Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
Tuning Panel
Artykuły

Need for Speed (2015) - Dostosowanie tuningu

Need for Speed (2015) dysponuje niespotykanymi wcześniej możliwościami dostosowania tuningu.


<<<<< >>>>>
Ciśnienie w oponach przednich Więcej Mniej
Ciśnienie w oponach tylnych Mniej Więcej
Reakcja na ruch kierowcy Szybka Wolna
Kąt sterowania Szeroki Wąski
Asysta driftu z hamowaniem Wł. Wył.
Asysta stabilności driftu Wył. Wł.
Kontrola startu Wył. Wł.
Układ różnicowy Blokowany Otwarty
Siła docisku Mniej Więcej
Siła hamowania Więcej Mniej
Rozkład siły hamowania Przód Tył
Przyczepność opon Mniej Więcej
Siła hamulca ręcznego Mała Duża
Sztywność sprężyn Sztywne Miękkie
Stabilizatory Sztywne Miękkie
Nitro Moc Czas działania
Ręczna skrzynia biegów Wył. Wł.

Ciśnienie w przednich i tylnych oponach Zmiana ciśnienia w oponach jest dobrym sposobem, by wyregulować przyczepność z przodu i z tyłu. Nieważne, czy zwiększysz ją z przodu, czy zmniejszysz z tyłu – w rezultacie otrzymasz auto, które łatwiej wchodzi w drift. Podobnie zmniejszenie przyczepności z przodu auta i zwiększenie jej z tyłu sprawia, że podczas wchodzenia w zakręty tyłem auta będzie mniej zarzucać.

Reakcja na ruch kierownicy Szybka reakcja na ruchy kierownicą sprawia, że auto będzie reagować gwałtowniej, co doskonale sprawdza się przy jeździe driftem. Wolniejsza reakcja oznacza z kolei, że auto będzie stabilniejsze i trudniej będzie ci stracić nad nim panowanie.

Kąt obrotu kierownicy Większy kąt obrotu kierownicy oznacza, że łatwiej ci będzie zachować drift. Z kolei mniejszy kąt obrotu wiąże się z niższym współczynnikiem poślizgu bocznego, przez co utrzymanie pełnego driftu jest trudniejsze.

Asysta driftu z hamowaniem Włączenie asysty driftu z hamowaniem zwiększa prawdopodobieństwo rozpoczęcia driftu z hamowaniem. Wyłączenie tej opcji zmniejsza prawdopodobieństwo rozpoczęcia driftu z hamowaniem.

Asysta stabilności driftu Asysta stabilności driftu znacznie ułatwia utrzymywanie driftu i panowanie nad nim. Wyłączenie tej opcji oznacza, że kontrola stabilności driftu nie będzie dostępna. Zachowaj rozwagę, kiedy korzystasz z tej opcji!

Kontrola startu Kontrola startu pozwala na stabilizować auto podczas ruszania, ograniczając zarzucanie tyłem i buksowanie kół.

Układ różnicowy Zablokowany układ różnicowy oznacza, że koła po lewej i prawej zawsze będą się obracać w tym samym tempie. Sprawia to, że auto będzie łatwiej wpadać w poślizg, a zarazem w drift.

Siła docisku Siła docisku zwiększa trakcję przy dużych prędkościach, przez co auto pewniej wchodzi w zakręty.

Siła hamowania Mocne hamulce blokują koła wcześniej, wprowadzając auto w poślizg, który można wykorzystać podczas driftu.

Rozkład siły hamowania Regulacja rozkładu siły hamowania zwiększa przeniesienie masy podczas hamowania. Jeśli przesuniesz ją naprzód, auto łatwo będzie tracić przyczepność, naturalnie wchodząc w drift.

Przyczepność opon Od przyczepności opon będzie zależeć łatwość, z jaką auto wchodzi w drift podczas manewrów kierownicą.

Siła hamulca ręcznego Mocny hamulec ręczny ułatwia wykonanie zwrotu o 180 stopni. Słabszy hamulec pozwala wchodzić w drift przy mniejszej utracie prędkości, a także umożliwia wykonywanie serii driftów.

Sztywność sprężyn Regulacja sztywności sprężyn pozwoli ci wyregulować uginanie się zawieszenia i skłonność pojazdu do nurkowania. Opcja ta pozwala ustawić ruchy zawieszenia z przodu i z tyłu.

Stabilizatory Stabilizatory pozwalają wyregulować przechył poprzeczny pojazdu. Opcja ta pozwala ustawić ruchy zawieszenia z lewej i prawej strony auta.

Nitro Zwiększenie mocy sprawi, że nitro będzie bardziej zwiększać prędkość auta kosztem czasu przyspieszenia. Wydłużenie czasu sprawi, że nitro będzie słabsze, ale efekty jego działania będą trwać dłużej.

Inventer89 03. listopad 2015 0 komentarze Drukuj

Komentarze

Zaloguj się, aby napisać komentarz.
  • Brak komentarzy. Może chcesz dodać swój?

Ostatnio poruszane tematy
Ostatnie komentarze
Ostatnio dostępni
V
Voiss
Wyślij wiadomość
K
kresqa
Wyślij wiadomość
S
saas
Wyślij wiadomość
MadaFaster
MadaFaster
Wyślij wiadomość
michciu1907
michciu1907
Wyślij wiadomość
G
Gwozdek
Wyślij wiadomość
Lee Rover Fural
Lee Rover Fural
Wyślij wiadomość
N
NeMek
Wyślij wiadomość
Danio
Danio
Wyślij wiadomość
S
Siekierka
Wyślij wiadomość
Zivkovic818
Zivkovic818
Wyślij wiadomość
Pirr
Pirr
Wyślij wiadomość
Samolocik12
Samolocik12
Wyślij wiadomość
M
markosz
Wyślij wiadomość
Tobiasz Malicki
Tobiasz Malicki
Wyślij wiadomość
Radon
Radon
Wyślij wiadomość
Kakarotto18
Kakarotto18
Wyślij wiadomość
T
tosiek96
Wyślij wiadomość
K
Kwasiuniek
Wyślij wiadomość
Radzio
Radzio
Wyślij wiadomość
Albercikowski
Albercikowski
Wyślij wiadomość
B
BruceCygun
Wyślij wiadomość
J
jasiek143
Wyślij wiadomość
Inventer89
Inventer89
Wyślij wiadomość
R
Rafcio
Wyślij wiadomość
Ankiety
Jak oceniasz popremierowe wsparcie NFS Heat?