Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed Zeal
Need for Speed Unbound
Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Remastered
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
30 LAT SERII NFS
Tuning Panel
Artykuły
10. listopada 2017 Inventer89
0 komentarze

Need for Speed Payback - DLC i aktualizacje

NFS - Need for Speed Payback - Speedcross

Speedcross


Data premiery: 19 grudnia 2017

Dołącz do wyczynów Maca, który rywalizuje o miano speedcrossowego króla Fortune Valley. Siądź za kółkiem zmodyfikowanego Mini Countrymana i rzuć wyzwanie czołowym kierowcom z Rockport, Olympic City, Bayview i Palmont, a następnie pokonaj obecnego mistrza, Jasona Munroego, zwanego Barrakudą, w Speedcrossowej Lidze Fortune Valley. Speedcross to odbywająca się na torze próba czasowa polegająca zarówno na precyzji, jak i terenowym szaleństwie, która podniesie ciśnienie każdemu kierowcy. Driftuj, skacz, pędź po torze i zdobądź speedcrossową sławę! Dodatek Speedcross to nowy tryb gry z nowymi zadaniami, nowa speedcrossowa konstrukcja i dwa nowe samochody – Infiniti Q60S i Mini John Cooper Works Countryman!



NFS - Need for Speed Payback - Pakiet superkonstrukcji Pontiac Firebird i Aston Martin DB5

Pakiet superkonstrukcji Pontiac Firebird i Aston Martin DB5


Data premiery: 20 marca 2018

Dwa kultowe wozy, które zdobyły sławę na srebrnym ekranie.




NFS - Need for Speed Payback - Pakiet superkonstrukcji Pontiac Firebird i Aston Martin DB5

Pakiet Need for Speed™ Payback: Chevrolet Colorado ZR2, Range Rover Sport SVR oraz Alfa Romeo Quadrifoglio


Data premiery: 19 czerwca 2018

Trzy nowe wyjątkowe auta pozwolą ci się wyróżnić w Fortune Valley niezależnie od tego, czy chcesz podjechać z klasą, czy zostawić konkurencję w kłębach kurzu.




Studio Ghost Games zapewniała aktualizację Need for Speed Payback przez kilka miesięcy od premiery. Co kilka tygodni publikowało aktualizacje, w których naprawiało istniejące błędy oraz dodawało do gry nowe funkcje.









