Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed Zeal
Need for Speed Unbound
Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Remastered
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
30 LAT SERII NFS
Tuning Panel
Artykuły
03. listopada 2015 Radzio
0 komentarze

Need for Speed (2015) - Ikony

Ikony - NFS - Need for Speed (2015)

Ventura Bay zamieszkuje pięć autentycznych ikon motoryzacyjnych, będących bohaterami współczesnego światka samochodowego. Zdobywając reputację na 5 różnych sposobów zyskaj ich szacunek. Osoby te zainspirują cię do działania, aby stać się królem nocy - legendą nocnych wyścigów.

Morohoshi-san - NFS - Need for Speed (2015)Morohoshi-san (bezprawie)
Shinichiego Morohoshiego najłatwiej spotkać późną nocą na trasie szybkiego ruchu w Tokio, za kierownicą jednego ze zmodyfikowanych Lamborghini w jaskrawych barwach. Niewiele wiadomo na temat tego człowieka, którego życie toczy się częściowo wśród zwykłych członków społeczeństwa, a częściowo w półświatku. Morohoshi-san to żywy paradoks, oksymoron rozdarty pomiędzy miłością do najszybszych, najgłośniejszych i najbardziej szpanerskich aut na świecie, a pragnieniem zachowania w tajemnicy swojej tożsamości.

Lamborghini Diablo SV - NFS - Need for Speed (2015)Lamborghini Diablo SV z 1999 r.
O Morohoshi-sanie można by wiele powiedzieć, ale z pewnością nie sposób nazwać go człowiekiem subtelnym... Najlepiej świadczy o tym jego pierwsza miłość, Lamborghini Diablo SV z 1999 r. Olśniewająca purpurowa barwa, trzaskający sportowy układ wydechowy oraz cała gama efektów świetlnych sprawiają, że ciężko jest przegapić superniskie i supergłośne Diablo z silnikiem V12, najczęściej pojawiające się na drogach ekspresowych i parkingach Tokio we wczesnych godzinach porannych.




Ken Block - NFS - Need for Speed (2015)Ken Block (styl)
Ken Block jest bezspornym królem Internetu. Nie minęło wiele czasu, nim jego twarz i nazwisko stały się jednymi z najbardziej rozpoznawalnych w branży motoryzacyjnej. Dzięki wieloletniemu uczestnictwu w elitarnych rajdach, imprezach X-Games oraz sławnej serii filmów pt. Gymkhana, oglądanych na całym świecie przez setki milionów osób, miał okazję osiągnąć najwyższy poziom umiejętności. Niewielu jest w stanie z równą mu łatwością obrócić bokiem walące ogniem z rur wydechowych auto, zachowawszy przy tym tak niewiarygodną precyzję.
W świecie, w którym centymetr decyduje o światowej sławie lub wpadce na globalną skalę, Block rządzi ulicami.

Ford Mustang Hoonicorn - NFS - Need for Speed (2015)Ford Mustang Hoonicorn z 1965 r.
Na widok Hoonicorna, czyli należącego do Kena Blocka Forda Mustanga pierwszej generacji z 1965 r., większość zagorzałych fanów tej marki prycha z pogardą – samochód ten ma niewiele wspólnego z epoką, w której go wyprodukowano. Silnik Roush Yates Ford V8 zasysa powietrze przez osiem osobnych przepustnic z wlotami znajdującymi się na masce. Jednostka wytwarza moc 845 KM przekazywaną za pośrednictwem stworzonej na zamówienie sześciostopniowej sekwencyjnej skrzyni kłowej, a także układu napędowego na cztery koła. Samochód ten, stworzony całkowicie od podstaw i przeznaczony głównie do palenia opon, jest w motoryzacyjnym światku ucieleśnieniem czystej, niczym nieskażonej grozy.




Nakai-san - NFS - Need for Speed (2015)Nakai-san (tuning)
Akira Nakai jest prawdziwym artystą motoryzacji, wprawnym tuningowcem, kierującym się uczuciami, emocjami i okiem do szczegółów, by tworzyć najbardziej szalone modele Porsche na świecie. Nakai-san, który zaczynał od tuningowania Porsche w niewielkim warsztacie na odludziu, w wiejskiej okolicy w prefekturze Chiba, nieopodal Tokio, na cały świat rozsławił swoją markę Rauh-Welt Begriff. Obecnie większość czasu spędza na podróżach po świecie i tworzeniu supermocnych aut dla całej rzeszy fanatycznie niemal oddanych klientów.
Talent Nakai-sana do tworzenia niesamowicie surowych, acz niepozbawionych duszy aut, stał się wręcz legendarny.

