Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed Zeal
Need for Speed Unbound
Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Remastered
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
30 LAT SERII NFS
Forum dyskusyjne

Need for Speed Payback - ogólnie

Ostatnia aktualizacja 6 lata temu
Danio
Danio 
Zawodowiec
Dodano 7 lata temu
#441
Trudne są do wbicia trofea Payback z multi? Bo chciałbym wykorzystać to, że akurat granie multi na PS4 jest za darmo :P
S
Sloniu 
Obserwator
Dodano 7 lata temu
#442
wiecie moze czemu nie mam salonu samochodow wyscigowych w payback ?
Radzio
Radzio 
Super Admin
Dodano 7 lata temu
#443
Jest na północy, schowany pod ikoną stacji benzynowej.
i.imgur.com/FrOlLrY.png
You do not have access to view attachments
S
Sloniu 
Obserwator
Dodano 7 lata temu
#444
aaaaaaa, dzieki ;)
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 7 lata temu
#445

Cytat

Gregi napisał(a):

Inventer polecam:
[movie=youtube]FSX85beuhoA[/movie]


Tak jak w materiale - warto po prostu losować przy użyciu żetonów i nie kupować części - są drogie i nie ma za bardzo sensu ich kupować. Jak dla mnie system nie jest tak zły jak się może wydawać, choć oczywiście lepiej by było żeby nie było mikropłatności. Gdyby było jak w NFS'15 ciężej by było wprowadzić mikrostransakcje.


Ja nie szukam złotej metody na karty, tylko po prostu chciałbym poznać Wasze zdanie - czy chcielibyście w następnym NFSie tuning podzespołów w "technologii" NFS'15 czy Payback?

Połączony z 16-11-2017 18:18:

Cytat

Kakarotto18 napisał(a):

Dubbing rzecz, która jest trochę śliska jednak mi się podobał poza momentami w cutscenkach kiedy ruchy nie zgadzały się z mową, kole to woczy, jednak wiem że taki urok dUbbingu, jednak minusem jest tu opiekunka na siłe próbuje być (jak to ubrać w słowa) seksowna?(nie mogę znaleźć innego dobrze pasującego słowa, tylko to mi jako tako pasuje, chociaż to dalej nie jest to) takim minusem na marginesie jest usunięcie Crossa z misji przesyłki w Bonneeville(o ile dobrze pamiętam nazwę misji)


Też szukałem innego określenia. I myślę nad uwodzicielskim głosem.
X
Xazez1994 
Obserwator
Dodano 7 lata temu
#446
Panowie też macie może problem że nie ma 2 kierowców z drużyny 1%? Jest tylko jesse i Lindsay a 2 brakuje nie jeżdżą Wogo :/
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 7 lata temu
#447
Nadchodzący update wprowadzi zmiany w tokenach i kartach Speed. Nie znam szczegółów, ale myślę że po piekle z Battlefront II będzie on bardziej przyjazny dla niepłacących.
michciu1907
michciu1907 
Super Admin
Dodano 7 lata temu
#448

Cytat

Inventer89 napisał(a):

Pytanie do graczy, którzy mają już za sobą sporo godzin: czy kupiliście karty Speed za prawdziwą kasę i jak oceniacie ten element gry?
Ja uważam, że EA poszła tu o krok za daleko - od strony tuningu podzespołów wygląda jak World (z naciskiem na wyciąganie kasy), a mogli dać taki jaki był w NFS'15.


Grałem już dość sporo i gra ani razu nie zmusiła mnie do jakiegokolwiek wydawania dodatkowej kasy. Absolutnie nie ma takiej potrzeby i mimo tego, że lootboxy nie ingerują mocno w rozgrywkę, to bardzo dobrze że grze wytyka się mikrotransakcje. Na pewno będzie to miało ogromny wpływ na kolejne produkcje.
Powinni zostać przy tuningu z NFS 2015, ponieważ w Paybacku jest on zbyt mozolny i definitywnie nie pasuje do całości.


Cytat

Radzio napisał(a):

Wszystkie samochody mam już powyżej poziomu 350 i nie potrzebowałem mikrotransakcji. Po prostu trzeba mądrze zarządzać swoimi funduszami! Oprócz wyścigów, zbierając wszystkie aktywności poboczne dostajemy kase, do tego wyzwania codzienne i paczki dostaje się dość często i regularnie. Polecam losowanie części i tutaj też trzeba robić to mądrze i zastanowić się co jest nam potrzebne.