Data premiery: 19.06.2018

Nowości i poprawki błędów
• Nowa funkcja: AllDrive – szybkie wyścigi
• Nowa funkcja: AllDrive – koło czatu
• Nowy samochód: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
• Nowy samochód: Chevrolet Colorado ZR2
• Nowy samochód: Land Rover Range Rover Sport SVR
• Ulepszenie funkcji: podniesiono najwyższy poziom wszystkich aut do 399.
• Ulepszenie funkcji: wstrzymanie kolizji na starcie wyścigów Speedlist.
• Ulepszenie funkcji: interfejs można włączać i wyłączać.
• Ulepszenie funkcji: do listy klaksonów dodano syreny policyjne.
• Ulepszenie funkcji: do podświetleń podwozia dodano wielokolorowe iluminacje.
• Do porzuconych samochodów dodano auta szefów lig ulicznych i legendarne samochody Need for Speed.
• Dodano nowe felgi.
• Gra nie zawiesza się już na ekranie wczytywania, kiedy gracz wejdzie do sklepu z menu głównego po kupieniu paczki samochodów na innym koncie.
• Gra nie zawiesza się już na ekranie wczytywania, kiedy gracz wejdzie do sklepu, a następnie wróci do zakładki początkowej, wciskając [LB].
• Zmodyfikowano znaczniki, tak aby sezonowe porzucone samochody i samochody szefów można było odróżnić od zwykłych porzuconych aut.
• Naprawiono błąd w zakładce kontrolera, przez który klakson był przypisany do nieodpowiedniego przycisku. Uwolnij klakson!
• Gra nie zawiesza się już w trakcie sesji AllDrive: Hangout, gdy gracz nie będzie nic robić przez dwie minuty na pasie startowym lotniska. Wciąż jednak lepiej nie dać się przejechać samolotowi.
• Naprawiono osiągnięcie „Czyste szaleństwo”, dzięki czemu zostaje ono odblokowane tylko wtedy, gdy spełnione są jego warunki. Trzeba się trochę napracować.
• Naprawiono niespójne oznaczenia kolorami, które pojawiały się, gdy gracze zdobyli maksymalną liczbę winyli.
• Naprawiono zawody „Grupa Wolne Ember”, dzięki czemu kierowcy SI nie zawieszają się na 3 kilometrze, gdy gracz na wysokim poziomie trudności nie przyspiesza przez 20 sekund po rozpoczęciu wyścigu.
• Gra nie zawiesza się już, gdy gracz zajmuje pierwsze miejsce na odległości 2,63 km podczas sprintu „Start”.
• Zaktualizowano przypisanie przycisków kontrolera, które były błędnie wyświetlane w menu sterowania, gdy gracz znajdował się w trybie zdjęć profesjonalnych AllDrive: Hangout.
• Zasypano aktualizacjami przestarzały system weryfikacji zgłoszeń.
• Menu lakierów i winyli w garażu odzyskało napis.
• Poprawiliśmy nieco realizm betonowej bariery nieopodal fotoradaru „Niedorzeczna prędkość” – teraz gracze nie mogą przez nią przejechać i spaść pod most.
• To samo zrobiliśmy z betonową barierą niedaleko fotoradaru „Godne odnotowania”.
• Powiększyliśmy trochę przestrzeń między formacją skalną a przyczepą na wschód od próby prędkości „Wyboista droga”, żeby gracze nie utykali w luce między tymi obiektami.
• To samo zrobiliśmy z drzewem i skałą niedaleko strefy driftu „Zakręć tą oponą!”.
• Gracze nie mogą już podjechać po niewidocznej ścianie między próbą prędkości „Szlak przemytniczy” i strefą driftu „Dobrze rozegrane”.
• Gracze nie mogą już wyjechać poza namacalną rzeczywistość Fortune Valley niedaleko ogrodzenia na wschód od strefy driftu „Driftuj dalej…”.
• Teraz wyścigi nie będą automatycznie resetowane po wypadku, gdy gracze wyłączą opcję „Automatyczny reset po wypadku” w zawodach Speedlist.
• Gra nie ociąga się już, gdy gracz pojawi się w punkcie wymiany ruchu internetowego w trakcie pobierania reszty instalacji.
• Gra nie zawiesza się już, gdy gracz wchodzi do sklepu z dostawami, będąc zalogowanym na konto z wieloma punktami Speed.
• Nagłówki w zawodach Speedlist działają teraz tak, jak powinny.
• Uczyniliśmy ulicę na północ od fotoradaru „Nie daj się nabrać!” całkowicie przejezdną.
• Naprawiliśmy system kolizji w różnych miejscach Fortune Valley, tak aby wypadki następowały z niezawodną skutecznością.
• Kamera nie przecina już formacji skalnej po wschodniej stronie drogi, gdy jedzie się na południe od próby prędkości „Jaki hamulec?”.
• Poprawiono dynamiczne wyważanie rozgrywki w różnych zawodach Speedlist.
• Samochody z ruchu ulicznego nie przenikają już przez barierę policyjną na odległości 3,5 km w misji „Wielka ucieczka”.
• Unoszący się w powietrzu przechodnie na wschód od strefy driftu „Pyskówka” zostali sprowadzeni na ziemię.
• Usunęliśmy niewidzialną ścianę ze wzgórz za fotoradarem „Znikający punkt” w zachodniej części kanionów.
• Wyścig „SuperNova” nie może już być rozpoczęty pod punktem startowym na autostradzie.
• Coś wystraszyło wszystkich przeciwników SI z fabularnej wersji wydarzenia „5.2.3 Slalom po złomowisku” – prawdopodobnie wasze umiejętności za kółkiem. Nakłoniliśmy ich do powrotu.
• Naprawiliśmy błąd, który sprawiał, że gracze otrzymywali komunikat „Brak połączenia z sesją – kod błędu: DR1012”, kiedy próbowali dołączyć do sesji rankingowej Speedlist z poczekalni gry wieloosobowej.
• Tekst na dodatkach kosmetycznych jest już czytelny.
• Niedawno dodane felgi obracają się już w odpowiedni sposób, gdy się je zmienia – zamiast zaczynać wariować.
• Naprawiliśmy imponujący błąd, przez który gracze spadali pod mapę i zawieszali grę w trakcie jej stopniowej instalacji z sieci.
• Gracze mogą już mieć pewność, że nie spadną pod żaden obiekt na południowy wschód od fotoradaru „Dobrze wygląda i dobrze się czuje”, niedaleko billboardu.
• Nazwa trybu gry jest już poprawnie wyświetlana w nagłówku, gdy gracz jest w AllDrive.
• Naprawiliśmy błąd związany ze skrzyniami-przynętami, który uniemożliwiał zakończenie wydarzenia po dotarciu do miejsca ucieczki.
• Gra poprawnie mierzy odległość skoków, nawet przy połączeniu z przepustowością łącza 512 kbps – wcześniej przy takim połączeniu skoki bywały oceniane na dłuższe. Spryciarze.
• Trasy działają już poprawnie, nawet jeśli gracz jedzie w złym kierunku w zawodach ze skrzyniami-przynętami.
• Naprawiliśmy błąd, który uniemożliwiał wszystkim skrzyniom-przynętom poza jedną ściąganie na gracza glin. To było naprawdę zbyt łatwe.
• Domyślna trasa prowadząca do zawodów ze skrzyniami-przynętami jest teraz wyświetlana na mapie cały czas, nawet po ich rozpoczęciu, ponieważ nie są to zagadki dla gracza.
• Naprawiliśmy GPS w grze, dzięki czemu będzie on zawsze pokazywał najszybszą drogę do miejsca ucieczki, nawet jeśli gracz zboczy z domyślnej trasy.
• Naprawiliśmy błąd, który sprawiał, że gracze tracili żetony części po ponownym uruchomieniu gry.
• Samochody z ruchu ulicznego nie znikają już ze świata gry, gdy gracz ukończy zawody Speedlist w standardowym aucie.
• Samochody nie omijają już ostatniego punktu kontrolnego zawodów speedcrossowych „Szaleństwo w Braxton”, przeskakując przez niego z wysoką prędkością.
• Odległość gracza do mety jest teraz poprawnie wyświetlana między słupem i wskaźnikiem w prawym górnym rogu w AllDrive: Hangout.
• Kolor iluminacji podwozia w menu dodatków kosmetycznych nie obstaje już przy swoim i grzecznie znika, gdy się go usunie.
• Za wykonywanie skoków nie będziecie już nagradzani trwającym ponad trzy minuty nieregularnym trzaskaniem.
• Przenoszenie się z serwera jednorazowych zawodów Speedlist do nowych jednorazowych zawodów Speedlist od razu rzuca graczy w wir akcji, zamiast umieszczać ich w dziwnym świecie równoległym, w którym nie widzą punktów kontrolnych i innych graczy (którzy za to widzą ich).
• Odprawiliśmy egzorcyzmy nad samochodami, które same włączały silniki i podnosiły zawieszenie, gdy gracz przechodził do trybu zdjęć profesjonalnych.
• Użyliśmy nieco graficznej magii na zawieszeniu pneumatycznym i klaksonach z dodatków kosmetycznych, dzięki czemu czarna czcionka nie powoduje już, że stają się nieczytelne.
• Samochody nie mogą się już wspinać po granicy oddzielającej zieloną przestrzeń i drogę na południe od fotoradaru „Ulica zachodzącego słońca”. Koniec ze Spider-Wozami.
• Niedaleko garażu na parterze budynku dostrzeżono unoszącego się w powietrzu przechodnia. Od tego czasu nikt go nie widział.
• Wjazd do najzwyczajniejszej w świecie uliczki niedaleko skoku „Wskakuj! Nie ma czasu na wyjaśnienia!” nie resetuje już gry.
• Kiedyś doczekamy się latających samochodów, ale do tego czasu usunęliśmy je z mety próby driftu „Droga do gwiazd”.
• Gracze nie otrzymują już 15-poziomowych lub lepszych części z wydarzeń fabularnych 2. rozdziału, gdy jadą samochodem Eddiego. Bez przesady!
• Gdy początkowy lider grupy opuści grę wieloosobową, automatycznie zostaje teraz wybrany nowy lider grupy.
• Wcześniej pewne trudności sprawiało graczom zabranie żetonu pokerowego niedaleko sprintu „Na krawędzi”, gdy jechali McLarenem P1, z powodu . . wysokości samochodu. Rozwiązaliśmy ten szkopuł.
• Gracze jadący Koenigseggiem Regerą mieli ten sam problem z zabraniem żetonu pokerowego z rezydencji na północ od lotniska. Już go nie mają.
• Widok z maski Land Rovera Range Rover Sport SVR 2017 nie przenika już maski, gdy zostanie ona zniszczona.
• Wartości osiągów Volkswagena Beetle 1963 nie spadają już, gdy gracz użyje wysokopoziomowej karty Speed. Efekt był raczej odwrotny od zamierzonego.
• Usunęliśmy przerwę między przednimi błotnikami i zderzakami Mansory w Mercedesie-Benz C63 AMG Coupé 2017.
• Podgląd Forda Crown Victoria CVPI z 2008 r. ukrywał się, ale go znaleźliśmy.
• Koła w Dodge'u Chargerze z 1969 r. nie przenikają już przez błotniki Ghost, gdy gracz skręca i wciska hamulec lub przyspiesza do tyłu.
• Naprawiono błąd, który sprawiał, że zawieszenie pneumatyczne (dodatek kosmetyczny) w Fordzie Crown Victoria CVPI z 2008 r. nie działał, gdy gracz wciskał [LS], aby zatrzymać silnik.
• Naprawiono błąd graficzny na przednim błotniku Dodge'a Challengera SRT8.
• Niemało felg przenikało przez niemałą liczbę kół i błotników – teraz już tego nie robią.
• Opony nie przenikają już przez przednie błotniki terenowej wersji BMW M3 Evolution IIE30 z 1988 r., gdy gracz gasi silnik i ma zamontowane zawieszenie pneumatyczne.
• Dodano z powrotem opony do listy modyfikacji wyglądu Dodge'a Challengera SRT8 z 2014 r.
• Tylne światła są już na miejscu w Chevrolecie C10 z 1965 r., nawet jeśli gracz użyje superkonstrukcji wyścigowej i zamontuje pierwsze tylne błotniki marki Ghost.
• Nity w Land Roverze Defender 110 nie są już niepolakierowane – mają ten sam kolor, co nadwozie.
• Koła Beck Kustoms F132 nie kręcą się już na pełnej prędkości tuż po wyjściu z driftu.
• Pozycje „Core QA Senior Test Director” oraz „Test Site Manager” zostały dodane do listy twórców Need for Speed Payback, czyli tam, gdzie ich miejsce.
• Przywrócono zagubione strzałki drogowe na ich miejsce, obok ostatniego punktu kontrolnego strefy driftu „Driftuj dalej”.
• Wprowadzono wiele innych zmian, poprawek i ulepszeń.









Data premiery: 20.03.2018

AllDrive: wyczyny
Strefy driftu, próby prędkości, fotoradary i skoki trafiają do AllDrive. Ruszaj do Fortune Valley i postaw samochód bokiem lub poszybuj w powietrzu, a wszystko to w towarzystwie znajomych.


Nowe zawody: Tytanowe Próby Castrol Edge
Czeka na was seria zupełnie nowych zawodów w Fortune Valley. Udowodnij, że jesteś najlepszym kierowcą, wygrywając Tytanową Próbę Castrol Edge. Nowe zawody pojawią się automatycznie na twojej mapie w grze i będą widoczne dla wszystkich graczy, którzy ukończyli rozdział drugi. Szukaj po prostu ikonek zawodów w Silver Canyon, na pustyni Liberty i w Mount Providence.


Pontiac Firebird
Bądź mistrzem kierownicy w Pontiacu Firebirdzie, znanym także jako „Blackbird”. Zostaw gliniarzy w kłębach dymu, siedząc za kierownicą tego kultowego wozu, i modyfikuj go, tworząc jedyną w swoim rodzaju superkonstrukcję.

