniu skoku.
• Rura wydechowa w Nissanie Fairlady 240ZG nie nachodzi już na dyfuzor Alchemist.
• Naprawiono liczne błędy związane z modyfikacją wyglądu w różnych samochodach.
• Wprowadzono wiele innych zmian, poprawek i ulepszeń.
Porzucone auta
Być może nie uszło twojej uwadze, że członkowie lig ulicznych wożą się po Fortune Valley samochodami, których nie możesz zdobyć. Teraz się to zmieni.
W Need for Speed Payback można trafić na wiele pięknych wozów, a wieść niesie, że zaczęło się też pojawiać kilka nowych, które tylko czekają na nowego właściciela. Mówimy o Maździe RX-7 Spirit R, Volvo 242DL, Volvo Amazonie P130, Plymoucie Barracudzie, Nissanie Skyline 2000 GTR i BMW M3 Evolution II E30.
Od 19 grudnia porzucone samochody zaczną się pojawiać w Fortune Valley, ale niełatwo będzie je znaleźć. Znajdź wóz, ucieknij glinom, zatrzymaj wóz. Gdy już zdobędziesz jakiś samochód, będzie go można kupić w wybranym salonie.
Porzucone auta zaczną się już niedługo pojawiać w Fortune Valley jako darmowy dodatek dla posiadaczy NFS Payback.
Pierwszym z nich będzie Mazda RX-7 Spirit R. Następne dołączą w kolejnych tygodniach.
Speedcross
Rav ma pełne ręce roboty, przygotowując MINI John Cooper Works Countrymana dla kierowcy speedcrossowego, który przepadł bez wieści. W tej sytuacji swoją szansę otrzymuje Mac. Showman robi to, co potrafi najlepiej, i przekonuje Alchemika, żeby pozwolił mu jeździć wozem w zbliżających się zawodach speedcrossowych.
Przejmij kontrolę nad Makiem i zmierz się z kierowcami z całego świata, w tym z przedstawicielami takich miast jak Palmont, Bayview, Rockport, Fairhaven i Olympic City, a na końcu spróbuj zdetronizować obecnego mistrza, Barrakudę.
Speedcross to zawody, które skupiają się na zdobywaniu punktów podczas jazdy na torze. Rozpędź się porządnie i popisz umiejętnościami, ślizgając się w strefach driftu, skacząc, zaliczając fotoradary i robiąc demolkę.
Wraz ze speedcrossem w grze znajdzie się szesnaście nowych zawodów rozsianych w czterech miejscach – w kanionie, na lotnisku, na placu budowy i w Ember Valley.
Do speedcrossowego pakietu zostaną dodane dwa nowe auta: MINI John Cooper Works Countryman oraz INFINITI Q60 S. Nie będą to jedyne samochody z klasy do speedcrossu. Dołączą do nich Nissan 350Z, Ford Focus RS i Dodge Charger.
Speedcross będzie dostępny za darmo dla posiadaczy Edycji Deluxe oraz do kupienia jako osobny dodatek dla reszty graczy.
BMW M – części poprawiające osiągi
Niektóre z naszych samochodów BMW otrzymają nowe części poprawiające osiągi w ramach opcji personalizacji. Części te będzie można kupić i zamontować w garażu, tak samo jak inne dodatki zmieniające wygląd.
BMW M4 GTS
• Przedni błotnik
• Nakładki na progi
• Lusterka boczne
BMW M5
• Owiewki na przedni zderzak
• Przedni zderzak
• Spoiler
• Dyfuzor
• Tylny zderzak
• Progi boczne
• Przedni błotnik
• Chłodnica
• Lusterka boczne
BMW X6M
• Progi boczne
• Przednie błotniki
• Lusterka boczne
• Chłodnica
• Tylny zderzak
• Przedni zderzak
BMW M2
• Owiewki na przedni zderzak
• Przedni zderzak
• Spoiler
• Dyfuzor
• Tylny zderzak
• Układ wydechowy
• Progi boczne
• Przednie błotniki
• Chłodnica
Zawody Speedlist – driftowy bój
Zawody Speedlist zostają wzbogacone o nową rywalizację – driftowy bój. Jest ona oparta na próbach driftu rozgrywanych w trybie jednoosobowym NFS Payback. W zawodach będzie mogło wziąć udział do 8 graczy, a mnożnik punktów zyskają kierowcy na czele stawki (pod względem odległości).
