Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed Zeal
Need for Speed Unbound
Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Remastered
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
30 LAT SERII NFS
Forum dyskusyjne

Need for Speed 2015 - ogólnie

Ostatnia aktualizacja 9 lata temu
xKajzerGaming007
xKajzerGaming007 
Zawodowiec
Dodano 9 lata temu
#321
Ja gdzieś czytałem z oficjalnych źródeł, że gliny będą w mieście tylko, a na szosach itd ich nie będzie. I policja będzie łatwa, bo było to bolączką (moją)
Siekierka
Siekierka 
Mistrz
Dodano 9 lata temu
#322
Oby tak to wyglądało. Chciałbym w ogóle, by z jazdą dowolną było jak w World - policja owszem jest, ale rusza do pościgu tylko jak do niej dobijesz. I fajnie byłoby, gdyby można było wjechać do kryjówki podczas pościgu i tam przeczekać. Nigdy nie lubiłem nachalnej policji w jeździe dowolnej.
i.imgur.com/xWDZwKE.png
Radzio
Radzio 
Super Admin
Dodano 9 lata temu
#323
Potwierdzone info. Policji dużo będzie w centrum miasta - w kanionach prawie w ogóle.
Tak, policja będzie reagować tylko po złamaniu prawa np. przekroczenie prędkości.
i.imgur.com/FrOlLrY.png
Truskawek
Truskawek 
Uliczny kierowca
Dodano 9 lata temu
#324

Cytat

Siekierka napisał(a):
Oby tak to wyglądało. Chciałbym w ogóle, by z jazdą dowolną było jak w World - policja owszem jest, ale rusza do pościgu tylko jak do niej dobijesz. I fajnie byłoby, gdyby można było wjechać do kryjówki podczas pościgu i tam przeczekać. Nigdy nie lubiłem nachalnej policji w jeździe dowolnej.



Niestety, po tym, co mamy pokazane na gameplay'ach, policja rzuca się na nas, jeżeli jeździmy nieprzepisowo ;/ Lecz widać tam też, że radiowozy na pierwszych poziomach pościgu (o ile takowe tam będą) są strasznie ospałe i daje się je zgubić po kilku sekundach.

Na mapie (dotychczas) nie było żadnych kryjówek znanych z MW '05 i Carbona, ale wygląda na to, że przetrwa system z Rivalsa, gdzie najlepiej było się schować do "bazy wypadowej". Ponieważ w tym NFS'ie nie ma uszkodzeń pojazdu, mam nadzieję, że ich rozmieszczenie będzie znacznie rzadsze i ograniczy się 7-8 na całą mapę :)
i.imgur.com/M9YlJ3c.jpg
Siekierka
Siekierka 
Mistrz
Dodano 9 lata temu
#325
Właśnie chodziło mi o ten system z Rivalsa. Nie chcesz pościgu? Chowasz się. Zawsze się bardzo stresowałem gdy musiałem czekać przez minutę na Cooldown i ciśnienie skakało, gdy jakiś radiowóz mnie wtedy wykrył.
Nie ma uszkodzeń pojazdu? Jak dla mnie bajka. Wystarczą te otarcia i rysy z Carbona.
i.imgur.com/xWDZwKE.png
Truskawek
Truskawek 
Uliczny kierowca
Dodano 9 lata temu
#326
Jeśli chodzi o ten system ucieczek z Rivalsa, to ja bym go wolał troszkę pomieszać z innymi częściami. Jest cooldown na ucieczkę (jak w MW '05), ale nie ma tych "kryjówek" przyspieszających go (patent z MW '12). W momencie, gdy zgubimy gliny możemy spokojnie dalej śmigać, pod warunkiem, że nie zauważą naszego kolejnego wykroczenia; moglibyśmy za jednym z radiowozów przepisowo jeździć, ale nie zacznie nas on gonić.

