Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed Zeal
Need for Speed Unbound
Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Remastered
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
30 LAT SERII NFS
Forum dyskusyjne

Need for Speed Payback - ogólnie

Ostatnia aktualizacja 6 lata temu
MadaFaster
MadaFaster 
Czempion
Dodano 7 lata temu
#121
UGC - hybryda UG z Undercoverem :p
S
SlavicBoy 
Uliczny kierowca
Dodano 7 lata temu
#122
Underground comeback a 116 to 6 listopada bo wtedy gra vedzie już grywalna
Dominik
Dominik 
Zawodowiec
Dodano 7 lata temu
#123
Możliwośc poruszania sie na pieszo faktycznie byloby rewolucją w tej serii i przyznam ze z chęcią zagralbym w taka gre ale na pewno nie chcialbym by byl to NFS. W tej serii od zawsze poruszalismy sie na 4 kolkach i mam nadzieje ze tak zostanie. NFS to nie GTA. Nie odplywajmy zbyt daleko w marzeniach o laczeniu tych 2 tytulow. Rewolucje czasem wychodzą na dobre, ale zawsze zostawiaja po sobie duzo syfu i ta dotycząca serii, tak jak Radon napisal powinna ograaniczyc sie do zaspokajania potrzeby prędkości.
Co do zmieniania postaci to mam nadzieje ze bedzie sie to odbywac tylko podczas misji. Jesli miałoby byc to rozwiazane w taki sam sposob jak w GTA to szczerze mowiac nie wyobrazam sobie tego. Spotykalibysmy sie z innymi bohaterami w free-roam na puszke monstera, na wspólną wymiane oleju czy moze grupowe tankowanie? Zarciki na bok ale wg mnie zmiana bohaterow ograniczona jedynie do misji to dobry pomysl.
Poza tym czy misje typu heist są przeznaczone głównie dla GTA? Od kiedy? Serio niech ktos mi to wytlumaczy, bo chyba cos mnie ominelo... BF Hardline? Paaanie, gdzie tam! Payday? Dawno i nie prawda, jak napady to tylko GTA.
Dlaczego jest wymagana dynamiczna zmiana pogody jeśli wybrana lokalizacja z przyczyn naturalnych nie ma prawa posiadac takiego aspektu? Mamy za to inne efekty o których pisano wyżej czyt. Dynamiczny pył (czy jakos tak) itd. co bardziej pasuje do środowiska PUSTYNNEGO.
Jak można w ogóle mowic o tym ze tworcy dodajac do gry to czego chce spolecznosc robia cos na sile i bez przekonania??? XDDDD To jakis slaby żart? Rozumiem ze lepiej jest dostac jakieś go*** ktorego nikt nie chce i 80% graczy jest niezadowolone? Kolejny setny HP bylby lepszy bo jakis dyrektor kreatywny ktory ma w glebokim powazaniu commmunity by tak wymyślil i to byłoby super ponieważ, zostało zaprojektowane "odgornie"? WTF?
Skrypty w grze... Ehhhhhh. Oczywiście, ze ciężarówka, ktora jedzie szybciej niz Mustang wygląda nienaturalnie ale blagam... Czy zderzanie sie autem sportowym z kilkoma Cayenne i rozwalanie ich przez to jest realistyczne? Czy wyskok z przewracajacej sie naczepy tira taką Reggera i kontynuowanie jazdy z zawrotna prędkością jest realistyczne? Pewnie ze nie. To jest gra. Ta misja ma byc przepełniona akcją. Gracz ma czuć ten stres by zdążyć dogonić ciężarówke przed wjazdem do miasta. Gdyby trzymac sie rzeczywistości czar tej misji zniknalby jeszcze szybciej niz ten Mustang dogonilby tira. Zresztą nikt nie narzeka na brak realizmu i jakies nieprawdopodobne akcje w MW2005 albo nawet w Rivals tylko tutaj a przecież Payback to również zręcznościowka.
Dobra, krytyka na bok. Zastanawia mnie limit warstw jaki bedzie ustalony w tej części. W '15 można bylo obkleic auto w miarę solidnie, ale to nadal za malo. Sam mialem kilka takich sytuacji gdzie nie moglem bardziej rozwinąć motywu bo wykorzystalem 300 naklejek. Liczę na dwukrotnie większy limit... Swoja droga wie ktoś czy felgi BBS wrócą? Sczerze to mam nadzieje ze tak. Zresztą brakuje mi tez paru innych firm jak np. O.Z lub König ale BBS najbardziej.
Czekam na Gamescom az ujawnia troche więcej informacji o wyścigach, mapie i policji. Swoja droga to mam nadzieje ze tym razem bedziemy jednak startowac z miejsca. Czy tylko mnie irytowal ten"lotny" start? Liczę ze dostaniemy troszkę więcej konkretow niz na E3 i moja ciekawosc choc trochę zostanie zaspokojona.
Gregi
Gregi 
Czempion
Dodano 7 lata temu
#124
Mnie też denerwuje lotny start, co jak co ale perfect launch to wymaga jakieś tam umiejętności, a przynajmniej daje satysfakcję że trafisz w odpowiednie obroty :)
Kakarotto18
Kakarotto18 
Amator
Dodano 7 lata temu
#125
właściwie już mamy ujawnioną część mapy ;)
media.contentapi.ea.com/content/dam/need-for-speed/common/derelict-ui.jpg.adapt.crop16x9.1455w.jpg
Radzio
Radzio 
Super Admin
Dodano 7 lata temu
#126
No spoko, dałem tego screena w newsie 10 dni temu XD link
i.imgur.com/FrOlLrY.png
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 7 lata temu
#127
Też bym chciał normalne starty (i dodatkowo z kibicami jak w U1 i U2), ale to nie ten klimat - wbardziej by pasowały do NFS'15 :) Szkoda trochę tej misji z TIRem - wydaje mi się, że lepszym pomysłem byłoby spowolnienie naszego samochodu, gdy znajdziemy się zbyt blisko TIRa bez uprzedniego pokonania przeciwników niż zwiększenie prędkości TIRa.
MadaFaster
MadaFaster 
Czempion
Dodano 7 lata temu
#128
Czyli widać że wróci UG2 :p