W grze znajdzie się łącznie 10 różnych driftowych bojów, możliwych do rozegrania zarówno za dnia, jak i w nocy.
Obsługa kierownic
Od czasu ogłoszenia NFS Payback w naszej społeczności regularnie powracało jedno z pytań: czy gra Need for Speed Payback będzie obsługiwała kierownice? Krótka odpowiedź brzmi: tak! Funkcja obsługi kierownic jest już w drodze.
Współpracujemy z firmą Logitech, dzięki czemu następujące kierownice będą oficjalnie obsługiwane:
Logitech G29
Logitech G920
Poprawki błędów
• Karty Speed nie mogą już być kopiowane.
• Naprawiono błąd, który sprawiał, że zmiana prześwitu Nissana Skyline 2000 GTR wpływała tylko na pochylenie kół.
• Żetony części mają teraz odpowiedni kolor po zdobyciu ich z dostaw.
• Minimapa będzie teraz pokazywać prawidłową trasę w misji Sabotaż Mac Trucka. Dzięki temu nie będzie cię już prowadzić w ślepą uliczkę.
• Naprawiono błąd, który czasem powodował, że wskaźnik nitro nie odnawiał się.
• Naprawiono błąd, który sprawiał, że w misji Podwójna stawka albo nic gracze wpadali czasem w pętlę rozgrywki, gdy dali się złapać pościgowi.
• Podpis Moja flota Speedlist powinien być teraz widoczny w interfejsie.
• Driftowanie powinno teraz odblokowywać modyfikacje przedniego zderzaka.
• Pojawia się teraz informacja po ukończeniu zalecanego wyzwania codziennego – Pobij 3 rekomendacje Autologa.
• Gracze nie będą już przenikać przez drogę wokół lotniska – opony będą grzecznie trzymać się podłoża.
• Rav nie będzie już wykonywał skoku (słabego) w trakcie wyścigu z Tylerem.
• Usunięto błąd, który sprawiał, że gracze byli czasami rozłączani, gdy przechodzili z jednych zawodów Speedlist do drugich.
• Gracze będą otrzymywać właściwą ilość funduszy i reputacji za zadanie Poligon.
• Poprawiono literówkę w angielskiej wersji gry (Huarya), za którą winimy autokorektę.
• Gracze rozpoczynali czasem rozgrywkę sieciową bez interfejsu i menu pauzy, a same zawody nie startowały. To już się nie powtórzy.
• Poprawiono literówkę w angielskiej wersji gry (Powerful mssage) podczas misji Słoneczny sprint. Miało być message czy massage? Sprawdźcie w grze.
• Przesunięto żetony, które znajdowały się zbyt wysoko, żeby można je było zebrać, jadąc niektórymi samochodami.
• Usunięto kilka niewidzialnych ścian, które nie powinny były znaleźć się na pustyni.
• Auta początkowe do jazdy w terenie nie powinny już udawać zablokowanych, gdy kupuje się je za pierwszym razem.
• Próba umieszczenia kalkomanii na oknie Nissana Fairlady 240Z nie będzie już się kończyła ozdobieniem spojlera, dyfuzora lub maski auta.
• Ekrany wczytywania nie będą już podawały informacji, że do rankingowych zawodów Speedlist potrzebny jest samochód 275. poziomu.
• Billboard znajdujący się na południowy wschód od tamy Silver nie będzie już niewidoczny w pewnych okolicznościach.
• Korzystanie z tuningu na trasie powodowało czasem utratę kontroli nad pojazdem. Już się tak nie dzieje.
• Nitro uzupełnia się teraz w odpowiedni sposób w Chevrolecie Camaro Z/28 399. poziomu.
• Osiągnięcie Dla innego skarb zostaje teraz poprawnie odblokowywane.
• W zawodach Speedlist można było się dowiedzieć o istnieniu pustyni „Libery”, chociaż w grze mamy pustynię Liberty.
