Mi policja w NFS 15' nie sprawiała żadnych problemów, poza 1 znalezienie jej. Na samym początku gry jak chciałem zacząć wątek bezprawia to policji szukałem bitą godzinę.
Zgadzam się z przedmówcami - policja w NFS 15 i brak niszczenia radiowozów to była tragedia.
Będą zakłady!!! BlackPanthaa i reszta świty mają w swoich filmikach screena ekranu zakładu
[movie=youtube]Q-Vt-87Uyts[/movie]
Zwiastun był świetny, filmik z Marcusem w sumie spoko, ale boli brak gameplaya..
Co do policji w '15... Pewnego dnia bylem tak znudzony ze postanowilem pobawić sie ze strozami prawa w E46 niczym w MW '05 i wiecie co? Przez godzine jezdzilem z prędkością 80 km/h, ani razu nie zostalem otoczony czy w jakikolwiek sposób powstrzymywany, malo tego, gubili mnie jeszcze XDDDD. Tak zalosnej SI nie widzialem chyba w zadnej grze.
A jesli chodzi o trailer to jaram sie strasznie. Gra wg mnie zapowiada sie cudnie i mam nadzieje ze tego nie zepsuja.
Dominik ja chciałem sprawdzić co się stanie jak grzywna wyniesie 100000 $, do tego "wyzwania" zabrałem Aventadora, najlepsze w tym wszystkim było to że największa ilość aut w ogonie to marne 4 a i tak 3 z nich rozwaliło się na własnych kolczatkach a było to w okolicach 40-50 tys $ i przez tą 2 połowę nic się nie działo tylko w jednym momencie mogli mnie zatrzymać jak wjechałem na kolczatkę, lecz ta jedna policja przez 5 km w ogóle mi nie zagroziła i na spokojnie wjechałem na stację i tyle żadnych emocji jak na grzybobraniu :D .
Wow, choć ja i tak chyba będę wolał grać z angielskim dźwiękiem :) ale szacun dla zarządu EA że polonizują.
Według mnie obsada dubbingu jest świetna ;)
Czytam sobie komentarze na Komputer Świat pod gameplayem z Paybacka:
"Dlaczego nie robią takich NFSów jak Most Wanted z 2005 roku, gdzie można było sobie tuningować furke, zdobywać do niej części i modyfikować model jazdy?" - 100% łapek w górę
Ludzie po ostatnim gameplayu widzą w Payback następnego Hot Pursuit. Niech EA się przebudzi, bo z takim marketingiem to daleko nie zajadą. Mogliby pokazać 10-15 minut czystej rozgrywki (kupno i tuning auta, wyścig, pościg, jazda po bezdrożach) i zamknęliby jadaczki większości hejterom.
Myślę ze to nie kwestia złego marketingu ponieważ, jest nawet oddzielny zwiastun poświęcony modyfikacji auta plus wszędzie sa postowane BOTW, tylko ciemnoty ludzi, którzy nie potrafia odrozniac od siebie 2 zupełnie innych gier i czytac podstawowych informacji. Zobaczą Mustanga w pustynnej lokacji i juz kojarzą to z The Runem, bo przecież po co w ogole chociażby 1 artykuł o nowym tytule przeczytać? To wręcz żałosne widziec takie komentarze i nawet nie chce mi sie poprawiać lub uświadamiać takich osób jak bardzo sie mylą... Moze trzeba specjalnie dla takiej ciemnoty napisac jakis post na FB "Najnowszy NFS Payback jest jak UG, MW2005 i Carbon. Macie możliwośc kupic auto, ulepszac osiagi oraz modyfikowac nadwozie a także tworzyć malowania w edytorze naklejek". Moze taki banal dotarlby do tych średnio rozgarnietych.
Dominik, ale to właśnie zły marketing. Ludzie oglądają oficjalne trailery i gameplaye, bo tylko takie są publikowane na innych portalach o grach. O takim "BOTW" nie mają pojęcia, bo tym interesują się tylko fani.
Pokazują to co graczom się nie podoba xd Po E3 powinni wyciągnąć wnioski i pokazać przeciwieństwo oskryptowanej misji na pustyni. Otwarte miasto, jakiś drag i pościg policyjny - to by wystarczyło :)
W ogóle czy tylko mi się wydaje, że na nowych gameplayach z misji na pustyni ten Mustang nie może przekroczyć pewnej prędkości gdy zbliży się zbyt blisko do ciężarówki? Na pewno po wyeliminowaniu aut kartelu, kiedy bohaterowie konsultują się co zrobić, auto nie jedzie więcej niż 120 kilka mp/h nawet odpalając nitro, także myślę, że jest nadzieja na ciut więcej "REALIZMU" w tej grze.
Zgadzam się, że marketingowo to NFS od lat leży i kwiczy - powinni dać jakieś oficjalne 10 minutowe video pokazujące właśnie zakup auta, modyfikacje, wyścig i hot pursuit, różne lokacje i podkreślić to co najlepsze, a oni co robią? Promują jakiegoś marnego sedanika od BMW - tak, marnego, bo od razu widać że dostali kasę z Monachium za lokowanie produktu, a cała gra i jej odbiór na tym leży - chociaż z drugiej strony może nie mają jak ukazać zalet tej gry, gdyż będzie to znowu crap jak 2015? Przykro mi to stwierdzać, ale odkąd Ghost Games wziął się za NFSy to są one wybrakowane pod względem poczucia predkosci, jeszcze Rivals jako tako dawał radę bo był we współpracy z Criterion, a Criterion właśnie robił dobre NFSy, które znowu inni krytykowali. W NFSach od GG jest jedna poważna wada, którą widać również w Payback - wysoka prędkość nie jest dobrze odwzorowana, auto niby śmiga te 250km/h, ale bez używania nitro nie czuje się tego wcale. Po części to wina kamery, powinni jakoś dynamiczniej ją ustawić jak chociażby w MW 2012, ale w większości to wina modelu jazdy i prowadzenia się auta, nie jest ono tak zwinne jak w grach Criteriona tylko prowadzi się jak kloc i na tym cierpi dynamika rozgrywki.
Podejrzewam, że w każdym materiale z gry głównym bohaterem miał być Mustang z E3 ale goście z Monachium w białych koszulach i zestawach na bluetootha sypnęli pieniążkami i musimy oglądać to zwyrodnienie zwane M5 w każdym filmiku z gry -.-
Są nowe gameplaye z policją, czy ktoś mi wyjaśni w jaki sposób rozpoczynają się pościgi w tej grze? Co trzeba zrobić, żeby policja nas ścigała?
Czytam ale chodzi mi o wszystkie możliwości, czy podczas trwającego już wyścigu bez policji tez będą mogly się wlaczyc wysokie poziomy pościgu z suvami SWAT? Ogolnie to ta policja troche cienko wygląda na te chwile, latwo ja zlikwidować - jedyny plus, ze dotrzymuje kroku chociaż na zakrecie już ja zgubiono
Na gameplayu jest najniższy poziom policji. Nie ma aut Pancernych, Corvette i śmigłowców. Na odpowiedzi na Twoje pytania trzeba jeszcze trochę poczekać. Myślę, że podczas wyścigu wystarczającym utrudnieniem będą Chargery.