Pontiac Firebird jest dostępny jako osobny zakup.


Aston Martin DB5
Dodaj do swojego garażu odrobinę brytyjskiego luksusu w postaci Astona Martina DB5. Pędź szybciej niż piorun tym absolutnym klasykiem, uważanym przez wielu za najpiękniejszego Astona Martina w historii. W dodatku ma on licencję na superkonstrukcję.

Aston Martin DB5 jest dostępny jako osobny zakup.


Skyline Eddiego
Skyline Eddiego zostanie wręczony jako nagroda wszystkim, którzy grali zarówno w Need for Speed 2015, jak i w Need for Speed Payback.

To pierwszy samochód, który przejdzie z poziomu 299 na 399. Jesteśmy ciekawi waszych opinii, ponieważ będzie to miało wpływ na zwiększanie limitów kolejnych samochodów.


Usunięcie punktów kontrolnych ze skrzyń – przynęt
Wiemy, jak ważne dla naszej społeczności są bardziej otwarte pościgi policyjne. Z pewnością zauważyliście eksperymenty w tym zakresie w systemie porzuconych samochodów. W związku z licznymi opiniami, jakie do nas docierały, oraz badaniami telemetrycznymi z gry, postanowiliśmy usunąć wszystkie punkty kontrolne z systemu skrzyń – przynęt. Punkt końcowy pozostanie, ale to, jak do niego dotrzecie, zależy tylko od was.


Poprawki błędów
• Naprawiono błąd, który powodował, że ekran wczytywania wyświetlał się w nieskończoność przy próbie powrotu z gry wieloosobowej do jednoosobowej.
• Gracze mogą teraz zabrać żeton pokerowy znajdujący się w pobliżu miejsca zawodów „Danza Macabra”, prowadząc McLarena P1.
• Rekomendacje Autologa wyświetlają teraz typ i klasę samochodu w przypadku powtarzalnych zawodów.
• Znaleźliśmy rzadki błąd, który powodował, że gra czasami zawieszała się przy wyborze „wymiany z magazynem” w AllDrive. Już tego nie robi.
• Usunęliśmy błąd umożliwiający defraudację pieniędzy w grze. Nie jesteśmy na was źli, tylko rozczarowani.
• W warsztacie wyświetlany jest teraz prawidłowy przycisk aktywujący opcję pomocy.
• Gracze nie mogą już poruszać się po menu pauzy po wciśnięciu przycisku „Wstecz” w poczekalni gry wieloosobowej.
• Naprawiono błąd, który powodował nietypowe zachowanie w przypadku zamknięcia menu tuningu na trasie w pobliżu nieswojego garażu.
• Usunięto fragmenty kodu programistycznego z zawodów „Intro Showmana”. Te nie były ściśle tajne.
• W pobliżu strefy driftu „Poślizg kontrolowany” znajduje się formacja skalna. Wcześniej nie powodowała kolizji, teraz już tak. Nie wpadajcie na nią.
• Ekran wczytywania nie wyświetla się już w nieskończoność przy nieudanej próbie dołączenia do AllDrive: Hangout.
• W warsztatach czasami wyświetlały się nieczytelne przyciski. Teraz są już czytelne.
• We wrakach Forda Mustanga, Nissana Fairlady i Chevroleta C10 pojawiały się zaciski hamulcowe, chociaż wersja fabryczna ma już hamulce bębnowe. Wersje fabryczne mają teraz tylko hamulce bębnowe.
• Zmiana salonów samochodowych nie powoduje już problemów przy przeglądaniu dostępnych do pobrania samochodów.
• Podpórki do jazdy na tylnych kołach nie chowają się już w ziemi w czasie przyspieszania Chevroletem C10 o superkonstrukcji drag.
• Podpórki do jazdy na tylnych kołach nie chowają się już w ziemi w czasie przyspieszania Chevroletem Bel Air o superkonstrukcji drag.
• Podpórki do jazdy na tylnych kołach nie unoszą się już nad ziemią w czasie przyspieszania Volkswagenem Beetle o superkonstrukcji drag.
• Podpórki do jazdy na tylnych kołach nie unoszą się już nad ziemią w czasie przyspieszania Nissanem Fairlady o superkonstrukcji drag.
• Podpórki do jazdy na tylnych kołach nie unoszą się już nad ziemią w czasie przyspieszania Fordem Mustangiem o superkonstrukcji drag.
• Gdybyście przegapili – usunęliśmy trochę błędów związanych z podpórkami do jazdy na tylnych kołach.
• Interfejs wyświetla teraz prawidłowo nagrody za wyczyny.
• Rankingi Speedwall za wyczyny aktualizują się teraz szybciej w przypadku graczy na tym samym serwerze.
• Gracze nie mogą już utknąć pod przyczepą w pobliżu miejsca rozgrywania „Pościgu w Boomville”. Ale generalnie nie polecamy wjeżdżać pod przyczepy.
• Światła hamowania w Lamborghini Huracan emitowały białą poświatę.
• Użycie błotników, zderzaków lub progów bocznych Mansory w Lamborghini Huracan nie ogranicza już wyboru gracza do części Mansory.
• Pasek postępu „następnej dostawy” na ekranie wyzwań aktualizuje się teraz po ukończeniu każdego dziennego wyzwania.
• Naprawiono błąd uniemożliwiający graczom dostęp do dostaw. Nawiasem mówiąc, udało się to zrobić dzięki poprawce na serwerze jakiś tydzień temu.
• Gracze nie otrzymują już komunikatu „Spróbuj ponownie później” przy przechodzeniu do menu wyzwań.
• Gry w trybie Speedlist przechodziły czasem w stan, w którym były zakończone i kierowały graczy na nowe serwery, ale jednocześnie wciąż przyjmowały nowych graczy na wyłączony serwer. Już tak nie jest.
• Wielokrotne wciskanie przycisku A nie powoduje już zawieszenia gry przy otwieraniu dostaw. Cierpliwości, szkoda sprzętu.
• Gracze zostają teraz prawidłowo przywróceni na trasę, jeśli dotrą do miejsca w pobliżu płotu po prawej stronie rampy, obok jednej z części wraku Forda Mustanga.
• Dyfuzory w Nissanie GT-R mają teraz właściwą geometrię.
• Wcześniej mogliście zmieniać poziom trudności w trakcie misji (na przykład z trudnego na łatwy), by zyskać więcej czasu na zaliczenie punktu kontrolnego bez zaczynania misji od nowa w próbie czasowej „Gonitwa w Elysium”. Już nie.
• Jeśli rozpoczęliście próbę czasową „Kto dba o bezpieczeństwo?” na poziomie trudnym, a potem zmieniliście go na łatwy bez ponownego rozpoczęcia misji, mieliście więcej czasu na zaliczenie punktu kontrolnego, niż gdybyście cały czas grali na trudnym. Ale to też już nie działa.
• Gra zawieszała się czasem przy otwieraniu mapy tuż przed rozpoczęciem wyczynu AllDrive. Naprawiliśmy to, nim zdążyliście to zauważyć.
• Felgi Watanabe w Hondzie S2000 nie nachodzą już na inne tekstury.
• Spojler Rocket Bunny jest już widoczny w Hondzie NSX Type-R
• W pobliżu skał w górach, na trasie zawodów „Gaz do dechy”, znajdowała się niewidzialna ściana, która nie pozwalała graczom ukończyć zawodów z 3 gwiazdkami. Niewidzialna ściana została usunięta.
• Liczba klatek na sekundę jest teraz stabilniejsza przy pierwszym wejściu do garażu.
• Gracze nie będą już unieruchamiani na rampie po około 3,7 km zawodów „Pochwała pustyni”.
• Naprawiono różne błędy związane z tylnym zderzakiem i błotnikiem w Mercurym Cougarze.
• W czasie pościgu inicjowanego przez skrzynię – przynętę gracz otrzymuje wiadomość „Ucieczka”, kiedy pogoń się zatrzymuje, a w pobliżu nie ma żadnych radiowozów.
• Formacja skalna w pobliżu miejsca rozgrywania zawodów „Blitzkrieg” pozwala teraz na kolizję.
• Głowa postaci nie wystaje już przez prawe okno Mazdy RX-7 przy skręcaniu w lewo.
• Dźwięk odtwarzany przed złapaniem przez policję w pościgu inicjowanym przez skrzynię – przynętę nie jest już zapętlony w czasie wyboru reputacji, pieniędzy lub karty Speed po ukończeniu misji.
• Felgi Watanabe w Chevrolecie Bel Air nie wywołują już problemów z nakładaniem się tekstur.
• Gracze nie są wielokrotnie resetowani po upadku z rampy i nieudanym skoku podczas zawodów „Solar Project”.
• Dźwięk sonaru wykrywającego wraki jest teraz wyciszony, kiedy gra jest zatrzymana.
• W czasie samouczka Speedcrossu nie pojawia się już napis „$IDA_Axis0xNeg” zamiast „Driftowanie” i „Dobry drift”.
• Poprawiono kilka misji ucieczkowych, aby nagrody były bardziej zbalansowane.
• Wcześniej, jeśli gracz po raz pierwszy wjeżdżał do garażu Subaru Imprezą WRX STI o konstrukcji terenowej, dostępne części były na poziomie 13. Teraz się to zmieniło i karty są na odpowiednim poziomie.
• Po ukończeniu misji „Coś tu śmierdzi” gracze otrzymają karty Speed zgodne z aktualnie posiadanymi.
• W warsztatach są teraz dostępne części po zakupie Porsche Carrery 911 RSR 2,8 i teleportowaniu się do dowolnego warsztatu.
• Skały między trasami „Szlak przemytniczy” i „Z górki” teraz reagują na kolizje prawidłowo.
• Gracze są powiadamiani, gdy jeden z nich opuszcza serwer AllDrive.
• Naprawiono błąd, który powodował, że gra czasem się zawieszała, kiedy gracz wjeżdżał do warsztatu w trybie AllDrive.
• Wprowadzenie parzystej liczby znaków na tablicy rejestracyjnej Plymoutha Barracudy nie powoduje już błędu. Ni w pięć, ni w dziewięć.
• Spojlery w Buicku GNX mogą być teraz modyfikowane w edytorze winyli.
• Kamera filmowa aktywowana w czasie skoku w trybie AllDrive włącza się teraz tylko u gracza wykonującego skok, a nie u wszystkich znajdujących się w pobliżu.
• Napis „Witamy w AllDrive: Hangout” będzie się teraz pojawiał tylko raz, przy pierwszej grze w tym trybie.
• Tęczowe nitro nie przenika już przez fabryczną rurę wydechową i tylny zderzak Lamborghini Murciélago.
• Gracze mogą teraz nakładać kolor bazowy i wykończenia na fabryczne felgi Forda Mustanga GT.
• Przednie zderzaki Nissana Fairlady mają teraz prawidłowo nałożone kalkomanie.
• Przednie zderzaki Subaru BRZ mają teraz prawidłowo nałożone kalkomanie.
• Standardowe tylne światła Volkswagena Golfa GTI są teraz dostępne na liście części.
• Autolog aktualizuje się teraz prawidłowo po pobiciu rekomendowanego wyniku w zawodach „Udo: Dziki szał”.
• Zwiększono jasność trzeciego światła hamowania w Audi S5, ponieważ wcześniej było zbyt ciemne.
• Publiczność nie unosi się już nad ziemią przy linii startu w czasie zawodów Grupy Wolne Ember. To było dziwne.
• Tryb zdjęć profesjonalnych został wyłączony w czasie sekwencji skoku.
• Gracze nie będą już tracić punktów na rzecz krążących kierowców, znajdując się przed nimi. Dotyczy to przede wszystkim następujących krążących kierowców: Lindsay, De’Aaron, Cassandra oraz LeAnne.
• Usunięto liczne błędy związane z nakładaniem się tekstur.
• Wprowadzono wiele poprawek związanych ze światem i geometrią gry.
• Wprowadzono wiele innych zmian, poprawek i ulepszeń.









