Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed Zeal
Need for Speed Unbound
Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Remastered
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
30 LAT SERII NFS
Forum dyskusyjne

Need for Speed Payback - ogólnie

Ostatnia aktualizacja 6 lata temu
S
SlavicBoy 
Uliczny kierowca
Dodano 7 lata temu
#341
Mowi się pejbek a nie pejbak, dziwna maniera na przeinaczanie wymowy

Połączony z 28-10-2017 19:49:
A dubbing jest świetny, myślałem, że będzie gorzej, a tu zaskok - dali radę
Radzio
Radzio 
Super Admin
Dodano 7 lata temu
#342
Dla mnie dubbing jest słaby. Jestem przyzwyczajony do świetnych produkcji Sony - tam polska wersja nigdy nie zawodziła. Akurat jestem świeżo po Uncharted Zaginione Dziedzictwo i tam dubbing jest fenomenalny. W Payback brzmi to bardzo sztucznie dla mnie. Jeśli będzie opcja oryginału z polskimi napisami to na pewno zmienię :)
i.imgur.com/FrOlLrY.png
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 7 lata temu
#343

Cytat

SlavicBoy napisał(a):

Mowi się pejbek a nie pejbak, dziwna maniera na przeinaczanie wymowy

Połączony z 28-10-2017 19:49:
A dubbing jest świetny, myślałem, że będzie gorzej, a tu zaskok - dali radę

Ani tak, ani tak
peɪbæk
Kakarotto18
Kakarotto18 
Amator
Dodano 7 lata temu
#344
Mam Teorię, że z tych 20 osiągnięć większość będzie fabularnych. Ogrywam teraz Origins i tam też są tak zrobione osiągnięcia fabularne.
Radzio
Radzio 
Super Admin
Dodano 7 lata temu
#345
Wow, ale odkrycie xD Przecież to oczywiste.
i.imgur.com/FrOlLrY.png
S
SlavicBoy 
Uliczny kierowca
Dodano 7 lata temu
#346
Ktoś wie czy w grze są dostępne jakieś normalniejsze, bardziej subtelne spoilery czy tylko takie ordynarne, rzucające się w oczy i ogromne jak na większości gameplayów? Widzę, że z lampami poszli też na łatwiznę, zmienia się jedynie kolor a nie typ lampy w większości wypadków ech
MadaFaster
MadaFaster 
Czempion
Dodano 7 lata temu
#347
No teraz albo idą w folie (przód) albo w ledy (tył). Już chyba nie wrócą czasy soczewek, ringów i lexus looków :v
Ponury
Ponury 
Niedzielny kierowca
Dodano 7 lata temu
#348
Ktos wie o ktore godzienie bedzie mozna zagrac 2 listopada :v? Po polnocy czy pewnie okolo 18-19?
Oh nie 1 gwiazdka. Co teraz :v?
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 7 lata temu
#349

Cytat

Ponury napisał(a):

Ktos wie o ktore godzienie bedzie mozna zagrac 2 listopada :v? Po polnocy czy pewnie okolo 18-19?

Niestety nie wiem - trzeba polować.

Połączony z 01-11-2017 17:38:
Kibice na starcie :O
O ile pamiętam, nasza ankieta obejmowała to pytanie :)
You do not have access to view attachments
MadaFaster
MadaFaster 
Czempion
Dodano 7 lata temu
#350
Ale bajer :D Takiej widowni na starcie się nie spodziewałem za Chiny :D
L
laster 
Uliczny kierowca
Dodano 7 lata temu
#351
I jak opinie? Co wam się podoba już gdy możecie zagrać a co wkurza/niepodobna wam się ?
s22.postimg.org/vf8skoxxd/1909794_527986330708158_2152424573541035210_n.jpg
Radon
Radon 
Mistrz
Dodano 7 lata temu
#352
Pograłem ok 4 godzin na razie, podzielę się pierwszymi wrażeniami.
Pierwsze odnośnie wersji próbnej EA Access - jest niby 10 godzinna, zadania fabularne kończą się jednak po około 2 godzinach (na zadaniu z pościgiem za ciężarówką z pierwszych trailerów). Wzbudza to trochę moje obawy odnośnie faktycznej długości fabuły. Blokada jest na tyle sprytna, że w zasadzie przez pozostały czas pozostaje tłuc się po bilbordach i takich bzdurach, bo nawet większość aut i części tuningowych pozostaje zablokowana. Słabo.