Nic dodać, nic ująć. Wystarczy mieć odpowiednią strategię tj. robić aktywności poboczne, karty z tym samym lub gorszym poziomem wymieniać na tokeny i nie kupować niepotrzebnej ilości samochodów. Ja po zakończeniu fabuły miałem pół miliona kasy i ponad 80 tokenów, a praktycznie żadnego wyścigu nie powtarzałem :)


Cytat

Xazez1994 napisał(a):

Panowie też macie może problem że nie ma 2 kierowców z drużyny 1%? Jest tylko jesse i Lindsay a 2 brakuje nie jeżdżą Wogo :/


Napotkałem ten problem, z tym że u mnie brakuje jednego kierowcy o nazwie Cletus z Kompanii Ryzykantów :)
i.imgur.com/6BZ9AfU.jpg
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 7 lata temu
#449

Cytat

michciu1907 napisał(a):

Cytat

Xazez1994 napisał(a):

Panowie też macie może problem że nie ma 2 kierowców z drużyny 1%? Jest tylko jesse i Lindsay a 2 brakuje nie jeżdżą Wogo :/


Napotkałem ten problem, z tym że u mnie brakuje jednego kierowcy o nazwie Cletus z Kompanii Ryzykantów :)


Może się dobrze ukrywają. w NFS'15 też miałem problem z 1-2 kierowcami - pojawiali się niezwykle rzadko.
Radzio
Radzio 
Super Admin
Dodano 7 lata temu
#450

Cytat

michciu1907 napisał(a):

Cytat

Xazez1994 napisał(a):

Panowie też macie może problem że nie ma 2 kierowców z drużyny 1%? Jest tylko jesse i Lindsay a 2 brakuje nie jeżdżą Wogo :/


Napotkałem ten problem, z tym że u mnie brakuje jednego kierowcy o nazwie Cletus z Kompanii Ryzykantów :)


Jak wejdziecie w mapę do przełączcie na widok miejsc (stacje, salony i garaże) wtedy mapa jest najmniej zatłoczona ikonkami. Wszyscy kierowcy krążą po całym Fortune Valley. Jeśli chodzi o Klub 1% to 2 kierowców jest w mieście, jeden w górach i ostatni na północy w kanionach. To samo z Kompanią Ryzykantów - są zarówno w górach jak i w mieście.

Połączony z 18-11-2017 00:41:
AKTUALIZACJA NFS PAYBACK

Zwiększenie ilości REP zdobywanej poprzez branie udziału w wyścigach.
Zwiększenie ilości GOTÓWKI zdobywanej poprzez branie udziału w wyścigach.
Zwiększenie ilości REP oraz GOTÓWKI za zajęcie innego miejsca niż pierwsze.

Skrzynie przynęty dają nam teraz więcej REP.
Skrzynie przynęty dają nam teraz więcej GOTÓWKI.

Pokonanie Ulicznego Kierowcy da nam więcej REP.
Pokonanie Ulicznego Kierowcy da nam więcej GOTÓWKI.

Zawieszenie pneumatyczne będzie trafiało się dużo częściej w dostawach.


To dopiero początek, bo już w przyszłym tygodniu dostaniemy paczkę, która poprawi progresję (ulepszanie aut). Części w sklepach oraz te losowane mają myć dużo bardziej atrakcyjne. Szczegóły wkrótce :) Trwają również prace nad problemem doczytujących się tekstur - to również już niebawem zostanie naprawione.
i.imgur.com/FrOlLrY.png
MadaFaster
MadaFaster 
Czempion
Dodano 7 lata temu
#451
Tak btw to bieda jest z wyborem felg :/
S
SlavicBoy 
Uliczny kierowca
Dodano 7 lata temu
#452
Powinni naprawić pościgi policyjne, żeby nie były liniowe tak jak do tej pory zawziętość policji jest super, ale powinny być możliwe różne drogi ucieczki
Radzio
Radzio 
Super Admin
Dodano 7 lata temu
#453
Według mnie Gregi miał ciekawy pomysł, aby policja była w jeździe dowolnej tylko, gdy jedziemy Jess czyli autem klasy Ucieczka. Ewentualnie tak jak mówisz SlavicBoy - skrzynia przynęta uruchamia policję i od nas zależy, gdzie pojedziemy i po jakim czasie ją zgubimy :)
i.imgur.com/FrOlLrY.png
michciu1907
michciu1907 
Super Admin
Dodano 7 lata temu
#454

