Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed Zeal
Need for Speed Unbound
Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Remastered
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
30 LAT SERII NFS
Tuning Panel
Artykuły
03. listopada 2015 Inventer89
0 komentarze

Need for Speed (2015) - Tuning

Tuning w Need for Speed (2015) należy do jednego z najbardziej rozbudowanych w serii. Ilość części modyfikacji wyglądu różni się w zależności od modelu samochodu.


Tuning - NFS - Need for Speed Tuning - NFS - Need for Speed Tuning - NFS - Need for Speed Tuning - NFS - Need for Speed

Modyfikacja osiągów:
      1. Stabilizatory:
            a. Fabryczne
            b. Częściowo regulowane Stabilizatory
            c. Regulowane Stabilizatory
            d. W pełni regulowane Stabilizatory
      2. Filtr powietrza:
            a. Fabryczny
            b. Zamienny filtr powietrza
            c. Dolot typu short ram
            d. Dolot zimnego powietrza
      3. Układ chłodzący:
            a. Fabryczny
            b. Chłodnica międzystopniowa szer./wys. 26x6
            c. Chłodnica międzystopniowa szer./wys. 31x8
            d. Chłodnica międzystopniowa szer./wys. 31x10
            e. Chłodnica międzystopniowa szer./wys. 34x10
      4. Kolektor dolotowy:
            a. Fabryczny
            b. Podrasowany kolektor dolotowy
            c. Kolektor dolotowy z dużą przepustnicą
            d. Kolektor dolotowy z bardzo dużą przepustnicą
      5. Układ paliwowy:
            a. Podrasowana pompa paliwa
            b. Wysokowydajne wtryskiwacze paliwa
            c. Zestaw ulepszeń listwy wtryskowej
            d. Niezależny układ paliwowy
      6. Układ doładowania:
            a. Turbosprężarka: EliteTune-TC1-A-TUNER
            b. Kompresor: EliteTune-TC1-A-TUNER
            c. Kompresor: EliteTune-SC-V2-PRO
            d. Turbosprężarka: EliteTune-TC2-A-PRO
            e. Turbosprężarka: EliteTune-TC2-B-PRO
            f. Turbosprężarka: EliteTune-TC2-C-PRO
            g. Kompresor: EliteTune-SC-V3-HYBRID
            h. Turbosprężarka: EliteTune-TC3-A-HYBRID
            i. Turbosprężarka: EliteTune-TC3-B-HYBRID
            j. Turbosprężarka: EliteTune-TC3-C-HYBRID
            k. Turbosprężarka: EliteTune-TC3-D-HYBRID
            l. Turbosprężarka: EliteTune-TC3-E-HYBRID
            m. Kompresor: EliteTune-SC-V4-RACE
            n. Turbosprężarka: EliteTune-TC4-A-RACE
            o. Turbosprężarka: EliteTune-TC4-B-RACE
            p. Turbosprężarka: EliteTune-TC4-C-RACE
            q. Turbosprężarka: EliteTune-TC4-D-RACE
            r. Turbosprężarka: EliteTune-TC4-E-RACE
            s. Turbosprężarka: EliteTune-TC4-F-RACE
            t. Turbosprężarka: EliteTune-TC4-G-RACE
      7. Elektryka:
            a. Fabryczna
            b. Podrasowana elektryka
            c. Oczyszczenie komory silnika z okablowania
      8. Zapłon:
            a. Fabryczny
            b. Zapłon wieloiskrowy
            c. Wysokowydajny zapłon wieloiskrowy
            d. Wyścigowy zapłon wieloiskrowy
      9. ECU:
            a. Fabryczne
            b. ECU typu Flash
            c. ECU typu Plug and Play
            d. ECU typu Standalone
      10. Blok silnika:
            a. Fabryczny
            b. Wyścigowy Elite Tuning v.1
            c. Wyszlifowane doloty Elite Tuning v.2
            d. Dopasowane pierścienie Elite Tuning v.3
            e. Wyszlifowane doloty/dopasowane pierścienie Elite Tuning v.4
            f. Gotowy Elite Tuning v.5
            g. Wzmocniony Elite Tuning v.6 (model elitarny)
            h. Wzmocniony Elite Tuning v.7 (model wyścigowy)
      11. Wałek rozrządu:
            a. Fabryczny
            b. Elite.5, (ssanie/wydech):240/211
            c. Elite.4, (ssanie/wydech):243/283
            d. Elite.3, (ssanie/wydech):263/310
            e. Elite.2, (ssanie/wydech):208/277
            f. Elite.1, (ssanie/wydech):312/283
      12. Głowice cylindrów:
            a. Fabryczne
            b. Polerowane głowice cylindrów
            c. Podrasowane głowice cylindrów
            d. Portowane głowice cylindrów
      13. Kolektor wydechowy:
            a. Kolektor EL
            b. Kolektor UEL
            c. Kolektor wyścigowy
            d. Kolektor z tytanu
      14. Układ wydechowy:
            a. Fabryczny
            b. Wyścigowy układ wydechowy z katalizatorem
            c. Wyścigowy układ wydechowy bez katalizatora
            d. Układ wydechowy bez katalizatora i tłumika
            e. Kompletny wyścigowy układ wydechowy
      15. Sprzęgło:
            a. Sprzęgło z czasem zmiany biegów 0,4 s.
            b. Sprzęgło z czasem zmiany biegów 0,3 s.
            c. Sprzęgło z czasem zmiany biegów 0,2 s.
            d. Sprzęgło z czasem zmiany biegów 0,1 s.
            e. Sprzęgło z czasem zmiany biegów 0,05 s.
      16. System nitro:
            a. Butla nitro (odnawialne z upływem czasu) - pojemność 2,3 kg
            b. Butla nitro (odnawialne za działania) - pojemność 2,3 kg
            c. Butla nitro (odnawialne za działania) - pojemność 4,5 kg
            d. Butla nitro (odnawialne z upływem czasu) - pojemność 4,5 kg
            e. Butla nitro (odnawialne za działania) - pojemność 6,8 kg
            f. Butla nitro (odnawialne z upływem czasu) - pojemność 6,8 kg
            g. Butla nitro (odnawialne za działania) - pojemność 6,8 kg
      17. Zawieszenie:
            a. Fabryczne
            b. Częściowo Regulowane zawieszenie
            c. Regulowane zawieszenie
            d. W pełni regulowane zawieszenie
      18. Układ różnicowy:
            a. Fabryczny
            b. Częściowo regulowany układ różnicowy
            c. Regulowany układ różnicowy
            d. W pełni regulowany układ różnicowy
      19. Opony:
            a. Fabryczne
            b. E/T-G1-BLNCD-GRP
            c. E/T-D1-BLNCD-DRFT
            d. E/T-D2-MID-DRFT
            e. E/T-G2-MID-GRP
            f. E/T-D3-PLUS-DRFT
            g. E/T-G3-PLUS-GRP
            h. E/T-G4-XCESS-GRP
            i. E/T-D4-XCESS-DRFT
            j. E/T-D5-XTREME-DRFT
            k. E/T-G5-XTREME-GRP
      20. Hamulce:
            a. Fabryczne
            b. Częściowo regulowane hamulce
            c. W pełni regulowane hamulce
      21. Hamulec ręczny:
            a. Fabryczny
            b. Częściowo regulowany Hamulec ręczny
            c. W pełni regulowany Hamulec ręczny

