Dobrze, że oprócz takich gotowych pakietów będą też pojedyncze części :) Mam nadzieję, że będzie też autosculpt :D
[movie=youtube]6WgE4SEp3iY[/movie]
Gameplay z E3 z przetlumaczonymi dialogami
Czyli wszystko wskazuje na to, że jest to nasz pierwszy wyścig w grze ;) Znamy pierwszych imiennych bohaterów w grze - Nakai-San to wybitny specjalista od tuningu, który ma nam pomagać. Manu także jest naszym sprzymierzeńcem. Wzięliśmy udział w pokazowym driftingu tylko po to, żeby zaistnieć w Ventura Bay i wspinać się w hierarchii wyścigowego półświatka. Ci, którzy wzięli udział w otwartym Drifcie to nie do końca nasi rywale - to po prostu nasi pomocnicy, którzy mają nam pomóc we wkręceniu nas w nielegalne wyścigi.
/Poprawiłem video
Inventer89
Też nad tym myślałem. Wygląda na to, że powróci system zmiany samochodu, ale czy taki jak ten wprowadzony w MW2012? Wszystko na to wskazuje. Zwróćcie uwagę na to, że po tym, jak na gameplayu z E3 BRZ wyjeżdża z garażu i jego droga przecina się z przeciwnikami, po lewej stronie na parkingu są 2000GT-R i 180SX; są też na mapce. A co do fotoradarów - to było do przewidzenia, są obecne już od MW2012.
Więc obecność fotoradarów mnie nie dziwi, bo też już wcześniej je zauważyłem. Zastanawia mnie jedno - czy będą inne, nowe znajdźki, ale na billboardy i bramki bezpieczeństwa (to juz w ogóle) nie ma co liczyć. Zastanawiam się, czy będą rejestrowane skoki - to było super. Ale w gameplayu tak nie było. To jest pre-alpha, więc DUŻO rzeczy się jeszcze zmieni.
/Scalenie dwóch postów - Inventer89
Nie będzie zmian samochodu jak w MW'12 - gracz ma mieć kilka samochodów, do których ma się przywiązywać, więc na 100% odpada jakaś łatwa wymiana. Ikony aparatu to mogą być fotoradary ale równie dobrze jakieś sesje zdjęciowe jak w U2 - ciężko stwierdzić na dzień dzisiejszy co to dokładnie jest.
Te ' zmiany samochodu ' to mogą być również wyzwania, może jak te z Forzy Horizon, może wyścigi specjalne (?) W każdym bądź razie stawiam na to samo, co Inventer, że to na pewno nie takie zmiany jak w MW'12.
To na pewno będą wyzwania. Pierwsza rzecz na myśl jaka mi przychodziła to szybka kradzież ( punkty do bezprawia :V ), albo wyzwania jak w Forzie Horizon 2, albo nawet boss wyścigi.
Sam nie wiem co myśleć o tym ograniczeniu. Z jednej strony 5 to mała liczba, ale z drugiej... czy nie jest ona wystarczająca? To wyjdzie "w praniu", gdy gra trafi do naszych rąk :P
5 miejsc na auta, 5 trybów, 5 ikon - robi się coraz ciekawiej. Ale moim zdaniem musimy zaczekać na więcej informacji, nie ma sensu już w tej chwili negować tego pomysłu z tym ograniczeniem. Tak jak Radzio napisał: "Wyjdzie w praniu" :)
Podpowiem Wam, że nie zauważyliście jednego: dokładnie 5 miejsc na auta było w Underground 2. :) Czyżby kolejne nawiązanie?
Tylko że w Undergroundzie 2 był też tryb Quick Race, gdzie mogłeś śmigać, czym chcesz. W NFS2015 najprawdopodobniej tego trybu nie będzie. Tym bardziej sądzę, że limit aut w garażu to zły pomysł.
Z drugiej strony pozwala nam to ciekawie poprowadzić karierę: raz, że przywiązujemy się do każdego samochodu i wybieramy je z rozwagą, a dwa, że na przykład każde może nam służyć do danego trybu.
W ogóle to zastanawia mnie to 5 ścieżek gry, ponieważ niekoniecznie będą one jako osobne tryby i jako coś na co będziemy musieli się zdecydować. Opis na stronie Ghostu sugeruje, że te 5 ścieżek będzie się przeplatać - "Z dużą prędkością wchodź w zakręty bokiem, swoim stuningowanym wozem, razem z przyjaciółmi uciekając przed policją" (cytuje z pamięci, ale mniej więcej jest dobrze). Szczerze mówiąc to nic nie wiemy o tym jak będzie wyglądał tryb "kariery". Moim zdaniem te 5 ikon to będą osoby, które wprowadza nas do gry, inspirując nas do działania na 5 różnych sposobów. Nie widzę ich jako bossów czy coś w tym stylu xd
PS Już widzę te DLC "Rozbuduj swój garaż o nowe 5 miejsc na Twoje samochody" - 10$
https://www.youtu...dUXYnVBsUw
Moim zdaniem jest to krok w stronę "przywiązania do auta" i jest to przy okazji bardziej realistyczne, no gdyby miało się 50 aut w garażu to policja zaraz by to znalazła, po za tym żaden kierowca który ściga się nielegalnie nie ma wielu aut... ale z drugiej strony chciałoby się mieć dużo aut. Moim zdaniem to dobrze, bo jak wyżej, przywiążemy się do aut, jest to realistyczniejsze i po za tym by mi pasowało jedno auto na każdy tryb... bo mi nie potrzebne więcej.
Nie ma sensu przejmować się czymś, na co nie ma się żadnego wpływu. ~Yoh Asakura, Król Szamanów