03. czerwca 2022
Inventer89
Bugatti Chiron miał się pojawić w NFS Heat
Nieco ponad 2 lata temu świat obiegła informacja, że produkcja Need for Speed zostanie przeniesiona ze szwedzkiego studia Ghost Games do brytyjskiego Criterion Games. Choć nowe studio wydało aktualizację do gry produkcji Ghostów, to okazuje się, że plany rozwoju Need for Speed Heat przed przeniesieniem były nieco inne.
Need for Speed Heat w trakcie popremierowego wsparcia otrzymał kilka aktualizacji z nową zawartością, a także jeden częściowo płatny dodatek Black Market. Gracze otrzymywali w nim dostęp do dwóch samochodów oraz pakietu wyzwań. Po premierze dodatku wielu graczy przypuszczało, że nie będzie to jedyny dodatek jak w przypadku Payback, ale zapoczątkuje serię w miarę regularnych niewielkich DLC. I rzeczywiście, Ghost Games było bliskie wydania drugiego dodatku Black Market. Tym razem mieliśmy otrzymać Lamborghini Aventador oraz… Bugatti Chiron. Skąd te rewelacje? Od Asha Millera - jednego z byłych pracowników EA, który ujawnił część swoich prac na portalu Behance.
Ash w Ghost Games pracował w latach 2018-2020 na stanowisku UI/UX Designer Senior. Był on odpowiedzialny m.in. za dobranie w NFS Heat fontu w grze, dobór głównych barw ważniejszych elementów interfejsu całej gry czy wygląd menu głównego, a także Ekipy. W Black Market zaprojektował m.in. przedstawienie prezentacji samochodów, grafiki informujące o odblokowaniu samochodów, grafiki eventowe, wybrane ikony związane z BM czy logo samego Black Market. Ale to nie jedyna część Need for Speed, przy której pracował Ash. W 2015 roku jako UI/UX Designer zaprojektował m.in. ekrany loadingów, kilka ekranów menu głównego oraz kilkanaście grafik czasowych bonusów w grze.
Tego typu publikacje na portalach skupiających grafików nie są niczym nowym w branży gier. Dość często możemy dzięki nim poznać materiały, które nie trafiły do gier z różnych przyczyn. Niestety, rzeczy które pracownicy mogą publikować, są objęte surowymi restrykcjami. Każdą z publikowanych prac musi zatwierdzić studio. Ponadto prace te mogą ujrzeć światło dzienne dopiero po kilku-kilkunastu miesiącach od premiery gry, by nie zdradzać ewentualnych nadchodzących nowości.
Jak oceniacie jedyny wydany DLC Black Market? Czy dalibyście szansę kolejnym DLC tego typu?
Przeczytaj także:
Codemasters Cheshire to teraz oddział Criterion Games! Seria NFS dostaje ogromne wsparcie
?Wyciekła mapa NFS 2022?! Potwierdza się część informacji!
Nowy, lepszy Tuning Fight!
Need for Speed Heat w trakcie popremierowego wsparcia otrzymał kilka aktualizacji z nową zawartością, a także jeden częściowo płatny dodatek Black Market. Gracze otrzymywali w nim dostęp do dwóch samochodów oraz pakietu wyzwań. Po premierze dodatku wielu graczy przypuszczało, że nie będzie to jedyny dodatek jak w przypadku Payback, ale zapoczątkuje serię w miarę regularnych niewielkich DLC. I rzeczywiście, Ghost Games było bliskie wydania drugiego dodatku Black Market. Tym razem mieliśmy otrzymać Lamborghini Aventador oraz… Bugatti Chiron. Skąd te rewelacje? Od Asha Millera - jednego z byłych pracowników EA, który ujawnił część swoich prac na portalu Behance.
Ash w Ghost Games pracował w latach 2018-2020 na stanowisku UI/UX Designer Senior. Był on odpowiedzialny m.in. za dobranie w NFS Heat fontu w grze, dobór głównych barw ważniejszych elementów interfejsu całej gry czy wygląd menu głównego, a także Ekipy. W Black Market zaprojektował m.in. przedstawienie prezentacji samochodów, grafiki informujące o odblokowaniu samochodów, grafiki eventowe, wybrane ikony związane z BM czy logo samego Black Market. Ale to nie jedyna część Need for Speed, przy której pracował Ash. W 2015 roku jako UI/UX Designer zaprojektował m.in. ekrany loadingów, kilka ekranów menu głównego oraz kilkanaście grafik czasowych bonusów w grze.
Tego typu publikacje na portalach skupiających grafików nie są niczym nowym w branży gier. Dość często możemy dzięki nim poznać materiały, które nie trafiły do gier z różnych przyczyn. Niestety, rzeczy które pracownicy mogą publikować, są objęte surowymi restrykcjami. Każdą z publikowanych prac musi zatwierdzić studio. Ponadto prace te mogą ujrzeć światło dzienne dopiero po kilku-kilkunastu miesiącach od premiery gry, by nie zdradzać ewentualnych nadchodzących nowości.
Jak oceniacie jedyny wydany DLC Black Market? Czy dalibyście szansę kolejnym DLC tego typu?
Przeczytaj także:
Codemasters Cheshire to teraz oddział Criterion Games! Seria NFS dostaje ogromne wsparcie
?Wyciekła mapa NFS 2022?! Potwierdza się część informacji!
Nowy, lepszy Tuning Fight!
Komentarze