Poza tym jednak sama grą jestem pozytywnie zaskoczony. Po pierwsze fizyka jazdy - byłoby dużą przesadą gdybym powiedział, że jest dobra, w porównaniu do poprzednich części nie jest jednak tragiczna. Samochody nadal trochę ociężale i niefizycznie reagują na polecenia i skręcają jak tramwaje po łuku, którego średnicę trudno jest modulować. Nareszcie jednak dziki drift nie jest jedyną metodą pokonywania zakrętów, nie wpieprza się też nieproszony w trakcie jazdy na wprost, co zdarzało się i w NFS15 i w Rivals i poprzednich. Drift sprawdza się w ciasnych nawrotach, trochę przypomina mi to zachowanie The RUN.

Podoba mi się też otwarty świat, w zasadzie pierwszy raz w NFS naprawdę otwarty. Tak jak w TDU czy Forzie Horizon. Daje to oczywiście możliwość wpakowania masy znajdziek i aktywności pobocznych (klasyczne rampy, fotoradary itp.), część wyraźnie wzorowana na Forzie (wraki i zniżki na tuning). Poza tym świat jest naprawdę urodziwy i poza sterczącymi znikąd rampami wygląda bardzo wiarygodnie. Otwartość dróg ma też duży wpływ na przebieg wyścigów.

Wyścigi dzielą się na kilka rodzajów. W trakcie wersji próbnej jest okazja by wziąć udział w pościgach, te są jednak mocno zdeterminowane przez prolog fabularny i raczej nie są miarodajne dla dalszego ciągu gry, ponadto możemy startować w tradycyjnych wyścigach (przeciwko jakiejś strefie 52 czy innej, obojętne) i wyścigach terenowych (z Cmentarną Załogą? Z czym?!). I już na tym etapie kreuje się podział, który naprawdę w moich oczach w dużym stopniu uleczył rakowy gameplay poprzednich NFSów. Do każdego rodzaju wyścigów potrzebny jest odpowiednio przygotowany samochód, i przykładowo wozy wyścigowe zupełnie nie radzą sobie poza ubitą drogą, a terenowe są powolne. W efekcie, w wyścigach skończyła się jazda na przełaj i opieranie się o barierki - naprawdę trzeba się trzymać asfaltu, bo cięcie po zielonym w zdecydowanej większości przypadków nie jest najszybszą drogą, zaś opieranie się o barierki jest ryzykowne, bo wszystkie poza armco są zniszczalne. Wyścigi terenowe natomiast jazdę na przełaj zmieniają niemalże w sztukę. Jeśli mam być szczery wyścigi terenowe są chyba najmocniejszą stroną wersji próbnej.

Z drobnostek, które mi się spodobały - gra nareszcie pozwala na wybór poziomu trudności. Nareszcie! I od razu czuć, że to działa, przeciwnicy grają fair, nie muszą dopasowywać, się do gracza czy nienaturalnie go doganiać.
Jest też pauza! Tak! Czyli jednak się da! I można robić zdjęcia w trakcie jazdy! No to jednak udało się skopać, nie ma możliwości ustawienia czasu otwarcia migawki ani ostrzenia na wybrane punkty, przez co wszystkie zdjęcia, choćby się zadupcało 200 mil z nitro wyglądają jak martwa natura. A, że grafika jest jaka jest (o czym dalej), to zrobienie ładnego zdjęcia graniczy z cudem. Liczę, że poprawią to w aktualizacjach, na razie widać wyraźnie, że tryb foto został bez zmian wydłubany z NFS 15, gdzie nie było możliwości robienia zdjęć w ruchu, to też pewnych funkcji brakło.

Te aspekty mi się podobały, reszta wzbudza we mnie mieszane uczucia. Strona techniczna gry nie zachwyca. Grafika jest w porządku, NFS15 a także Rivals wyglądały ładniej, trzeba oczywiście mieć na uwadze fakt, że gra ma w stu procentach otwarty świat i płynny tryb dobowy. Ma swoje momenty, jak niektóre krajobrazy, trzeba też przyznać, że działa płynnie, ale zdarzyły mi się parę razy brutalne zawiechy, które co prawda odwieszały się po chwili, ale wyglądały jakby konsola wymagała resetu, raz też gra wykopała mnie do menu konsoli.

