Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed Zeal
Need for Speed Unbound
Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Remastered
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
30 LAT SERII NFS
Forum dyskusyjne

Need for Speed Payback - ogólnie

Ostatnia aktualizacja 5 lata temu
Anoax
Anoax 
Uliczny kierowca
Dodano 7 lata temu
#141
Trudność trasy, czy czasu do osiągnięcia, to po części coś innego od poziomu trudności przeciwników... a wyzwania to też trochę inna kategoria moim zdaniem...
MadaFaster
MadaFaster 
Czempion
Dodano 7 lata temu
#142
Inv - aż mi przypomniałeś jedną czasówkę z Agerą R po autostradzie, gdzie nawrót był na opuszczonym lotnisku... Ile ja nerwów tam straciłem xD dobra, koniec offtopu.
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 7 lata temu
#143

Cytat

MadaFaster napisał(a):

Inv - aż mi przypomniałeś jedną czasówkę z Agerą R po autostradzie, gdzie nawrót był na opuszczonym lotnisku... Ile ja nerwów tam straciłem xD dobra, koniec offtopu.


To chyba ta sama, bo Agera i Bugatti mają wspólny Speed Run :)

Cytat

Anoax napisał(a):

Trudność trasy, czy czasu do osiągnięcia, to po części coś innego od poziomu trudności przeciwników... a wyzwania to też trochę inna kategoria moim zdaniem...


Podobnie - przecież czasy wykręcone przez przeciwników można spokojnie porównać do czasu próby czasowej. Oczywiście w wyścigu z konkurentami mogą być odchylenia, ale ogólnie ich trudność jest tak policzona, by na mecie byli w określonym czasie.
Kakarotto18
Kakarotto18 
Amator
Dodano 7 lata temu
#144
Mi w NFS MW 2012 żadna trasa nie sprawiła bym do jakiegoś wyścigu musiał podchodzić więcej niż 4-5x ;)
Danio
Danio 
Zawodowiec
Dodano 7 lata temu
#145
Speed Runy Agery i Bugatti napsuły mi mnóstwo krwi, pamiętam to do dziś.
Kakarotto18
Kakarotto18 
Amator
Dodano 7 lata temu
#146
Pytanie: ile macie czasu gry w NFS MW 2012?
MadaFaster
MadaFaster 
Czempion
Dodano 7 lata temu
#147
142h i chyba wrócę bo kumpel chce grać na multi xDDD