Modyfikacja wyglądu:
      1. Maska
      2. Przedni zderzak
      3. Tylny zderzak
      4. Rozdzielacz powietrza
      5. Szyby
      6. Reflektory
      7. Światła tylne
      8. Przednie błotniki
      9. Tylne błotniki
      10. Owiewki na przedni zderzak
      11. Owiewki na tylny zderzak
      12. Przednie koła
            a. Tarcze hamulcowe
            b. Zaciski hamulcowe
            c. Felgi:
                  i. Zmiana felgi - wybór wzoru, edycja bazowego koloru lakieru, edycja koloru wykończenia, zmiana rozmiaru suwakiem
            d. Opony
      13. Tylne koła
            a. Tarcze hamulcowe
            b. Zaciski hamulcowe
            c. Felgi:
                  i. Zmiana felgi - wybór wzoru, edycja bazowego koloru lakieru, edycja koloru wykończenia, zmiana rozmiaru suwakiem
            d. Opony
      14. Lusterka boczne
      15. Nakładki na progi
      16. Układ wydechowy
      17. Dyfuzor
      18. Tablica rejestracyjna
            a. Zmień ramkę
            b. Edytuj tekst
            c. Zmień tło
      19. Klapa bagażnika
      20. Spoiler
      21. System audio
      22. Dostosuj sylwetkę

