Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed Zeal
Need for Speed Unbound
Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Remastered
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
30 LAT SERII NFS
Tuning Panel
Aktualności
12. maja 2022 Radzio

Codemasters Cheshire to teraz oddział Criterion Games! Seria NFS dostaje ogromne wsparcie

Codemasters Cheshire to teraz oddział Criterion Games! Seria NFS dostaje ogromne wsparcieOd kilku miesięcy Codemasters Cheshire intensywnie wspiera Criterion Games przy tworzeniu nowego Need for Speed. Dzisiaj oficjalnie studia się połączyły.

Codemasters za pośrednictwem twittera ogłosiło, że oddział Codemasters Cheshire stanie się teraz oddziałem Criterion Games i pomoże przy tworzeniu nowej jak i następnych odsłon serii Need for Speed.

Jest to na pewno bardzo dobra wiadomość. Inwestując w markę NFS, Electronic Arts pokazuje, że nie zapomniało o serii i jest ona nadal ważnym ogniwem amerykańskiego giganta. My możemy natomiast spodziewać się lepszych, większych i jeszcze bardziej dopracowanych gier. Jak wiemy najnowszy Need for Speed będzie pierwszą odsłoną na obecnej generacji i najprawdopodobniej wytyczy nową ścieżkę dla całej serii.

Przeczytaj także:
?Wyciekła mapa NFS 2022?! Potwierdza się część informacji!
Anime, Chicago i powrót Autologa, czyli kolejne plotki o Need for Speed 2022
Nowy, lepszy Tuning Fight!

Komentarze

Zaloguj się, aby napisać komentarz.
  • Danio
    Danio  ·  3 lata temu
    Fajnie, że będzie więcej rąk do pracy nad nowym NFS, oby to przełożyło się na efekt końcowy. Skoro NFS 2022 ma być tylko na obecne konsole, to niech faktycznie wyznaczy nowe standardy w serii.
    • G
      GT_Meria  ·  3 lata temu
      Odkąd wyciekł gameplay nagle wszystko ożyło, włącznie z tą stroną Smile
      Gdzieś słyszałem teorię (bodajże u Pana Tutaja) że tralier 2022 ma wyjść 18 maja, czyli przyszłą środę, i ma mieć tytuł "The Chase"... (Przypominam, to tylko teoria)
      Miło by było gdyby to się ziściło :p
      • Radzio
        Radzio  ·  3 lata temu
        Teoria z tym podtytułem mega naciągana, ale wszystko jest możliwe.
        • G
          GT_Meria  ·  3 lata temu
          Zwłaszcza, że ty była początkowa nazwa Undercovera oraz nazwa pierwszej misji co skasowanego NFS:MW2
      • kam945
        kam945  ·  3 lata temu
        Warto pamietac jak slabe jest aktualnie Codemasters. Wydali nie tak dawno DIRT5. Pozniej wmieszalo sie tam EA. Gra okrojona, malo pojazdow (duzo DLC), malo tras za to masa zawodow, ktore sa powtorzeniem tych samych tras ale pod inna nazwa.. Dobra gra, ktora zrobili nie tak dawno byl DIRT 2.0. Nastepnie Criterion: w 2010/2012 zrobili kawal dobrej roboty, 2 super gry, ktore byly bardzo dobrze dopracowane, grywalne, ciekawe, dosc rewolucyjne na swoj sposob i na swoj czas. Pozniej.. Pozniej cisza, az pomagali przy BF2042..
        Teraz w Criterion sa tez ludzie z GHOST GAMES, ktorzy w NFSach robili dobrze grafike, tylko to im wychodzilo. Nawet czesci wizualne do pojazdow potrafily byc zle zrobione. Tak wiec trzeba byc mocno ostroznym w temacie nowego NFSa.
        • G
          GT_Meria  ·  3 lata temu
          Warto wspomnieć, że po 2012 Ghost Games to był w większości Criterion. Obecnie kadra jest tak przetasowana, że to Criterion z nazwy. To nie ten sam zespół co sprzed ponad 10 lat
          • MadaFaster
            MadaFaster  ·  3 lata temu
            Nie zapominajmy o najświeższej grze od Codies, czyli GRID: Legends, a ta się przyjęła dość ciepło na rynku
            • G
              GT_Meria  ·  3 lata temu
              Tak, jest dobra, tylko co z tego? Nikt już o niej nie pamięta, a według wielu recek jakie czytałem to był taki średniak
              Kiedyś ogram jak trafi do game passa (a raczej na pewno trafi)
            • Radzio
              Radzio  ·  3 lata temu
              Ale co z tego, że Codemasters jest "słabe"? Po pierwsze CM jest teraz w rękach EA, po drugie CM nie przejęło serii NFS, po trzecie to tylko dodatkowe ręce do pracy. O tym jaki będzie NFS decydują raczej osoby wyżej postawione czyli ludzie z Ghost i Criterion.

