Ciekawe czy wrócą do mobilnych wersji gry - The Run anulowano, wyszedł co prawda MW, ale Rivals już nie.
Nie można przewidzieć tego, ale mam taką ogromną nadzieję :D
Nie ma mobilnego Rivalsa, bo zrobili appkę dla overwatch. I pewnie dla przyszłorocznego NFS-a też tak zrobią, to jest teraz w modzie, każdej możliwej grze próbują wcisnąć coś takiego.
A all-drive będzie w nowym NFS na 100% - potwierdził to Ghost. Więc na mobilną raczej nie ma szans ;p
Ja się z tego cieszę :D Mają więcej czasu na to, a gra będzie temu bardziej wyrazista i zapadnie lepiej w pamięć.
... tak jak Undercover i The RUN.
Myślę że jak przesadzą z fabułą to gra będzie porażką, lepiej jakby fabuła była w stylu Underground i Underground 2 lub MW i Carbon. Niby same wyścigi, niby nic ale jednak jak się wczujemy to zauważamy że historia jest wyraźna. The Run nam wyrzucał fabułę przed nos i gra była w tym względzie toporna.
Moim zdaniem fabuła w Undercoverze czy The Run była bardzo dobra - zawsze to mówiłem, mówię i będę mówił. Problemem w tych dwóch grach była prawie cała reszta. W UC złe filtry, w The Run straszna liniowość i brak swobodnej jazdy. Chociażby ucieczki z miast powinny być otwarte - powinno być ważne dojechanie do celu, a nie pokonanie konkretnej trasy.
Oczywiście skoro to ma być gra oparta częściowo na zachciankach graczy, to musiano się zgodzić na fabułę, bo mało co przywiązuje gracza do gry tak dobrze jak świetna fabuła (a jak jest jeszcze dobry klimat to już w ogóle sukces).
Undercover może i miał dobra fabułę. Nie wiem bo nie dotrwałem do końca.
Ale The RUN fabułę miał tragiczną, sam pomysł był spoko, ale wykonanie do niczego. Tyle błędów logicznych w tak prostej fabule, tak marne zwroty akcji, i tak wiele momentów kiedy nie działo się właściwie nic oprócz wyprzedzania przeciwników - zdecydowanie nie na miejscu w grze, która ponoć na fabule miała się skupiać. The RUN wygrywał przyjemnością z jazdy, a i to pod warunkiem, że grało się na wyższym poziomie trudności, i posiadało się pada. No i grafika szałowa, nawet na X360.
Generalnie ocenianie na podstawie tych dwóch gier pomysłu na oparcie ścigałki na fabule jest bez sensu. Obie te gry były obiektywnie mierne i nie są dobrym przykładem czegokolwiek, może poza zmarnowanym potencjałem.
Tak poza tym że ma być fabuła... Marzy mi się że wprowadzą (oczywiście jak będzie tryb wolnej jazdy) z powrotem wyścig "na 3 klaksony/na nitro" czyli klasyczny Outrun, tego brakowało i to bardzo w poprzednich częściach NFS, dobrym motywem są też starty lotne, czyli dostajemy info o wyścigu i np. GPS wyznacza nam trasę do startu a tam już czekają przeciwnicy. Nie kojarzę by gdzieś to już było użyte, poprawcie mnie jeżeli się mylę.
Co do Outrun, masz na myśli pojedynek 1 vs 1? Podobnie było z "Konfrontacją" w Rivals, ale Outrun to co innego. Tutaj liczy się odstawienie rywala na pewną odległość, niezależnie od trasy.
Tak chodzi o Outrun, typowo z Underground 2, podobnie działał Highway Battle z UC ale to nie było do końca to czego każdy oczekiwiwał, ten undergroundowy Outrun dawał dużo frajdy.
Przestań, bez spychanie nie szło w ogóle w tym wygrać! xD
Ja miałem inną taktykę, odstawiałem przeciwnika na 200-250m i wyhamowywałem samochód. Potem ręczny, nawrót i rura + nitro. On zanim nawrócił to ja miałem +260m przewagi i już nie dał rady nadrobić. :lol
Teaser wykonany w Battlefield Hardline - no nie powiem, że gdy zobaczyłem samochody na E3, to mi skoczyło ciśnienie, że to pewnie nowy NFS. Ogólnie producenci tego dzieła zrobili trochę taki The Run.
[movie=youtube]eKYneH15lnE[/movie]
Łał :D Nieźle, jak zobaczyłem to logo myślałem, że na serio nowy NFS xd Fajny montaż :)