Ktoś zna może jakiś sposób na przejście misji skyhammer chwile po tym jak pojawia się wiadomość dojedź do maca wyłączają (zagluszaja) silnik
Pięknie się zaczyna ten rok - Ghost potwierdza, że w tym roku otrzymamy dowolną jazdę w trybie multi :) Jeszcze niech dadzą wyzwania jak max prędkość, skoki itp. i będziemy mieli multi zbliżony do tego z MW'12.
Nom, dopracują Paybacka, a potem już mają bazę pod nowego NFSa :D Tylko nowe autka dorobić i więcej części do istniejących już w grze aut...
Ja to bym olał nowego NFSa az do nowej generacji na takiej zasadzie, ze rozszerzalbym Paybacka o nowy content tzn dodatkowe auta, wyścigi, ulepszanie ogolne gry jak pościgi przez caly rok 2018 w ramach edycji deluxe za free, reszta platna lub w ramach zakupienia rozszerzenia deluxe, a w 2019 wydal dodatkowy content w postaci dodatkowego terenu polowy aktualnej mapy jako upgrade Payback, masy nowych wyscigow i kolejnych, zupełnie nowych aut w ilości około 40 jednocześnie za nizsza cene jakies 125zl na konsole, 90 na PC, żeby ta gra naprawdę się naprawdę rozwijala i zyla caly czas.
Poza tym w multi powinny być wyścigi Hot Pursuit koniecznie
Slavic tyle, że PB ma już za bardzo zszarganą opinie wśród większości osób, więc te dlc do mas nie trafią, ponieważ: kto miał kupić to już kupił i raczej nie będzie już wielkich przyrostów ze sprzedaży. Następnie jaki % graczy kupi te dlc(nie bierzemy pod uwagę graczy z deluksem, gdyż od nich EA już ściągnęło $)? Przez te wszystkie rzeczy stwierdzam że ten pomysł chociaż i ma rację bytu jak tylko się do nich przyłożą, a tak to jest to nierentowne od strony stricte biznesowym, a nie łudźmy się dla EA liczą się tylko liczby.
Każdy NFS ma rzekomo zszargana opinie a sprzedaje się w dużych liczbach wiec nie patrzyłbym na to o popularności gry swiadcza co chwila umieszczane nowe filmy z rozgrywki na YT przy NFS2015 to nie było tak popularne wiec na pewno PAYBACK jest lepiej przyjęty niż poprzednia czesc, a za takim wspieraniem gry przemawia jednoczosnie więcej czasu na produkcje nowej gry bo gracze dostawaliby cos nowego mimo braku zaupelnie nowej edycji a studiu GHOST GAMES wyszloby na dobre jakby poswiecili na produkcje gry chociaż 3, a najlepiej 4 lata żeby wypuscic produkt naprawdę niemal idealny, a wierze ze sa w stanie to zrobić bo wszystko idzie w dobra strone.
Ze wstępnych informacji po podejrzeniu ankiety widać, że Payback jest najlepszym NFSem od lat. Niestety nadal daleko jest do U2 czy Most Wanted 2005.
Po ruchach z NFS'15 i Paybackiem widać, że kombinują, próbują przypodobać się graczom. Jeszcze 5 lat temu, gdyby ktoś mi powiedział że studio tworzące NFS doda za darmo zawody typu drag (NFS'15), drift online (Payback) czy pakiety do samochodów (Payback) to popukałbym się w głowę. Dostawaliśmy grę, 1-2 niewielkie patche z poprawkami i nara. Ewentualnie DLC z nowymi samochodami. TYLKO cały czas nadrzędnym celem jest wyciśnięcie kasy z graczy m.in. poprzez mikropłatności. Są chęci do stworzenia lepszej gry, ale serce mówi "oskub" ;) Gdyby nie to, gra byłaby oceniana znacznie wyżej. Hejt na mikropłatności padł głównie na Battlefronta 2, ale Payback też dostał. W PL dość głośno było o materiale Gry-Online, które równo zjechały Payback za mikropłatności. Co ważne, po hejcie akcje EA zanotowały kilkuprocentowy spadek wartości, więc mam nadzieję, że zarząd zauważył, że są pewne granice "dojenia".
2 lata na grę wydaje się być optimum. Zwłaszcza że teraz połowę carlisty mogą przekopiować. Tylko dwuletni cykl oznacza, że Ghost może otrzymać od EA wymóg stworzenia produkcji, która osiągnie minimum dwa razy większe przychody. Tak, by hajs się zgadzał.
Nie ukrywam, że niektóre pytania w ankiecie o serii NFS są po to, by wskazać określony kierunek gry. To np. pytanie o policję i spowalniacze pościgu, to np. pytanie o DLC. Gracze nie mają nic przeciwko DLC, o ile ich koszt jest adekwatny do zawartości. Pojedyncze samochody w Rivals były zdzierstwem. Ale pakiety jak w Most Wanted czy Speedcross już są akceptowalne.
W Rivalsie były auta po parę w dlc, występowały po 2, nie pamiętam czy dostawało się też wersje zarówno dla kierowcy jak i policjanta. Ale pojedynczych nie sprzedawali. A DLC z autami z filmu miało 3 modele.
No tak, racja, bardziej zrzynano na Rivalsie.
tyle dobrego że Koenigsegg one w Rivalsie był za free
Drifty online były połączone w ramach aktualizacji z wydaniem DLC. Ciekawe czy wolna jazda online też będzie połączona z wydaniem jakiegoś DLC. Pewnie dla programistów byłoby wygodniej znów puścić taką paczkę.
Programistom raczej to wisi, raczej to mniejsze obciążenie dla odbiorców, którzy będą musieli pobierać mniej zamiast więcej :)
To już raczej inne studio musiałby się tym zająć. Swoją drogą, ciekawe czy Criterion robi coś oprócz pojazdów w Battlefroncie 2, od Rivalsa jest cicho by siedzieli przy jakiejś samochodówce.
A, to o tym nie słyszałem xd czyli pracują, no ok.