Domino - lepiej się modlić o ten limit 100-150 wlep NA STREFĘ jak to miało miejsce w Shift 2 Unleashed... chociaż nie, ciutkę za mało jak Siekiera tam sięgał limity xD

Co do kół - serio powinni dać taki wybór felg jak w ProStreet i ładnie rozłożone na firmy jak w UG-MW. Jeszcze oprócz zmiany rozmiaru kół chciałbym o dostosowywanie ich szerokości + zmiana rozmiaru disha felgi (wiem, ProStreet motzno)

Cóż... Możemy tylko gdybać nad zmianami w grze, czy oni wprowadzą do gry przed premierą, czy w free update'ach (o ile wgl zamierzają)... w sumie, jak się społeczność zgra i będą walić drzwiami i oknami upominając się o wprowadzenie jakiś rzeczy, to by wprowadzili :p
Anoax
Anoax 
Uliczny kierowca
Dodano 7 lata temu
#129
A ja od lat czekam na jedno... Aż pozwolą mi wybrać na jakim poziomie trudności będą przeciwnicy SI...
Nie ma sensu przejmować się czymś, na co nie ma się żadnego wpływu. ~Yoh Asakura, Król Szamanów
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 7 lata temu
#130

Cytat

Anoax napisał(a):

A ja od lat czekam na jedno... Aż pozwolą mi wybrać na jakim poziomie trudności będą przeciwnicy SI...

A co złego jest w aktualnym rozwiązaniu, czyli każdy wyścig ma ustalony poziom trudności? Wg mnie jest lepiej, gdy pewne wyścigi mają wyższy poziom trudności. Dzięki temu żaden laik nie ukończy gry na 100%, tylko będzie musiał trochę posiedzieć przy niektórych wyścigach. Do tego dochodzi jeszcze możliwość włączenia opcji doganiania.
Dominik
Dominik 
Zawodowiec
Dodano 7 lata temu
#131
Starty z miejsca z kibicami w takiej lokalizacji niezależnie od pory dnia to miód wg mnie. Niczym Race Wars z F&F no i przynajmniej w moim odczuciu takie zaczynanie z miejsca dodaje więcej klimatu nielegalnych wyścigow.
Co do misji z tirem to faktycznie byloby to dobre rozwiazanie gdyby nasze auto zwalnialo ale moze jeszcze to poprawia.
Uważam ze warstw powinno byc z 1000 jesli odbicie lustrzane tez zuzywa "miejsce". Te dotychczasowe 300 na cale auto to zdecydowanie za malo. Osobiście mam parę projektow, ktore potrzebowalyby solidnego dopieszczenia ale limit na to nie pozwala. Juz nawet nie chodzi o robienie nie wiadomo jakich arcydziel zeby moc to wrzucic na stronę ale o mozliwosc przeniesienia troszkę bardziej skomplikowanego motywu 150< warstw na drugi bok.
A rozłożenie felg na firmy to bardzo dobry pomysł. Taki trochę smaczek z UG ale wszystko jest ladnie posegregowane i ja jak najbardziej jestem na tak.
Kakarotto18
Kakarotto18 
Amator
Dodano 7 lata temu
#132

Cytat

Radzio napisał(a):

No spoko, dałem tego screena w newsie 10 dni temu XD link


wiem to było tylko na zasadzie przypomnienia :P
MadaFaster
MadaFaster 
Czempion
Dodano 7 lata temu
#133

Cytat

Dominik napisał(a):

Uważam ze warstw powinno byc z 1000 jesli odbicie lustrzane tez zuzywa "miejsce". Te dotychczasowe 300 na cale auto to zdecydowanie za malo. Osobiście mam parę projektow, ktore potrzebowalyby solidnego dopieszczenia ale limit na to nie pozwala. Juz nawet nie chodzi o robienie nie wiadomo jakich arcydziel zeby moc to wrzucic na stronę ale o mozliwosc przeniesienia troszkę bardziej skomplikowanego motywu 150< warstw na drugi bok.