• Felgi Weld Racing pasują już teraz do dragsterów.
• Gracze mogą teraz montować wszystkie części Vertex Edge w NISSANIE Silvii Spec-R Aero bez konieczności posiadania całego zestawu.
• Dyfuzor marki CWest na Hondzie S2000 nie jest już ograniczany przez układ wydechowy.
• Dwa przednie rozdzielacze powietrza marki Need for Speed nie są już montowane w nieprawidłowym miejscu w Acurze RSX-S.
• Jess nie jedzie już zamiast Tylera Nissanem Fairlady w misji Zemsta wyścigowca. Niegrzeczna Jess, nie zabiera się do cudzych samochodów.
• Bryły odpowiedzialne za kolizje filarów przed fasadą rezydencji Kobashiego mają teraz odpowiednią wielkość.
• Gracze nie będą już tracić żetonów części po ponownym uruchomieniu gry.
• Naprawiono błąd, w wyniku którego wjechanie lub teleportowanie się do Braxton powodowało czasami ponowne rozpoczęcie rozgrywki.
• Gracze nie będą już tracić połączenia z zawodami Speedlist, jeśli ich kontrolery rozłączą się w trakcie wczytywania gry.
• Na stosunek zwycięstw nie ma już wpływu to, że gracz dołączył do zawodów Speedlist w ich trakcie.
• Osiągnięcie Ukończ wszystkie 5 wyścigów w zawodach Speedlist nie jest już przyznawane nieprawidłowo.
• Płomienie nitro Forda Mustanga Foxbody będą się pojawiać w odpowiednim miejscu, gdy zamontowany jest zderzak marki Need for Speed.
• Nie można już dołączać do zawodów Speedlist w trakcie dwóch ostatnich rywalizacji.
• Zmieniono położenie punktu kontrolnego, który można było ominąć, za bardzo rozpędzając się przed skokiem w zadaniu Start.
• Usunięto błąd, który sprawiał, że w grze brakowało głosów.
• Tablica rejestracyjna Chevroleta Bel Air jest zablokowana, gdy montuje się klapę bagażnika Alchemika.
• Pokonanie Udo Rotha odblokuje teraz odpowiednie osiągnięcie.
• Angielska nazwa jednego z zakładów pobocznych została poprawiona z Don't lost a single round na Don't lose a single round.
• Opony Plymoutha Barracudy nie przenikają już przez różne błotniki. Wkrótce sami się przekonacie.
• Nie można już odblokowywać kilka razy tego samego wraku.
• Muzyka nie gra już z pełną głośnością w scenie, w której Lina dzwoni przez telefon podczas Napadu na autostradzie.
• Formuła chemiczna nitro jest już teraz wszędzie podana prawidłowo jako N20. Nie będziesz już korzystać w grze z NO2, co powinno wyjść ci na dobre.
• Kamera filmowa będzie teraz kręcić więcej filmowych ujęć.
• W zawodach Speedlist Honorowa runda Szulera twój samochód nie będzie już mógł wjechać pod mapę.
• Przesunięcie ustawienia gładkości z 0 na 100 wyraźnie zmieni powierzchnię odblaskową winyli.
• Fotoradar Paparazzi będzie przyznawał trzy gwiazdki dopiero, gdy osiągniesz 241 km/godz. Trzeba teraz jechać odrobinę szybciej.
• W angielskiej wersji gry tekst Unlocked Hoods now Customization został zmieniony na Unlocked Hoods Customization.
• Postępy wyzwań codziennych nie będą resetowane, gdy gracz się teleportuje.
• Ikony nie mają już różnych kolorów na mapie świata i minimapie.
• Wybranie odpowiedzi Nie na pytanie, czy chcesz dołączyć do kolejnych zawodów Speedlist, nie będzie już otwierało menu tuningu na trasie.
• Bagażnik i zderzak Forda F150 Raptora nie będą już przenikać przez nadwozie samochodu, gdy uszkodzenia osiągną 100%.
• Gdy gracz opuszcza teraz wyścig Ucieczka agenta, blokada policji znika, zgodnie z oczekiwaniami.
