Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
Tuning Panel
Artykuły

Need for Speed (2015) - Tuning

Tuning w Need for Speed (2015) należy do jednego z najbardziej rozbudowanych w serii. Ilość części modyfikacji wyglądu różni się w zależności od modelu samochodu.


Tuning - NFS - Need for Speed Tuning - NFS - Need for Speed Tuning - NFS - Need for Speed Tuning - NFS - Need for Speed

Modyfikacja osiągów:
      1. Stabilizatory:
            a. Fabryczne
            b. Częściowo regulowane Stabilizatory
            c. Regulowane Stabilizatory
            d. W pełni regulowane Stabilizatory
      2. Filtr powietrza:
            a. Fabryczny
            b. Zamienny filtr powietrza
            c. Dolot typu short ram
            d. Dolot zimnego powietrza
      3. Układ chłodzący:
            a. Fabryczny
            b. Chłodnica międzystopniowa szer./wys. 26x6
            c. Chłodnica międzystopniowa szer./wys. 31x8
            d. Chłodnica międzystopniowa szer./wys. 31x10
            e. Chłodnica międzystopniowa szer./wys. 34x10
      4. Kolektor dolotowy:
            a. Fabryczny
            b. Podrasowany kolektor dolotowy
            c. Kolektor dolotowy z dużą przepustnicą
            d. Kolektor dolotowy z bardzo dużą przepustnicą
      5. Układ paliwowy:
            a. Podrasowana pompa paliwa
            b. Wysokowydajne wtryskiwacze paliwa
            c. Zestaw ulepszeń listwy wtryskowej
            d. Niezależny układ paliwowy
      6. Układ doładowania:
            a. Turbosprężarka: EliteTune-TC1-A-TUNER
            b. Kompresor: EliteTune-TC1-A-TUNER
            c. Kompresor: EliteTune-SC-V2-PRO
            d. Turbosprężarka: EliteTune-TC2-A-PRO
            e. Turbosprężarka: EliteTune-TC2-B-PRO
            f. Turbosprężarka: EliteTune-TC2-C-PRO
            g. Kompresor: EliteTune-SC-V3-HYBRID
            h. Turbosprężarka: EliteTune-TC3-A-HYBRID
            i. Turbosprężarka: EliteTune-TC3-B-HYBRID
            j. Turbosprężarka: EliteTune-TC3-C-HYBRID
            k. Turbosprężarka: EliteTune-TC3-D-HYBRID
            l. Turbosprężarka: EliteTune-TC3-E-HYBRID
            m. Kompresor: EliteTune-SC-V4-RACE
            n. Turbosprężarka: EliteTune-TC4-A-RACE
            o. Turbosprężarka: EliteTune-TC4-B-RACE
            p. Turbosprężarka: EliteTune-TC4-C-RACE
            q. Turbosprężarka: EliteTune-TC4-D-RACE
            r. Turbosprężarka: EliteTune-TC4-E-RACE
            s. Turbosprężarka: EliteTune-TC4-F-RACE
            t. Turbosprężarka: EliteTune-TC4-G-RACE
      7. Elektryka:
            a. Fabryczna
            b. Podrasowana elektryka
            c. Oczyszczenie komory silnika z okablowania
      8. Zapłon:
            a. Fabryczny
            b. Zapłon wieloiskrowy
            c. Wysokowydajny zapłon wieloiskrowy
            d. Wyścigowy zapłon wieloiskrowy
      9. ECU:
            a. Fabryczne
            b. ECU typu Flash
            c. ECU typu Plug and Play
            d. ECU typu Standalone
      10. Blok silnika:
            a. Fabryczny
            b. Wyścigowy Elite Tuning v.1
            c. Wyszlifowane doloty Elite Tuning v.2
            d. Dopasowane pierścienie Elite Tuning v.3
            e. Wyszlifowane doloty/dopasowane pierścienie Elite Tuning v.4
            f. Gotowy Elite Tuning v.5
            g. Wzmocniony Elite Tuning v.6 (model elitarny)
            h. Wzmocniony Elite Tuning v.7 (model wyścigowy)
      11. Wałek rozrządu:
            a. Fabryczny
            b. Elite.5, (ssanie/wydech):240/211
            c. Elite.4, (ssanie/wydech):243/283
            d. Elite.3, (ssanie/wydech):263/310
            e. Elite.2, (ssanie/wydech):208/277
            f. Elite.1, (ssanie/wydech):312/283
      12. Głowice cylindrów:
            a. Fabryczne
            b. Polerowane głowice cylindrów
            c. Podrasowane głowice cylindrów
            d. Portowane głowice cylindrów
      13. Kolektor wydechowy:
            a. Kolektor EL
            b. Kolektor UEL
            c. Kolektor wyścigowy
            d. Kolektor z tytanu
      14. Układ wydechowy:
            a. Fabryczny
            b. Wyścigowy układ wydechowy z katalizatorem
            c. Wyścigowy układ wydechowy bez katalizatora
            d. Układ wydechowy bez katalizatora i tłumika
            e. Kompletny wyścigowy układ wydechowy
      15. Sprzęgło:
            a. Sprzęgło z czasem zmiany biegów 0,4 s.
            b. Sprzęgło z czasem zmiany biegów 0,3 s.
            c. Sprzęgło z czasem zmiany biegów 0,2 s.
            d. Sprzęgło z czasem zmiany biegów 0,1 s.
            e. Sprzęgło z czasem zmiany biegów 0,05 s.
      16. System nitro:
            a. Butla nitro (odnawialne z upływem czasu) - pojemność 2,3 kg
            b. Butla nitro (odnawialne za działania) - pojemność 2,3 kg
            c. Butla nitro (odnawialne za działania) - pojemność 4,5 kg
            d. Butla nitro (odnawialne z upływem czasu) - pojemność 4,5 kg
            e. Butla nitro (odnawialne za działania) - pojemność 6,8 kg
            f. Butla nitro (odnawialne z upływem czasu) - pojemność 6,8 kg
            g. Butla nitro (odnawialne za działania) - pojemność 6,8 kg
      17. Zawieszenie:
            a. Fabryczne
            b. Częściowo Regulowane zawieszenie
            c. Regulowane zawieszenie
            d. W pełni regulowane zawieszenie
      18. Układ różnicowy:
            a. Fabryczny
            b. Częściowo regulowany układ różnicowy
            c. Regulowany układ różnicowy
            d. W pełni regulowany układ różnicowy
      19. Opony:
            a. Fabryczne
            b. E/T-G1-BLNCD-GRP
            c. E/T-D1-BLNCD-DRFT
            d. E/T-D2-MID-DRFT
            e. E/T-G2-MID-GRP
            f. E/T-D3-PLUS-DRFT
            g. E/T-G3-PLUS-GRP
            h. E/T-G4-XCESS-GRP
            i. E/T-D4-XCESS-DRFT
            j. E/T-D5-XTREME-DRFT
            k. E/T-G5-XTREME-GRP
      20. Hamulce:
            a. Fabryczne
            b. Częściowo regulowane hamulce
            c. W pełni regulowane hamulce
      21. Hamulec ręczny:
            a. Fabryczny
            b. Częściowo regulowany Hamulec ręczny
            c. W pełni regulowany Hamulec ręczny