              Criterion cały czas pomagał Ghost Games przy ostatnich odsłonach, tak naprawdę kwestią czasu było połączenie ich w jedno. Obecnie to mieszanka ludzi z obu ekip.

              Dla Ciebie może HP i MW12 to były super gry (ja również nie uważam ich za złe), ale jednak dla wielu graczy Criterion wprowadziło szereg złych pomysłów. Break2Drift do tej pory nie może zniknąć z serii, śmieszne Speedpoints itd itd Powiedzmy sobie szczerze, Criterion robił z NFS burnouta. Ghost mimo wszystko jednak wprowadził do serii to czego większość graczy chciała czyli powrót do ulicznych wyścigów z tuningiem, fabułą i pościgami. Ja przy ostatnich 3 odslonach bawiłem się zajebiscie, w każdej miałem ponad 100 godzin. NFS Heat który był naprawdę świetny zabiła polityka EA czyli totalny brak wsparcia i rozwijania gry po premierze.
              • G
                GT_Meria  ·  3 lata temu
                B2D powinien być tylko w HP10 i kropka (mała odmiana się zawsze przyda). Speedpoints? OK, trochę dziwna nowość, ale fajnie wyszło w Rivals
                Heata nie potrafiłem polubić. Miał OK świat, ale był zdecydowanie za krótki, fabuła się skończyła tuż po tym jak się rozkręciła, a endgame - jak zawsze - fatalny. Brak wsparcia dobił tą grę, na szczęście mamy modderów
                • kam945
                  kam945  ·  3 lata temu
                  Radzio, szybka akcja. W jaki sposob zrobili z NFS burnout? Poniewaz jesli zrobili od MW12 to wszystkie nowe NFSy maja te same cechy co MW12, wszystko zgapione z Burnouta. Tylko model jazdy rozniacy sie sporo. A Speedpoints sa ultra niezauwazalne. Wg mnie zerowy wplyw na rozgrywke, bo On tyle dawal co nic. W Rivalsie byl 'waluta' ale to tyle. Nigdzie indziej nie robil roznicy. Break2Drift wg mnie spoko opcja. Jezdzenie po linii jest paskudne i przestarzale, stary NFS to era wiesniackich tuningow i tam ten sposob jazdy zostal, oby na dobre. Fabula w ostatnich NFS wg mnie to lipa. W Heat miala jakis tam lepszy zarys, ale wszystkie te fabuly sa takie sztuczne i nie czuc tego klimatu. NFS15/Payback.. Nienaturalne to. Majac na mysli fabule widze fabule w God of War, a fabula w Wyscigach zawsze byla kiczowata. Lepiej skupic sie na gemplayu i na dopracowaniu gry, modelu jazdy i otoczenia, by nie wylatywac w powietrze na prostej drodze jak w kazdym NFS od Rivalsa. Najzabawniejsze ze po wprowadzeniu studia GHOST GAMES, wszystkie NFSy byly ostro zbugowane, zglitchowane i w duzej mierze niegrywalne. Rivals do teraz jest okropnie zbugowany. We wszystkich innych nowych NFS nie ma co jechac ponad 350kmph bo kola w kazdej chwili moga sie zablokowac, a lekkie dotkniecie barierki moze skonczyc sie kraksa
                  • Radzio
                    Radzio  ·  3 lata temu
                    - Chyba trzeba być ślepym, żeby nie widzieć ile MW12 ma w sobie Paradise.
                    - Nowe NFS mają te same cechy co MW12? Odpowiem tylko "XD"
                    - No właśnie SP dawało tyle co nic i w tym problem. Punkty zbierane bez większego celu. Nie można ich na nic wydać.
                    - Jeżdżenie po linii jest paskudne i przestarzale - co? XD Ale Drifty przy 350km/h super Grin
                    - Fabuła w wyścigach zawsze była kiczowata - tak i raczej dużo się tu nie zmieni. Ale przynajmniej pcha progresje do przodu, daje jakiś cel do którego się dąży. W MW ta cała lista była sztuczna, bezpłciowa.
                    - Nie powiedziałbym, żeby ostatnie NFSy były ostro zbugowane i niegrywalne. Nie przypominam sobie, żebym ciągle miał jakieś bugi xd Myślę, że w MW12 też były. A od 2013 roku NFSy powstają na silniku Frostbite, który lekko mówiąc nie był stworzony do gier wyścigowych... może w tym problem.
                    - Lekkie dotkniecie barierki może skończyć się kraksą - a w MW12 uderzenie w cokolwiek to od razu crash cam co jest dużo bardziej irytujące.

