Re: Próby czasowe - Wskaźnik sumaryczny Pograłem już ponad 60h w NFS Heat, raczej kończę pierwsze spotkanie z tą grą i chciałbym podzielić się z Wami moim pomysłem. Ponieważ ciężko było mi znaleźć jakieś porównanie czasów globalnych na wybranych czasach, a uważam że można mieć rekord na jednej trasie a resztę przeciętną, to podsumuje poniżej swoje próby czasowe w sposób sumaryczny i zachęcam Was do dzielenia się swoimi osiągami.
Suma 15 czasów: 19 min 34 sek "71 (setne) (1174,71 sek/ 60)
W tym: 2 rekordy Lamborghini Huracan Performante Spyder '18 (377 - elita +), 4 rekordy Chevrolet Corvette ZR 1 '19 (2x 371 oraz 2x 395), 6 rekordów Ferrari 488 GTB '15 (400+ - unikat), 3 rekordy BMW M5 '18 (400+ - unikat +).
Nie są to czasy wyśrubowane do bólu oczu, ale dobrze się bawiłem i szukałem skrótów. Życzę udanej zabawy, naprawdę fajna odsłona Need for Speeda.
Merged on 20. styczeń 2020 14:49:
Dobra, aktualizacja. Poprawiłem się na wielu czasach, ale nie o to w zabawie chodzi. Podejrzewam, że jeśli ktoś spróbuje się zbliżyć do mojego wyniku jakąś tandetą, to skończy na wyniku 1300. A że na przykładzie mojej grupy widzę, że 30% graczy dociera do poziomu 50 i jeszcze się loguje, to opiszę tu kilka trików na próby czasowe i nie tylko. Po pierwsze zawsze po starcie wciskam nitro, jak jest długa prosta to dwa zbiorniki jeden po drugim (5 x 1,5l). Chodzi o to, że im szybciej się nabierze prędkości, tym większa średnia prędkość przejazdu. Po drugie większość prób czasowych to trasy zręcznościowe, gdzie nawet się nie powącha prędkości maksymalnej, więc liczą się inne rzeczy. Trasa to nie jest linia wyznaczona barierkami obok drogi, tylko najkrótsza kreska łącząca wszystkie checkpointy. Kolejna sprawa, to zasięg, w którym te różowe flagi od punktów kontrolnych łapią twoje auto. Nie trzeba przejeżdżać między flagami, możesz tylko przetrzeć bliższym bokiem flagę od zewnętrznej, albo jeszcze lepiej, szturchnąć ją tylnym spojlerem na ślizgu. I najważniejsze, Need for Speed. Nie można tracić prędkości, żadnych niepotrzebnych ślizgów, ciągła pełna moc, przyczepność, przyspieszenie. Często dużo szybciej przejedzie się zakręt odbijając od ściany zamiast ślizgu. Powodzenia
Merged on 24. styczeń 2020 15:02:
Koniec, zdobyłem Huayra, mdli mnie już na widok niektórych tras. Mój wynik to 1126,63 s. 3 rekordy Ferrari 488 GTB, 2 rekordy Chevrolet Corvette ZR1, 3 rekordy Mercedes AMG (taki zielony), 4 rekordy BMW M5, 3 rekordy Lamborghini Aventador SVJ Roadster. Jeśli ktoś nie lubi, albo nie chce mu się liczyć, to wszystkie trasy poprawiałem minimum 10 razy, w tym ponad połowa prób już na unikacie +. Auta są dobre, nie najlepsze, czasy porównywałem do jakichś osiągów w sieci i generalnie żadnego czasu się nie wstydzę. Najmniej wyśrubowany mam tramwaj, 47,09. Niektóre auta są lepsze na jakiejś trasie a gorsze na innej, sam na podstawie moich niedokończonych prób mogę stwierdzić, że tymi autami da się zejść blisko 1100 sekund. Pagani Huayra jest lepsza od tych aut o około 5% rozważając czas na trasie, RSR jest lepszy od Huayry o około 5%. Natomiast nic nie zastąpi dobrego wejścia w zakręt, żadne auto nie nadrobi czasu przyspieszeniem na zakręcie, a najlepsze jest szybkie wyprostowanie kół i mocne turbo.
Trochę przewidywalnie: Niech moc będzie z Wami
Merged on 13. marzec 2020 12:29:
A tutaj podsumowanie graficzne, nie będę upraszczał, da się z tych fotek wszystko wywnioskować.
https://imgur.com/a/bIKGBis