Dobra, koniec offtopu. Jakie auta byście jeszcze chcieli widzieć z nowo dodanych aut do PB? Ja bym z chęcią zobaczył S14a bądź jakąś Toyotę Soarer :D
Dominik
Dominik 
Zawodowiec
Dodano 7 lata temu
#148
Teoretycznie wybor poziomu trudności to dobry pomysł ponieważ bardziej wymagajacy gracze dostaliby wysoki poziom wyścigów od razu nie czekajac na update jak w poprzedniej odsłonie a ci mniej zaawansowani nie musieliby wyrywac sobie wlosow z glowy przez brak umiejętności ale zgadzam sie z Inventerem. Nie powinno byc tak ze niedzielny gracz moglby chwalić sie przejsciem gry na 100% podczas gdy prawdziwy fan scigalek meczylby sie z maxowaniem tytulu na wysokim poziomie trudności. Ale mimo wszystko poziom rozgrywki nawet "trudnych" wyścigow jest żałosny wg. mnie. Dopiero Prestige bylo jakimś wyzwaniem, za ktore jestem wdzięczny Ghostom bo sprawiło ze powrocilem do prawidłowego grania w tego NFS'a czyli do jezdzenia wyścigów. Pozarlo mi to trochę czasu i napsulo nerwow ale mam wszedzie zlote gwiazdki.
Brakuje mi w tej serii od jakiegos czasu przywiazania do auta. Chcialbym żeby samochody byly trudniejsze do zdobycia, by trzeba bylo trochę bardziej powalczyć o kupno nowego niz przejechanie 5 wyścigów i zeby nasze 4 kółka służyły dłużej niz godzina gry.
Swoja droga to chcialbym zobaczyć znów ten tryb z UG2 ze można bylo tuningowac auta poza kariera a potem wyjeżdżać nimi na miasto. Myślę ze zwłaszcza w tej odsłonie takie cos dostarczyloby sporo rozrywki.
A z aut to chcialbym starego Eclipse, również s14, EVO X, RX-8, Acura Integra, Civic sedan, Miata, Audi A4, A1, Subaru Impreza WRX STI i w sumie wiele innych.
xKajzerGaming007
xKajzerGaming007 
Zawodowiec
Dodano 7 lata temu
#149
czekając na BOTW 2 który na moje oko będzie o godzinie 18:45 (bel air pojawił się o tej godzinie równo na twitterze) myślę że teraz chcą rozkręcić już hype train by na gamescom ludzie się jarali mocniej
Anoax
Anoax 
Uliczny kierowca
Dodano 7 lata temu
#150
Czy ja twierdzę, że przejście gry na łatwym ma się równać 100% gry? W wielu grach jest coś takiego, że jeśli chcesz wymaksować grę podnosisz poziom trudności... ileś procent wpadnie ale na pewno nie powinno być wtedy 100%... Co do przywiązania do auta... Nie wrócą do przymusu grania bo ogranicza to grę... jak chcesz możesz grać jednym autem od początku gry..
Nie ma sensu przejmować się czymś, na co nie ma się żadnego wpływu. ~Yoh Asakura, Król Szamanów
Radzio
Radzio 
Super Admin
Dodano 7 lata temu
#151

Cytat

Dominik napisał(a):

Brakuje mi w tej serii od jakiegos czasu przywiazania do auta. Chcialbym żeby samochody byly trudniejsze do zdobycia, by trzeba bylo trochę bardziej powalczyć o kupno nowego niz przejechanie 5 wyścigów i zeby nasze 4 kółka służyły dłużej niz godzina gry.



Ja tam w NFS 2015 bardzo przywiązałem się do swoich samochodów. Według mnie to im świetnie wyszło :) Większość gry przeszedłem jednym autem.
i.imgur.com/FrOlLrY.png
Danio
Danio 
Zawodowiec
Dodano 7 lata temu
#152
Tym razem trzeba przywiązać się do co najmniej 5 aut ze względu na klasy. To jest złoty środek, bo jednak nadal będziemy przywiązani do swoich fur, a jednocześnie gra pośrednio zmusi nas do więcej niż 1-2 aut na przejście kariery ;)
Anoax
Anoax 
Uliczny kierowca
Dodano 7 lata temu
#153
podobno ma być kilka garaży gdzie ma być po pare miejsc, a gdy zdobędziemy je wszystkie dostaniemy nieograniczoną liczbę miejsc... Więc no... nie do końca...
Nie ma sensu przejmować się czymś, na co nie ma się żadnego wpływu. ~Yoh Asakura, Król Szamanów
Mangatorh
Mangatorh 
Obserwator
Dodano 7 lata temu
#154
Zastanawialiście się czym będzie klasa "Runner"? Mój typ to coś w rodzaju sleepera (choć niekoniecznie) do ucieczek przed policją. Bo tak jak pozostałe 4 klasy po nazwie możemy stwierdzić do czego służą tak Runner może znaczyć wiele.
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 7 lata temu
#155

Cytat

Anoax napisał(a):

podobno ma być kilka garaży gdzie ma być po pare miejsc, a gdy zdobędziemy je wszystkie dostaniemy nieograniczoną liczbę miejsc... Więc no... nie do końca...