Udźwiekowienie jest, i to w zasadzie wszystko, co dobrego można o nim powiedzieć. Grając mam uczucie, że części efektów dźwiękowych nie nagrano. Muzyczka jakaś tam idzie w tle, zaskoczyło mnie, że nie same dupstepy i inna techniawa, dobór przypomina mi klimatem trochę FH, ale nic szczególnie nie wpada w ucho, coś tam tylko klimaci.

No i dochodzą jeszcze dialogi. To jest jakiś kataklizm. Tłumaczenia na Polski są drętwe, sztywne, badź w ogóle mijające się z prawdą, o sterczących drążkach i innych diamentowych klockach już nie wspominając.
Głosy również nagrane są źle, aktorzy dobrani źle i chyba w ogóle nie zostali zaznajomieni z tym co, kiedy i komu mają mówić.
Ogółem EA Polska dało tutaj dupy po całości, odnoszę wrażenie jakby w ramach przygotowania do pracy obejrzeli jedynie trailery gry i szybko wzięli się za lokalizację.
Mocno szkaluję za to, zwłaszcza, że nie tak dawno udowodnili, że się da, przykładowo w Titanfallu 2.
Podoba mi się pomysł na okrzyki kierowcy w trakcie wyścigu. Ale znów, na litość boską, nie po polsku.
Ogółem nie rozumiem skąd wziął się pomysł na dubbing. Wiadomo przecież, że podłożone głosy nie będą brzmieć tak wiarygodnie jak oryginalne, a tutaj jeszcze podważają wiarygodność fabuły, która już po angielsku jest, przypuszczam, totalnie infantylna. Motyw zemsty jest niemal niewyczuwalny, w zasadzie dramatyzm krzywdy jaka została wyrządzona głównym wydmuszkom nie jest w żaden sposób podkreślony i pogłębiony, ot złodziejka, ukradła złodziejom samochód, który chcieli ukraść, coś tam takiego, a później... obojętne. Trochę januszerka, zważywszy na to, że naprawdę duża część prologu poświęcona jest na gadki w trakcie jazdy, cutscenki - było sporo czasu, żeby chociaż spróbować pogłębić te postacie, choć odrobinę, żeby przynajmniej wiedziały co mają do siebie mówić. W efekcie wszystkie wymiany zdań między postaciami to drętwe gadki. No i jeszcze drętwo przetłumaczone.
Jak już mowa o cutscenkach - tym razem są nakręcone w pełni na silniku, a jako, że grafika jest jaka jest - bardzo na tym tracą w stosunku do poprzedniego NFSa.
Tyle w ciągu pierwszych godzin fabuły, szczerze mówiąc to chyba musiałby się zdarzyć cud, żeby dalej coś się poprawiło.

Samochody i tuningi też trochę mnie rozczarowały - niewiele się zmieniło. Samochodów nie jest wiele więcej (ciekawostka - te, które oglądałem mają zdecydowanie bardziej szczegółowe modele niż w NFS15, jest ok), możliwości tuningu też nie. Tworzenie vinylworków jest identyczne jak w 15, chyba w 100% identyczne, nawet chyba nie doszło zbyt wiele wzorów naklejek, ja zwróciłem uwagę tylko na nazwy lig. No i przejmuje też wszystkie irytujące rozwiązania z poprzedniego NFSa. Tuning wizualny chyba tak samo, poza tym, że wszystkie części są poblokowane, i żeby je odblokować trzeba się babrać w bilbordach, skokach i tych aktywnościach pobocznych, w które nie każdemu chce się bawić. Ogółem - gra przymusza w pewnym sensie do takiego grindu - ponownie kwestionuję objętość faktycznego contentu.
Tuning mechaniczny natomiast to jest jakaś kpina. W NFS 15 naprawdę mieliśmy rozbudowany system, można było wymieniać różne drobne części mechaniczne by faktycznie zmieniać statystyki samochodu tak jak się chciało. To było super, trochę podobne do Forzy czy GT, nie wydaje mi się przy tym, żeby było zbyt skomplikowane, chyba, że nowym targetem NFS są nie petrolheadsi tylko fani Mario Karta. Serio, modyfikowanie samochodów przy pomocy losowych kart, które można wymieniać na jakimś kole fortuny za jakieś żetony wymian, czy jak to się tam zwie? Litości.
LITOŚCI.
Do tego dochodzą jakieś paczki, które jak podejrzewam mają jakiś związek z tym poronionym systemem modyfikacji (nie wnikałem), a kupuje się je za prawdziwe pieniądze. PRAWDZIWE PIENIĄDZE. Do gry, która bazowo kosztuje 260 zł (dwieście sześćdziesiąt złotych polskich), EA chce byśmy jeszcze dorzucali. To jest naganne i musi się skończyć.

