Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed Zeal
Need for Speed Unbound
Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Remastered
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
30 LAT SERII NFS
Forum dyskusyjne

Need for Speed 2015 - ogólnie

Ostatnia aktualizacja 9 lata temu
Swierkupl
Swierkupl 
Obserwator
Dodano 9 lata temu
#581
Mam takie pytanie.
Otóż gra wychodzi 5 listopada, a pre-ordery czasami trafiają dzień wcześniej do naszych rąk, pytanie brzmi: Czy jak dostanę grę jutro, to będę mógł w nią grać przed 5 listopada, czy nie? Smile
"Search endlessly, fight till were free
Fly past the edge of the sea
No bended knee, no mockery,
Somehow we still carry on"
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 9 lata temu
#582

Cytat

Swierkupl napisał(a):
Mam takie pytanie.
Otóż gra wychodzi 5 listopada, a pre-ordery czasami trafiają dzień wcześniej do naszych rąk, pytanie brzmi: Czy jak dostanę grę jutro, to będę mógł w nią grać przed 5 listopada, czy nie? :)

Zapewne będzie 0-day patch. W Rivalsa zagrałem już w czwartek po 0:01 (link), więc ten piątek to nie zawsze jest prawdziwa data premiery w Polsce.
Radon
Radon 
Mistrz
Dodano 9 lata temu
#583
Piątek to dzień kiedy gra trafia na półki, grać można od dzisiaj z tego co mi wiadomo.

link
Recenzja gram.pl. Nie trzeba czytać całej, wystarczy przejrzeć tabelkę na końcu żeby przekonać się skąd niskie oceny tej gry. W tym przypadku ocena akurat jest wysoka, ale minusy wskazują na to, że albo day one patch, wcale nie będzie day one patchem bo po prostu go jeszcze nie ma, albo redakcje aby jak najszybciej pochwalić się recenzją, oceniają grę na podstawie bety. Jakby nie było, ze strony recenzentów recenzowanie na akord to ostatnimi czasy dość częsty proceder, dodam, że haniebny. Efekt jest taki, że wiele słabych gier dostaje ósemki, a niektóre bywają pokrzywdzone.
L
laster 
Uliczny kierowca
Dodano 9 lata temu
#584
Przykładowe recenzje:
VideoGamer:link 5/10 ;/
GameSpot: link
PSSITE: link
s22.postimg.org/vf8skoxxd/1909794_527986330708158_2152424573541035210_n.jpg
Radzio
Radzio 
Super Admin
Dodano 9 lata temu
#585
Hamulce, zaciski i lustrzane odbicie w przyszłej aktualizacji :)
i.imgur.com/FrOlLrY.png
Danio
Danio 
Zawodowiec
Dodano 9 lata temu
#586
Cały czas mnie zastanawia, dlaczego z pełnej gry wykastrowali zaciski i tarcze hamulcowe.
Radzio
Radzio 
Super Admin
Dodano 9 lata temu
#587
Może nie zdążyli ich przygotować? Dużo osób narzekało na ich jakość już na screenach :P
i.imgur.com/FrOlLrY.png
xKajzerGaming007
xKajzerGaming007 
Zawodowiec
Dodano 9 lata temu
#588
Need for Speed by Ghost Games Polska na facebooku ma kontakt z amerykańskim EA. Podajcie tutaj rzeczy jakie brakują w najnowszym NFS, przekażę im :D
L
laster 
Uliczny kierowca
Dodano 9 lata temu
#589
Każdy ma kontakt z EA :P. Przeciez możesz do nich napisać lub zadzwonic xD. Ewentualnie możesz założyć temat na Reddicie :v.
s22.postimg.org/vf8skoxxd/1909794_527986330708158_2152424573541035210_n.jpg
xKajzerGaming007
xKajzerGaming007 
Zawodowiec
Dodano 9 lata temu
#590
Na reddicie hahahah a nie lepiej na 4chrzanie?
L
laster 
Uliczny kierowca
Dodano 9 lata temu
#591
Nie.