                    Podsumowując, ja nie mówię, że NFS MW 2012 był zły. Absolutnie. Zagrywałem się bez końca, to była naprawdę fajna odsłona, z najlepszym multi w serii. Ale nie rozumiem Twojego hejtu na nowe NFSy od Ghostu i zaciekłej obrony MW12 xd
                    • G
                      GT_Meria  ·  3 lata temu
                      - Nawet powstał mod do MW12 podmieniający nazwę na Burnout Fairheaven :p
                      - Zgadzam się. To że mają B2D, nie znaczy że to dalej Burnouty. Najlepiej to pokazuje Heat
                      - SP to po prostu waluta i tyle, nic więcej. Nie wiem czemu o to się wykłócać. (Tak, były nudne)
                      - Nie każda gra musi być symulacją :p Po to są np. Burnouty
                      - Ta w Heacie akurat fajnie się rozkręcała, szkoda tylko że tak szybko gra się skończyła, w dodatku w najgorszym momencie. Payback miał potencjał, ale dialogi trochę skopały sprawę. 2015 - każdy wie. W przypadku Rivals była tylko uzupełnieniem, ale naprawdę fajnie się słuchało przerywników. 2012 - porażka
                      - W zasadzie tylko Heat miał problemy z GPU i tyle. Bardzo rzadko miałem powtarzalne błędy, o NFS nie można powiedzieć że są zabugowane. Zabugowana, to jest FH5 :p
                      Frostbite trochę ogranicza, ale tragedii nie ma (mimo wszystko 30 FPS w Rivals boli)
                      - Koszmar. Jeszcze gorzej było chyba w 2015
                      • kam945
                        kam945  ·  3 lata temu
                        Teraz odpowiedz do GT_Meria.
                        -Byc moze model jazd byl w jakims procencie podobny do Burnout, ale wciaz byl od Niego daleki. Wiec nie rozumiem czemu taki mod z nazwa. Uwazam, ze kazdy NFS po MW12 rowniez moglby sie tak nazywac, chociazby RIVALS lub PAYBACK, bo NFS15 mial mniej wspolnego troszke. Choc moze chodzilo Im o to, ze w MW12 bylo duze miasto, tak jak w MW12. A to wg mnie bylo super, choc... Przeciez w MW05,CARBON tez bylo glownie miastoWink
                        -B2D jest w kazdym NFSie po Burnout, wylaczajac THE RUN i SHIFT 2. Pisalem wyzej. Warto zwrocic na to uwage.
                        - Wlasnie tak, nie kazda gra musi byc symulacja. Arcade to arcade, symulacja to symulacja. NFS byl glownie ARCADE.
                        - Fabuly w MW12 nie bylo, glownie skupili sie na gameplayu i rozgrywce, grywalnosci. Kosztem fabuly wyszlo to bdb, bo juz lepiej miec spokojna gre bez bledow, frustrujacych bledow itp.. Heat mial w miare fabule, ale to i tak taki dodatek i troche zanudzacz. Wyscigi sa od scigania, a nie bawienia sie w fabule, ktora glownie jest nudna i kiczowata i sztuczna.
                        - Nie mam pojecia jak jest z GPU, pisze to z perspektywy konsolowca, a wiec wszystkie te gry byly na tym samym poziomie, jesli chodzi o klatki. Rivals z perspektywy osoby grajacej na konsoli miala najladniejsza grafike,az do teraz, jesli chodzi o NFSy.
                        • kam945
                          kam945  ·  3 lata temu
                          -Okej Radzio i GT_Meria. Teraz sprobuje Wam dosc obszernie odpisac na tematy, ktore poruszyliscie.
                          Jasne, mozna wiele zauwazyc, ile MW12 ma z Paradise, ale te same punkty mozna zauwazyc w RIVALS/NFS15/PAYBACK/HEAT. A wiec wylicze je szybko z pamieci, to tez w ten sam sposob bedzie odpowiedzia na drugie pytanie @Radzio.
                          1. Skoki, ktore byly zaczerpniete wg Ciebie z Paradise sa w MW12/RIVALS/PAYBACK/HEAT + male rampy w NFS15
                          2. Speedtrapy z Burnouta i MW sa w Rivalsie, Paybacku i Heat.
                          3. B2D z Paradise jest w kazdym NFS zaczynajac od HP2010,az do teraz (wylaczajac THE RUN oraz Shift 2 Unleashed).
                          4. SpeedRuny byly w BURNOUT, a nigdzie indziej Ich nie bylo.