Modyfikacja wyglądu:
      1. Maska
      2. Przedni zderzak
      3. Tylny zderzak
      4. Rozdzielacz powietrza
      5. Szyby
      6. Reflektory
      7. Światła tylne
      8. Przednie błotniki
      9. Tylne błotniki
      10. Owiewki na przedni zderzak
      11. Owiewki na tylny zderzak
      12. Przednie koła
            a. Tarcze hamulcowe
            b. Zaciski hamulcowe
            c. Felgi:
                  i. Zmiana felgi - wybór wzoru, edycja bazowego koloru lakieru, edycja koloru wykończenia, zmiana rozmiaru suwakiem
            d. Opony
      13. Tylne koła
            a. Tarcze hamulcowe
            b. Zaciski hamulcowe
            c. Felgi:
                  i. Zmiana felgi - wybór wzoru, edycja bazowego koloru lakieru, edycja koloru wykończenia, zmiana rozmiaru suwakiem
            d. Opony
      14. Lusterka boczne
      15. Nakładki na progi
      16. Układ wydechowy
      17. Dyfuzor
      18. Tablica rejestracyjna
            a. Zmień ramkę
            b. Edytuj tekst
            c. Zmień tło
      19. Klapa bagażnika
      20. Spoiler
      21. System audio
      22. Dostosuj sylwetkę