Ogółem jednak gra się przyjemnie, feeling całości jest porównywalny z Forzą Horizon, nie bez powodu tyle razy o niej wcześniej wspominałem. A należy to uznać za sporą pochwałę. Muszę przyznać, że czuję się zachęcony, chociaż mam obawy, czy całość gry naprawdę jest warta 260 zł (dwieście sześćdziesiąt złotych polskich), właściwie to mam pewność, że nie jest, jednak na najbliższych promocjach myślę, że można rozważyć kupno tej produkcji.

Dalsze wrażenia w przyszłości.
S
SlavicBoy 
Uliczny kierowca
Dodano 7 lata temu
#353
Jak nie na tuningi mechanicznego jak w 2015 to odpuszczam te śmieszna grę która już typowo jest dla dzieci skoro to wycieli z gry dramat
michciu1907
michciu1907 
Super Admin
Dodano 7 lata temu
#354

Cytat

Radon napisał(a):
Tuning mechaniczny natomiast to jest jakaś kpina. W NFS 15 naprawdę mieliśmy rozbudowany system, można było wymieniać różne drobne części mechaniczne by faktycznie zmieniać statystyki samochodu tak jak się chciało. To było super, trochę podobne do Forzy czy GT, nie wydaje mi się przy tym, żeby było zbyt skomplikowane, chyba, że nowym targetem NFS są nie petrolheadsi tylko fani Mario Karta. Serio, modyfikowanie samochodów przy pomocy losowych kart, które można wymieniać na jakimś kole fortuny za jakieś żetony wymian, czy jak to się tam zwie? Litości.
LITOŚCI.


Pograłem trochę i mam podobne zdanie co do tuningu mechanicznego. W NFS 2015 bardzo mi się podobał i jak dla mnie był niemal idealny. Części było sporo, ale wszystko było jednocześnie bardzo przejrzyste i przyjemne w tuningowaniu. Nie mam pojęcia dlaczego w Paybacku postanowili to tak skomplikować. Jest tego po prostu za dużo, cała procedura jest nieintuicyjna i ciężko się w tym połapać. W dodatku części tuningowe w postaci kart moim zdaniem zupełnie nie pasują do całej otoczki gry.
i.imgur.com/6BZ9AfU.jpg
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 7 lata temu
#355
Ale dzisiaj chłopaki z Ghostów dostali zimny prysznic. Rano widziałem u Bena zdjęcia z szampanem, a z powodu braku jazdy dowolnej w multi jest teraz niezła burza :D
Radon
Radon 
Mistrz
Dodano 7 lata temu
#356
Ciąg dalszy.

Ulepiłem jeden wrak, fajnie, fajnie, ciekawie, że nie znajdujemy od razu całości (JAK W FORZIE), tylko szukamy po kawałku, i nawet jak juz uzbieramy to nie wychodzi cacko tylko na początek gruz. Jak dalej wypicować nie wiem, ale ogółem potwierdzam, że wraki działają, są przemyślane a nie władowane na siłę w ramach naśladownictwa konkurencji.
Szukanie kawałków wiąże się oczywiście z zwiedzaniem świata i tu wychodzi trochę irytacja - w związku z tym co napisałem wcześniej - idzie się zamęczyć próbując zwiedzać wyścigówką. Aż taka jest różnica między wozami terenowymi a wyścigowymi. Ponadto auta na początku są tak powolne, że nawet głupie fotoradary stanowią wyzwanie. To powinno zostać trochę lepiej zbalansowane, nie idzie przez to odblokować części wizualnych. Nie wspominając o skokach.

