Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
Tuning Panel
Artykuły

Need for Speed (2015) - Tuning

Tuning w Need for Speed (2015) należy do jednego z najbardziej rozbudowanych w serii. Ilość części modyfikacji wyglądu różni się w zależności od modelu samochodu.


Tuning - NFS - Need for Speed Tuning - NFS - Need for Speed Tuning - NFS - Need for Speed Tuning - NFS - Need for Speed

Modyfikacja osiągów:
      1. Stabilizatory:
            a. Fabryczne
            b. Częściowo regulowane Stabilizatory
            c. Regulowane Stabilizatory
            d. W pełni regulowane Stabilizatory
      2. Filtr powietrza:
            a. Fabryczny
            b. Zamienny filtr powietrza
            c. Dolot typu short ram
            d. Dolot zimnego powietrza
      3. Układ chłodzący:
            a. Fabryczny
            b. Chłodnica międzystopniowa szer./wys. 26x6
            c. Chłodnica międzystopniowa szer./wys. 31x8
            d. Chłodnica międzystopniowa szer./wys. 31x10
            e. Chłodnica międzystopniowa szer./wys. 34x10
      4. Kolektor dolotowy:
            a. Fabryczny
            b. Podrasowany kolektor dolotowy
            c. Kolektor dolotowy z dużą przepustnicą
            d. Kolektor dolotowy z bardzo dużą przepustnicą
      5. Układ paliwowy:
            a. Podrasowana pompa paliwa
            b. Wysokowydajne wtryskiwacze paliwa
            c. Zestaw ulepszeń listwy wtryskowej
            d. Niezależny układ paliwowy
      6. Układ doładowania:
            a. Turbosprężarka: EliteTune-TC1-A-TUNER
            b. Kompresor: EliteTune-TC1-A-TUNER
            c. Kompresor: EliteTune-SC-V2-PRO
            d. Turbosprężarka: EliteTune-TC2-A-PRO
            e. Turbosprężarka: EliteTune-TC2-B-PRO
            f. Turbosprężarka: EliteTune-TC2-C-PRO
            g. Kompresor: EliteTune-SC-V3-HYBRID
            h. Turbosprężarka: EliteTune-TC3-A-HYBRID
            i. Turbosprężarka: EliteTune-TC3-B-HYBRID
            j. Turbosprężarka: EliteTune-TC3-C-HYBRID
            k. Turbosprężarka: EliteTune-TC3-D-HYBRID
            l. Turbosprężarka: EliteTune-TC3-E-HYBRID
            m. Kompresor: EliteTune-SC-V4-RACE
            n. Turbosprężarka: EliteTune-TC4-A-RACE
            o. Turbosprężarka: EliteTune-TC4-B-RACE
            p. Turbosprężarka: EliteTune-TC4-C-RACE
            q. Turbosprężarka: EliteTune-TC4-D-RACE
            r. Turbosprężarka: EliteTune-TC4-E-RACE
            s. Turbosprężarka: EliteTune-TC4-F-RACE
            t. Turbosprężarka: EliteTune-TC4-G-RACE
      7. Elektryka:
            a. Fabryczna
            b. Podrasowana elektryka
            c. Oczyszczenie komory silnika z okablowania
      8. Zapłon:
            a. Fabryczny
            b. Zapłon wieloiskrowy
            c. Wysokowydajny zapłon wieloiskrowy
            d. Wyścigowy zapłon wieloiskrowy
      9. ECU:
            a. Fabryczne
            b. ECU typu Flash
            c. ECU typu Plug and Play
            d. ECU typu Standalone
      10. Blok silnika:
            a. Fabryczny
            b. Wyścigowy Elite Tuning v.1
            c. Wyszlifowane doloty Elite Tuning v.2
            d. Dopasowane pierścienie Elite Tuning v.3
            e. Wyszlifowane doloty/dopasowane pierścienie Elite Tuning v.4
            f. Gotowy Elite Tuning v.5
            g. Wzmocniony Elite Tuning v.6 (model elitarny)
            h. Wzmocniony Elite Tuning v.7 (model wyścigowy)
      11. Wałek rozrządu:
            a. Fabryczny
            b. Elite.5, (ssanie/wydech):240/211
            c. Elite.4, (ssanie/wydech):243/283
            d. Elite.3, (ssanie/wydech):263/310
            e. Elite.2, (ssanie/wydech):208/277
            f. Elite.1, (ssanie/wydech):312/283
      12. Głowice cylindrów:
            a. Fabryczne
            b. Polerowane głowice cylindrów
            c. Podrasowane głowice cylindrów
            d. Portowane głowice cylindrów
      13. Kolektor wydechowy:
            a. Kolektor EL
            b. Kolektor UEL
            c. Kolektor wyścigowy
            d. Kolektor z tytanu
      14. Układ wydechowy:
            a. Fabryczny
            b. Wyścigowy układ wydechowy z katalizatorem
            c. Wyścigowy układ wydechowy bez katalizatora
            d. Układ wydechowy bez katalizatora i tłumika
            e. Kompletny wyścigowy układ wydechowy
      15. Sprzęgło:
            a. Sprzęgło z czasem zmiany biegów 0,4 s.
            b. Sprzęgło z czasem zmiany biegów 0,3 s.
            c. Sprzęgło z czasem zmiany biegów 0,2 s.
            d. Sprzęgło z czasem zmiany biegów 0,1 s.
            e. Sprzęgło z czasem zmiany biegów 0,05 s.
      16. System nitro:
            a. Butla nitro (odnawialne z upływem czasu) - pojemność 2,3 kg
            b. Butla nitro (odnawialne za działania) - pojemność 2,3 kg
            c. Butla nitro (odnawialne za działania) - pojemność 4,5 kg
            d. Butla nitro (odnawialne z upływem czasu) - pojemność 4,5 kg
            e. Butla nitro (odnawialne za działania) - pojemność 6,8 kg
            f. Butla nitro (odnawialne z upływem czasu) - pojemność 6,8 kg
            g. Butla nitro (odnawialne za działania) - pojemność 6,8 kg
      17. Zawieszenie:
            a. Fabryczne
            b. Częściowo Regulowane zawieszenie
            c. Regulowane zawieszenie
            d. W pełni regulowane zawieszenie
      18. Układ różnicowy:
            a. Fabryczny
            b. Częściowo regulowany układ różnicowy
            c. Regulowany układ różnicowy
            d. W pełni regulowany układ różnicowy
      19. Opony:
            a. Fabryczne
            b. E/T-G1-BLNCD-GRP
            c. E/T-D1-BLNCD-DRFT
            d. E/T-D2-MID-DRFT
            e. E/T-G2-MID-GRP
            f. E/T-D3-PLUS-DRFT
            g. E/T-G3-PLUS-GRP
            h. E/T-G4-XCESS-GRP
            i. E/T-D4-XCESS-DRFT
            j. E/T-D5-XTREME-DRFT
            k. E/T-G5-XTREME-GRP
      20. Hamulce:
            a. Fabryczne
            b. Częściowo regulowane hamulce
            c. W pełni regulowane hamulce
      21. Hamulec ręczny:
            a. Fabryczny
            b. Częściowo regulowany Hamulec ręczny
            c. W pełni regulowany Hamulec ręczny

