Myślę, że tak. Wygląda, że miasto będzie dość spore;) Swoją drogą ciekawe, czy ta gra naprawdę będzie aż tak dobrze wyglądać xd
Na PS4 mamy tak genialnie wyglądającego Driveclub'a, a na XONE Forzę Horizon 2 i Motorsport 6 w 60 FPS (o PC nie mówię, bo to chyba oczywiste :P ). Akcja gry toczy się tylko w nocy, więc niektóre detale da się zakryć, a moc obliczeniową przekazać na bardziej szczegółowe tekstury innych obiektów. Jeżeli Ghost się dobrze przyłoży do pracy i uda im się świetnie zoptymalizować całą grę, to downgrade grafiki może być praktycznie niezauważalny :)
Trochę mi smutno, że nie będzie uszkodzeń mechanicznych i, że policja będzie bardzo ospała. Nie przechwalając się jestem dobrym kierowcą i z policją oraz bandami nie mam większego problemu. Ale cóż, jeżeli gameplay będzie dobry to myślę, że wybaczę ghostom. Strasznie się cieszę, że ten model prowadzenia można dowolnie regulować. Wielki plus ode mnie za to. A co do tego screena i tego miasta to myślę, iż jest to po prostu "wypełnienie" terenu. Nie sądzę by był to grywalny teren, ale mogę się mylić i szczerze chciałbym się mylić. Tak czy siak gra zapowiada się naprawdę nieźle. Mam nadzieję, że nie zobaczymy downgrade'u grafiki ponieważ, gra na screenach prezentuje się wyśmienicie. W ogóle to zastanawia mnie także długość fabuły. Modlę się, by była bardzo długa. Minimum UG2.
Główny wątek ma zająć jakieś 10-12 godzin. Moim zdaniem jest to naprawdę dobry wynik :) No i trzeba też dodać czas spędzony przy tuningu, zwiedzaniu miasta itp.
10-12 godzin w trybie fabularnym + zwiedzanie miasta + tuning + odkładanie kasy na kolejne auta + testowanie ich + zabawa ze znajomymi = masa epickiej zabawy przez może i kilka miesięcy. :)
Ciekawe, czy powstanie jakaś aplikacja społecznościowa, żeby można było troszkę poprzeszkadzać znajomym :D
Inv i to jest dobra postawa, popieram. :)
Nie ma sensu przejmować się czymś, na co nie ma się żadnego wpływu. ~Yoh Asakura, Król Szamanów