Lakier i winyle:
      1. Kolor lakieru:
            a. Barwa (paleta kolorów)
            b. Wykończenie:
                  i. Chrom
                  ii. Metaliczny
                  iii. Lakier bezbarwny
                  iv. Połysk
                  v. Satynowy
                  vi. Matowy
            c. Niestandardowy (suwaki):
                  i. Odcień
                  ii. Nasycenie
                  iii. Jasność
                  iv. Metaliczny
                  v. Gładkość
                  vi. Lakier bezbarwny
      2. Kalkomania (kilkaset wzorów podzielonych na kilka kategorii):
            a. Przód
            b. Góra
            c. Tył
            d. Prawa strona
            e. Lewa strona
            f. Przednia szyba
            g. Tylna szyba
            h. Prawa szyba
            i. Lewa szyba

Inventer89 03. listopad 2015 0 komentarze Drukuj

Komentarze

Zaloguj się, aby napisać komentarz.
  • Brak komentarzy. Może chcesz dodać swój?

Shoutbox
Musisz się zalogować, aby opublikować wiadomość.
G
Gwozdek15 minuty temu
Szambo wybiło.
S
Siekierka3 godziny temu
Wrzuć sobie Radziu okładki fan-fica Melory czy jak jej to tam.
Radon
Radon3 godziny temu
(Mimo, że mamy tu takie lukratywne "partnerstwa" ). Nie zrozumcie mnie źle, doceniam, że robicie to za frajer i staracie się, ale zupełnie nie rozumiem w jakim kierunku zmierza ten portal.
Radon
Radon3 godziny temu
Przecież nikt tam nie patrzy, po co sr. Nie rozumiem czemu większe znaczenie od społeczności na stronie mają liczby przewijająvych się niezalogowanych, skoro stronę i tak trzeba fundować z kieszeni.
S
Siekierka3 godziny temu
Moje portfolio w przeciwieństwie do Twojego pęka w szwach - po co mam wspominać o pracach na Zonę sprzed 10 lat?
Allure
Allure3 godziny temu
Mada - powiesić. ;D Ale jakbyście gwiazdki oddali pod pracami z sr to byłoby cudownie.
Radzio
Radzio5 godziny temu
Faktycznie Siekier lepiej nie wspominaj o swoich sygnach i słabych topach w CV Grin Ja natomiast z chęcią wspomniałem o odświeżeniu layoutu portalu, który na wielu osobach zrobił wrażenie Smile
MadaFaster
MadaFaster10 godziny temu
Oj, atmosfera gęsta że Siekierę można zawiesić XD
Allure
Allure11 godziny temu
Wincyj spin, rozruszajcie tą budę.
Inventer89
Inventer8914 godziny temu
Jeden z tegorocznych newsów ma prawie 9k czytań, pojawiamy się w Google Discover... mamy czytelników, tylko nie są zalogowani.
Inventer89
Inventer8914 godziny temu
Twierdzisz, że 5 osób, ja mam wgląd w Google Analytics i widzę tam inne liczby. Mogę tylko zdradzić, że do końca czerwca przekroczyliśmy 99% UU z całego 2019.
S
Siekierka14 godziny temu
I kto tu mówi o oczekiwaniach? My raczej oczekujemy, by pewnych "durnych" rzeczy nie robić, a już na pewno nie odbierać czyichś wypowiedzi na własny, autystyczny sposób.
S
Siekierka14 godziny temu
Iks de, no chyba robienie sygn z c4d i topów kiepskiej jakości na portal, który ogląda jakieś 5 osób nie jest dobrą pozycją w CV. Chyba, że... płacisz w naturze Smile
Inventer89