Za cholerę nie widzę sensu jak można usunąć opcję lustrzanego odbicia, albo lustrzane odbicie to kolejna wykorzystana warstwa... No po prostu tego nie rozumiem. Ze sponsorami mógłby być wybór czy po drugiej stronie jest prawo- czy lewoczytelny :p
Anoax
Anoax 
Uliczny kierowca
Dodano 7 lata temu
#134

Cytat

Inventer89 napisał(a):

A co złego jest w aktualnym rozwiązaniu, czyli każdy wyścig ma ustalony poziom trudności? Wg mnie jest lepiej, gdy pewne wyścigi mają wyższy poziom trudności. Dzięki temu żaden laik nie ukończy gry na 100%, tylko będzie musiał trochę posiedzieć przy niektórych wyścigach. Do tego dochodzi jeszcze możliwość włączenia opcji doganiania.


Poziom trudności w NFS'15 to żart(po za tymi z Eddie's Challange) dla nieco lepszych graczy... Denerwuje fakt że oni zmuszają do tego poziomu trudności.. Nie lepiej dać wolność wyboru? jak ktoś chce gra na easy, ktoś na medium a ktoś inny na hard... a ktoś inny będzie to mieszał... takie rozwiązanie zachęca nawet do przejścia gry więcej niż ten jeden raz... a po za tuningiem aut to raczej po głównej kampanii w NFS'15 nic nie porobisz... Ok możesz wrócić do tych wyścigów, ale po co? Skoro nie ma żadnego wyzwania... Im więcej możliwości wyboru tym lepiej. Żeby zabawa była jak najdłuższa i najprzyjemniejsza...
Nie ma sensu przejmować się czymś, na co nie ma się żadnego wpływu. ~Yoh Asakura, Król Szamanów
MadaFaster
MadaFaster 
Czempion
Dodano 7 lata temu
#135
Co prawda to prawda. Sam przechodziłem takiego UG1 po 11 razy na innych poziomach trudności i innymi autami xDDDDDDD
Kakarotto18
Kakarotto18 
Amator
Dodano 7 lata temu
#136

Cytat

Anoax napisał(a):

Cytat

Inventer89 napisał(a):

Poziom trudności w NFS'15 to żart(po za tymi z Eddie's Challange) dla nieco lepszych graczy


Eddie's Challange są tylko nieco(~15%) trudniejsze za to Prestige(seria wyzwań w 2015), to dopiero horror co dopiero jak chcesz na złoto :(
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 7 lata temu
#137
Tryb Prestige to jedyna aktywność której nie ukończyłem. 30 FPS i niskie ustawienia to dla mnie zbyt mało na ten tryb. Ale z nowym komputerem chętnie podejmę się wymaksowania.
Kakarotto18
Kakarotto18 
Amator
Dodano 7 lata temu
#138
Ja zrobiłem, ale na X1
Morvic
Morvic 
Zawodowiec
Dodano 7 lata temu
#139
Ja próbowałem Prestige przejść, nie dałem rady, poddałem się. Ale byłem miło zaskoczony że NFS jednak daje wyzwanie xD
i.imgur.com/N09J2tP.jpg
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 7 lata temu
#140
Pamiętam jeszcze próbę prędkości na złoto na poziomie trudnym Bugatti w Most Wanted 2012. Tu kluczem do sukcesu była szybka, ale bezkolizyjna jazda. Jedna kolizja powodowała, że złoto było już nie do zdobycia. Z tego co pamiętam, to podchodziłem do tego wyścigu kilka naście razy.

Moim zdaniem nie powinno być sytuacji, w której laik będzie mógł osiągnąć w grze podobną statystykę, co starzy wyjadacze. Powinna być jakaś część gry dostępna wyłącznie na pewnym wyższym poziomie, tak, by jak ktoś sprawdzi trofeum, to powie "szacun".
You can view all discussion threads in this forum.
You cannot start a new discussion thread in this forum.
You cannot reply in this discussion thread.
You cannot start on a poll in this forum.
You cannot upload attachments in this forum.
You cannot download attachments in this forum.