Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed Zeal
Need for Speed Unbound
Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Remastered
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
30 LAT SERII NFS
Tuning Panel
Artykuły
03. listopada 2015 Inventer89
0 komentarze

Need for Speed (2015) - Dostosowanie tuningu

Need for Speed (2015) dysponuje niespotykanymi wcześniej możliwościami dostosowania tuningu.


<<<<< >>>>>
Ciśnienie w oponach przednich Więcej Mniej
Ciśnienie w oponach tylnych Mniej Więcej
Reakcja na ruch kierowcy Szybka Wolna
Kąt sterowania Szeroki Wąski
Asysta driftu z hamowaniem Wł. Wył.
Asysta stabilności driftu Wył. Wł.
Kontrola startu Wył. Wł.
Układ różnicowy Blokowany Otwarty
Siła docisku Mniej Więcej
Siła hamowania Więcej Mniej
Rozkład siły hamowania Przód Tył
Przyczepność opon Mniej Więcej
Siła hamulca ręcznego Mała Duża
Sztywność sprężyn Sztywne Miękkie
Stabilizatory Sztywne Miękkie
Nitro Moc Czas działania
Ręczna skrzynia biegów Wył. Wł.

Ciśnienie w przednich i tylnych oponach Zmiana ciśnienia w oponach jest dobrym sposobem, by wyregulować przyczepność z przodu i z tyłu. Nieważne, czy zwiększysz ją z przodu, czy zmniejszysz z tyłu – w rezultacie otrzymasz auto, które łatwiej wchodzi w drift. Podobnie zmniejszenie przyczepności z przodu auta i zwiększenie jej z tyłu sprawia, że podczas wchodzenia w zakręty tyłem auta będzie mniej zarzucać.

Reakcja na ruch kierownicy Szybka reakcja na ruchy kierownicą sprawia, że auto będzie reagować gwałtowniej, co doskonale sprawdza się przy jeździe driftem. Wolniejsza reakcja oznacza z kolei, że auto będzie stabilniejsze i trudniej będzie ci stracić nad nim panowanie.

Kąt obrotu kierownicy Większy kąt obrotu kierownicy oznacza, że łatwiej ci będzie zachować drift. Z kolei mniejszy kąt obrotu wiąże się z niższym współczynnikiem poślizgu bocznego, przez co utrzymanie pełnego driftu jest trudniejsze.

Asysta driftu z hamowaniem Włączenie asysty driftu z hamowaniem zwiększa prawdopodobieństwo rozpoczęcia driftu z hamowaniem. Wyłączenie tej opcji zmniejsza prawdopodobieństwo rozpoczęcia driftu z hamowaniem.

Asysta stabilności driftu Asysta stabilności driftu znacznie ułatwia utrzymywanie driftu i panowanie nad nim. Wyłączenie tej opcji oznacza, że kontrola stabilności driftu nie będzie dostępna. Zachowaj rozwagę, kiedy korzystasz z tej opcji!

Kontrola startu Kontrola startu pozwala na stabilizować auto podczas ruszania, ograniczając zarzucanie tyłem i buksowanie kół.

Układ różnicowy Zablokowany układ różnicowy oznacza, że koła po lewej i prawej zawsze będą się obracać w tym samym tempie. Sprawia to, że auto będzie łatwiej wpadać w poślizg, a zarazem w drift.

Siła docisku Siła docisku zwiększa trakcję przy dużych prędkościach, przez co auto pewniej wchodzi w zakręty.

Siła hamowania Mocne hamulce blokują koła wcześniej, wprowadzając auto w poślizg, który można wykorzystać podczas driftu.

Rozkład siły hamowania Regulacja rozkładu siły hamowania zwiększa przeniesienie masy podczas hamowania. Jeśli przesuniesz ją naprzód, auto łatwo będzie tracić przyczepność, naturalnie wchodząc w drift.