                          5. Zakrecone rampy do skokow zostaly tylko w Burnout Paradise.
                          6. 'Warsztaty' odnawiajace samochody+zmieniajace kolor+dodajace nitro zostaly zmienione w jeden 'warsztat', ktory jest w MW12/RIVALS/NFS15/PAYBACK/HEAT
                          7. CRASH CAM z moich obserwacji masz w kazdym NFSie, mniej wiecej od HP2010. W HP2010 byl crashcam, w MW12 byl, Rivals/NFS15/PAYBACK/HEAT. Nie kazdy mial napis KRAKSA, ale kazdy trwal dlugo..
                          -Oczywiscie to czesc, ktora mozna smialo zauwazyc, ale bardzo wazne sa to punkty. Prosze, zwroc na to uwage, zanim nastepnym razem powiesz 'XD' nie widzac zadnych podobienstwWink Trzeba byc slepym, zeby tego nie zauwazyc.
                          -SPEEDPOINTS byly zbedne i tu sie zgodze, byly pewnego rodzajem 'punktami reputacji'. W Rivals pelnily role waluty, wiec mialy jakis sens, za SP mozna bylo dokupic czesci do samochodow/samochody/tech. W MW12 speedpoints to strikte punkty reputacji i tyle.
                          -Wiesz, ile ludzi tyle opinii. Jednym sie podoba, innym nie. Wg mnie jezdzenie po linii jest nudne i przestarzale i niewymagajace. Bo wystarczy zapamietac moment, w ktorym nalezy skrecic, trzymac przycisk i tyle. Drifty przy wiekszej predkosci sa chociaz bardziej widowiskowe i na pewno bardziej daja poczucie tej predkosci. Sa przyjemniejsze, subiektywnie wg mnie. Daja lepsza frajde.
                          -Fabula zawsze byla kiczowata, wiec uwazam, ze nie ma co az tak sie na niej skupiac. Daje falszywe poczucie dazenia do czegos. Nudne, slabe, malo interesujace. Wszystkie byly kiczowate a fabula nie bedziesz grac, lecz gameplay i jakosc gry jest wazna. A fabula i watek to dodatek.
                          -BUGI, bardzo obszerny temat, gdzie mozna podac wiele przykladow, argumentow. Otoz, moze wedlug Ciebie nie byly zbugowane/niegrywalne. Byc moze grales tylko rekreacyjnie, dla funu.. Od MW12 probowalem grac jak najbardziej profesjonalnie jak sie da. Sprawdzalem filmiki z szybkimi wynikami na YT, probowalem je od razu pobic. W ten sposob mialem nabite wiele rekordow a co za tym idzie mnostwo godzin w danej grze. Jezdzac na danej trasie setki/tysiace razy moglem zauwazyc gdzie co jest nie tak. W niektorych miejscach bylo to widoczne od razu. Grajac we wszystkie NFSy od mnie wiecej 2005roku, tylko w MW12 moglem spedzic ponad 2tysiace godzin. W innych bylo zawsze cos nie tak, mechanizm gry nie zawsze sie sprawdzal. W HP10 hamulec do driftu nie zawsze dzialal tak samo, czasem nie zadzialal tak jak powinien, w Rivalsie.. AI spawn 5m przed nami, dziury w drodze, spawn traffica metry przed nami. Otarcie o barierke= crash. To samo bylo w NFS15/PAYBACK/HEAT.
                          A tutaj postaralem sie kiedys zebrac procent bugow/bledow w NFS15 i Payback. Linki odpowiednio:
                          NFS15 - https://www.youtu...GbcVNgXw6Q
                          PAYBACK: https://www.youtu...BSl5Z9NGE4
                          Rivals : https://www.youtu..._ut3ibh-5w
                          (nie nagrywalem bugow, jest masa. Lecz ten blad do teraz nie jest naprawiony)
                          W tych filmikach oczywiscie jest czesc, te bledy pojawiaja sie w innych miejsach, lub jest tych bledow wiecej i rozniace sie od siebie. Zaznacze, wg mnie w MW12 i HP10 jest ich duzo mniej, nie ma ich az tak absurdalnych.
                          -Tak jak wyzej, crashcamy masz w kazdym NFSie od HP10. Moze nie zwracales uwagi, ale byly. Wszedzie trzeba bylo czekac, az kamera Ci pokaze rozwalone auto i czekac na resp. Juz nie mowiac, ze w Rivals/NFS15/PAYBACK te spawny po kraskie byly czasem w przeciwna strone od celu drogi/trasy/wyscigu, a czasem czekalo sie duzo dluzej niz zwykle.