Data premiery: 13.02.2018

AllDrive: Hangouts
Przedstawiamy tryb Hangouts, w którym będziecie mogli zwiedzać Fortune Valley wraz ze znajomymi i innymi członkami społeczności Need for Speed.

AllDrive: Hangouts pozwoli wam pochwalić się swoimi samochodami i udostępni miejsce, w którym można zawierać znajomości. To miejsce spontanicznych spotkań ze znajomymi, w którym możecie cykać fajne fotki swojej ekipy lub po prostu pojeździć sobie po ulicach (lub bezdrożach).


Pakiety doganiania
W warsztatach pojawił się nowy przedmiot w postaci pakietów doganiania. Pakiety te pozwalają przyspieszyć proces ulepszania samochodów, dzięki czemu auto od modelu fabrycznego do najwyższego poziomu ulepszycie znacznie szybciej.
Dostępne będą trzy rodzaje pakietów: poziomu 6, 11 i 16. Każdy z nich będzie można odblokować po osiągnięciu określonego punktu w kampanii.
• Ukończenie rozdziału 3. odblokowuje pakiet poziomu 6.
• Ukończenie rozdziału 4. odblokowuje pakiet poziomu 11.
• Ukończenie rozdziału 5. odblokowuje pakiet poziomu 16.

Pakiety można kupić za środki w grze. Kosztują one:
• 71 400 za pakiet poziomu 6,
• 131,00 za pakiet poziomu 11,
• 180 000 za pakiet poziomu 16.


Neony i dym z opon
Nadchodzą nowe warianty kolorystyczne neonów i dymu z opon. Nowe wersje zostaną dodane do już dostępnych opcji. Znajdziecie je w dostawach po osiągnięciu odpowiedniego poziomu reputacji.
Zarówno neony, jak i dym z opon, dostępne będą w kolorach: stalowoniebieskim, landrynkoworóżowym, cyjanowym, koralowym i złotym.


Pozbądź się niepotrzebnych części
Aby ułatwić zarządzanie ekwipunkiem, dodajemy możliwość sprzedawania lub wymiany niewykorzystanych kart Speed. Wystarczy podświetlić wybraną kategorię części, a pojawi się możliwość sprzedania lub wymiany wszystkich niewykorzystanych części z tej kategorii.


Ulepszenia w trybie zdjęć profesjonalnych
Wprowadziliśmy pewne zmiany i ulepszenia w trybie zdjęć profesjonalnych. Przede wszystkim będziecie teraz mogli robić zdjęcia w trakcie sekwencji eliminacji. Oprócz tego zwiększyliśmy odległość, na jaką kamera może się oddalić od samochodu, aby ułatwić wam znalezienie idealnego ujęcia. Wprowadziliśmy też drobne zmiany w czułości kamery, dzięki czemu jej ruch na większych odległościach jest nieco szybszy.

Obiekty w tle mają teraz wyższą jakość po wejściu w tryb zdjęć, dzięki czemu będziecie mogli robić jeszcze lepsze fotki. Dodaliśmy także możliwość włączenia lub wyłączenia kurzu.

Poza tymi zmianami dodaliśmy też nowe filtry: kinowy, chłodny, ciepły, brudny, vintage, odbarwiony, lo-fi, jaskrawe retro, podstrefa oraz monitor monochromatyczny.

Tryb zdjęć profesjonalnych będzie także dostępny w AllDrive Hangouts.


Zmiany w menu głównym
Wprowadziliśmy pewne zmiany w menu głównym. Nic wielkiego, tylko drobne usprawnienia, abyście mogli łatwiej być na bieżąco z Need for Speed i szybciej dotrzeć do wybranego miejsca (w kampanii lub grze wieloosobowej).