Ktoś wylewał na sb żale odnośnie uszkodzeń wizualnych. Sprawdziłem, uszkodzenia są, ale działają dość dziwacznie - mianowicie pojawiają się tylko gdy uderzymy na tyle mocno, że pojawia się odpowiednik wcześniejszego crash cama. Uszkodzenia obejmują cała karoserię, wyglądają dość dobrze, ale jakby ktoś chciał wiedzieć - kawałki nie odpadają, ogółem są dość płytkie, że tak powiem. Ponadto (przyczyna, dla której nie zdołałem zrobić screena w pełni uszkodzonego auta xd) resetują się jeśli auto zostanie zresetowane, tj po nieudanym skoku (tak bardzo nieudanym ,że lądujemy tam, gdzie nikt nie powinien nigdy wylądować), albo tak srogim uderzeniu, że gracz już się raczej nie wyliże (dachowanie). Trochę śmiesznie więc, bo można supercenną Regerą wykonać koziołek, uderzyć w stację benzynową i zostać staranowanym przez radiowóz, a następnie wyjść z tego bez ryski.
Napisałem o odpowiedniku crashcama - jest tak: jeśli uderzysz w coś bardzo mocno, znika interfejs i kamera troszkę błądzi, ale nie tracisz kontroli nad autem, jeśli sam się wycofasz/obrócisz/jakkolwiek inaczej wyratujesz - interfejs wraca i jedziesz dalej. Jeśli nie, auto jest resetowane jak kiedyś.

Jeszcze o tuningu: w trakcie tworzenia malowań i wybierania części nie działa wykonywanie snapshota wciśnięciem gałki. Zaskakujące, że ktoś zorientował się ja bardzo wkurzało w NFS15 zapisywanie dziesiątek zdjęć projektu w trakcie pracy.

Parę screenów, zarówno z garażu jaki i trybu fotograficznego i normalnej rozgrywki:

s2.ifotos.pl/mini/021120172_qrqerrr.png


s5.ifotos.pl/mini/021120172_qrqerrp.png


s10.ifotos.pl/mini/021120172_qrqerrh.png


s5.ifotos.pl/mini/021120172_qrqerha.png


s10.ifotos.pl/mini/021120172_qrqerrs.png


s2.ifotos.pl/mini/021120172_qrqerxh.png
Radzio
Radzio 
Super Admin
Dodano 7 lata temu
#357

Cytat

Jeszcze o tuningu: w trakcie tworzenia malowań i wybierania części nie działa wykonywanie snapshota wciśnięciem gałki. Zaskakujące, że ktoś zorientował się ja bardzo wkurzało w NFS15 zapisywanie dziesiątek zdjęć projektu w trakcie pracy.

Poważnie? Nigdy mi się to nie zdarzyło xd

Grasz na XO? Grafika na screenach wygląda dużo gorzej od filmów na YT.
i.imgur.com/FrOlLrY.png
Radon
Radon 
Mistrz
Dodano 7 lata temu
#358
Tak, to jest XO. Grafika naprawdę nie powala, ale trzeba też wziąć pod uwagę, że screeny robione wciśnięciem gałki w trakcie gry są brzydsze (tak było też w NFS 15).
Radzio
Radzio 
Super Admin
Dodano 7 lata temu
#359
Jeśli mam być szczery to jak patrzę na te filmy na YT, gdzie grają na Ultra ustawieniach to na mnie grafika robi wrażenie :D Boję się momentu odpalenia gry na PS4 - ale może nie będzie tak źle xd


A wracając jeszcze do multi... Kiedy gracze chcieli powrotu SPEEDLIST to mieli na myśli Most Wanted 2012. To był najlepszy multi w historii NFS. Czy Ghost tego nie rozumie? Super, że w ogóle dodali te speedlisty w NFS 2015, ale nie o to chodziło. W Payback znowu to samo. MW '12 dawało mega fan, ciekawe wyzwania i tryby. To był najmocniejszy element tej gry.
i.imgur.com/FrOlLrY.png
Gregi
Gregi 
Czempion
Dodano 7 lata temu
#360
Skoro są już skoki i fotoradary mogliby zrobić wyzwania na multi w stylu kto najdalej skoczy, kto najszybciej w sesji przejedzie przez fotoradar itd
You can view all discussion threads in this forum.
You cannot start a new discussion thread in this forum.
You cannot reply in this discussion thread.
You cannot start on a poll in this forum.
You cannot upload attachments in this forum.
You cannot download attachments in this forum.