Cytat

Radzio napisał(a):
Jak wejdziecie w mapę do przełączcie na widok miejsc (stacje, salony i garaże) wtedy mapa jest najmniej zatłoczona ikonkami. Wszyscy kierowcy krążą po całym Fortune Valley. Jeśli chodzi o Klub 1% to 2 kierowców jest w mieście, jeden w górach i ostatni na północy w kanionach. To samo z Kompanią Ryzykantów - są zarówno w górach jak i w mieście.


Zawsze sobie ułatwiam szukanie przełączając na ten widok. Jednak w moim przypadku nie ma tego jednego kierowcy, a mapę przeszukałem wzdłuż i wszerz. W każdej innej lidze jest po czterech kierowców, a w Kompanii Ryzykantów jest zawsze trzech. Najwidoczniej jest to błąd gry.
i.imgur.com/6BZ9AfU.jpg
Radzio
Radzio 
Super Admin
Dodano 7 lata temu
#455
Kompania ryzykantów to ostatnia ekipa, która została mi do pokonania - napiszę później, gdzie są wszyscy zawodnicy.


A co do aktualizacji - WOW! Czuć różnicę :) Gotówki jest dużo, poziomy szybko się wbijają i co chwilę wpadają skrzynki. Za skrzynię przynętę dostałem 20k gotówki i ponad 200k REP.
A za wyścig:
25 000 za pierwsze miejsce
25 000 za zakład (2 500 1:10)
275 000 REP
Kartę poziom 18
i.imgur.com/FrOlLrY.png
S
SlavicBoy 
Uliczny kierowca
Dodano 7 lata temu
#456
Ok, skończyłem fabułę - grałem sobie bardzo na spokojnie, więc wyszło 2 tygodnie :D Mogę teraz ocenić ostatecznie tę grę. Podzielę opinię na plusy jak i na minusy.

Do plusów zaliczam zdecydowanie:

+ mapa - jest rewelacyjnie zaprojektowana, nie jest monotonna. Ma wiele urozmaiceń i ciekawych rozwiązań jak skocznie, klimatyczne miejsca w postaci miasteczka Braxton, elektrowni słonecznej, obserwatorium, kanionów z rewelacyjnymi skoczniami i oczywiście lotniska 73. Pod tym względem Ghost Games spisało się na piątkę, tym bardziej, że główne miasto w końcu jest bardziej żywe niż w poprzedniej części, a mapa dodatkowo oferuje salony samochodowe, stacje i serwisy. Plus za pieszych na ulicach!

+ emocje płynące z rozgrywki - po nudnym NFS 2015, który naprawdę mi nie przypasował nowa odsłona z 3 bohaterami i ligami zapewnia mega fun. Sztuczne boty są dobrze wyważone, nie odpuszczają i są wymagający (przynajmniej na poziomie trudnym), a trasy wyścigów i ich długość poprowadzono w idealny sposób co sprawia, że emocje trzymają do końca i dopiero na jego końcu można wypuścić powietrze. Rewelka!

+ fabuła i misje typu heist - nie oszukujmy się, fabuła jest prosta jak konstrukcja cepa i mało odkrywcza, ale ma pewnego rodzaju pazur i charakter, nie jest miałka i nudna, dominuje tu poczucie ciągłej rywalizacji i walki, nie ma ziomalskiego klimatu jaki zapewniała poprzednia edycja i tu Ghost Games również dobrze się spisało. Podobają mi się główni bohaterowie, aczkolwiek najgorzej oceniam głównego bohatera, który jest wystawiany na 1 plan - Ty'a - jest trochę bezpostaciowy. Mac bezapelacyjnie jest najlepszą osobowością, a zawsze opanowana, ale również zawzięta i konkretna Jess w zasadzie mu nie ustępuje. Pamiętam jak na początku był hejt na misje typu heist w kontekście, że porzuca się wyścigi na rzecz jakichś filmowych wyczynów, ale po ukończeniu gry uważam, że... BYŁO ICH ZA MAŁO! To właśnie te misje dodawały bardzo dużo frajdy, a także dodatkowego kopa i pazura tej grze. Także tak na przyszłość - więcej takich rozwiązań jak misje heist, bo jak widać same wyścigi na tym nie ucierpiały - nadal stanowią trzon rozgrywki.

