Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
Forum dyskusyjne

Need for Speed Heat

W fazie projektowania

149 posty

Ostatnia aktywność, 22-01-2020 15:58 przez RazorPlayYT
R
RazorPlayYT Odpowiedział(a) w Bugi w NFS Heat 9 godziny temu ( 22-01-2020 15:58 )
Re: Bugi w NFS Heat
Znalazłem dosyć irytujący bug, praktycznie od dnia premiery, do tej pory nie naprawiony.
Mam Mazdę MX-5 z 2.4 I6 Swap od początku gry praktycznie. Nadal mogę nią jeździć, ale nie mogę modyfikować.
Za każdym razem jak wchodzę w performance upgrades, obraz staje się jakby lekko ziarnisty /lekko drży i wywala grę. Bardzo denierwujące.
M
MocJestZeMno Odpowiedział(a) w Polecane samochody 11 dni temu ( 11-01-2020 21:45 )
Re: Polecane samochody
Nie wiem, czy jestem obeznany bo z Porsche nie korzystałem, natomiast każde kupione auto pierwsze co to sprawdzam w ośrodku na dużych prędkościach przy różnych oponach. Mam w garażu 17 samochodów, z tańszych jeździłem długo Mustangiem i się sprawdzał (starter), teraz wymaksowałem sobie Dodge'a chargera i też jest w porządku na długich dystansach (0-200 km/h trochę zostaje, dopiero od 300+ odstawia resztę). Jeśli chodzi o kontrolę na zakrętach, to fajnie się ślizga Chevi Corvetta (ma szybkie wyjście z zakrętów i dość dobre przyspieszenie), ale Corvetta dużo traci na Unikacie +. Jeździłem Lambo Huracanem z "rekordu skoczni", przydaje się na niektórych trasach, przejeżdża przez murki i bandy bez strat prędkości, ma duże przyspieszenie ale na dużych prędkościach zostaje. Co do komfortu jazdy, to polecam BMW M5. Na Unikacie + ma spoko przyspieszenie, duża moc na większych prędkościach, łatwo wchodzi w delikatną podsterowność, ma wyczuwalnie większą masę przez co traci mniej prędkości na ślizgu i dalej leci w powietrzu. Aczkolwiek często skoki są niekontrolowane, a ślizg czasem jest aż za łatwy. Odradzam AM Vulcana za 1,5 miliona, straszne auto do jazdy, od prędkości 100+ ma wbudowaną kontrolę trakcji pociągu a promień skrętu statku. Aczkolwiek wbiłem nim swój rekord w ośrodku. Z aut, które wybrałem, najlepiej wykręca czasy Ferrari 488 GTB, dosyć uniwersalne auto, potężne przyspieszenie, spora moc, trochę mocniej trzeba wcisnąć do ślizgu, ale bez strat czasu. Próbowałem też Acurę, nie pamiętam nazwy teraz ale zaczynała z hybrydowym silnikiem. Fajnie się prowadzi, ale ma zawyżone liczby, Lambo w próbach czasowych zostawia ją w tyle na mniejszym przyspieszeniu. Jeździłem też tym Nissanem legends edition, zostawiam go w dziale legend, nie używam. Był też taki fajny Jaguar, F-type Convertible, myślałem, że auto idealne, tak szybko mu liczby rosły. Ale z czasem wyprzedzałem go Corvettą słabszą o 15 pkt auta. Z prób czasowych u mnie w grupie nieźle też idzie Audi R8 Performance coś tam, nie powiem jak dokładnie, ale wymagające trasy szybko przejeżdża na słabych częściach. Jak ktoś się lubi bawić, to Bel Air z 55 roku ma silnik o mocy 1400+, ale słabo skręca dosyć.
Generalnie to nie ma auta idealnego, takiego które bym komuś wcisnął i się na 100% sprawdzi. Ja popracowałem nad swoją Beemką i po prostu czerpię radość na niektórych trasach z samej jazdy, ale Bemuwio nie pokona Ferrari w niektórych próbach czasowych. Na speedtrapy, będę bezczelny, polecam Dodge Chargera na Unikacie+. Ma moment obrotowy 1717, top speed 380, ale nitro z górki 392. A pod górę to się rozpędza nawet na prędkościach 350+. A w tych driftach i terenowych to nawet nie wiem o co ludziom chodzi, ja przerobiłem swojego Mustanga na drifty i za pierwszym razem bez przerwy kręciłem bączki na każdej trasie bo się prosto nie dało jechać. Ale z tego powodu minimum 3x wymagane punkty robiłem w 15 minut i mam dość driftu. Natomiast jak go przerobiłem na teren, to też cisnął, chociaż to już było trochę dalej w grze. Niektóre trasy terenowe szybciej się jeździ normalnym wozem.