Lakier i winyle:
      1. Kolor lakieru:
            a. Barwa (paleta kolorów)
            b. Wykończenie:
                  i. Chrom
                  ii. Metaliczny
                  iii. Lakier bezbarwny
                  iv. Połysk
                  v. Satynowy
                  vi. Matowy
            c. Niestandardowy (suwaki):
                  i. Odcień
                  ii. Nasycenie
                  iii. Jasność
                  iv. Metaliczny
                  v. Gładkość
                  vi. Lakier bezbarwny
      2. Kalkomania (kilkaset wzorów podzielonych na kilka kategorii):
            a. Przód
            b. Góra
            c. Tył
            d. Prawa strona
            e. Lewa strona
            f. Przednia szyba
            g. Tylna szyba
            h. Prawa szyba
            i. Lewa szyba


Komentarze

Zaloguj się, aby napisać komentarz.
  • Brak komentarzy. Może chcesz dodać swój?

Ostatnie tematy
problem z słuchawkami
15-01-2025 17:55Beemeczqa
Problem z misją
28-11-2024 13:05EMDOER
Przywitajka
18-11-2024 14:54dev1ance
Strefa driftu
03-11-2024 17:12Radzio
Ekipa 50 lvl
01-11-2024 11:14Windymanpol
Polski jezyk
13-09-2024 17:09dexterekk
Ostatnie komentarze
MlodyRumin > Need for Speed Most Wanted - Widescreen Fix
Nooo i nfs sie juz nie odpala
Siekierka > Auto stworzone z gry z 2003
"Podpiszę się" tylko pod tą pracą, bo to tyczy wszystkich trzech - ciężko to ocenić, mając na...
Siekierka > Lamborghini
Ciężko to ocenić, bo poza paroma gotowcami nic nie widać. Co bym mógł poradzić - vinylwork zwykle...
Siekierka > Ford Mustang (Chelsea Denofa)
Te fejkowe logo Forda rażą - lepiej było dać granatową elipsę i do tego jakąś gotową naklejkę...
Siekierka > Lamborghini Aventador ( SEVEN.LAB )
Przyjemne, ale dołożyłbym sponsoringu.
Siekierka > Nissan GTR (SE7EN.LAB)
Pójdzie dwa razy ten sam komentarz - przyjemne, ale dołożyłbym sponsoringu.
Siekierka > Chevrolet Camaro (cookdesignco)
Pomijając ten cały cockdesign, przyjemny clean look.
Siekierka > Mazda RX-8 (DOZE)
Te same uwagi co do M2 - za mało, brakuje zagęszczenia.
Siekierka > Chevrolet Corvette (Matt Field)
Zamiast bawić się w Matt Field, przy tak popularnym malowaniu Falkena wręcz prosi się, byś zrobił...
Siekierka > BMW M2 (DOZE)
Widzę, o co Ci chodziło, natomiast... to malowanie mogłoby być równie dobrze oklejeniem busa firmy...
Siekierka > Ford Mustang (Chelsea Denofa)
Od przodu wygląda to całkiem przyjemnie, natomiast od tyłu - razi niedopracowanie. Pasy przy tyle...
Siekierka > NIssan Silvia S15 (Budda)
Patrzy się na to przyjemnie - przypomina mi się trochę 180 SX Radona z Heat. Natomiast dwie rzeczy...
Siekierka > ,,Toyota GT86" (Kuba Przygoński)
Fajnie, że wykleiłeś byka, natomiast jak już byk, to look nie powinien być aż tak clean - ten BRZ...