Ma być garaż na kilka samochodów + magazyn z nieograniczoną liczbą miejsc. Moim zdaniem to bardzo dobra decyzja dla tunerów. Dziś, gdy chcemy stuningować kilka samochodów, to musimy je rotować i sprzedawać ze stratą. Brakuje trybu swobodnego tuningu i widocznie ten magazyn ma być czymś podobnym. Niestety za każdy samochód i modyfikację będziemy musieli zapłacić, więc zagorzali tunerzy będą musieli "trochę" dorobić się powtarzając wyścigi.

Mam nadzieję, że będą dostępne codzienne wyzwania z nagrodami jak w NFS'15. Wystarczy codziennie 15 minut grania, by wpadło 0,5 mln $.
Radzio
Radzio 
Super Admin
Dodano 7 lata temu
#156

Cytat

Inventer89 napisał(a):

Ma być garaż na kilka samochodów + magazyn z nieograniczoną liczbą miejsc. Moim zdaniem to bardzo dobra decyzja dla tunerów. Dziś, gdy chcemy stuningować kilka samochodów, to musimy je rotować i sprzedawać ze stratą. Brakuje trybu swobodnego tuningu i widocznie ten magazyn ma być czymś podobnym. Niestety za każdy samochód i modyfikację będziemy musieli zapłacić, więc zagorzali tunerzy będą musieli "trochę" dorobić się powtarzając wyścigi.

Mam nadzieję, że będą dostępne codzienne wyzwania z nagrodami jak w NFS'15. Wystarczy codziennie 15 minut grania, by wpadło 0,5 mln $.


Inventer nie wprowadzaj w błąd. Anoax dobrze mówi :) Oj, widać kto czyta moje newsy :D
Cytując siebie z newsa:

Cytat

W Payback będzie możliwość kupienia, aż 5 garaży. A kiedy to zrobimy, otrzymamy dostęp do nieograniczonej, wirtualnej przestrzeni magazynowej.

Oczywiście w każdym garażu będzie 5 miejsc.
i.imgur.com/FrOlLrY.png
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 7 lata temu
#157
Czytam, czytam :)
To zdanie to skrót myślowy, który był wstępem do reszty wypowiedzi, w której przyklaskuję zniesienie ograniczenia na liczbę samochodów w garażu. Chodziło mi o to, że sumarycznie na końcu gry będziemy mieli te 5 miejsc + nieograniczony magazyn. Samo kupno nowego garażu nie spowoduje możliwości dodania kolejnych 5 miejsc na kolejne 5 samochodów, a jedynie możliwość zmiany samochodu (przynajmniej moim zdaniem). Tak, jak to ma miejsce w NFSach sprzed 10 laty.

Połączony z sierpień 19 2017 19:17:02:
Nareszcie pokażą pościgi! link
Gregi
Gregi 
Czempion
Dodano 7 lata temu
#158
Dajcie dobrą policję, błagam. Co ciekawe wg mnie ta w NFS '15 nie jest mega łatwa ogółem, tylko na początkowych poziomach trudności. Bo na wyższych już można mieć problemy, gdy blokady są z samych SUVów na przykład :) ale mam nadzieję że w Payback nie zaniedbają niższych poziomów pościgów.
Morvic
Morvic 
Zawodowiec
Dodano 7 lata temu
#159
Z tą różnicą Gregi, że w NFS '15 trzeba było się o takie coś mocno postarać. :D
i.imgur.com/N09J2tP.jpg
Mangatorh
Mangatorh 
Obserwator
Dodano 7 lata temu
#160
Policja w '15 to pomyłka, nawet radiowozów nie można rozwalać, o masowej destrukcji na pursuit breakerach tak jak w starym MW, Carbonie czy nawet Undercoverze nie wspomnę.
You can view all discussion threads in this forum.
You cannot start a new discussion thread in this forum.
You cannot reply in this discussion thread.
You cannot start on a poll in this forum.
You cannot upload attachments in this forum.
You cannot download attachments in this forum.