Słowem dużo więcej radości czerpię ze swoich dziwnych pomysłów niż gdybym czytał poradniki. I warto też znaleźć sobie punkt odniesienia, jak na przykład duchy w próbach czasowych. Ale tak kończąc, zachęcam do Dodge Chargera. To auto nie jest łatwe, nie pobije rekordu na żadnej trasie, nie wygra startu, ale można się poczuć jak Vin Diesel, a ten widok jak staje na drag oponach, jak wyprzedza auta za 2 bańki na top speedzie, jak sunie do przodu pomimo lat na karku. To jest Need for Speed

Merged on 19. styczeń 2020 13:14:
Jeszcze kończąc temat aut, chciałbym wspomnieć już po 20 samochodach, że niektóre auta z hybrydowym silnikiem (może tylko Corvetta ZR1, ale podejrzewam, że więcej) tracą mniej prędkości jadąc terenem ( jakieś trawniki itp.). Przykładowo wszystkimi autami dojeżdżam do próby "wzniesienia" od kryjówki na dole mapy, tam po drodze jest odcinek terenowy. Corvetta z hybrydą przejechała ten odcinek na średniej prędkości 190, zaczynając od 195, reszta aut od razu schodzi do 170-175. Opony na tor, sprawdzone ustawienie. Speedtrapy zrobiłem Dodge Chargerem (tym starym, chyba '69), suma sumarum zajęły mi wszystkie 2h z hakiem, ale nie byłem obeznany za bardzo z tematem. McLaren 600 LT ma przyspieszenie 1,73 s do 100 km/h na drag oponach z bazowym silnikiem i o dziwo na tychże oponach może się delikatnie ślizgać (bez przesady, ale ciśnie lepiej niż na przykład Aventador). Sprawdziłem też Mercedesa AMG coś tam (zielone auto), porównywalne w osiągach i prowadzeniu do Chevroleta Corvetty, aczkolwiek ma trochę więcej kontroli w pierwszej fazie skrętu (większy promień) i płynny ślizg. Corvetta ma inne zalety, nie wiem które lepsze, w Mercedesie jeżdżę na silniku za 280k, w Corvettcie za 600k.
Co do silników, może nie jestem jakimś genialnym testerem, ale sprawdziłem ze 40-50 na 20 autach. Zasada jest taka, że najdroższy silnik z mocą większą od reszty o 10% jest najlepszy. Jeśli wszystkie silniki mają taki sam potencjał, to biorę ten z bazowo największym momentem obrotowym, ale jak kto lubi. Często jest duża różnica pomiędzy hybrydą a standardem z takimi samymi liczbami, raz na korzyść jednych raz drugich. I na koniec dodam, że twórcy tej gry to czopki, liczby czasem są z kosmosu, pakuję w jakiś projekt ogromne sumy, liczby miały się zgadzać, a tu niespodziewanka. Dobre kombinacje części w samochodach można by sprzedawać jako czity na targu.
Strasznie trudna jest ta gra
Pozdrawiam
W
Wezz Odpowiedział(a) w Cylindryczne schody 109 TYS ! 14 dni temu ( 08-01-2020 22:47 )
Re: Cylindryczne schody 109 TYS !
Witam chce się pochwalić wynikiem driftu na odcinku cylindryczne schody a zarazem zapytać o jedną rzecz mianowicie , na wcześniej wspomnianym odcinku mam zrobione obecnie ponad 1900 prób i najlepszy wynik jaki mi sie udało zrobić to 109 TYS wiec naturalną koleją rzeczy jest to ,że chciałem pobić barierę 110 tyś , niestety po aktualizacji 1.5 nie mogę nawet zbliżyć się do tego wyniku, najwięcej udało mi się nabić 94 tyś volvo i mazdą rx7 88 tyś , dodam jeszcze ,że po aktualizacji zrobiłem 700 prób
Reev
Reev Odpowiedział(a) w NFS HEAT DIRECT ERROR 14 dni temu ( 08-01-2020 22:02 )
Re: NFS HEAT DIRECT ERROR
Na forum nvidii jak i ea polecają zainstalować sterowniki w wersji Studio. Jeżeli masz overclockowaną kartę graficzną, błąd może leżeć też w niej. Również możesz pobrać DirectX ze strony microsoftu Smile