+ zawziętość policji - w końcu pościgi policyjne są takie jak powinny i mam nadzieję, że to już się nie zmieni w kolejnych odsłonach. Ucieczki są szalone, ostre, wymagające. Policja sprawia, że mamy jej dość, a jednocześnie ją wielbimy bo tego oczekiwaliśmy po pościgach w NFS, jednak nie do końca jest ona rozwiązana tak jakby się chciało i o tym będzie w minusach.

+ aktywności poboczne i wraki - jestem zadowolony z powrotu billboardów, stref prędkości, radarów, stref driftu i skoczni - po ukończeniu głównej fabuły jest co robić na mapie, wraki fajnie urozmaicają grę, jednak... jest ich trochę za mało. Pięć konstrukcji to jednak nie do końca zadowalająca ilość, ale sam fakt, że są dobrze dopełnia rozgrywkę.

+ wyścigi terenowe - totalna nowość w NFS, ale jakże udana - zapewniają mnóstwo frajdy, a jednocześnie wymagają sporego skupienia, bo tym razem nie wszędzie sa żelazne barierki, a też nie wszystkie drzewa łamią się po wjechaniu na nie. Nowość, którą należy rozwijać, a przynajmniej kontynuować w kolejnych NFS'ach!

+ tryb zdjęć - świetny dodatek, jednak powinien być rozszerzony o dodatkowe opcje poprawiające dynamikę ujęć jak rozmycie tła i możliwość skrętu kół jak w NFS 2015, bo podczas jazdy ciężko je obrócić i jednocześnie wcisnąć przycisk snapshota.


To by było na tyle, jeśli chodzi o główne plusy gry. Teraz czas na minusy:

- ilość aut - 78 samochodów to jednak mało i mimo, że zależy to od osobistych gustów to w ilości tych aut doszukałem się maksymalnie 30 bryk, które naprawdę mnie zainteresowały. Niby jest różnorodnie, ale brakuje wielu kluczowych modeli ze świata motoryzacji. Przykładowo jest bardzo dużo BMW, ale odpowiedników każdego u konkurencji spod znaku gwiazdy i pierścieni już nie uświadczymy jak chociażby Audi TT, Mercedesa-AMG E63 czy Mercedesa-AMG GLE Coupe 63. Tu GG musi ostro popracować i zaoferować coś, co zaskoczy.

- wczytywanie tekstur - tekstury wczytują się cały czas jeśli chodzi o jazdę, doczytują się góry, kaniony, mosty na horyzoncie. Przy rozpoczęciu gry wczytuje się całe auto, a po wejściu w garaż wszystkie nasze modele. To należy usprawnić, bo w poprzednich odsłonach nie było tego problemu.

- wyścigi drift - tutaj jako minus traktuje ich znikomą ilość, tak naprawdę w czasie gry ze wszystkich dostępnych typów zawodów najmniej odczułem obecność driftu. Nawet zawody drag są bardziej wyeksponowane, a osobiście bardzo ich nie lubię i nie sprawiało mi frajdy ich przechodzenie, także tak na przyszłość - więcej driftu, bo mapa pozwala na jego rozwinięcie!

- tuning mechaniczny - zrezygnowanie z tuningu, który tak naprawdę w NFS 2015 był jednym z nielicznych plusów odbija się grze czkawką. Karty to głupi pomysł i kompletnie niedopracowany, trzeba się naczekać na dobrą ofertę lub mieć szczęście w losowaniu - po co się pytam? Tu zapewne chodziło i skierowanie uwagi na mikropłatności, jednak nie sądzę, aby ten kierunek przysporzył fanów temu pomysłowi - krótko mówiąc, należy wrócić do normalnego tuningu mechanicznego polegającego na upgradowaniu wszystkich dostępnych części bez wymyślania głupich rozwiązań.

- tuning podwozia - zrezygnowanie z obniżania prześwitu bez jednoczesnego negatywu kół to kolejny nietrafiony pomysł. Obniżając podwozie w aucie nie chcę, aby jednocześnie zmieniał się ich kąt pochylenia. Rozwiązanie w NFS2015 było znowu lepsze ponieważ nie zmieniało z automatu kąta pochylenia, a dodatkowo mogliśmy regulować rozstaw kół na danej osi.

