czesc, mam pytanie, jak wysylam karte tuningu w payback do garazu to jak mam ja pozniej uzyc ?? i gdzi sie odbiera te paczki po wbiciu kazdego lvl ?
Karta tuningu w garażu będzie jak w aucie którym zdobyłeś część wybierzesz tuning mechaniczny. Paczki natomiast odbiera się w ekranie pauzy, jest sekcja "Dostawy" i tam one będą.
No multi jest źle zorganizowne, jeździ się na multiku fajnie ale nudzi się po pewnym czasie, wyzwania pokroju tych z MW'12 byłyby czymś wspaniałym. A mikropłatności w ogóle się nie narzucają. Nie wiem czemu Inv tak się prujesz o to, na Twitterze tak napisałeś z Zonowego konta o tym. Nie jest na tym polu tak źle, BF II jest gorszy :)
ok dzięki, dostawy mam natomiast tych kart w garażu nie :< powinno być z 5-7 a nie ma nic... jeszcze jak możesz mi powiedzieć te bilbordy jak znajdę to mam tam coś robic ?
Jak wchodzisz w tuning mechaniczny i klikasz na daną część to powinieneś mieć wyświetlone inne karty pasujące do danej części
ale to jest dostępne tylko dla auta ktorym to odblokowałem ? dla innych juz nie ?
tak, tylko dla tego ktorym odblokowales
okej dzieki ;) cos sie robi z bilbordami ? ;p
Skacze się w nie, ale nie z oznaczonych skoczni, samemu trzeba obadać jak się do nich dostać.
Właśnie mi stukneło 30h z Paybackiem, na prawde miodna odsłona, im dłużej gram tym bardziej mi się podoba <3
Pytanie do graczy, którzy mają już za sobą sporo godzin: czy kupiliście karty Speed za prawdziwą kasę i jak oceniacie ten element gry?
Ja uważam, że EA poszła tu o krok za daleko - od strony tuningu podzespołów wygląda jak World (z naciskiem na wyciąganie kasy), a mogli dać taki jaki był w NFS'15.
Chłopaki ktoś wie może czemu nie mam w salonie Mazdy RX7 ? Chce sobie kupic ja do driftu ale nie ma jej w salonie lool
Inventer polecam:
[movie=youtube]FSX85beuhoA[/movie]
Tak jak w materiale - warto po prostu losować przy użyciu żetonów i nie kupować części - są drogie i nie ma za bardzo sensu ich kupować. Jak dla mnie system nie jest tak zły jak się może wydawać, choć oczywiście lepiej by było żeby nie było mikropłatności. Gdyby było jak w NFS'15 ciężej by było wprowadzić mikrostransakcje.
Bo nie ma jej w grze. Dodadzą w najbliższej paczce już niedługo :) Niestety Ghost nie wyrobił się z dopracowaniem jej na 100%.
oo proszę to Ci psikus, a już zgłupiałem bo byłem pewny że na trailerach i na liscie jest, a co jest przyczyną ze jedynie jako tego samochodu nie ma ?
Wszystkie samochody mam już powyżej poziomu 350 i nie potrzebowałem mikrotransakcji. Po prostu trzeba mądrze zarządzać swoimi funduszami! Oprócz wyścigów, zbierając wszystkie aktywności poboczne dostajemy kase, do tego wyzwania codzienne i paczki dostaje się dość często i regularnie. Polecam losowanie części i tutaj też trzeba robić to mądrze i zastanowić się co jest nam potrzebne.
Jeśli chodzi o powtarzanie wyścigów to muszę przyznać, że tak - powtarzałem. Ale nie za dużo i w dodatku są takie, które zajmują 2 minuty. Z resztą to był mój kaprys, bo miałem wystarczająco gotówki, aby kupić lepszy wóz, ale wolałem ulepszyć słaby relikt :)
Aha - no i nawet jakby ktoś znalazł się w d*pie, że nie miałby kasy ani żetonów a samochody byłyby za słabe to jest rozwiązanie. Przełączamy na poziom łatwy i wyścig autem słabszym o 100 lvl jest prosty. Przykładowo miałem auto 240 a rekomendowane było 350. Na łatwym wygrałem i dostałem kartę poziomu 15, gdzie w aucie miałem jakieś 9 i 10. Powtórzyłem 3 razy taki wyścig i odbiłem się od dna - auto momentalnie przybliżyło się do poziomu 300, potem kupiłem i wylosowałem trochę części i gotowe. Ale tak jak wspomniałem wcześniej - nie musiałem tego robić, bo miałem ok 300 000 gotówki i spokojnie mogłem kupić kozacki samochód.
