Mam takie pytanie.
Otóż gra wychodzi 5 listopada, a pre-ordery czasami trafiają dzień wcześniej do naszych rąk, pytanie brzmi: Czy jak dostanę grę jutro, to będę mógł w nią grać przed 5 listopada, czy nie?
"Search endlessly, fight till were free
Fly past the edge of the sea
No bended knee, no mockery,
Somehow we still carry on"
Hamulce, zaciski i lustrzane odbicie w przyszłej aktualizacji :)
Cały czas mnie zastanawia, dlaczego z pełnej gry wykastrowali zaciski i tarcze hamulcowe.
Może nie zdążyli ich przygotować? Dużo osób narzekało na ich jakość już na screenach :P
Need for Speed by Ghost Games Polska na facebooku ma kontakt z amerykańskim EA. Podajcie tutaj rzeczy jakie brakują w najnowszym NFS, przekażę im :D
Każdy ma kontakt z EA :P. Przeciez możesz do nich napisać lub zadzwonic xD. Ewentualnie możesz założyć temat na Reddicie :v.
Na reddicie hahahah a nie lepiej na 4chrzanie?
Nie.
Chyba trochę za krótki ten post? ;)
/Radzio
czy też uważacie że w nfs 2015 powinien byc edytor map?
Po pierwsze... Wątpię, aby mieli jakikolwiek kontakt z "amerykańskim" EA. Śmiać mi się chce jak widzę co oni tam wypisują. Serio myślisz, że to co tam ludzie piszą to dotrze do EA? To słowo AMERYKAŃSKIE chyba zaślepia wszystkim oczy. Bajka jakich mało. Po za tym EA i GHOST mają codziennie setki wpisów na twitterze i facebooku a o PW i mailach nie wspomnę. I zgodzę się z Hiro09 - prędzej wpis z reddita do nich dotrze niż coś z tego profilu ;)
Edytor map? Jakoś sobie tego nie wyobrażam.
ja też, ale kto wie, może zamiast powiększenia mapy będzie edytor i gracze to zrobią sami...
Jeszcze przy okazji testów beta NFSa rozmawiałem z Kid Kobonem na temat ewentualnych nowych terenów czy wogóle większej edycji otoczenia. Coś takiego jest możliwe, ale jest dość "kosztowne". W sytuacji dodania nowego terenu muszą dodać nowe kolizje i parę innych rzeczy. To powoduje, że wiele plików musi zostać napisanych. W tej chwili pliki gry są jeszcze umieszczane w specjalnych archiwach, więc dodanie choćby dzielnicy może spowodować, że update będzie ważył mniej więcej tyle, co cała gra. Widać to po Most Wanted (2012), którego już nie warto instalować z płyty, bo nadpisuje się znaczna część plików.
nowe kolizje... Zdefiniujesz?
Bo to nie jest tak, że tekstury są kawałkami papieru i że jak się dwie spotkają, to się zderzą - one się przenikną. musi być dodatkowo zaprogramowana kolizja, czyli powiedzmy pole siłowe, dzięki czemu jedna tekstura nie wniknie do drugiej. Dlatego np. można w grze skoczyć do wody - jest tekstura, ale nie ma kolizji, a gdy wbiegniesz na ścianę masz i i teksturę i kolizję. Czasami gdzieś nie można wbiec, bo gracza zatrzymuje powietrze - to jest kolizja bez tekstury. Brak kolizji widać w przypadku przywrócenia samochodu po wypadku w NFSach, gdy możemy przenikać przez chwilę przez inne samochody.
Znalazłem słowo klucz
Chcemy również, by Need for Speed był grą otwartą, która wciąż się zmienia i rozwija . Zamierzamy zamieszczać darmowe aktualizacje i wyzwania, dzięki którym zyskacie możliwość zdobywania nagród i ciągłego poznawania świata gry.
ciągłego poznawania świata gry powiadacie?
Można to zrozumieć jako nowe tereny
otwartą, która wciąż się zmienia i rozwija
mody? edytor map?
Kajzer weź już... Rozumiem, że jeszcze jesteś młody, ale ogarnij się trochę xd Piszesz głupoty, na siłę doszukujesz się jakiś niemożliwych informacji - przestań.
Frostbite powstał po to, by utrudnić tworzenie modów - dlatego nie można dodać samochodów do RUN, czy Rivals. Nawet na CamHacka do Rivalsa czekaliśmy 2 lata. Możliwość modyfikowania gier to ważny element gry - myślę, że z pewnością EA nie ukrywałoby tego faktu, gdyby mieli wprowadzić możliwość tworzenia modów. Ciągłe poznawanie świata to mogą być oczywiście nowe tereny, ale też określenie dla codziennych eventów czy od czasu do czasu wprowadzania nowych wyścigów. Po The RUN i wyścigu przez całe USA nauczyłem się, że dużo rzeczy trzeba brać z dystansem.