Need for Speed (2015) dysponuje niespotykanymi wcześniej możliwościami dostosowania tuningu.
<<<<< | >>>>> | |
---|---|---|
Ciśnienie w oponach przednich | Więcej | Mniej |
Ciśnienie w oponach tylnych | Mniej | Więcej |
Reakcja na ruch kierowcy | Szybka | Wolna |
Kąt sterowania | Szeroki | Wąski |
Asysta driftu z hamowaniem | Wł. | Wył. |
Asysta stabilności driftu | Wył. | Wł. |
Kontrola startu | Wył. | Wł. |
Układ różnicowy | Blokowany | Otwarty |
Siła docisku | Mniej | Więcej |
Siła hamowania | Więcej | Mniej |
Rozkład siły hamowania | Przód | Tył |
Przyczepność opon | Mniej | Więcej |
Siła hamulca ręcznego | Mała | Duża |
Sztywność sprężyn | Sztywne | Miękkie |
Stabilizatory | Sztywne | Miękkie |
Nitro | Moc | Czas działania |
Ręczna skrzynia biegów | Wył. | Wł. |
Ciśnienie w przednich i tylnych oponach Zmiana ciśnienia w oponach jest dobrym sposobem, by wyregulować przyczepność z przodu i z tyłu. Nieważne, czy zwiększysz ją z przodu, czy zmniejszysz z tyłu – w rezultacie otrzymasz auto, które łatwiej wchodzi w drift. Podobnie zmniejszenie przyczepności z przodu auta i zwiększenie jej z tyłu sprawia, że podczas wchodzenia w zakręty tyłem auta będzie mniej zarzucać. Reakcja na ruch kierownicy Szybka reakcja na ruchy kierownicą sprawia, że auto będzie reagować gwałtowniej, co doskonale sprawdza się przy jeździe driftem. Wolniejsza reakcja oznacza z kolei, że auto będzie stabilniejsze i trudniej będzie ci stracić nad nim panowanie. Kąt obrotu kierownicy Większy kąt obrotu kierownicy oznacza, że łatwiej ci będzie zachować drift. Z kolei mniejszy kąt obrotu wiąże się z niższym współczynnikiem poślizgu bocznego, przez co utrzymanie pełnego driftu jest trudniejsze. Asysta driftu z hamowaniem Włączenie asysty driftu z hamowaniem zwiększa prawdopodobieństwo rozpoczęcia driftu z hamowaniem. Wyłączenie tej opcji zmniejsza prawdopodobieństwo rozpoczęcia driftu z hamowaniem. Asysta stabilności driftu Asysta stabilności driftu znacznie ułatwia utrzymywanie driftu i panowanie nad nim. Wyłączenie tej opcji oznacza, że kontrola stabilności driftu nie będzie dostępna. Zachowaj rozwagę, kiedy korzystasz z tej opcji! Kontrola startu Kontrola startu pozwala na stabilizować auto podczas ruszania, ograniczając zarzucanie tyłem i buksowanie kół. Układ różnicowy Zablokowany układ różnicowy oznacza, że koła po lewej i prawej zawsze będą się obracać w tym samym tempie. Sprawia to, że auto będzie łatwiej wpadać w poślizg, a zarazem w drift. Siła docisku Siła docisku zwiększa trakcję przy dużych prędkościach, przez co auto pewniej wchodzi w zakręty. Siła hamowania Mocne hamulce blokują koła wcześniej, wprowadzając auto w poślizg, który można wykorzystać podczas driftu. Rozkład siły hamowania Regulacja rozkładu siły hamowania zwiększa przeniesienie masy podczas hamowania. Jeśli przesuniesz ją naprzód, auto łatwo będzie tracić przyczepność, naturalnie wchodząc w drift. Przyczepność opon Od przyczepności opon będzie zależeć łatwość, z jaką auto wchodzi w drift podczas manewrów kierownicą. Siła hamulca ręcznego Mocny hamulec ręczny ułatwia wykonanie zwrotu o 180 stopni. Słabszy hamulec pozwala wchodzić w drift przy mniejszej utracie prędkości, a także umożliwia wykonywanie serii driftów. Sztywność sprężyn Regulacja sztywności sprężyn pozwoli ci wyregulować uginanie się zawieszenia i skłonność pojazdu do nurkowania. Opcja ta pozwala ustawić ruchy zawieszenia z przodu i z tyłu. Stabilizatory Stabilizatory pozwalają wyregulować przechył poprzeczny pojazdu. Opcja ta pozwala ustawić ruchy zawieszenia z lewej i prawej strony auta. Nitro Zwiększenie mocy sprawi, że nitro będzie bardziej zwiększać prędkość auta kosztem czasu przyspieszenia. Wydłużenie czasu sprawi, że nitro będzie słabsze, ale efekty jego działania będą trwać dłużej.
Need for Speed (2015)
Informacje ogólne | Edycje | Sklep | Forum | Newsy | Pliki | Showroom | Dreamshoty | Galeria | Tryby gry i rodzaje wyścigów | Samochody | Mapa | Soundtrack | Aktualizacje | Recenzja | Tuning | Dostosowanie tuningu | Odblokowanie ulepszeń | Postacie | Dziewczyny | Policja | Ekipa | Ikony | Wyzwania codzienne | Osiągnięcia | Znajdźki | Reputacja | Tapety | Warto wiedzieć | Tryb fotograficzny (poradnik) | Prowadzenie (poradnik) | Edytor winyli (poradnik)
Komentarze
Brak komentarzy. Może chcesz dodać swój?