Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed Zeal
Need for Speed Unbound
Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Remastered
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
30 LAT SERII NFS
Forum dyskusyjne

Need for Speed 2015 - ogólnie

Ostatnia aktualizacja 9 lata temu
Radon
Radon 
Mistrz
Dodano 9 lata temu
#381
Z wywiadów z typkami z Ghost na temat nowego cyklu wydawniczego NFS można było wyciągnąć jedynie różne kurtuazyjne wersje "nawet jak będę wiedział, nie powiem". xd
xKajzerGaming007
xKajzerGaming007 
Zawodowiec
Dodano 9 lata temu
#382
Nie chcą zdradzać szczegółów i próbują utrzymać ciekawość, by zakupić tą grę :/
xKajzerGaming007
xKajzerGaming007 
Zawodowiec
Dodano 9 lata temu
#383
W ogóle tak myślę ze po zrobieniu tego co ludzie chca (U3/C2) no to nie wiem co zrobią z następnym nfsem :/ (prócz edge od nexona)
xKajzerGaming007
xKajzerGaming007 
Zawodowiec
Dodano 9 lata temu
#384
Kemot daje 100zł że gra będzie w 30 klatkach... I w sumie ma rację :( Np. Battlefront ma 60fps, mirrors edge, unravel...
Wiem że na konsolach NFS ma miec 30 klatek... Rly? BattleFront ma 60 i jest dobrze... Ja osobiście już szykuję -GameTime.MaxSimFps 60 -GameTime.ForceSimRate 60+ albo inny klucz...
Anoax
Anoax 
Uliczny kierowca
Dodano 9 lata temu
#385
Ja myślę że będą ustalone 3 czasy, zachód, noc i świt. Z tego co mi się zdaje na freeroam cały czas będzie noc (gameplay'e), a świt i zachód będą uwarunkowane fabularnie, że wjeżdżamy do VB o zachodzie z kanionu żeby pokazać, że będzie się to dziać w nocy, moim zdaniem to dobry trik... druga wersja jest taka że w kanionie zawsze będzie wschód/zachód... w co wątpię, jest jeszcze jedna opcja, Czas będzie pokazywany indywidualnie od osoby... i jeśli wyjdziemy do freroam'u to cały czas będziemy mieli zachód, noc lub wschód.. Ja osobiście jestem za fabularnym rozwiązaniem

Co do DLC, liczę na takie gdzie będą auta ikon z rzeczywistości, bo trochę mi się nie widzi żebyśmy mogli je wygrać.. znaczy może być taka możliwość, ale moim zdaniem by to przeszkadzało bo jak twórcy podkreślają to będzie trzeba się zżyć ze swoim autem... więc moim zdaniem jest to bez sensu. Gdyby było 10 miejsc okej, ale nie 5. Kolejne DLC jakie bym chciał zobaczyć to fabularny dodatek lub coś w tym stylu... przecież każdy kto skończy fabułę chciałby zobaczyć co się dalej dzieje z głównym bohaterem.

Jeśli chodzi o wywiady, ja bym nie radził się nimi sugerować, ponieważ i tak nic nie powiedzą, a to co powiedzą to chyba lepiej się samemu przekonać... Na bank dostaniemy jeszcze filmik z autami, że w grze będzie ich ponad 50/100/200 itd. ale konkretnej liczby nie dostaniemy.. jestem tego pewny na 100%.

Co do spoilerów, super! fajnie, że coś takiego zaimplementowali, ciekawe czy bodykit będzie też wpływał na jazdę. Założę się że opony też będą jakoś wpływać.

Myślę, że EA wykonało świetną robotę i ta gra zostanie zapamiętana na długie lata, to że nie będzie cyklu dnia i nocy (Będzie tylko noc) w niczym nie przeszkadza, bo po co komu dzień skoro mamy się ścigać w nocy?