Przechodzę grę na poziomie trudnym i momentami było naprawdę ciężko. Ale jeśli mam dać jakąś radę to eksplorujcie mapę, bo za wszystko są profity i zaliczajcie wyzwani codzienne. Przechodząc wyścig jeden po drugim faktycznie można popaść w mały kryzys.
Połączony z 16-11-2017 10:11:
W najnowszej aktualizacji progresja (kupowanie i ulepszanie auta) zostanie poprawiona. Za wyścigi dostaniemy więcej kasy a części w sklepie będą bardziej atrakcyjne. Jest też sugestia od graczy, aby losowane karty po wyścigu zawsze były lepsze/równe do tych, które mamy w aucie.
Trudno powiedzieć. W każdym razie w najbliższej paczce będzie.
O loooooool. Nawet o tym nie wiedziałem. Dziwne :o :O :o
Nie ma jeszcze E30 chyba :) Dziwne, bo oba auta były w poprzednim NFS a jednak wymagały dopracowania.
Jestem po 20h z hakiem mam 3 wraki i jestem dopiero po pokonaniu 2 pierwszych lig i misjach agenta i stwierdzam iż:
- Brak policji w jeździe dowolnej strasznie doskwiera miasto jest tak sterylne że śmiałbym stwierdzić że jest to poziom porównywalny z FH3, jest to bardzo skopany element jeszcze z 1 powodu pościgi są na czas i należy dojechać w określone miejsce Żenada.
- Tuning mechaniczny to dno, ta cała losowość miała być fajna, a jest czymś co doprowadza do szewskiej pasji zdarzyło mi się czekać 3 zmiany asortymentu w warsztacie aby móc stuningować auto(chociaż stać mnie na wszystko) a w wyścigach też trafiały się same crapy o losowaniu za te punkty nie wspomnę. Szczerze MW 2012 miał lepszy system tuningu( nie mówię o tuningu wizualnym, gdyż lata mi on).
- Mikropłatności to po prostu skok na kasę przez EA pozostawiam bez komentarza, ponieważ jest on wiadomy i raczej Trochę trzeba by się pobawić w Cenzurę ze wschodu, aby ta opinia mogła przejść
-+ Mapa dobrze wyważona, przyjemne znajdźki, jest tu też parę fajnych widoków jednak brakuje mi tu widoku z gór na miasto i jest także skopana przez w/w element gry.
-+ (ZASTRZEŻENIE! GRAM NA KONSOLI) Grafika może dobra jednak znowu wydaje mi się że Rivals miał lepszą.
-+ Dubbing rzecz, która jest trochę śliska jednak mi się podobał poza momentami w cutscenkach kiedy ruchy nie zgadzały się z mową, kole to woczy, jednak wiem że taki urok dUbbingu, jednak minusem jest tu opiekunka na siłe próbuje być (jak to ubrać w słowa) seksowna?(nie mogę znaleźć innego dobrze pasującego słowa, tylko to mi jako tako pasuje, chociaż to dalej nie jest to) takim minusem na marginesie jest usunięcie Crossa z misji przesyłki w Bonneeville(o ile dobrze pamiętam nazwę misji)
+ Model jazdy przyjemny. i co najważniejsze da się wchodzić w zakręty bez cholernego driftu jak w 2015
+ jest fabuła najlepsza fabuła od Undercovera. chociaż oklepana i przesiąknięta kliszami to dalej jest na swój sposób urocza.
+ Gra jest wymagająca na trudnym jednak nie jest to poziom Prestige co jest na + jednak wydaje mi się że auta rywali jadą z nienaturalnym Boostem +20 do każdej statystyki.
+ Brak systemu always online.
Ocena końcowa 7.5/10
Na razie tyle. uzupełnię opinie po przejściu na 100%