- brak dynamicznych ujęć przy uderzeniach w blokady - crash camy przy eliminacji Familii i policji są świetne, ale przydałaby się kinowa kamera z lekkim slowmo na wzór MW2005, kierowana na nasze auto podczas uderzania w blokady.

- brak posterunków, patroli policyjnych i liniowość pościgów - samo zachowanie policji jest jak najbardziej na plus, ale rozwiązanie ucieczek we free roamie na podstawie skrzyń jest totalnie nietrafione. Powinno dodać się posterunki i możliwość wyboru podjęcia pościgu w opcjach gry. Dodatkowo każda ucieczka jest liniowa i wymaga przejechania konkretnej trasy co jest dodatkowym minusem. Tutaj powinna być totalna dowolność ucieczki JAKĄKOLWIEK drogą.

Neutralnie oceniam natomiast:

dubbing - Z jednej strony oceniam go na plus, bo niektóre głosy są dobrze dopasowane, ale znowu inne brzmią dość infantylnie i jak nagrywane na poczekaniu, bez wczucia się w to co dzieje się na ekranie.

tuning wizualny - jest rozbudowany, aczkolwiek mi osobiście przypasowało mało części które oferują twórcy. Jest zdecydowanie za mały wybór felg, powinna dojść możliwość zmiany wielkości koła bo w niektórych wnękach wyglądają one na zbyt małe, powinno być więcej niskich spoilerów i lotek, a dodatkowo fajnie by było jakby oferowano więcej seryjnych felg producenta dla danego modelu jak w The Crew i części z innych wersji wyposażenia tak jak chociażby jest w przypadku Challengera czy Mercedesa klasy A gdzie możemy wybrać elementy z Hellcata czy wersji przedliftingowej.

lekki brak poczucia prędkości - w większości aut do 200km/h słabo czuć prędkość z jaką się poruszamy, nie wiem czym to jest uwarunkowane bo powtarza się w każdej grze robionej na Frostbite - w grach Criiterionu nie było tego problemu, aczkolwiek jak wymieniłem w plusach - fun z jazdy jest i to chyba najważniejsze, jednak powinni popracować na odczuciem prędkości.

mikrotransakcje - żeby normalnie grać nie trzeba nic kupować, a jak ktoś mówi, że grę zabijają mikrotransakcje to w ogóle w nią nie grał i nie ma pojęcia jak w NFS to rozwiązano, aczkolwiek jak wymieniłem w minusach - forma tuingu mechanicznego na tym ucierpiała.


Grę w skali od 1 do 10 oceniam na mocne 7, myślę że przy paru aktualizacjach czy rozszerzeniach ocena mogłaby skoczyć nawet na 9, ale to wszystko zależy od Ghost Games i EA. Dla mnie jest to najlepszy NFS od czasów Most Wanted 2012 jeśli chodzi o fun z gry, a jeśli patrząc na całokształt - najlepszy NFS od Most Wanteda z 2005 roku.
P
PLPelson 
Obserwator
Dodano 7 lata temu
#457
Ktoś już dobił do maksymalnego poziomu doświadczenia, jest jakiś maksymalny w ogóle?
michciu1907
michciu1907 
Super Admin
Dodano 7 lata temu
#458
Poziomów jest 50, ponieważ jest osiągnięcie na Originie aby osiągnąć 50-ty poziom reputacji. Mi osobiście jeszcze zostało kilka poziomów :)
i.imgur.com/6BZ9AfU.jpg
Voodzia
Voodzia 
Obserwator
Dodano 7 lata temu
#459
Kiedy mozna odblokowac BMW M3 Evolution II E30 i oba Volvo, bo jestem juz przy Gonitwie banitow, a nie mam ich w sklepie ?
K
Kuchsee 
Uliczny kierowca
Dodano 7 lata temu
#460
będą dodane najprawdopodobniej przy kolejnym updacie
You can view all discussion threads in this forum.
You cannot start a new discussion thread in this forum.
You cannot reply in this discussion thread.
You cannot start on a poll in this forum.
You cannot upload attachments in this forum.
You cannot download attachments in this forum.