Trudność trasy, czy czasu do osiągnięcia, to po części coś innego od poziomu trudności przeciwników... a wyzwania to też trochę inna kategoria moim zdaniem...
Inv - aż mi przypomniałeś jedną czasówkę z Agerą R po autostradzie, gdzie nawrót był na opuszczonym lotnisku... Ile ja nerwów tam straciłem xD dobra, koniec offtopu.
Mi w NFS MW 2012 żadna trasa nie sprawiła bym do jakiegoś wyścigu musiał podchodzić więcej niż 4-5x ;)
Speed Runy Agery i Bugatti napsuły mi mnóstwo krwi, pamiętam to do dziś.
Pytanie: ile macie czasu gry w NFS MW 2012?
142h i chyba wrócę bo kumpel chce grać na multi xDDD
Dobra, koniec offtopu. Jakie auta byście jeszcze chcieli widzieć z nowo dodanych aut do PB? Ja bym z chęcią zobaczył S14a bądź jakąś Toyotę Soarer :D
Teoretycznie wybor poziomu trudności to dobry pomysł ponieważ bardziej wymagajacy gracze dostaliby wysoki poziom wyścigów od razu nie czekajac na update jak w poprzedniej odsłonie a ci mniej zaawansowani nie musieliby wyrywac sobie wlosow z glowy przez brak umiejętności ale zgadzam sie z Inventerem. Nie powinno byc tak ze niedzielny gracz moglby chwalić sie przejsciem gry na 100% podczas gdy prawdziwy fan scigalek meczylby sie z maxowaniem tytulu na wysokim poziomie trudności. Ale mimo wszystko poziom rozgrywki nawet "trudnych" wyścigow jest żałosny wg. mnie. Dopiero Prestige bylo jakimś wyzwaniem, za ktore jestem wdzięczny Ghostom bo sprawiło ze powrocilem do prawidłowego grania w tego NFS'a czyli do jezdzenia wyścigów. Pozarlo mi to trochę czasu i napsulo nerwow ale mam wszedzie zlote gwiazdki.
Brakuje mi w tej serii od jakiegos czasu przywiazania do auta. Chcialbym żeby samochody byly trudniejsze do zdobycia, by trzeba bylo trochę bardziej powalczyć o kupno nowego niz przejechanie 5 wyścigów i zeby nasze 4 kółka służyły dłużej niz godzina gry.
Swoja droga to chcialbym zobaczyć znów ten tryb z UG2 ze można bylo tuningowac auta poza kariera a potem wyjeżdżać nimi na miasto. Myślę ze zwłaszcza w tej odsłonie takie cos dostarczyloby sporo rozrywki.
A z aut to chcialbym starego Eclipse, również s14, EVO X, RX-8, Acura Integra, Civic sedan, Miata, Audi A4, A1, Subaru Impreza WRX STI i w sumie wiele innych.
czekając na BOTW 2 który na moje oko będzie o godzinie 18:45 (bel air pojawił się o tej godzinie równo na twitterze) myślę że teraz chcą rozkręcić już hype train by na gamescom ludzie się jarali mocniej
Czy ja twierdzę, że przejście gry na łatwym ma się równać 100% gry? W wielu grach jest coś takiego, że jeśli chcesz wymaksować grę podnosisz poziom trudności... ileś procent wpadnie ale na pewno nie powinno być wtedy 100%... Co do przywiązania do auta... Nie wrócą do przymusu grania bo ogranicza to grę... jak chcesz możesz grać jednym autem od początku gry..
Nie ma sensu przejmować się czymś, na co nie ma się żadnego wpływu. ~Yoh Asakura, Król Szamanów
Tym razem trzeba przywiązać się do co najmniej 5 aut ze względu na klasy. To jest złoty środek, bo jednak nadal będziemy przywiązani do swoich fur, a jednocześnie gra pośrednio zmusi nas do więcej niż 1-2 aut na przejście kariery ;)
podobno ma być kilka garaży gdzie ma być po pare miejsc, a gdy zdobędziemy je wszystkie dostaniemy nieograniczoną liczbę miejsc... Więc no... nie do końca...
Nie ma sensu przejmować się czymś, na co nie ma się żadnego wpływu. ~Yoh Asakura, Król Szamanów
Zastanawialiście się czym będzie klasa "Runner"? Mój typ to coś w rodzaju sleepera (choć niekoniecznie) do ucieczek przed policją. Bo tak jak pozostałe 4 klasy po nazwie możemy stwierdzić do czego służą tak Runner może znaczyć wiele.
Dajcie dobrą policję, błagam. Co ciekawe wg mnie ta w NFS '15 nie jest mega łatwa ogółem, tylko na początkowych poziomach trudności. Bo na wyższych już można mieć problemy, gdy blokady są z samych SUVów na przykład :) ale mam nadzieję że w Payback nie zaniedbają niższych poziomów pościgów.
Z tą różnicą Gregi, że w NFS '15 trzeba było się o takie coś mocno postarać. :D
Policja w '15 to pomyłka, nawet radiowozów nie można rozwalać, o masowej destrukcji na pursuit breakerach tak jak w starym MW, Carbonie czy nawet Undercoverze nie wspomnę.