Ja daje 100 zł, że gra zacznie się w kanionie o zachodzie słońca. xD
Nie ma sensu przejmować się czymś, na co nie ma się żadnego wpływu. ~Yoh Asakura, Król Szamanów
Radon
Radon 
Mistrz
Dodano 9 lata temu
#386
Zgłaszam się po obiór 100 zł. xd
xKajzerGaming007
xKajzerGaming007 
Zawodowiec
Dodano 9 lata temu
#387
Ja też po stówkę od Speedyego bo gra sie zacznie cutscenką (lenny face)
Anoax
Anoax 
Uliczny kierowca
Dodano 9 lata temu
#388
Mi chodzi że akcja się będzie tam zaczynać... Przecież wiecie o co mi chodzi, więc skończcie. xD
Nie ma sensu przejmować się czymś, na co nie ma się żadnego wpływu. ~Yoh Asakura, Król Szamanów
Truskawek
Truskawek 
Uliczny kierowca
Dodano 9 lata temu
#389
Noc jest tylko po to aby budowała klimat. Za dnia to sobie mogą co najwyżej nudni ludzie organizować nudne zjazdy dla nadzianych kolekcjonerów, albo ścigać się w bolidach za miliony euro na jeszcze droższych torach. Od tego jest noc, żeby rozpalić ulice, poza tym nie sądzę, że ktoś chciałby się ścigać za dnia w godzinach szczytu. :P
i.imgur.com/M9YlJ3c.jpg
Anoax
Anoax 
Uliczny kierowca
Dodano 9 lata temu
#390
W tokio nawet w nocy dużo jest aut na ulicy, więc tam ciagle są "godziny szczytu" xD

Nie off-topuj
/Radzio
Nie ma sensu przejmować się czymś, na co nie ma się żadnego wpływu. ~Yoh Asakura, Król Szamanów
xKajzerGaming007
xKajzerGaming007 
Zawodowiec
Dodano 9 lata temu
#391
a policja nie goni pojazdów jadących ok.150 km per hour ;v

Nie off-topuj
/Radzio
Dominik
Dominik 
Zawodowiec
Dodano 9 lata temu
#392
Mam parę filmików z NFS. Nie wnoszą nic nowego, jedynie prezentują poszczególne ikony. Jak ktoś nie widział niech ogląda:
[movie=youtube]4UQqoCSuluU[/movie]
[movie=youtube]kiPLAls6cZM[/movie]
[movie=youtube]itGIpXlsrP8[/movie]
[movie=youtube]Hn8Vghpja6g[/movie]
[movie=youtube]YH3aS1oFc4s[/movie]
Radzio
Radzio 
Super Admin
Dodano 9 lata temu
#393
Widzę dobry ogar masz Ryan... Dawno jest to w artykule
i.imgur.com/FrOlLrY.png
Dominik
Dominik 
Zawodowiec
Dodano 9 lata temu
#394
Cicho XDDD. Nie przeglądam wszystkich artykułów na stronie :D.
Danio
Danio 
Zawodowiec
Dodano 9 lata temu
#395
Nowy screen

Przy okazji, głębiej opiszę moje wrażenia po gameplayu ;)

Bardzo się cieszę, że tuning w Need For Speed został potraktowany bardzo realistycznie. Dostosowanie sterowania pod nas, co wymagało stworzenia dwóch modelów jazdy (Grip vs. Grip), a także takie smaczki, jak wpływ spoilera na docisk i przyczepność, obniżenie zawieszenia czy rozszerzenie rozstawu kół :D Tuning wizualny prezentuje się prześlicznie - zmienić możemy praktycznie wszystko, co tylko zechcemy + możliwość tworzenia własnych vinyli! Dodajmy do tego jeszcze rozbudowany tuning mechaniczny.

Bardzo intryguje mnie obecność nowego trybu gry - Gymkhana. Będzie polegał na tym, że musimy w określonym czasie zdobyć jak najwięcej punktów - czy będziemy robić to driftując, skacząc lub kręcąc bączki, zależy już tylko od nas ;) Warto także odnotować powrót Circuit, co jest miłym dodatkiem do trybów rozgrywki. Podoba mi się także "rozbicie" Driftów na 2 tryby - Drift Train, gdzie musimy zdobyć określoną ilość punktów oraz Drift Contest, gdzie musimy zdobyć za drift więcej punktów niż rywale. Mam nadzieję, że zostanie w stosunku do dema zmienione to, że za zderzenie z przeszkodą nie traci się punktów. Tym bardziej, że na trasach, które prezentowane były podczas dema na Gamescomie, ciężko w coś przywalić.

