Mam te wszystkie screeny - spokojnie xD Już publikuję w newsie :D
W newsie już mamy wszystkie obrazy w Ful HD :)
Pora wybrać sobie coś na tapetkę w takim razie;D
EDIT: no wiesz co, czuję się zrobiony w konia, tylko jeden screen jest w fullHD :D
Ten screen krążył w sieci już od jakiegoś czasu... chyba od wycieku daty premiery na stronie xboxa. Nie wstawiałem go, bo przedstawia po raz kolejny zielone Porsche no i jest słaby ogólnie xD Czekamy na E3 :D
Gameplay w 1080p i 60fps. Wygląda miodnie :D
[movie=youtube]ngaeb1jARAY[/movie]
Dorzucam całą prezentację w języku polskim - tylko z gamepleya musiałem usunąć muzykę, bo YouTube wyciszał cały film
[movie=youtube]3PBkwkoWCeg[/movie]
Ogólnie gra prezentuje się FANTASTYCZNIE!!!. Fenomenalny tuning, nocny i ogromny świat, policja, powalająca realizmem grafika, ciekawa fabuła. Wszystko idealnie się ze sobą zgrywa ;) Zapowiada się na NAJLEPSZEGO NFS W HISTORII :D
Spodobała mi się "action cam". Na pierwszy rzut oka wyglądało to bardzo dziwnie i niefunkcjonalnie, ale im więcej razy oglądam gameplay, tym bardziej ta nowość mi się podoba ;D Powrót Driftów i to jeszcze na otwartych drogach ;) Czekam także na więcej informacji na temat 5 stylów rozgrywki, bo brzmi to bardzo intrygująco.
Carlista jest bardzo zróżnicowana, co oczywiście cieszy! Jednak obecność Huracana szokuje - tuningowi zostaną poddane także supersamochody. Cieszy jednak obecność takich samochodów klas średniej i motoryzacyjnych legend: BRZ, Skyline 2000 GT-R, 180SX, 911 (930) RWB i świeżo ujawnionego M3 E30 SE.
Pewnie jest tylko prowizoryczna ;)
Niewykluczone, że okładka deluxe edition będzie tak wyglądać, a przynajmniej będzie się znacznie różnić od zwykłego wydania. Tak jest w przypadku Battlefronta, i podejrzewam, że tak teraz EA będzie robić z kolejnymi produkcjami.
Po coraz dalszym ujawnianiu carlisty i kanionach grze bliżej do Carbona niżeli Undergroundów... W zasadzie to taka mieszanka.
Największy problem Ghost może mieć z fabułą - musi być zwarta, czego nie można powiedzieć o tej Undergroundowej (poziom 4 i 5 to męka...), a zarazem nie tak krótka jak np. w Carbon. Poza tym - nie chciałbym aby narzucała nam bardzo częste kontakty z policją jak w pierwotnym Most Wanted (nie przepadam za pościgami). Fajnie byłoby, gdyby gra pozostawiała pewną dowolność co do sposobu prowadzenia kariery i nie wymuszała na nas zaliczania wszystkiego.
[movie=youtube]jN_UKmuPgGc[/movie]
W końcu pierwsze nowe ujęcia rozgrywki z E3 :)
- normalna kamera
- będą kolczatki, bo opony pęknięte (od 30 sekundy spod kół lecą iskry czy mi się wydaje?) EDIT: chyba mi się wydawało xd
- model jazdy przypomina ten z Rivalsa (moim zdaniem to plus)
Inventer - ale w Most Wanted trzeba było nabijać te obrzydliwe bounty. W ogóle dobrym rozwiązaniem byłoby wywoływanie podczas Free Run pościgu tylko na własne życzenie, np. podczas uderzenia w radiowóz.
Radzio - tak, to chyba iskry. Zresztą tego Mustanga strasznie miota na zakrętach, jakby miał przebite tylne opony. W Most Wanted (2012) podobnie zachowywały się auta. Wiem, że to ręczny, ale trochę za mocno go ściąga.
Aha, wielka szkoda, że na arcade'owy "inaczej" model jazdy moda już minęła... Jak w Undergroundach, Carbonie i PS było arcade, ale auta jeździły dość sztywno, tak teraz jest moda na bujanie i niebezpieczne ujednolicanie ze smartfonami... Gameplay z Drift Attack nie przypomina żadnego Hot Pursuita, tylko Asphalt 8.
To nie jest ten sam wóz, ale pakiet modyfikacji jest ten sam. Fajnie, że części tuningowe odnajdują pokrycie w rzeczywistości.