Siekierka > Mazda RX-8 (Niki4Design)
Dość przyjemne, uzupełniłbym malowanie gotowym motywem/sponsoringiem.
Siekierka > BMW M2 (Betclic)
Wywaliłbym betclic, dał gotową, fajną wlepę sponsora i zrobił z tym coś, by było to czablu012clic.
Siekierka > Nissan GTR (Liberty Walk)
Całkiem przyjemne - może warto dać coś na maskę, zagęścić motyw i odejść od gotowych fontów...
Siekierka > Volkswagen Golf GTI (OFF-WHITE)
Całkiem przyjemne, natomiast warto wywalić na ten motyw chociaż 2x więcej naklejek. Fajnie, że myślisz...
Siekierka > NIssan Silvia S15 (Piotr Więcek)
Tutaj użycie gotowych fontów nie razi aż tak, jak w poprzednich projektach. Natomiast zwróć uwagę,...
Siekierka > Mercedes-AMG GT R (Illegal Night)
Poza wlepami z gotowych fontów - przyjemne. Zamiast tego przydałoby się trochę drobnego sponsoringu...
Siekierka > Nissan Z Proto (Chris Forsberg)
Fajnie, że sam wykroiłeś naklejkę NOS, natomiast cała reszta... Wiem, o co Ci chodziło, ale te...
Siekierka > Nissan 180SX NUKE 2.0 (Budda)
Nie zerkając na oryginał - fajne, trochę naklejek sponsorów na zieleni i byłoby super. Drobna pierdółka...
Siekierka > Nissan Silvia Spec-R Aero (Paweł Borkowski)
Nie obchodzi mnie za bardzo oryginał, natomiast brakuje tu zagęszczenia motywu i sponsoringu. Trochę...
Siekierka > BMW M4 (Ilya Levchenko)
Szacun za samodzielne wykrojenie naklejek na boku - w grze z tyloma fajnymi graficznymi gotowcami dość...
Siekierka > Nissan 180SX NUKE (Budda)
Dość przyjemne dla oka. Powieliłbym jednak motyw na tylną szybę i zagęścił go choćby naklejkami...
Siekierka > BMW M3 (Monopoly)
Całkiem przyjemne - natomiast byłoby super rozciągnąć motyw na maskę, dach i dodać pośród latających...
Siekierka > BMW M3 E30 (Kamil Lorenc)
Nie interesuje mnie oryginał - zwykle nisko ocenialiśmy tu repliki - natomiast fajnie, że kompozycyjnie...
Siekierka > Nissan GTR (FAMExBudda)
W porównaniu z oryginałem jest za płasko - płaskie oświetlenie w Unbound działa mocno na niekorzyść,...
Siekierka > Dodge Charger (zelimkhan shm)
Podoba mi się pomysł na duotone - a co do reszty... Maska i przedni zderzak się kompozycyjnie zgrywają,...
Siekierka > Nissan 352JZ (Budda)
Widząc ten projekt, myślę jedno - szkoda, że zmieniając 350Z na 370Z Nismo nie odszedłeś trochę...
FRiDAY > Need for Speed Underground 2 - Widescreen...
Nie mogę zapisać pliku konfiguracyjnego, pisze że nie mam uprawnień. Windows 11
Ostatnio dostępni
S
StefanJoker69
M
maraas1991
B
BMWM3GTRislife
O
Ogal1920
W
WezUnit
C
crysis22
Zivkovic818
Zivkovic818
X
xxHiszpanxx2
Siekierka
Siekierka
N
nxrbis
G
gokuplayerpl16
K
Ka1k0_95
V
Volkswagenowiec
C
CLBR
Radon
Radon
S
Seba1998
M
MATTEO77
D
DabrowsD
P
PanX
Danio
Danio
J
Johny_PL
T
TechGamer
Radzio
Radzio
A
Arkens_91
A
AIzoFf
Ankiety
Jak oceniasz wsparcie NFS Unbound na 2024 rok?