Edit: spróbuj odpalić grę w okienku i/lub wyłączyć w ustawieniach gry w Originie nakładkę. Mi to pomogło w przypadku Fify 20, która też jest na Frostbite
L
lukigniew Odpowiedział(a) w NFS HEAT DIRECT ERROR 14 dni temu ( 08-01-2020 16:59 )
Re: NFS HEAT DIRECT ERROR
usunąłem grę i zainstalowałem jeszcze raz, sterowniki najnowsze i nic. dalej to samo.,
Inventer89
Inventer89 Odpowiedział(a) w NFS HEAT DIRECT ERROR 14 dni temu ( 08-01-2020 13:42 )
Re: NFS HEAT DIRECT ERROR
Spróbuj na nowo (tzw. Czysta instalacja) zainstalować najnowsze sterowniki do karty graficznej.
L
lukigniew Odpowiedział(a) w NFS HEAT DIRECT ERROR 15 dni temu ( 07-01-2020 15:20 )
Re: NFS HEAT DIRECT ERROR
już Ci mówię
nie wiem origin aktualizuje mi normalnie nie wiem kiedy to się stało .

Po prostu chciałem wejśc do Gry a tu błąd .
daje link z screan
https://zapodaj.n...1.png.html
E
Erath Odpowiedział(a) w Pliki językowe w NFS Heat 16 dni temu ( 06-01-2020 23:27 )
Re: Pliki językowe w NFS Heat
brak pliku w patchu o nazwie initfs_Win32 i prawdopodobnie dlatego nie działa zmiana jezyka albo wogule się gra może nie zalaczyc

Merged on 07. styczeń 2020 00:55:

Erath napisał:

@Erath
- brak pliku w patchu o nazwie initfs_Win32 i layout prawdopodobnie dlatego nie działa zmiana jezyka albo wogule się gra może nie zalaczyc
Pirr
Pirr Odpowiedział(a) w NFS HEAT DIRECT ERROR 16 dni temu ( 06-01-2020 21:35 )
Re: NFS HEAT DIRECT ERROR
Cześć,
prosiłbym, byś podał więcej informacji dotyczących błędu — direct Error (DirectX?) niewiele, póki co, mówi...

Co dokładnie zawiera komunikat?
Kiedy dokładnie problem zaczął występować (np. po aktualizacji Origina lub gry)?
Czy próbowałeś reinstalować grę/naprawiać uszkodzone pliki?
Czy dokonywałeś jakiejkolwiek innej zmiany w konfiguracji (instalacja/deinstalacja programu, wymiana podzespołów wewnątrz komputera)?
Z jakiego sprzętu korzystasz? Jakie programy są uruchomione podczas próby uruchomienia gry?

Pozdrawiam,
L
lukigniew Odpowiedział(a) w NFS HEAT DIRECT ERROR 16 dni temu ( 06-01-2020 19:44 )
Re: NFS HEAT DIRECT ERROR
Hejka
Mam problem z grą NFS HEAT . Wszystko działało do dziś , chce wejść do gry a tu bląd direct Error.
Pomoże ktoś ?
Gra ori na płytce Smile
M
MocJestZeMno Odpowiedział(a) w Próby czasowe - Wskaźnik sumaryczny 17 dni temu ( 05-01-2020 19:16 )
Re: Próby czasowe - Wskaźnik sumaryczny
Pograłem już ponad 60h w NFS Heat, raczej kończę pierwsze spotkanie z tą grą i chciałbym podzielić się z Wami moim pomysłem. Ponieważ ciężko było mi znaleźć jakieś porównanie czasów globalnych na wybranych czasach, a uważam że można mieć rekord na jednej trasie a resztę przeciętną, to podsumuje poniżej swoje próby czasowe w sposób sumaryczny i zachęcam Was do dzielenia się swoimi osiągami.

Suma 15 czasów: 19 min 34 sek "71 (setne) (1174,71 sek/ 60)
W tym: 2 rekordy Lamborghini Huracan Performante Spyder '18 (377 - elita +), 4 rekordy Chevrolet Corvette ZR 1 '19 (2x 371 oraz 2x 395), 6 rekordów Ferrari 488 GTB '15 (400+ - unikat), 3 rekordy BMW M5 '18 (400+ - unikat +).
Nie są to czasy wyśrubowane do bólu oczu, ale dobrze się bawiłem i szukałem skrótów. Życzę udanej zabawy, naprawdę fajna odsłona Need for Speeda.