Porsche 911 - NFS - Need for Speed (2015)Porsche 911 z 1974 r.
Nakai-san, założyciel japońskiej firmy RWB, jest twórcą wielu pięknych aut, ale stuningowane przez niego Porsche 911 z 1974 r., zwane Stella Artois, bynajmniej do takich nie należy. Ten agresywny, matowoczarny wojownik jest pierwszym autem marki Porsche kupionym przez Nakai-sana. Przez lata przemieniał je w mroczne, ponure monstrum. Auto charakteryzuje się buchającymi ogniem rurami wydechowymi, wciskającą w fotel prędkością na zakrętach, a także charakterystycznym brzmieniem wydechu, kojarzącym się bardziej z czołgiem niż luksusowym autem sportowym. Stella Artois to bestia budząca zachwyt, pod warunkiem że jest się w stanie ją oswoić.




Magnus Walker - NFS - Need for Speed (2015)Magnus Walker (prędkość)
Choć nie sposób wskazać jedną osobę, która byłaby odpowiedzialna za popularność, jaką cieszy się Porsche z silnikiem chłodzonym powietrzem, to trzeba przyznać, że Magnus Walker – enigmatyczny miłośnik modelu 911 – z całą pewnością się do niej przyczynił.
To jedna z najbarwniejszych postaci świata motoryzacji, nie tylko ze względu na dredy i majestatyczną brodę, lecz także przez towarzyszący mu ryk sześciocylindrowego silnika typu bokser z turbosprężarką, dobywający się z otwartych zaworów wydechowych Porsche Widowmaker 930 Turbo.
Magnus zbiera i modyfikuje klasyczne Porsche, nie obawia się także przekraczać za ich kierownicą wszelkich ograniczeń na ciasnych, miejskich ulicach i wiodących kanionami szosach Los Angeles.

Porsche 911 - NFS - Need for Speed (2015)Porsche 911 z 1971 r.
Należące do Magnusa Walkera Porsche 911 z 1971 r. to prawdziwy klasyk, daleko mu do delikatnej zabawki – to auto wykorzystywane jest w najlepszym możliwym stylu. Popularna 277 to surowa, mknąca przez kaniony rakieta, którą trzeba po prostu poczuć. Jej waga, łatwość prowadzenia, hamowanie i moc są idealnie zrównoważone. Ten napędzany wolnossącym silnikiem typu bokser uliczny rozrabiaka brał udział w niejednej potyczce i zaliczył niejedno otarcie – widać to od razu po rysach i skazach na lakierze. Jeśli istnieje jakiekolwiek auto, które idealnie reprezentuje swego właściciela, to jest nim właśnie rycząca 277.




Risky Devil - NFS - Need for Speed (2015)Risky Devil (ekipa)
Od roku 2007 z nielegalnym driftowaniem po ulicach Chicago kojarzona jest przede wszystkim jedna nazwa – Risky Devil. Fish, AJ, Cook, Stevo i T2 to kierowcy jednych z najbardziej kozackich, zrywnych i budzących zazdrość aut ulicznych. Ta ekipa od dawna przemierza nocne ulice miasta.
Pokrywający swoje auta jaskrawą czerwienią, Risky Devil stale przekraczają wszystkie granice, dążąc do osiągnięcia absolutnej perfekcji w kwestii prowadzenia oraz inspirowanej stylem VIP estetyki.

Subaru BRZ - NFS - Need for Speed (2015)Subaru BRZ
W erze bezpiecznych, przewidywalnych i nudnych aut Subaru BRZ i jego odpowiednik ze stajni Toyoty to zwinne, zapewniające sporo radości zabawki z napędem na tylne koła, jakich rozpaczliwie potrzebujemy. BRZ, będące motoryzacyjnym odpowiednikiem czystego płótna, to auto stworzone wprost do modyfikacji – a niewielu na tym polu potrafi dorównać Risky Devil. Kierowcy ci uczynili z tego zabawnego, sportowego wozu coś zupełnie nowego, a to za sprawą wyobleń Rocket Bunny, zawieszenia AirLift oraz zawodzącego pod maską kompresora. Risky Devil BRZ to auto proste, czyste i stworzone z myślą o driftowaniu. Ten wóz nie może doczekać się bitwy.