                          Tez uwazam, ze NFSMW12 mial najlepsze multi, ale byc moze wyzej troszeczke wyjasnilem Ci skad ten hejt na inne NFSy. Dwa filmiki, moze nic, moze malo, ale w MW12 i HP10 bylo tego duuuzo mniej. Warto zaznaczyc, ze w Rivalsie tych bledow bylo duzo wiecej, ale juz nie mam tej gry a bugow nie nagrywalem az tak. Wiec podsumowujac, inne NFSy nie byly tak dopracowane.

                          P.S Chce zaznaczyc, ze pisze to z perspektywy konsolowca. Od PS2-PS5. Pierwsze NFSy na PC. Rowniez chce zaznaczyc, ze chwile po premierze MW12 byl turniej, oficjalne rekordy polski + najlepsze wyniki na trasie MW10/9/8. We wszystkich tych zawodach zdobylem pierwsze miejsce ( finalny rezultat). Za czasow MW12 to byly ostatnie konkursy/zawody wspierane przez EA. Tam dalo sie to robic, a MW12 byla bardzo grywalna. W Rivalsie dalo sie oszukiwac timer, a takze oszukiwac w interceptorach.
                          • Albercikowski
                            Albercikowski  ·  3 lata temu
                            Wybaczcie, że się wtrącę, ale od siebie chciałem tylko zwrócić uwagę, że nazywanie jazdy po linii "niewymagającą" to totalna ignorancja, bo do regularnego utrzymania perfekcyjnej linii trzeba po setki razy przejechać jeden tor - kto się ścigał kiedykolwiek w trybach typu Rivals w serii Forza Horizon ten wie.

                            Żeby nie było, sam do B2D nic nie mam o ile prowadzenie nie jest tak zepsute jak w NFS'15, po prostu poczułem usilną potrzebę odparcia argumentu o "niewymagającej" jeździe po linii wyścigowej Smile
                            • Radzio
                              Radzio  ·  3 lata temu
                              Z góry przepraszam, nie czuj się zignorowany przeze mnie, ale odpowiem krótko. Nie chce też tracić więcej czasu na tę dyskusje. Jedna informacja mi wystarczyła, aby zrozumieć Twoje podejście. Jesteś hardcorowym graczem, bijesz rekordy, bierzesz udział w zawodach itd. Ja nie oczekuję czegoś takiego od NFS. Bić rekordy to ja mogę w Gran Turismo. Nigdy nie patrzyłem na NFS pod takim względem stąd nasze różne opinie. We wszystkie gry gram dla fanu, bo do tego są one w moim życiu - właśnie dla fanu.

                              Ja podobnie jak Ty gram na konsolach Sony Wink możesz mnie dodać psn id: kedarpol