Poprawki błędów
• Kalkomanie nie są już obrócone w pionie przy kopiowaniu z jednego boku samochodu na drugi.
• Samochody na ulicach za bardzo wzięły sobie do serca nazwę „Ghost”, ale pozbawiliśmy je zdolności przejeżdżania przez blokady w misji „Wielka ucieczka”.
• Wyeliminowano sporadyczny problem z miganiem tekstur w Porsche 911 Carrera RSR 2.8.
• Poprawiono efekt ściemniania po przerywniku filmowym w trakcie Gonitwy Banitów.
• Usunięto problem, który powodował, że gracze w grze wieloosobowej przesyłali dźwięk w tle do innych graczy.
• Przy ponownym rozpoczynaniu zawodów Cmentarnej Załogi kamera zachowuje się teraz tak, jak powinna.
• Usunięto błąd, który pojawiał się czasem po zakończeniu zawodów Zablokowanego Drążka.
• Usunięto problem, który uniemożliwiał czasem graczom dostęp do Speedwallów.
• Bardzo sporadycznie w przypadku pominięcia filmowego intro do wyścigu na lotnisko pojawiał się nieruchomy obraz Skyline’a Tylera. Teraz nie jest już nieruchomy.
• Usunięto ściśle tajne fragmenty kodu programistycznego, które pojawiały się w napisach po pokonaniu Gallo Riviery. Nic nie widzieliście.
• Liczba zniszczonych wozów pogoni w zakładce „Dziennik” jest teraz wyświetlana prawidłowo.
• Napisy po misji z wyłącznikiem są teraz wyświetlane prawidłowo.
• Usunięto problem, który powodował, że gra zawieszała się czasem na początku misji „Podwójna stawka albo nic”.
• Driftowanie przez 8 sekund Nissanem Fairlady ZG odblokowuje teraz przednie zderzaki do wszystkich samochodów.
• Gracze nie powinni już otrzymywać powielonych części ECU, kiedy korzystają z dogodnej okazji dla wraku Forda Mustanga.
• W zawodach „Drag w dzielnicy mieszkalnej” pojawiał się samochód, który jakimś cudem zaparkował w ziemi. Samochód jest teraz zaparkowany nad ziemią.
• Wyłączenie opcji uszkodzeń nadwozia w trybie zdjęć profesjonalnych powoduje teraz zamknięcie uszkodzonej maski w superkonstrukcji Forda Mustanga.
• Naprawiono błąd, który powodował, że fragment drogi na zachód od salonu z samochodami do wyścigów drag miał nieprawidłowe ustawienia kolizji. Teraz można przejechać tamtędy bez żadnych niespodzianek.
• Zdobycie 50 gwiazdek za wyczyny powoduje teraz przyznanie dostawy, zgodnie z oczekiwaniami.
• Mac prawidłowo otrzymuje teraz terenową wersję Subaru Imprezy WRX STI zamiast wyścigowej.
• Zmodyfikowano kolor taranów na minimapie, by były lepiej widoczne. Tak czy owak – powodzenia.
• Gładkość winyli jest teraz dopasowana do gładkości samochodu przy ustawieniu 0.
• Naprawiono migające tekstury w wyścigowej superkonstrukcji Forda Mustanga.
• Gracze skarżyli się czasem na niską liczbę klatek na sekundę w czasie misji „Nieudany napad”. Animacja jest teraz płynna.
• Przełączanie między kontrolerem i klawiaturą nie powoduje już ciągłego wibrowania kontrolera.
• Naprawiono błąd, który uniemożliwiał udostępnienie Nissana Skyline 2000 jako porzuconego samochodu.
• Przybliżanie i oddalanie mapy po wybraniu Speedwallu nie powoduje już, że wybrany Speedwall pozostaje zaznaczony.
• Porsche Panamera może mieć teraz kalkomanie umieszczone po prawej stronie bagażnika.
• Płomień nitro jest teraz ustawiony równo z rurami wydechowymi, kiedy Honda Civic Type-R 1992 wyposażona jest w bagażnik Rocket Bunny.
• 5. punkt kontrolny w strefie driftu „Życie na drifcie” nie powoduje już wyświetlania komunikatu „Ominięto punkt kontrolny”.
• Tekst na tablicy rejestracyjnej Chevroleta Grand Sport nie będzie się już zmieniać, kiedy gracz wprowadzi parzystą liczbę liter, a następnie zmodyfikuje dyfuzor.
• Wyzwanie „Bilard na jezdni” nie będzie już działać na zaparkowane samochody.
• Wciskanie L1 lub R1 w trakcie wyświetlania napisów powodowało odtwarzanie przypadkowych dźwięków, ale błąd został usunięty.
• Publiczność nie unosi się już w powietrzu w trakcie zawodów „Na ostrzu noża”.
• Naprawiono błąd, który powodował, że gracze byli rozłączani w trakcie zawodów Speedlist.
• Opis porzuconego samochodu zawiera teraz napisy.
• Ekran z ostatecznymi wynikami zawodów Speedlist jest teraz wyświetlany nieco dłużej. Wcześniej znikał za szybko.
• Zmieniono rozmieszczenie niektórych obiektów do zniszczenia w zawodach Speedcross, by uniknąć ich zachodzenia na podłoże.
• Skorygowano nieprawidłową pozycję kamery przy modyfikacji owiewek tylnych zderzaków w INFINITI Q60S.
• Nałożenie winylu zakrywającego przedni zderzak w Volvo 242 nie powoduje już zakrycia reflektorów z logo Ghost, jeśli samochód jest w nie wyposażony.
• Plymouth Barracuda może teraz osiągnąć poziom 399, a nie 398, jak do tej pory.
• Gdy gracz zabierze porzucony samochód, głos lektora mówiący, żeby po niego pojechał, przestanie być odtwarzany.
• Naprawiono błąd powodujący zmiany w trakcie tworzenia winyli do Plymoutha Barracudy.
• Kalkomanie z logo Need for Speed na masce Mazdy RX-7 wyświetlają się teraz prawidłowo.
• Naprawiono błąd w Volvo Amazon, dzięki czemu teraz otwory wentylacyjne w dachu są dopasowane kolorystycznie do nadwozia.
• Naprawiono błąd powodujący wyświetlanie uszkodzonych tekstur na szybach w BMW M3 Evolution II przy nakładaniu kalkomanii.
• Naprawiono błąd związany z teksturami wokół okien w Nissanie Skyline 2000.
• Gracze nie mogą już przejeżdżać pod rampą do driftu w trakcie zawodów speedcrossowych „Pęd w dolinie”.
• Poprawiono widoczność strzałek w niektórych zawodach speedcrossowych.
• Drzewa nie mogą już wyrastać z ramp do driftu w zawodach speedcrossowych „Pęd w dolinie”. Wszystkie drzewa sprawiające problemy zostały przesadzone.
• Betonowa barierka i rampa do driftu nie unoszą się już nad ziemią w czasie zawodów speedcrossowych „Pęd w dolinie”.
• Poprawiono ruch kamery przy przechodzeniu z systemu audio do punktu interakcji na dachu w Volvo 242.
• Przy jeździe Volvo 242 z osłonami na reflektorach nie będzie teraz widoczne światło.
• Nissan Skyline 2000 ma teraz właściwą domyślą pozycję przy nakładaniu kalkomanii na bok i tył.
• Można teraz nakładać bez problemów kalkomanie na progi boczne Dodge’a Chargera.
• Kalkomanie są teraz nakładane na wszystkie części przedniego błotnika Plymoutha Barracudy.
• Kalkomanie są teraz prawidłowo nakładane na splittery z logo Ghost w Plymoucie Barracuda.
• Naprawiono błąd powodujący, że niektóre skoki w speedcrossie wyrzucały gracza poza trasę.
• Nity w tylnym błotniku Pandem mogą być teraz pokryte kalkomanią w BMW M3 Evolution.
• Wjeżdżanie na określone wzgórze na pustyni nie powoduje już resetowania rozgrywki.
• Ciężarówki Coca-Coli miały uszkodzone tekstury na tarczach hamulcowych. Zostały one naprawione.
• Osiągnięcie i trofeum Holtzmana są teraz prawidłowo odblokowywane.
• Samochody fruwały czasem w czasie przerywnika filmowego misji „Szef”. Zastosowano właściwą siłę ciążenia.
• Jeśli gracz jechał z dużą prędkością po skoku z rampy w misji „Holtzman – idzie burza”, mógł niekiedy wypaść ze świata gry. Świat został wzmocniony i samochody nie powinny już z niego wypadać po wykonaniu skoku.
• Rura wydechowa w Nissanie Fairlady 240ZG nie nachodzi już na dyfuzor Alchemist.
• Naprawiono liczne błędy związane z modyfikacją wyglądu w różnych samochodach.
• Wprowadzono wiele innych zmian, poprawek i ulepszeń.