Inventer8914 godziny temu
Chcesz częściej konkursy? Zapraszam do wpłat. Obecnie nie dajesz żadnego wkładu, a oczekujesz wiele. Praca przy portalu nie jest przymusowa, a profity... nie zawsze muszą być materialne.
S
Siekierka14 godziny temu
Poza tym - jakie finansowanie portalu, nagrody w konkursie raz do roku? Bo chyba nie finansowanie redakcji, którego nigdy nie było. Wspomnij lepiej o pracy na portal latami za darmo. Smile
Radon
Radon14 godziny temu
@Inv nawet nie wiem co dodać, nasze uwagi zazwyczaj zbywasz a krytykę rozumiesz opacznie...
S
Siekierka15 godziny temu
Jakbym był jedyną osobą wyśmiewającą partnerstwo z Pumą i CP2077...
I
ilumix15 godziny temu
a co z pumą jest coś nie tak?? macie jakiegoś dobrego builda do driftu w Heat? Zrobiłem sobie 350z tak jak Yoji pokazał i toto nie chce mi skręcać.
Inventer89
Inventer8916 godziny temu
Wyśmiewasz partnerstwo z Pumą, wyśmiewasz promowanie CP2077, ale zapominasz, że portal utrzymuję z własnej kasy. Nie masz wyskakujących dziesiątek banerów z reklamami, nie ma paywalla.
Inventer89
Inventer8916 godziny temu
Trudno zapomnieć coś, przez co portal stracił partnerstwo na 2 lata. Musieliśmy czekać na zmianę koordynatora społeczności, żeby móc się znów starać o partnerstwo, bo byliśmy wizerunkowo spaleni.
Inventer89
Inventer8916 godziny temu
Pamiętam, że coś robiłeś, bo rozpoczęcie przeredagowywanie artykułów jest następstwem tego działania. Żeby nikt więcej kiedykolwiek nie powiedział, że artykuły są podobne.
S
Siekierka17 godziny temu
Poza tym, o jakiej krytyce ruchów mówisz? Znowu sobie coś uroiłeś w swoim neuroróżnorodnym świecie? Wink
S
Siekierka17 godziny temu
Bardzo chętnie przypomnę, że przede mnie, konkretniej przez "artykuł" z jakąś edycją tnfs, bo widzę że jednak pamiętasz, że jednak coś tu kiedyś robiłem.
Inventer89
Inventer8919 godziny temu
Widzę, że Siekierka lubisz krytykować wszystkie nasze ruchy. To może przypomnisz przez kogo utraciliśmy partnerstwo EA kilka lat temu? Musieliśmy odwalić kawał roboty, by je przywrócić.
S
Siekierka19 godziny temu
To już Heat ma więcej takich samych aut, 4 Huracany, 911tek 991 to chyba z 10.
Ostatnio poruszane tematy
Ostatnio dostępni
Zivkovic818
Zivkovic818
Wyślij wiadomość
A
asdasd05
Wyślij wiadomość
Radon
Radon
Wyślij wiadomość
G
Gwozdek
Wyślij wiadomość
Albercikowski
Albercikowski
Wyślij wiadomość
Inventer89
Inventer89
Wyślij wiadomość
Danio
Danio
Wyślij wiadomość
S
Siekierka
Wyślij wiadomość
Kakarotto18
Kakarotto18
Wyślij wiadomość
K
Kaiper
Wyślij wiadomość
Allure
Allure
Wyślij wiadomość
Radzio
Radzio
Wyślij wiadomość
E
esketitkh
Wyślij wiadomość
C
CarbonBJR
Wyślij wiadomość
MadaFaster
MadaFaster
Wyślij wiadomość
K
K3nnyS
Wyślij wiadomość
Pirr
Pirr
Wyślij wiadomość
B
Brony From Poland 2
Wyślij wiadomość
P
piter
Wyślij wiadomość
O
oskr
Wyślij wiadomość
I
ilumix
Wyślij wiadomość
G
Grzesiu03
Wyślij wiadomość
michciu1907
michciu1907
Wyślij wiadomość
Reev
Reev
Wyślij wiadomość
B
Bolek11
Wyślij wiadomość
Ankiety
Jak oceniasz popremierowe wsparcie NFS Heat?