                              Pzdr
                  Ostatnie tematy
                  Kto pamięta to????
                  23-11-2024 21:38702games_pl
                  Przywitajka
                  18-11-2024 14:54dev1ance
                  Strefa driftu
                  03-11-2024 17:12Radzio
                  Ekipa 50 lvl
                  01-11-2024 11:14Windymanpol
                  Problem z misją
                  17-09-2024 04:43Ebeebe
                  Polski jezyk
                  13-09-2024 17:09dexterekk
                  Ostatnie komentarze
                  Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                  Natomiast jakbym miał klasyfikować ścigałki pod kątem odczuć z samej mapy, to po dodaniu drugiej...
                  Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                  Do TCM doszła druga wyspa z ponad 400 km dróg, więc będzie już coś koło 1000. Zrobili tym niezły...
                  Radzio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                  Danio Ty ostatnio stwierdziłeś, że Unbound powinien wyjść na PS4, bo nie ma względem Heata dużej...
                  Danio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                  Z pewnością Motorfest ma o wiele ładniejszą grafikę niż Unbound XDDDD Bez porównania jakiegokolwiek...
                  Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                  Tylko jaki jest sens porównywania pod kątem realizmu "plastikowego" Motorfest z Unbound, które samo...
                  Radzio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                  Mówię o Motorfest, dla mnie ta grafika jest plastikowa. Ale każdy może mieć inne odczucia :)
                  Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                  Motorfest ma imo lepszą grafikę. Mówimy o tej samej grze czy masz na myśli TC2?
                  Radzio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                  Ok przesadziłem, nie miażdży, ale w TC jest wyraźnie słabsza :) Heat nie miał wsparcia w ogóle...
                  Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                  Swoją drogą imo w Unbound za 3 miesiące powinny zacząć rotować sezony wraz z nagrodami, jeśli...
                  Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                  Oj nie, Motorfesta graficznie nie miażdży. No i raczej NFS 2025, eol dla Unbound na 2 lata przed premierą...
                  Radzio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                  Chyba chciałeś napisać NFS 2026 ;) Nadzieja jest, ale na przyszły rok lepiej się nie nastawiać....
                  dev1ance > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                  Minus za motocykl(mi się to kojarzy z Burnout Paradise i Midnight Club LA) i drugi za Integrę poliftową,...
                  Danio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                  Motocykl to jest coś czego kompletnie się nie spodziewałem! Tradycyjnie szkoda, że wszystkie nowości...
                  Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                  Przecież mam bekę z Celiki i FTO. A co do przeciętniaków, nie trzeba długo szukać - CRX, Prelude.
                  Firssen > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                  ITR to przeciętniak ale Celica której na drogach mozna spotkać całkiem sporo to już nie? xD
                  Firssen > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                  Skoro ITR jest przeciętniakiem to wymień jeszcze z kilka równie dobrych, przednionapędowych hothatchy...
                  przemyslawj84 > mitsubishi lancer evo 9 Grzegorz Duda
                  świetne (y)
                  przemyslawj84 > keep it burnin' (unbound)
                  Świetne B)
                  Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                  Klasyków JDM + fur, do których Chad wali konia, tj. Mitsubishi FTO i ostatnia generacja Celiki. Za...
                  Radzio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                  Subaru jest mega, ciekawe kiedy dodadzą w końcu Skyline R33! Oby więcej takich klasyków JDM. Co...
                  Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
                  Integra totalnie mnie nie jara - uważam to auto za przeciętniaka z przerośniętą legendą, ale pewnie...
                  702games_pl > Need for Speed Mobile
                  Pobieram to :)
                  702games_pl > Subaru Impreza WRX STI
                  Ładne :D
                  702games_pl > Eclipse by serek
                  Ja dodaje :)
                  702games_pl > Ford Mustang
                  Fajny. Ten biały pas robi robotę :D
                  RustyTheStalker > RustyTheStalker
                  no ba 8))
                  basiabuszak > RustyTheStalker
                  o kurde, toz to moja mezczyzna B)
                  MadaFaster > Need for Speed Unbound Ultimate Collection...
                  Wszystko w swoim czasie
                  Siekierka > Need for Speed Unbound Ultimate Collection...
                  @Gustaw kiedy jakaś fura w jebound
                  Radzio > Need for Speed Unbound Ultimate Collection...
                  Fajnie, że za granicą update kosztuje 14,99 ($/€/£) :D a u nas 100zł XD Dlaczego nie w przedziale...
                  Ostatnio dostępni
                  dev1ance
                  dev1ance
                  G
                  giorgio9106
                  O
                  Olber
                  J
                  j3ffro13
                  S
                  Shadow_Wraith
                  J
                  Janek2345
                  E
                  elopozdro
                  O
                  Onrcn1
                  Danio
                  Danio
                  Siekierka
                  Siekierka
                  Inventer89
                  Inventer89
                  Shyfix
                  Shyfix
                  D
                  DIZZY
                  S
                  SiwyLDZ
                  D
                  dzony9203
                  7
                  702games_pl
                  J
                  jakub_f
                  C
                  chipsu132
                  Radzio
                  Radzio
                  A
                  Albijon777
                  M
                  manjacus
                  K
                  Karpio
                  T
                  texxtar
                  W
                  Wik30
                  C
                  Czarnelli
                  Ankiety
                  Jak oceniasz wsparcie NFS Unbound na 2024 rok?