Data premiery: 19.12.2017

Porzucone auta
Być może nie uszło twojej uwadze, że członkowie lig ulicznych wożą się po Fortune Valley samochodami, których nie możesz zdobyć. Teraz się to zmieni.

W Need for Speed Payback można trafić na wiele pięknych wozów, a wieść niesie, że zaczęło się też pojawiać kilka nowych, które tylko czekają na nowego właściciela. Mówimy o Maździe RX-7 Spirit R, Volvo 242DL, Volvo Amazonie P130, Plymoucie Barracudzie, Nissanie Skyline 2000 GTR i BMW M3 Evolution II E30.

Od 19 grudnia porzucone samochody zaczną się pojawiać w Fortune Valley, ale niełatwo będzie je znaleźć. Znajdź wóz, ucieknij glinom, zatrzymaj wóz. Gdy już zdobędziesz jakiś samochód, będzie go można kupić w wybranym salonie.

Porzucone auta zaczną się już niedługo pojawiać w Fortune Valley jako darmowy dodatek dla posiadaczy NFS Payback.

Pierwszym z nich będzie Mazda RX-7 Spirit R. Następne dołączą w kolejnych tygodniach.


Speedcross

Aktualizacje - NFS - Need for Speed Payback

Rav ma pełne ręce roboty, przygotowując MINI John Cooper Works Countrymana dla kierowcy speedcrossowego, który przepadł bez wieści. W tej sytuacji swoją szansę otrzymuje Mac. Showman robi to, co potrafi najlepiej, i przekonuje Alchemika, żeby pozwolił mu jeździć wozem w zbliżających się zawodach speedcrossowych.

Przejmij kontrolę nad Makiem i zmierz się z kierowcami z całego świata, w tym z przedstawicielami takich miast jak Palmont, Bayview, Rockport, Fairhaven i Olympic City, a na końcu spróbuj zdetronizować obecnego mistrza, Barrakudę.

Speedcross to zawody, które skupiają się na zdobywaniu punktów podczas jazdy na torze. Rozpędź się porządnie i popisz umiejętnościami, ślizgając się w strefach driftu, skacząc, zaliczając fotoradary i robiąc demolkę.

Wraz ze speedcrossem w grze znajdzie się szesnaście nowych zawodów rozsianych w czterech miejscach – w kanionie, na lotnisku, na placu budowy i w Ember Valley.

Do speedcrossowego pakietu zostaną dodane dwa nowe auta: MINI John Cooper Works Countryman oraz INFINITI Q60 S. Nie będą to jedyne samochody z klasy do speedcrossu. Dołączą do nich Nissan 350Z, Ford Focus RS i Dodge Charger.

Speedcross będzie dostępny za darmo dla posiadaczy Edycji Deluxe oraz do kupienia jako osobny dodatek dla reszty graczy.


BMW M – części poprawiające osiągi
Niektóre z naszych samochodów BMW otrzymają nowe części poprawiające osiągi w ramach opcji personalizacji. Części te będzie można kupić i zamontować w garażu, tak samo jak inne dodatki zmieniające wygląd.

BMW M4 GTS
• Przedni błotnik
• Nakładki na progi
• Lusterka boczne

BMW M5
• Owiewki na przedni zderzak
• Przedni zderzak
• Spoiler
• Dyfuzor
• Tylny zderzak
• Progi boczne
• Przedni błotnik
• Chłodnica
• Lusterka boczne

BMW X6M
• Progi boczne
• Przednie błotniki
• Lusterka boczne
• Chłodnica
• Tylny zderzak
• Przedni zderzak

BMW M2
• Owiewki na przedni zderzak
• Przedni zderzak
• Spoiler
• Dyfuzor
• Tylny zderzak
• Układ wydechowy
• Progi boczne
• Przednie błotniki
• Chłodnica


Zawody Speedlist – driftowy bój
Zawody Speedlist zostają wzbogacone o nową rywalizację – driftowy bój. Jest ona oparta na próbach driftu rozgrywanych w trybie jednoosobowym NFS Payback. W zawodach będzie mogło wziąć udział do 8 graczy, a mnożnik punktów zyskają kierowcy na czele stawki (pod względem odległości).

W grze znajdzie się łącznie 10 różnych driftowych bojów, możliwych do rozegrania zarówno za dnia, jak i w nocy.


Obsługa kierownic
Od czasu ogłoszenia NFS Payback w naszej społeczności regularnie powracało jedno z pytań: czy gra Need for Speed Payback będzie obsługiwała kierownice? Krótka odpowiedź brzmi: tak! Funkcja obsługi kierownic jest już w drodze.

Współpracujemy z firmą Logitech, dzięki czemu następujące kierownice będą oficjalnie obsługiwane:
Logitech G29
Logitech G920