Merged on 20. styczeń 2020 14:49:
Dobra, aktualizacja. Poprawiłem się na wielu czasach, ale nie o to w zabawie chodzi. Podejrzewam, że jeśli ktoś spróbuje się zbliżyć do mojego wyniku jakąś tandetą, to skończy na wyniku 1300. A że na przykładzie mojej grupy widzę, że 30% graczy dociera do poziomu 50 i jeszcze się loguje, to opiszę tu kilka trików na próby czasowe i nie tylko. Po pierwsze zawsze po starcie wciskam nitro, jak jest długa prosta to dwa zbiorniki jeden po drugim (5 x 1,5l). Chodzi o to, że im szybciej się nabierze prędkości, tym większa średnia prędkość przejazdu. Po drugie większość prób czasowych to trasy zręcznościowe, gdzie nawet się nie powącha prędkości maksymalnej, więc liczą się inne rzeczy. Trasa to nie jest linia wyznaczona barierkami obok drogi, tylko najkrótsza kreska łącząca wszystkie checkpointy. Kolejna sprawa, to zasięg, w którym te różowe flagi od punktów kontrolnych łapią twoje auto. Nie trzeba przejeżdżać między flagami, możesz tylko przetrzeć bliższym bokiem flagę od zewnętrznej, albo jeszcze lepiej, szturchnąć ją tylnym spojlerem na ślizgu. I najważniejsze, Need for Speed. Nie można tracić prędkości, żadnych niepotrzebnych ślizgów, ciągła pełna moc, przyczepność, przyspieszenie. Często dużo szybciej przejedzie się zakręt odbijając od ściany zamiast ślizgu. Powodzenia
Inventer89
Inventer89 Odpowiedział(a) w Pliki językowe w NFS Heat 17 dni temu ( 05-01-2020 17:27 )
Re: Pliki językowe w NFS Heat
Być może wzorem starszych NFSów musisz jeszcze zmienić coś w rejestrze. Ale co i który klucz i czy to będzie działać - tego nie wiem.
X
xopric Odpowiedział(a) w Pliki językowe w NFS Heat 18 dni temu ( 04-01-2020 13:51 )
Re: Pliki językowe w NFS Heat
Nie wiem co źle robię ale mi te pliki ni uja nie zmieniają języka
R
Rok Odpowiedział(a) w Pliki językowe w NFS Heat 23 dni temu ( 31-12-2019 13:20 )
Re: Pliki językowe w NFS Heat
https://www97.zip.../file.html
T
th3mon Odpowiedział(a) w Pliki językowe w NFS Heat 24 dni temu ( 30-12-2019 07:59 )
Re: Pliki językowe w NFS Heat
polski dubbing i napisy https://www89.zip.../file.html
K
ken010012 Odpowiedział(a) w Pliki językowe w NFS Heat 25 dni temu ( 28-12-2019 15:24 )
Re: Pliki językowe w NFS Heat
Miałbym wielką prośbę czy jest ktoś kto mógłby mi wysłać pliki które znajdują się w folderach: Need For Speed Heat/DATA/WIN32/LOC i Need For Speed Heat/PATCH/WIN32/LOC
Bardzo ich potrzebuję z góry dziękuję.
E
Elhazardinho Odpowiedział(a) w Sterowanie padem od Xbox na PC - jak zmienić? 28 dni temu ( 26-12-2019 01:04 )
Re: Sterowanie padem od Xbox na PC - jak zmienić?
Dziekuje, bede bardzo wdzieczny.
Gry nie zwróce, bo jest kupiona ponad 2 tyg. temu i na PC, zatem połaczona z moim kontem...

Przykładowo w F1 ustawiłem sobie gaz tu gdzie jest nitro w NFS. Moim zdaniem powinni dodac taka opcje.
Inventer89
Inventer89 Odpowiedział(a) w Sterowanie padem od Xbox na PC - jak zmienić? 28 dni temu ( 26-12-2019 00:03 )
Re: Sterowanie padem od Xbox na PC - jak zmienić?
Niestety nie ma opcji zmiany sterowania, ale poruszę ten temat z Ghost
E
Elhazardinho Odpowiedział(a) w Bugi w NFS Heat 29 dni temu ( 24-12-2019 23:23 )
Re: Bugi w NFS Heat
Własnie, jak zmienic sterowanie? gaz na padzie, chciałbym np. w całkiem innym miejscu
E
Elhazardinho Odpowiedział(a) w Sterowanie padem od Xbox na PC - jak zmienić? 29 dni temu ( 24-12-2019 23:16 )
Re: Sterowanie padem od Xbox na PC - jak zmienić?
Witam,
Mam spory problem. Nie moge zmienic sterowania padem. W moim przypadku jest to kluczowe, poniewaz jestem niepełnosprawny i tylko konkretne sterowanie umozliwi mi gre.
Jak temu zaradzic? W ustawieniach po prostu sie nie da. Na klawiaturze tylko, a to nie wchodzi w gre.

Bardzo Was prosze o pomoc.
  • You can view all discussion threads in this forum.
  • You cannot start a new discussion thread in this forum.
  • You cannot start on a poll in this forum.
  • You cannot upload attachments in this forum.
  • You cannot download attachments in this forum.