Widać, że wracają długie wyścigi (a niektórzy się przestraszyli wyścigów z zaledwie 6 checkpointami, co było podyktowane ograniczeniami dema) - w trakcie wykonywania Próby Czasowej musimy pokonać aż 81 checkpointów ;) Pod tym względem Need For Speed zbliży się do Hot Pursuit (2010), które znamy z wielokilometrowych wyścigów.

Jeszcze podepnę pod ten temat carlistę, która wygląda już na tym etapie naprawdę wyśmienicie! Wśród nowych, ujawnionych aut mamy debiutanta w serii NFS w postaci Forda Mustanga III SVT Cobrę z 93' oraz perełkę w postaci Acury RSX, która jest ukłonem w stronę Undergroundów. Acura daje także nadzieję na słabsze auta, gdyż podstawowa wersja RSX posiada "tylko" 160KM. Mamy dużo tunerów, sporo muscle car, nowości motoryzacyjne oraz klasykę - w tym samego Forda Mustanga I z 1965!

Jeszcze ciekawi mnie kwestia punktacji pięciu Stylów Rozgrywki, a konkretniej Tuningu. Skoro ta ścieżka rozgrywki dotyczy podrasowania samochodów, co rzecz jasna dokonuje się w garażu, to średnio można zbierać za to punkty podczas jazdy. Owszem, widzieliśmy punkty lecące na rzecz Tuningu za "Max Speed" czy przyspieszenie "0-60" w milach. Wygląda to trochę komicznie, bo za "High Speed" dostajemy punkty do Prędkości. Co prawda jest to tylko aspekt kosmetyczny, ale ciekawe, jak to rozwiążą czy zostawią jak jest.
Dominik
Dominik 
Zawodowiec
Dodano 9 lata temu
#396
81 CHECKPOINTOW!!! Matko boska. Ogółem w trybie driftu brakuje mi troszkę takich typowych wyścigów. Mianowicie chodzi o to, że ścigamy się z drugim kierowcą pokonując zakręty bokiem na czas lub po prostu kto pierwszy do mety. Za każdy "pominięty" zakręt dostajemy karę czasową lub dostajemy "karny zakręt". Im mniej ich mamy tym dla nas lepiej. Jeśli byłoby po 0, wtedy wygrywa pierwszy na mecie. Myślę, że byłby to dobry tryb, no ale to tylko mój pomysł. Jeśli chodzi o słabsze auta to nie mamy się co o nie martwić. Mamy przecież już S13 180SX i s15, które demonami prędkości nie są. O tuning też jestem już spokojny. Zastanawia mnie ciągle poziom policji, a od niedawna soundtrack :D. Jestem ciekaw czy policja będzie,pod względem trudności, jak w MW '05, czy raczej ospała i dla niedzielnych kierowców, a także jaka muzyka będzie nam przy tym wszystkim towarzyszyć. Po trailerach możemy być pewni, że usłyszymy trochę trapu, EDM, house, zapewne trochę popu, rock, ale czy będą to znane kawałki? A może EA da w tym roku szanse mniejszym artystom. Jestem bardzo ciekawy i już odliczam dni do 5 listopada.
xKajzerGaming007
xKajzerGaming007 
Zawodowiec
Dodano 9 lata temu
#397
Mnie cieszy fakt, że twórcy NA PRAWDĘ postarali się by trzymać gracza długo przy grze...
Osobiście mam zamiar przejść tego NFSa 5 razy.
Danio
Danio 
Zawodowiec
Dodano 9 lata temu
#398
Będzie można mieć 5 tych samych samochodów w garażu ;) Takie mini-info z Twittera.
xKajzerGaming007
xKajzerGaming007 
Zawodowiec
Dodano 9 lata temu
#399
Przynajmniej by podali datę kiedy podadzą mapę, car listę i wymagania, poszedł już zapytajnik

Can we know the date show the map requirements and a list of cars?
Truskawek
Truskawek 
Uliczny kierowca
Dodano 9 lata temu
#400
Odpowiedzą ci to co zwykle - śledż Facebooka i Tweetera to się dowiesz :P

Jaki jest sens trzymania np. 5 BMW M3 GTR? Jak dla mnie ten pomysł jest trochę dziwny...
i.imgur.com/M9YlJ3c.jpg
You can view all discussion threads in this forum.
You cannot start a new discussion thread in this forum.
You cannot reply in this discussion thread.
You cannot start on a poll in this forum.
You cannot upload attachments in this forum.
You cannot download attachments in this forum.