Poprawki błędów
• Karty Speed nie mogą już być kopiowane.
• Naprawiono błąd, który sprawiał, że zmiana prześwitu Nissana Skyline 2000 GTR wpływała tylko na pochylenie kół.
• Żetony części mają teraz odpowiedni kolor po zdobyciu ich z dostaw.
• Minimapa będzie teraz pokazywać prawidłową trasę w misji Sabotaż Mac Trucka. Dzięki temu nie będzie cię już prowadzić w ślepą uliczkę.
• Naprawiono błąd, który czasem powodował, że wskaźnik nitro nie odnawiał się.
• Naprawiono błąd, który sprawiał, że w misji Podwójna stawka albo nic gracze wpadali czasem w pętlę rozgrywki, gdy dali się złapać pościgowi.
• Podpis Moja flota Speedlist powinien być teraz widoczny w interfejsie.
• Driftowanie powinno teraz odblokowywać modyfikacje przedniego zderzaka.
• Pojawia się teraz informacja po ukończeniu zalecanego wyzwania codziennego – Pobij 3 rekomendacje Autologa.
• Gracze nie będą już przenikać przez drogę wokół lotniska – opony będą grzecznie trzymać się podłoża.
• Rav nie będzie już wykonywał skoku (słabego) w trakcie wyścigu z Tylerem.
• Usunięto błąd, który sprawiał, że gracze byli czasami rozłączani, gdy przechodzili z jednych zawodów Speedlist do drugich.
• Gracze będą otrzymywać właściwą ilość funduszy i reputacji za zadanie Poligon.
• Poprawiono literówkę w angielskiej wersji gry (Huarya), za którą winimy autokorektę.
• Gracze rozpoczynali czasem rozgrywkę sieciową bez interfejsu i menu pauzy, a same zawody nie startowały. To już się nie powtórzy.
• Poprawiono literówkę w angielskiej wersji gry (Powerful mssage) podczas misji Słoneczny sprint. Miało być message czy massage? Sprawdźcie w grze.
• Przesunięto żetony, które znajdowały się zbyt wysoko, żeby można je było zebrać, jadąc niektórymi samochodami.
• Usunięto kilka niewidzialnych ścian, które nie powinny były znaleźć się na pustyni.
• Auta początkowe do jazdy w terenie nie powinny już udawać zablokowanych, gdy kupuje się je za pierwszym razem.
• Próba umieszczenia kalkomanii na oknie Nissana Fairlady 240Z nie będzie już się kończyła ozdobieniem spojlera, dyfuzora lub maski auta.
• Ekrany wczytywania nie będą już podawały informacji, że do rankingowych zawodów Speedlist potrzebny jest samochód 275. poziomu.
• Billboard znajdujący się na południowy wschód od tamy Silver nie będzie już niewidoczny w pewnych okolicznościach.
• Korzystanie z tuningu na trasie powodowało czasem utratę kontroli nad pojazdem. Już się tak nie dzieje.
• Nitro uzupełnia się teraz w odpowiedni sposób w Chevrolecie Camaro Z/28 399. poziomu.
• Osiągnięcie Dla innego skarb zostaje teraz poprawnie odblokowywane.
• W zawodach Speedlist można było się dowiedzieć o istnieniu pustyni „Libery”, chociaż w grze mamy pustynię Liberty.
• Felgi Weld Racing pasują już teraz do dragsterów.
• Gracze mogą teraz montować wszystkie części Vertex Edge w NISSANIE Silvii Spec-R Aero bez konieczności posiadania całego zestawu.
• Dyfuzor marki CWest na Hondzie S2000 nie jest już ograniczany przez układ wydechowy.
• Dwa przednie rozdzielacze powietrza marki Need for Speed nie są już montowane w nieprawidłowym miejscu w Acurze RSX-S.
• Jess nie jedzie już zamiast Tylera Nissanem Fairlady w misji Zemsta wyścigowca. Niegrzeczna Jess, nie zabiera się do cudzych samochodów.
• Bryły odpowiedzialne za kolizje filarów przed fasadą rezydencji Kobashiego mają teraz odpowiednią wielkość.
• Gracze nie będą już tracić żetonów części po ponownym uruchomieniu gry.
• Naprawiono błąd, w wyniku którego wjechanie lub teleportowanie się do Braxton powodowało czasami ponowne rozpoczęcie rozgrywki.
• Gracze nie będą już tracić połączenia z zawodami Speedlist, jeśli ich kontrolery rozłączą się w trakcie wczytywania gry.
• Na stosunek zwycięstw nie ma już wpływu to, że gracz dołączył do zawodów Speedlist w ich trakcie.
• Osiągnięcie Ukończ wszystkie 5 wyścigów w zawodach Speedlist nie jest już przyznawane nieprawidłowo.
• Płomienie nitro Forda Mustanga Foxbody będą się pojawiać w odpowiednim miejscu, gdy zamontowany jest zderzak marki Need for Speed.
• Nie można już dołączać do zawodów Speedlist w trakcie dwóch ostatnich rywalizacji.
• Zmieniono położenie punktu kontrolnego, który można było ominąć, za bardzo rozpędzając się przed skokiem w zadaniu Start.
• Usunięto błąd, który sprawiał, że w grze brakowało głosów.
• Tablica rejestracyjna Chevroleta Bel Air jest zablokowana, gdy montuje się klapę bagażnika Alchemika.
• Pokonanie Udo Rotha odblokuje teraz odpowiednie osiągnięcie.
• Angielska nazwa jednego z zakładów pobocznych została poprawiona z Don't lost a single round na Don't lose a single round.
• Opony Plymoutha Barracudy nie przenikają już przez różne błotniki. Wkrótce sami się przekonacie.
• Nie można już odblokowywać kilka razy tego samego wraku.
• Muzyka nie gra już z pełną głośnością w scenie, w której Lina dzwoni przez telefon podczas Napadu na autostradzie.
• Formuła chemiczna nitro jest już teraz wszędzie podana prawidłowo jako N20. Nie będziesz już korzystać w grze z NO2, co powinno wyjść ci na dobre.
• Kamera filmowa będzie teraz kręcić więcej filmowych ujęć.
• W zawodach Speedlist Honorowa runda Szulera twój samochód nie będzie już mógł wjechać pod mapę.
• Przesunięcie ustawienia gładkości z 0 na 100 wyraźnie zmieni powierzchnię odblaskową winyli.
• Fotoradar Paparazzi będzie przyznawał trzy gwiazdki dopiero, gdy osiągniesz 241 km/godz. Trzeba teraz jechać odrobinę szybciej.
• W angielskiej wersji gry tekst Unlocked Hoods now Customization został zmieniony na Unlocked Hoods Customization.
• Postępy wyzwań codziennych nie będą resetowane, gdy gracz się teleportuje.
• Ikony nie mają już różnych kolorów na mapie świata i minimapie.
• Wybranie odpowiedzi Nie na pytanie, czy chcesz dołączyć do kolejnych zawodów Speedlist, nie będzie już otwierało menu tuningu na trasie.
• Bagażnik i zderzak Forda F150 Raptora nie będą już przenikać przez nadwozie samochodu, gdy uszkodzenia osiągną 100%.
• Gdy gracz opuszcza teraz wyścig Ucieczka agenta, blokada policji znika, zgodnie z oczekiwaniami.
• Naprawiono błąd kalkomanii na Fordzie F150 Raptorze.
• Sylwetki samochodów nie ulegają już zmianie po wybraniu przednich błotników w autach terenowych.
• Kierowca La Triste naprawił swoje felgi, więc nie będą już migotać w trakcie wyścigu Noche de Muertos.
• Poziom zabrudzenia zapasowej opony na tyle Land Rovera Defendera pasuje teraz do reszty samochodu.
• Zaparkowane samochody nie będą już się pojawiać w powietrzu i spadać spektakularnie na ziemię w trakcie jazdy na północ od misji Gonitwa w Elysium.
• Poprawiono animację tylnego zawieszenia superkonstrukcji terenowej Volkswagena Beetle.
• Wprowadzono różne inne poprawki i ulepszenia.









Data premiery: 23.11.2017


• Poprawiono działanie gry podczas wydarzenia Słoneczny sprint
• Wydarzenie Aki Kimura – król driftu nie będzie powodowało zawieszania się gry
• Wydarzenie Ucieczka przez Silver Canyon nie będzie powodowało zawieszania się gry po pierwszej kolczatce
• Poprawiono działanie rankingowych zawodów Speedlist
• Naprawiono błąd, który występował czasem podczas początkowego wczytywania gry
• Gra nie będzie się zawieszać w trakcie kupowania dostaw, gdy wybrana jest inna wersja językowa niż angielska
• Wielokrotne powtarzanie wydarzenia Dzielnicowy drift nie będzie powodować zawieszania się gry
• Naprawiono błąd występujący po wyścigu między Makiem i Jess na lotnisko
• Gra nie będzie się zawieszać na początku trzeciego etapu misji Konwój
• Gra nie będzie się zawieszać po etapie Dotrzyj na miejsce spotkania misji Napad na autostradzie
• Wszystkie punkty kontrolne wydarzenia Kto dba o bezpieczeństwo? będą przyznawały dodatkowy czas
• Poprawiono SI policji w misji Nieudany napad
• Wydarzenie Kawaleria ma teraz przypisane odpowiednie wymagania dotyczące samochodu
• Cel misji Rozłączenie został zmieniony na Dojedź do mety
• Samochody glin otrzymują teraz więcej obrażeń, gdy trafia się w nie z dużą prędkością od tyłu
• Strzałki na drodze znajdują się teraz we właściwych miejscach podczas wydarzenia Żołnierz Podziemia: Sabotaż
• Nie będzie się już pojawiał komunikat Ominięto punkt kontrolny podczas przejeżdżania przez punkt kontrolny próby driftu wydarzenia Siła docisku
• Kierowcy SI nie będą już wjeżdżać prosto na ścianę po rozpoczęciu Gonitwy Banitów
• Śmigłowiec w misji Skyhammer lata teraz we właściwy sposób
• Kierowcy SI będą teraz jeździć po odpowiedniej trasie w misji Gonitwa Banitów
• Minimapa w trakcie Gonitwy Banitów będzie teraz poprawnie wyświetlana
• Kwestia audio pod koniec misji Zemsta wyścigowca nie będzie się już powtarzać
• Poprawiono sterowanie BMW X6M podczas jazdy w terenie
• Naprawiono błąd, który sprawiał, że nie zawsze było słychać dźwięk uderzenia w blokadę
• Samochody nie będą unieruchamiane podczas zbierania jednego z billboardów na pustyni
• Na ekranie końcowym misji kurierskich będą teraz wyświetlane czasy ich ukończenia
Ucieczka przez miasto nie może zostać rozpoczęta ulicę dalej od zamierzonego miejsca początkowego
• Kierowcy ruchu drogowego zostali wysłani do szkoły jazdy i nie będą już wykonywać niedozwolonych skrętów
• Poprawiono SI glin w trakcie pościgów
• Usprawniono SI podczas wydarzenia Slalom po złomowisku na wysokim poziomie trudności
• Pozostałości po trawie i krzewach nie będą się już rozmnażać
• Koła Dodge'a Chargera z 1969 r. nie będą już wystawać przez błotniki w trakcie skrętów w lewo lub prawo
• Poprawiono kolory ikon różnych wydarzeń
• Podniesiono wysoki poziom trudności różnych wydarzeń – powodzenia!
• Krążący kierowca Gearbox został wysłany do szkoły jazdy i nie będzie już się przepychał ze skałami, jeżdżąc po Fortune Valley
• Gdy rzucisz wyzwanie krążącemu kierowcy Gearboxowi przy wjeździe do tunelu, nie będziesz już rozpoczynać wyścigu ze słupem tuż przed sobą
• Nawet jeśli przegrasz pierwszy wyścig z Ravem, otrzymasz kartę Speed
• Komunikat w samouczku tuningu na trasie jest teraz poprawnie wyświetlany
• Nie będą już lecieć iskry z przednich kół podczas wykonywania ostrych zakrętów na asfalcie
• Pojazdy SI nie będą już skręcać 1,27 km od celu podczas wydarzenia Burda w kanionie
• Można teraz zmieniać kolor lakieru wraków, które zostały kupione w salonie
• Poprawiono Si podczas wydarzenia Holtzman – idzie burza
• Panele nadwozia wraku Volkswagena Beetle są teraz poprawnie wyświetlane
• Koła wraków, które można znaleźć w grze, nie mają już dziwnej pomarańczowej poświaty
• Naprawiono błąd związany z wyglądem zawieszenia i hamulców wraku Chevroleta Bel Air
• Wjechanie do sklepu z częściami, gdy wybrany jest widok z maski lub ze zderzaka, nie sprawia już, że kamera zaczyna wirować
• Naprawiono błąd, który sprawiał, że w Maździe MX-5 nitro pojawiało się w niewłaściwym miejscu, jeśli zamontowany był dyfuzor marki Ghost
• Naprawiono błąd, który uniemożliwiał nałożenie kalkomanii na przód Dodge'a Chargera z 1969 r.
• Niewykonanie skoku na końcu wydarzenia Kręty drag nie będzie już obracało samochodu i stawiało go do góry kołami na trasie
• Zmieniony został typ ostatnich dwóch punktów kontrolnych próby prędkości Petarda na właściwy
• Model postaci nie nakłada się już na model fotela kierowcy superwraków Forda Mustanga z 1965 r.
• Opony Forda Roadstera nie są już czarne i błyszczące, gdy zostaną ubrudzone
• Gra będzie teraz zapisywana przed ostatnim przerywnikiem filmowym, dzięki czemu zniknie konieczność powtarzania wyścigu z Liną w Gonitwie Banitów
• Po rozpoczęciu wyścigu w Chevrolecie C10 Pickupie z widokiem z maski kamera nie będzie już umieszczana za przednią szybą
• Superwrak Forda Mustanga z 1965 r. klasy wyścigowej wygląda teraz inaczej niż standardowy model wyścigowy
• Żetony pokerowe i billboardy są już poprawnie oznaczane na mapie i minimapie po zebraniu / zniszczeniu ich
• Muzyka jest teraz poprawnie odtwarzana podczas napisów końcowych
• Felgi przeznaczone do wyścigów drag są teraz dostępne dla pozostałych klas samochodów
• Kamera nie będzie się trząść w trakcie opuszczani garażu
• Naprawiono wiele błędów dźwiękowych
• Wprowadzono wiele poprawek w interfejsie
• Wprowadzono różne poprawki do lokalizacji gry
• Wprowadzono różne poprawki do animacji postaci
• Wprowadzono wiele drobniejszych poprawek i usprawnień