Modyfikacja wyglądu:
      1. Maska
      2. Przedni zderzak
      3. Tylny zderzak
      4. Rozdzielacz powietrza
      5. Szyby
      6. Reflektory
      7. Światła tylne
      8. Przednie błotniki
      9. Tylne błotniki
      10. Owiewki na przedni zderzak
      11. Owiewki na tylny zderzak
      12. Przednie koła
            a. Tarcze hamulcowe
            b. Zaciski hamulcowe
            c. Felgi:
                  i. Zmiana felgi - wybór wzoru, edycja bazowego koloru lakieru, edycja koloru wykończenia, zmiana rozmiaru suwakiem
            d. Opony
      13. Tylne koła
            a. Tarcze hamulcowe
            b. Zaciski hamulcowe
            c. Felgi:
                  i. Zmiana felgi - wybór wzoru, edycja bazowego koloru lakieru, edycja koloru wykończenia, zmiana rozmiaru suwakiem
            d. Opony
      14. Lusterka boczne
      15. Nakładki na progi
      16. Układ wydechowy
      17. Dyfuzor
      18. Tablica rejestracyjna
            a. Zmień ramkę
            b. Edytuj tekst
            c. Zmień tło
      19. Klapa bagażnika
      20. Spoiler
      21. System audio
      22. Dostosuj sylwetkę

Lakier i winyle:
      1. Kolor lakieru:
            a. Barwa (paleta kolorów)
            b. Wykończenie:
                  i. Chrom
                  ii. Metaliczny
                  iii. Lakier bezbarwny
                  iv. Połysk
                  v. Satynowy
                  vi. Matowy
            c. Niestandardowy (suwaki):
                  i. Odcień
                  ii. Nasycenie
                  iii. Jasność
                  iv. Metaliczny
                  v. Gładkość
                  vi. Lakier bezbarwny
      2. Kalkomania (kilkaset wzorów podzielonych na kilka kategorii):
            a. Przód
            b. Góra
            c. Tył
            d. Prawa strona
            e. Lewa strona
            f. Przednia szyba
            g. Tylna szyba
            h. Prawa szyba
            i. Lewa szyba

Inventer89 03. listopad 2015 0 komentarze Drukuj

Komentarze

Zaloguj się, aby napisać komentarz.
  • Brak komentarzy. Może chcesz dodać swój?

Ostatnio poruszane tematy
Ostatnie komentarze
Ostatnio dostępni
A
AdrianWerner
Wyślij wiadomość
G
Gwozdek
Wyślij wiadomość
Zivkovic818
Zivkovic818
Wyślij wiadomość
Samolocik12
Samolocik12
Wyślij wiadomość
michciu1907
michciu1907
Wyślij wiadomość
Lee Rover Fural
Lee Rover Fural
Wyślij wiadomość
Radon
Radon
Wyślij wiadomość
Radzio
Radzio
Wyślij wiadomość
K
Kubeq3214
Wyślij wiadomość
Danio
Danio
Wyślij wiadomość
Pirr
Pirr
Wyślij wiadomość
W
WazyliszeK
Wyślij wiadomość
Albercikowski
Albercikowski
Wyślij wiadomość
I
Insane0200
Wyślij wiadomość
F
froxen
Wyślij wiadomość
Allure
Allure
Wyślij wiadomość
O
Odin
Wyślij wiadomość
R
Raptor
Wyślij wiadomość
G
GiplayShir
Wyślij wiadomość
Shier
Shier
Wyślij wiadomość
Kakarotto18
Kakarotto18
Wyślij wiadomość
B
Banger26
Wyślij wiadomość
N
NeMek
Wyślij wiadomość
S
Siekierka
Wyślij wiadomość
Inventer89
Inventer89
Wyślij wiadomość
Ankiety
Jak oceniasz popremierowe wsparcie NFS Heat?