• Naprawiono błąd kalkomanii na Fordzie F150 Raptorze.
• Sylwetki samochodów nie ulegają już zmianie po wybraniu przednich błotników w autach terenowych.
• Kierowca La Triste naprawił swoje felgi, więc nie będą już migotać w trakcie wyścigu Noche de Muertos.
• Poziom zabrudzenia zapasowej opony na tyle Land Rovera Defendera pasuje teraz do reszty samochodu.
• Zaparkowane samochody nie będą już się pojawiać w powietrzu i spadać spektakularnie na ziemię w trakcie jazdy na północ od misji Gonitwa w Elysium.
• Poprawiono animację tylnego zawieszenia superkonstrukcji terenowej Volkswagena Beetle.
• Wprowadzono różne inne poprawki i ulepszenia.
• Poprawiono działanie gry podczas wydarzenia Słoneczny sprint
• Wydarzenie Aki Kimura – król driftu nie będzie powodowało zawieszania się gry
• Wydarzenie Ucieczka przez Silver Canyon nie będzie powodowało zawieszania się gry po pierwszej kolczatce
• Poprawiono działanie rankingowych zawodów Speedlist
• Naprawiono błąd, który występował czasem podczas początkowego wczytywania gry
• Gra nie będzie się zawieszać w trakcie kupowania dostaw, gdy wybrana jest inna wersja językowa niż angielska
• Wielokrotne powtarzanie wydarzenia Dzielnicowy drift nie będzie powodować zawieszania się gry
• Naprawiono błąd występujący po wyścigu między Makiem i Jess na lotnisko
• Gra nie będzie się zawieszać na początku trzeciego etapu misji Konwój
• Gra nie będzie się zawieszać po etapie Dotrzyj na miejsce spotkania misji Napad na autostradzie
• Wszystkie punkty kontrolne wydarzenia Kto dba o bezpieczeństwo? będą przyznawały dodatkowy czas
• Poprawiono SI policji w misji Nieudany napad
• Wydarzenie Kawaleria ma teraz przypisane odpowiednie wymagania dotyczące samochodu
• Cel misji Rozłączenie został zmieniony na Dojedź do mety
• Samochody glin otrzymują teraz więcej obrażeń, gdy trafia się w nie z dużą prędkością od tyłu
• Strzałki na drodze znajdują się teraz we właściwych miejscach podczas wydarzenia Żołnierz Podziemia: Sabotaż
• Nie będzie się już pojawiał komunikat Ominięto punkt kontrolny podczas przejeżdżania przez punkt kontrolny próby driftu wydarzenia Siła docisku
• Kierowcy SI nie będą już wjeżdżać prosto na ścianę po rozpoczęciu Gonitwy Banitów
• Śmigłowiec w misji Skyhammer lata teraz we właściwy sposób
• Kierowcy SI będą teraz jeździć po odpowiedniej trasie w misji Gonitwa Banitów
• Minimapa w trakcie Gonitwy Banitów będzie teraz poprawnie wyświetlana
• Kwestia audio pod koniec misji Zemsta wyścigowca nie będzie się już powtarzać
• Poprawiono sterowanie BMW X6M podczas jazdy w terenie
• Naprawiono błąd, który sprawiał, że nie zawsze było słychać dźwięk uderzenia w blokadę
• Samochody nie będą unieruchamiane podczas zbierania jednego z billboardów na pustyni
• Na ekranie końcowym misji kurierskich będą teraz wyświetlane czasy ich ukończenia
• Ucieczka przez miasto nie może zostać rozpoczęta ulicę dalej od zamierzonego miejsca początkowego
• Kierowcy ruchu drogowego zostali wysłani do szkoły jazdy i nie będą już wykonywać niedozwolonych skrętów
• Poprawiono SI glin w trakcie pościgów
• Usprawniono SI podczas wydarzenia Slalom po złomowisku na wysokim poziomie trudności
• Pozostałości po trawie i krzewach nie będą się już rozmnażać
• Koła Dodge'a Chargera z 1969 r. nie będą już wystawać przez błotniki w trakcie skrętów w lewo lub prawo
• Poprawiono kolory ikon różnych wydarzeń
• Podniesiono wysoki poziom trudności różnych wydarzeń – powodzenia!