Komentarze

Zaloguj się, aby napisać komentarz.
  • Brak komentarzy. Może chcesz dodać swój?

Ostatnie tematy
Przywitajka
18-11-2024 14:54dev1ance
Strefa driftu
03-11-2024 17:12Radzio
Ekipa 50 lvl
01-11-2024 11:14Windymanpol
Problem z misją
17-09-2024 04:43Ebeebe
Polski jezyk
13-09-2024 17:09dexterekk
Prestige
02-08-2024 22:34czablu012
Ostatnie komentarze
Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
Natomiast jakbym miał klasyfikować ścigałki pod kątem odczuć z samej mapy, to po dodaniu drugiej...
Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
Do TCM doszła druga wyspa z ponad 400 km dróg, więc będzie już coś koło 1000. Zrobili tym niezły...
Radzio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
Danio Ty ostatnio stwierdziłeś, że Unbound powinien wyjść na PS4, bo nie ma względem Heata dużej...
Danio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
Z pewnością Motorfest ma o wiele ładniejszą grafikę niż Unbound XDDDD Bez porównania jakiegokolwiek...
Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
Tylko jaki jest sens porównywania pod kątem realizmu "plastikowego" Motorfest z Unbound, które samo...
Radzio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
Mówię o Motorfest, dla mnie ta grafika jest plastikowa. Ale każdy może mieć inne odczucia :)
Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
Motorfest ma imo lepszą grafikę. Mówimy o tej samej grze czy masz na myśli TC2?
Radzio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
Ok przesadziłem, nie miażdży, ale w TC jest wyraźnie słabsza :) Heat nie miał wsparcia w ogóle...
Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
Swoją drogą imo w Unbound za 3 miesiące powinny zacząć rotować sezony wraz z nagrodami, jeśli...
Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
Oj nie, Motorfesta graficznie nie miażdży. No i raczej NFS 2025, eol dla Unbound na 2 lata przed premierą...
Radzio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
Chyba chciałeś napisać NFS 2026 ;) Nadzieja jest, ale na przyszły rok lepiej się nie nastawiać....
dev1ance > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
Minus za motocykl(mi się to kojarzy z Burnout Paradise i Midnight Club LA) i drugi za Integrę poliftową,...
Danio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
Motocykl to jest coś czego kompletnie się nie spodziewałem! Tradycyjnie szkoda, że wszystkie nowości...
Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
Przecież mam bekę z Celiki i FTO. A co do przeciętniaków, nie trzeba długo szukać - CRX, Prelude.
Firssen > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
ITR to przeciętniak ale Celica której na drogach mozna spotkać całkiem sporo to już nie? xD
Firssen > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
Skoro ITR jest przeciętniakiem to wymień jeszcze z kilka równie dobrych, przednionapędowych hothatchy...
przemyslawj84 > mitsubishi lancer evo 9 Grzegorz Duda
świetne (y)
przemyslawj84 > keep it burnin' (unbound)
Świetne B)
Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
Klasyków JDM + fur, do których Chad wali konia, tj. Mitsubishi FTO i ostatnia generacja Celiki. Za...
Radzio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
Subaru jest mega, ciekawe kiedy dodadzą w końcu Skyline R33! Oby więcej takich klasyków JDM. Co...
Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
Integra totalnie mnie nie jara - uważam to auto za przeciętniaka z przerośniętą legendą, ale pewnie...
702games_pl > Need for Speed Mobile
Pobieram to :)
702games_pl > Subaru Impreza WRX STI
Ładne :D
702games_pl > Eclipse by serek
Ja dodaje :)
702games_pl > Ford Mustang
Fajny. Ten biały pas robi robotę :D
RustyTheStalker > RustyTheStalker
no ba 8))
basiabuszak > RustyTheStalker
o kurde, toz to moja mezczyzna B)
MadaFaster > Need for Speed Unbound Ultimate Collection...
Wszystko w swoim czasie
Siekierka > Need for Speed Unbound Ultimate Collection...
@Gustaw kiedy jakaś fura w jebound
Radzio > Need for Speed Unbound Ultimate Collection...
Fajnie, że za granicą update kosztuje 14,99 ($/€/£) :D a u nas 100zł XD Dlaczego nie w przedziale...
Ostatnio dostępni
Radzio
Radzio
M
MarcePan
Q
Qkostek86
T
tomeczek8811
H
hideath06
S
seks
Siekierka
Siekierka
Lee Rover Fural
Lee Rover Fural
K
KND2001
I
Izen0571
Shyfix
Shyfix
Pirr
Pirr
czablu012
czablu012
K
klaczorex
michciu1907
michciu1907
M
MichaelGar
K
KaeS
Chad_MC
Chad_MC
Danio
Danio
L
luukisek
C
Calemeon
D
damczyk19934
K
Krzykacz234
WarriorRmi
WarriorRmi
K
Kaka7186
Ankiety
Jak oceniasz wsparcie NFS Unbound na 2024 rok?