Chyba trochę za krótki ten post? ;)
/Radzio
s22.postimg.org/vf8skoxxd/1909794_527986330708158_2152424573541035210_n.jpg
xKajzerGaming007
xKajzerGaming007 
Zawodowiec
Dodano 9 lata temu
#592
czy też uważacie że w nfs 2015 powinien byc edytor map?
Radzio
Radzio 
Super Admin
Dodano 9 lata temu
#593
Po pierwsze... Wątpię, aby mieli jakikolwiek kontakt z "amerykańskim" EA. Śmiać mi się chce jak widzę co oni tam wypisują. Serio myślisz, że to co tam ludzie piszą to dotrze do EA? To słowo AMERYKAŃSKIE chyba zaślepia wszystkim oczy. Bajka jakich mało. Po za tym EA i GHOST mają codziennie setki wpisów na twitterze i facebooku a o PW i mailach nie wspomnę. I zgodzę się z Hiro09 - prędzej wpis z reddita do nich dotrze niż coś z tego profilu ;)

Edytor map? Jakoś sobie tego nie wyobrażam.
i.imgur.com/FrOlLrY.png
xKajzerGaming007
xKajzerGaming007 
Zawodowiec
Dodano 9 lata temu
#594
ja też, ale kto wie, może zamiast powiększenia mapy będzie edytor i gracze to zrobią sami...
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 9 lata temu
#595
Jeszcze przy okazji testów beta NFSa rozmawiałem z Kid Kobonem na temat ewentualnych nowych terenów czy wogóle większej edycji otoczenia. Coś takiego jest możliwe, ale jest dość "kosztowne". W sytuacji dodania nowego terenu muszą dodać nowe kolizje i parę innych rzeczy. To powoduje, że wiele plików musi zostać napisanych. W tej chwili pliki gry są jeszcze umieszczane w specjalnych archiwach, więc dodanie choćby dzielnicy może spowodować, że update będzie ważył mniej więcej tyle, co cała gra. Widać to po Most Wanted (2012), którego już nie warto instalować z płyty, bo nadpisuje się znaczna część plików.
xKajzerGaming007
xKajzerGaming007 
Zawodowiec
Dodano 9 lata temu
#596
nowe kolizje... Zdefiniujesz?
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 9 lata temu
#597
Bo to nie jest tak, że tekstury są kawałkami papieru i że jak się dwie spotkają, to się zderzą - one się przenikną. musi być dodatkowo zaprogramowana kolizja, czyli powiedzmy pole siłowe, dzięki czemu jedna tekstura nie wniknie do drugiej. Dlatego np. można w grze skoczyć do wody - jest tekstura, ale nie ma kolizji, a gdy wbiegniesz na ścianę masz i i teksturę i kolizję. Czasami gdzieś nie można wbiec, bo gracza zatrzymuje powietrze - to jest kolizja bez tekstury. Brak kolizji widać w przypadku przywrócenia samochodu po wypadku w NFSach, gdy możemy przenikać przez chwilę przez inne samochody.
xKajzerGaming007
xKajzerGaming007 
Zawodowiec
Dodano 9 lata temu
#598
Znalazłem słowo klucz
Chcemy również, by Need for Speed był grą otwartą, która wciąż się zmienia i rozwija . Zamierzamy zamieszczać darmowe aktualizacje i wyzwania, dzięki którym zyskacie możliwość zdobywania nagród i ciągłego poznawania świata gry.

ciągłego poznawania świata gry powiadacie?
Można to zrozumieć jako nowe tereny
otwartą, która wciąż się zmienia i rozwija
mody? edytor map?
Radzio
Radzio 
Super Admin
Dodano 9 lata temu
#599
Kajzer weź już... Rozumiem, że jeszcze jesteś młody, ale ogarnij się trochę xd Piszesz głupoty, na siłę doszukujesz się jakiś niemożliwych informacji - przestań.
i.imgur.com/FrOlLrY.png
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 9 lata temu
#600
Frostbite powstał po to, by utrudnić tworzenie modów - dlatego nie można dodać samochodów do RUN, czy Rivals. Nawet na CamHacka do Rivalsa czekaliśmy 2 lata. Możliwość modyfikowania gier to ważny element gry - myślę, że z pewnością EA nie ukrywałoby tego faktu, gdyby mieli wprowadzić możliwość tworzenia modów. Ciągłe poznawanie świata to mogą być oczywiście nowe tereny, ale też określenie dla codziennych eventów czy od czasu do czasu wprowadzania nowych wyścigów. Po The RUN i wyścigu przez całe USA nauczyłem się, że dużo rzeczy trzeba brać z dystansem.
You can view all discussion threads in this forum.
You cannot start a new discussion thread in this forum.
You cannot reply in this discussion thread.
You cannot start on a poll in this forum.
You cannot upload attachments in this forum.
You cannot download attachments in this forum.