Przyczepność opon Od przyczepności opon będzie zależeć łatwość, z jaką auto wchodzi w drift podczas manewrów kierownicą.

Siła hamulca ręcznego Mocny hamulec ręczny ułatwia wykonanie zwrotu o 180 stopni. Słabszy hamulec pozwala wchodzić w drift przy mniejszej utracie prędkości, a także umożliwia wykonywanie serii driftów.

Sztywność sprężyn Regulacja sztywności sprężyn pozwoli ci wyregulować uginanie się zawieszenia i skłonność pojazdu do nurkowania. Opcja ta pozwala ustawić ruchy zawieszenia z przodu i z tyłu.

Stabilizatory Stabilizatory pozwalają wyregulować przechył poprzeczny pojazdu. Opcja ta pozwala ustawić ruchy zawieszenia z lewej i prawej strony auta.

Nitro Zwiększenie mocy sprawi, że nitro będzie bardziej zwiększać prędkość auta kosztem czasu przyspieszenia. Wydłużenie czasu sprawi, że nitro będzie słabsze, ale efekty jego działania będą trwać dłużej.


Komentarze

Zaloguj się, aby napisać komentarz.
  • Brak komentarzy. Może chcesz dodać swój?

Ostatnie tematy
problem z słuchawkami
15-01-2025 17:55Beemeczqa
Problem z misją
28-11-2024 13:05EMDOER
Przywitajka
18-11-2024 14:54dev1ance
Strefa driftu
03-11-2024 17:12Radzio
Ekipa 50 lvl
01-11-2024 11:14Windymanpol
Polski jezyk
13-09-2024 17:09dexterekk
Ostatnie komentarze
MlodyRumin > Need for Speed Most Wanted - Widescreen Fix
Nooo i nfs sie juz nie odpala
Siekierka > Auto stworzone z gry z 2003
"Podpiszę się" tylko pod tą pracą, bo to tyczy wszystkich trzech - ciężko to ocenić, mając na...
Siekierka > Lamborghini
Ciężko to ocenić, bo poza paroma gotowcami nic nie widać. Co bym mógł poradzić - vinylwork zwykle...
Siekierka > Ford Mustang (Chelsea Denofa)
Te fejkowe logo Forda rażą - lepiej było dać granatową elipsę i do tego jakąś gotową naklejkę...
Siekierka > Lamborghini Aventador ( SEVEN.LAB )
Przyjemne, ale dołożyłbym sponsoringu.
Siekierka > Nissan GTR (SE7EN.LAB)
Pójdzie dwa razy ten sam komentarz - przyjemne, ale dołożyłbym sponsoringu.
Siekierka > Chevrolet Camaro (cookdesignco)
Pomijając ten cały cockdesign, przyjemny clean look.
Siekierka > Mazda RX-8 (DOZE)
Te same uwagi co do M2 - za mało, brakuje zagęszczenia.
Siekierka > Chevrolet Corvette (Matt Field)
Zamiast bawić się w Matt Field, przy tak popularnym malowaniu Falkena wręcz prosi się, byś zrobił...
Siekierka > BMW M2 (DOZE)
Widzę, o co Ci chodziło, natomiast... to malowanie mogłoby być równie dobrze oklejeniem busa firmy...
Siekierka > Ford Mustang (Chelsea Denofa)
Od przodu wygląda to całkiem przyjemnie, natomiast od tyłu - razi niedopracowanie. Pasy przy tyle...
Siekierka > NIssan Silvia S15 (Budda)
Patrzy się na to przyjemnie - przypomina mi się trochę 180 SX Radona z Heat. Natomiast dwie rzeczy...
Siekierka > ,,Toyota GT86" (Kuba Przygoński)
Fajnie, że wykleiłeś byka, natomiast jak już byk, to look nie powinien być aż tak clean - ten BRZ...