• Krążący kierowca Gearbox został wysłany do szkoły jazdy i nie będzie już się przepychał ze skałami, jeżdżąc po Fortune Valley
• Gdy rzucisz wyzwanie krążącemu kierowcy Gearboxowi przy wjeździe do tunelu, nie będziesz już rozpoczynać wyścigu ze słupem tuż przed sobą
• Nawet jeśli przegrasz pierwszy wyścig z Ravem, otrzymasz kartę Speed
• Komunikat w samouczku tuningu na trasie jest teraz poprawnie wyświetlany
• Nie będą już lecieć iskry z przednich kół podczas wykonywania ostrych zakrętów na asfalcie
• Pojazdy SI nie będą już skręcać 1,27 km od celu podczas wydarzenia Burda w kanionie
• Można teraz zmieniać kolor lakieru wraków, które zostały kupione w salonie
• Poprawiono Si podczas wydarzenia Holtzman – idzie burza
• Panele nadwozia wraku Volkswagena Beetle są teraz poprawnie wyświetlane
• Koła wraków, które można znaleźć w grze, nie mają już dziwnej pomarańczowej poświaty
• Naprawiono błąd związany z wyglądem zawieszenia i hamulców wraku Chevroleta Bel Air
• Wjechanie do sklepu z częściami, gdy wybrany jest widok z maski lub ze zderzaka, nie sprawia już, że kamera zaczyna wirować
• Naprawiono błąd, który sprawiał, że w Maździe MX-5 nitro pojawiało się w niewłaściwym miejscu, jeśli zamontowany był dyfuzor marki Ghost
• Naprawiono błąd, który uniemożliwiał nałożenie kalkomanii na przód Dodge'a Chargera z 1969 r.
• Niewykonanie skoku na końcu wydarzenia Kręty drag nie będzie już obracało samochodu i stawiało go do góry kołami na trasie
• Zmieniony został typ ostatnich dwóch punktów kontrolnych próby prędkości Petarda na właściwy
• Model postaci nie nakłada się już na model fotela kierowcy superwraków Forda Mustanga z 1965 r.
• Opony Forda Roadstera nie są już czarne i błyszczące, gdy zostaną ubrudzone
• Gra będzie teraz zapisywana przed ostatnim przerywnikiem filmowym, dzięki czemu zniknie konieczność powtarzania wyścigu z Liną w Gonitwie Banitów
• Po rozpoczęciu wyścigu w Chevrolecie C10 Pickupie z widokiem z maski kamera nie będzie już umieszczana za przednią szybą
• Superwrak Forda Mustanga z 1965 r. klasy wyścigowej wygląda teraz inaczej niż standardowy model wyścigowy
• Żetony pokerowe i billboardy są już poprawnie oznaczane na mapie i minimapie po zebraniu / zniszczeniu ich
• Muzyka jest teraz poprawnie odtwarzana podczas napisów końcowych
• Felgi przeznaczone do wyścigów drag są teraz dostępne dla pozostałych klas samochodów
• Kamera nie będzie się trząść w trakcie opuszczani garażu
• Naprawiono wiele błędów dźwiękowych
• Wprowadzono wiele poprawek w interfejsie
• Wprowadzono różne poprawki do lokalizacji gry
• Wprowadzono różne poprawki do animacji postaci
• Wprowadzono wiele drobniejszych poprawek i usprawnień
Need for Speed Payback
Informacje ogólne | Edycje | Sklep | Forum | Newsy | Pliki | Showroom | Dreamshoty | Galeria | Tryby gry i rodzaje wyścigów | Samochody | Mapa | Soundtrack | DLC i aktualizacje | Recenzja | Tuning | Dostosowanie tuningu | Odblokowanie ulepszeń | Postacie | Dziewczyny | Policja | Ekipa | Ligi uliczne | Wraki i porzucone samochody | Osiągnięcia | Karty tuningu | Znajdźki | Reputacja | Tapety | Warto wiedzieć | Dubbing
Komentarze
Brak komentarzy. Może chcesz dodać swój?