Komentarze

Zaloguj się, aby napisać komentarz.
  • Brak komentarzy. Może chcesz dodać swój?

Ostatnie tematy
Przywitajka
18-11-2024 14:54dev1ance
Strefa driftu
03-11-2024 17:12Radzio
Ekipa 50 lvl
01-11-2024 11:14Windymanpol
Problem z misją
17-09-2024 04:43Ebeebe
Polski jezyk
13-09-2024 17:09dexterekk
Prestige
02-08-2024 22:34czablu012
Ostatnie komentarze
Danio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
Z pewnością Motorfest ma o wiele ładniejszą grafikę niż Unbound XDDDD Bez porównania jakiegokolwiek...
Danio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
Z pewnością Motorfest ma o wiele ładniejszą grafikę niż Unbound XDDDD Bez porównania jakiegokolwiek...
Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
Tylko jaki jest sens porównywania pod kątem realizmu "plastikowego" Motorfest z Unbound, które samo...
Radzio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
Mówię o Motorfest, dla mnie ta grafika jest plastikowa. Ale każdy może mieć inne odczucia :)
Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
Motorfest ma imo lepszą grafikę. Mówimy o tej samej grze czy masz na myśli TC2?
Radzio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
Ok przesadziłem, nie miażdży, ale w TC jest wyraźnie słabsza :) Heat nie miał wsparcia w ogóle...
Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
Swoją drogą imo w Unbound za 3 miesiące powinny zacząć rotować sezony wraz z nagrodami, jeśli...
Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
Oj nie, Motorfesta graficznie nie miażdży. No i raczej NFS 2025, eol dla Unbound na 2 lata przed premierą...
Radzio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
Chyba chciałeś napisać NFS 2026 ;) Nadzieja jest, ale na przyszły rok lepiej się nie nastawiać....
dev1ance > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
Minus za motocykl(mi się to kojarzy z Burnout Paradise i Midnight Club LA) i drugi za Integrę poliftową,...
Danio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
Motocykl to jest coś czego kompletnie się nie spodziewałem! Tradycyjnie szkoda, że wszystkie nowości...
Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
Przecież mam bekę z Celiki i FTO. A co do przeciętniaków, nie trzeba długo szukać - CRX, Prelude.
Firssen > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
ITR to przeciętniak ale Celica której na drogach mozna spotkać całkiem sporo to już nie? xD
Firssen > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
Skoro ITR jest przeciętniakiem to wymień jeszcze z kilka równie dobrych, przednionapędowych hothatchy...
Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
Klasyków JDM + fur, do których Chad wali konia, tj. Mitsubishi FTO i ostatnia generacja Celiki. Za...
Radzio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
Subaru jest mega, ciekawe kiedy dodadzą w końcu Skyline R33! Oby więcej takich klasyków JDM. Co...
Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
Integra totalnie mnie nie jara - uważam to auto za przeciętniaka z przerośniętą legendą, ale pewnie...
702games_pl > Eclipse by serek
Ja dodaje :)
702games_pl > Ford Mustang
Fajny. Ten biały pas robi robotę :D
basiabuszak > RustyTheStalker
o kurde, toz to moja mezczyzna B)
Siekierka > Need for Speed Unbound Ultimate Collection...
@Gustaw kiedy jakaś fura w jebound
Radzio > Need for Speed Unbound Ultimate Collection...
Fajnie, że za granicą update kosztuje 14,99 ($/€/£) :D a u nas 100zł XD Dlaczego nie w przedziale...
MadaFaster > BMW M3 (Monopoly)
Chyba jedyne co można ocenić na spokojnie, nie widząc że to próba replikowania auta z prawdziwego...
Ostatnio dostępni
czablu012
czablu012
Siekierka
Siekierka
Danio
Danio
dev1ance
dev1ance
J
Jaurazi
michciu1907
michciu1907
T
Troepp
D
damczyk19934
M
msanchez96
P
pamoster
Bazyl
Bazyl
K
kemalkarasan7190
Radzio
Radzio
C
crisek1920
przemyslawj84
przemyslawj84
Chad_MC
Chad_MC
Tobiasz Malicki
Tobiasz Malicki
P
piecia15
P
pawcio137
L
luukisek
M
marioo231
S
szef12345
7
702games_pl
F
Foxxy97
R
reks12435
Ankiety
Jak oceniasz wsparcie NFS Unbound na 2024 rok?