Świetna wiadomość - będzie można dostosowywać "suwaki" tuningu prowadzenia podczas jazdy dowolnej :) To zdecydowanie ułatwi sprawę.
Fantastyczna wiadomość! ;)
Mnie żenuje ta wysoka prędkość ciężarówki, przecież to jest idiotyczne. Zamiast się tak ośmieszać powinni zrobić tak, że ciężarówka jedzie normalną prędkością typową dla TIRów, a po prostu oponenci są zajadli i nie dają nam się do niej zbliżyć przez większość czasu, ewentualnie jedzie gdzieś ona daleko w znacznej odległości i musimy ją dokonić załóżmy na odcinku 10 km, ale nie tak jak oni to zrobili. To powinno się zgłaszać EA i Ghostom do poprawy!
Dwa - czy te skrypty są tak sztywne, że misje fabularyzowane da się zaliczyć sztywno narzuconym autem jak Mustang czy też np. będzie można ją zrobić Beetle'em?
"dwa" - tego nie wiemy jeszcze :)
[movie=youtube]7THRTt1PAfU[/movie]
Niby ten sam gameplay, ale kierowca nie jedzie tak jak wszyscy (trochę gorzej XD) - nowe spojrzenie na fizykę. No i dźwięk jest w 100% z gry, dobrej jakości.
Naprawdę powinni poprawić motyw z tą ciężarówką, bo jest to po prostu irytujące jak bardzo fantazja ich poniosła. TIR zapycha szybciej niż cokolwiek innego w grze, rozumiem że to nie symulator jazdy autem, ale też bez przesady w drugą stronę. Podobają mi się natomiast te kamery kinowe przy eliminicji mafii, nadają dynamiki grze. Mam nadzieję, że nie usuną ich bo już wiele narzekań na to jest, a znowu bez ich te misje nie będą jakoś specjalnie ciekawe.
[movie=youtube]http://youtu.be/VeHLC6zNkKk[/movie]
No i właśnie o tym mówiłem - trochę więcej wiary! Ghost już udowodnił, że słucha graczy więc poprawią wszystko co było złe w poprzedniej odsłonie. Myślę, że on tu trochę przesadza, ale wszyscy jutuberzy mówią, że jest lepiej :)
Nie mogę słuchać już komentarzy typu "w Underground i MW 2005 był najlepszy model jazdy". Gówno a nie najlepszy za przeproszeniem :D Wracając do wideo - dobrze, że wspomniał o tym drugim pokazie dla wybranych. Mam nadzieję, że w pierwszej połowie lipca dostaniemy te materiały.
Ten koleś mówił to samo przy NFS 2015 pamiętam bo ogladalem jego filmy przed premierą gry. On jest chyba opłacany przez EA
a dla mnie najlepszy model jazdy był w Rivals-sie
Samo to że ma dostęp do przedpremierowych wersji gry świadczy o wyjątkowym stosunku EA wobec niego, jednakże radzę sobie przypomnieć czasy, gdy BlackPanthaa pluł jadem na Rivalsa, #CraigItUp i tak dalej.
Ja jestem przekonany, że EA im nie płaci :) Już przy NFS 2015 zaprosili pewnych jutuberów do współpracy - dają im możliwość przetestowania gry w zamian za informacje co im się podoba a co nie. No i filmiki na YT to dodatkowa promocja NFS, ale też ich kanałów więc obie strony zyskują.
Chcieli być bliżej graczy więc to realizują. No i trzeba zaznaczyć, że nie są to przypadkowi ludzie, wybrali tych, którzy nagrywali już wcześniej NFSy i inne gry wyścigowe.
BlackPanthaa strasznie się nakręca i podnieca więc jego słowa trzeba traktować z przymrużeniem oka. Z drugiej strony, wszyscy mówią jednym głosem - fizyka jest lepsza więc coś w tym musi być :)
[movie=youtube]mE87kvyCk5A[/movie]
1:25 :)
No w sumie niczego nowego się nie dowiedzieliśmy :p
[movie=youtube]h_EEkvqCiSk[/movie]
Niedługo możemy się spodziewać oficjalnego wideo :)
Oooh shieeeeet <3 czekam czekam, oby przed 02.07 bo wyjeżdżam i nie będę miał dostępu do neta :D
Nie będzie widoku z kokpitu :(
Tak bo gracze proszą ich o to od co najmniej 7 lat, a oni niby się chwalą, że słuchają graczy. Widok z wnętrza to same plusy, mógłby dodatkowo być wykorzystany do VR, ale jak widać oni chcą dalej wydawać półprodukty, a nie pełnowymiarowe gry :/
Boże, NFS to gra arcadowa, a nie simracer (którym była za czasów shiftów i tworzenia przez SMS). Dla mnie (nie wiem jak dla innych) NFS to przede wszystkim tuning, i oby w tym wydaniu naprawdę przebił poprzednika. Amen.
W The Crew jest widok z kokpitu i jest on raczej ciekawostką - przynajmniej jak widzę gameplaye, to każdy youtuber używa widoku zza samochodu. Otwarty świat jaki prezentuje NFS (nie licząc Shiftów i ProStreeta) nie nadaje się za bardzo do tego rodzaju kamer. Payback nie będzie na VR (jak i większość gier AAA), bo jest zbyt wymagającą grą.