Czy uszkodzeń nie będzie na 100% tego nie wiem, w każdym razie na rozgrywkach nie ma żadnego wskaźnika co do tego.
i.imgur.com/M9YlJ3c.jpg
L
laster 
Uliczny kierowca
Dodano 9 lata temu
#327
Ja widziałem tylko wygiętą maske :P
s22.postimg.org/vf8skoxxd/1909794_527986330708158_2152424573541035210_n.jpg
xKajzerGaming007
xKajzerGaming007 
Zawodowiec
Dodano 9 lata temu
#328
Markus gdzieś mówił że policja ma być nie natrętna
Truskawek
Truskawek 
Uliczny kierowca
Dodano 9 lata temu
#329
Hiro - wygięta maska to uszkodzenia wizualne, my mówiliśmy o uszkodzeniach mechanicznych :P
i.imgur.com/M9YlJ3c.jpg
L
laster 
Uliczny kierowca
Dodano 9 lata temu
#330
Aha :P
Mechanicznych raczej na 100% nie będzie. Ewentualnie coś typu MW'05.
s22.postimg.org/vf8skoxxd/1909794_527986330708158_2152424573541035210_n.jpg
Radzio
Radzio 
Super Admin
Dodano 9 lata temu
#331
[movie=youtube]hGIiPAL1y9k[/movie]

Widać bardzo fajnie mapę. No i nie ma już żadnych wątpliwości - nie ma pauzy :D
i.imgur.com/FrOlLrY.png
Truskawek
Truskawek 
Uliczny kierowca
Dodano 9 lata temu
#332
No w końcu połączenie sieciowe jest wymagane non-stop, to było już raczej oczywiste :P
i.imgur.com/M9YlJ3c.jpg
Radzio
Radzio 
Super Admin
Dodano 9 lata temu
#333
Mam info, że Ventura Bay ma być podzielone na 6 dzielnic. Obszar wersji demo obejmuje około połowy jednej dzielnicy (podobno) :D Miasto będzie ogromne :D
i.imgur.com/FrOlLrY.png
Truskawek
Truskawek 
Uliczny kierowca
Dodano 9 lata temu
#334
A kaniony też mają być jedną z tych dzielnic, czy będzie to odrębny, dodatkowy teren?
i.imgur.com/M9YlJ3c.jpg
Radzio
Radzio 
Super Admin
Dodano 9 lata temu
#335
Myślę, że kaniony będą jedną z dzielnic. Podobnie z resztą jak w Midnight Club: Los Angeles. Myślę, że warto przyjrzeć się tej mapie, gdyż Ventura Bay będzie podobna:
link - tutaj było 7 dzielnic
Demo z gamescom było chyba w dzielnicy downtown
i.imgur.com/FrOlLrY.png
Siekierka
Siekierka 
Mistrz
Dodano 9 lata temu
#336
Co do MC:LA - te dzielnice były malutkie. Obszar z dema NFS 2015 był większy od kilku dzielnic z Midnight Club.
i.imgur.com/xWDZwKE.png
Radzio
Radzio 
Super Admin
Dodano 9 lata temu
#337

Cytat

Siekierka napisał(a):
Co do MC:LA - te dzielnice były malutkie. Obszar z dema NFS 2015 był większy od kilku dzielnic z Midnight Club.


Grubo przesadziłeś. Los Angeles w MC było naprawdę spore. Z resztą - porównaj sobie mapę z dema :P
5:50
i.imgur.com/FrOlLrY.png
Siekierka
Siekierka 
Mistrz
Dodano 9 lata temu
#338
Podczas jazdy ta mapa z dema wydawała się sporo większa...
i.imgur.com/xWDZwKE.png
Danio
Danio 
Zawodowiec
Dodano 9 lata temu
#339
Jest nowy screen ;) Uwaga - jest śliczny!

cdn4.dualshockers.com/wp-content/uploads/2015/08/NeedForSpeed2-ds1-670x411-constrain.jpg


oryginalny rozmiar
Radzio
Radzio 
Super Admin
Dodano 9 lata temu
#340
Świetnie to wygląda :D Ciekawe, w którym miejscu kończy się Ventura Bay? Myślicie, że tamten most i te kaniony za wodą to też nasze miasto?
i.imgur.com/FrOlLrY.png
You can view all discussion threads in this forum.
You cannot start a new discussion thread in this forum.
You cannot reply in this discussion thread.
You cannot start on a poll in this forum.
You cannot upload attachments in this forum.
You cannot download attachments in this forum.