Siekierka > Mazda RX-8 (Niki4Design)
Dość przyjemne, uzupełniłbym malowanie gotowym motywem/sponsoringiem.
Siekierka > BMW M2 (Betclic)
Wywaliłbym betclic, dał gotową, fajną wlepę sponsora i zrobił z tym coś, by było to czablu012clic.
Siekierka > Nissan GTR (Liberty Walk)
Całkiem przyjemne - może warto dać coś na maskę, zagęścić motyw i odejść od gotowych fontów...
Siekierka > Volkswagen Golf GTI (OFF-WHITE)
Całkiem przyjemne, natomiast warto wywalić na ten motyw chociaż 2x więcej naklejek. Fajnie, że myślisz...
Siekierka > NIssan Silvia S15 (Piotr Więcek)
Tutaj użycie gotowych fontów nie razi aż tak, jak w poprzednich projektach. Natomiast zwróć uwagę,...
Siekierka > Mercedes-AMG GT R (Illegal Night)
Poza wlepami z gotowych fontów - przyjemne. Zamiast tego przydałoby się trochę drobnego sponsoringu...
Siekierka > Nissan Z Proto (Chris Forsberg)
Fajnie, że sam wykroiłeś naklejkę NOS, natomiast cała reszta... Wiem, o co Ci chodziło, ale te...
Siekierka > Nissan 180SX NUKE 2.0 (Budda)
Nie zerkając na oryginał - fajne, trochę naklejek sponsorów na zieleni i byłoby super. Drobna pierdółka...
Siekierka > Nissan Silvia Spec-R Aero (Paweł Borkowski)
Nie obchodzi mnie za bardzo oryginał, natomiast brakuje tu zagęszczenia motywu i sponsoringu. Trochę...
Siekierka > BMW M4 (Ilya Levchenko)
Szacun za samodzielne wykrojenie naklejek na boku - w grze z tyloma fajnymi graficznymi gotowcami dość...
Siekierka > Nissan 180SX NUKE (Budda)
Dość przyjemne dla oka. Powieliłbym jednak motyw na tylną szybę i zagęścił go choćby naklejkami...
Siekierka > BMW M3 (Monopoly)
Całkiem przyjemne - natomiast byłoby super rozciągnąć motyw na maskę, dach i dodać pośród latających...
Siekierka > BMW M3 E30 (Kamil Lorenc)
Nie interesuje mnie oryginał - zwykle nisko ocenialiśmy tu repliki - natomiast fajnie, że kompozycyjnie...
Siekierka > Nissan GTR (FAMExBudda)
W porównaniu z oryginałem jest za płasko - płaskie oświetlenie w Unbound działa mocno na niekorzyść,...
Siekierka > Dodge Charger (zelimkhan shm)
Podoba mi się pomysł na duotone - a co do reszty... Maska i przedni zderzak się kompozycyjnie zgrywają,...
Siekierka > Nissan 352JZ (Budda)
Widząc ten projekt, myślę jedno - szkoda, że zmieniając 350Z na 370Z Nismo nie odszedłeś trochę...
FRiDAY > Need for Speed Underground 2 - Widescreen...
Nie mogę zapisać pliku konfiguracyjnego, pisze że nie mam uprawnień. Windows 11
Ostatnio dostępni
S
StefanJoker69
M
maraas1991
B
BMWM3GTRislife
O
Ogal1920
W
WezUnit
C
crysis22
Zivkovic818
Zivkovic818
X
xxHiszpanxx2
Siekierka
Siekierka
N
nxrbis
G
gokuplayerpl16
K
Ka1k0_95
V
Volkswagenowiec
C
CLBR
Radon
Radon
S
Seba1998
M
MATTEO77
D
DabrowsD
P
PanX
Danio
Danio
J
Johny_PL
T
TechGamer
Radzio
Radzio
A
Arkens_91
A
AIzoFf
Ankiety
Jak oceniasz wsparcie NFS Unbound na 2024 rok?