Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
Artykuły

Need for Speed (2015) - Dostosowanie tuningu

Need for Speed (2015) dysponuje niespotykanymi wcześniej możliwościami dostosowania tuningu.


Osiągi


Filtr powietrza - NFS - Need for Speed (2015)Filtr powietrza
Filtr powietrza chroni twój silnik przed cząsteczkami pyłu i piasku. Fabryczne filtry ograniczają zazwyczaj dopływ powietrza w stopniu znacznie większym niż części tuningowe. Zainstaluj filtr powietrza, który działa znacznie wydajniej i pomaga zwiększyć moc.


Układ chłodzący - NFS - Need for Speed (2015)Układ chłodzący
Chłodnica międzystopniowa wykorzystywana jest do chłodzenia powietrza, nim dostanie się ono do przepustnicy. Chłodniejsze powietrze jest gęstsze, co pozwala na spalanie większej ilości paliwa, a w rezultacie na zwiększenie mocy silnika.


Kolektor dolotowy - NFS - Need for Speed (2015)Kolektor dolotowy
Kolektor dolotowy umożliwia równomierne doprowadzanie powietrza do cylindrów. Podrasowany kolektor zwiększa dopływ powietrza, co przekłada się na większą moc silnika.


Układ paliwowy - NFS - Need for Speed (2015)Układ paliwowy
Po zwiększeniu napływu powietrza do silnika należy dostarczać do niego również więcej paliwa. Tuning układu paliwowego pozwoli zmaksymalizować dopływ paliwa, co przełoży się na wzrost mocy silnika.


Układ doładowania - NFS - Need for Speed (2015)Układ doładowania
Układy doładowania występują w wielu postaciach. Pracę kompresora najłatwiej zauważyć przy niższych obrotach silnika, podczas gdy turbosprężarka zaczyna znacząco podnosić osiągi auta dopiero przy wysokich obrotach. W każdym przypadku instalacja lub tuning układu doładowania zwiększy moment obrotowy silnika, co pozwoli samochodowi na szybsze osiąganie wysokich prędkości.


Elektryka - NFS - Need for Speed (2015)Elektryka
Lżejszy akumulator pozwala znacznie odciążyć auto, zaś dobrej jakości obwody i okablowanie sprawiają, że ECU i zapłon zawsze działają bez zarzutu.


Zapłon - NFS - Need for Speed (2015)Zapłon
Po tuningu silnika fabryczny układ zapłonowy może się okazać niewystarczający. Podrasowany zapłon zapewni odpowiednio wysokie napięcie, by spalanie paliwa w cylindrach przebiegało prawidłowo.


ECU - NFS - Need for Speed (2015)ECU
Podrasowane ECU znacznie usprawnia współpracę wszystkich elementów silnika. To mózg twojego auta – jeśli będzie dobrze funkcjonować, samochód odkryje przed tobą pełnię swoich możliwości.


Blok silnika - NFS - Need for Speed (2015)Blok silnika
Blok silnika to główny element konstrukcyjny tłokowych silników spalinowych. Tuning tej części to dobry sposób na zwiększenie wytrzymałości motoru, by mógł poradzić sobie z większą mocą.


Wałek rozrządu - NFS - Need for Speed (2015)Wałek rozrządu
Wałek rozrządu steruje zaworami w głowicy silnika. Jego tuning pozwala na zwiększenie wzniosu i czasu otwarcia zaworów, co przekłada się na podniesienie mocy szczytowej.


Głowice cylindrów - NFS - Need for Speed (2015)Głowice cylindrów
Dzięki tuningowi głowic cylindrów można modyfikować rozmiar i budowę zaworów regulujących dopływ powietrza i paliwa do komory spalania. Lepszy przepływ powietrza pozwala na osiągnięcie większej mocy silnika.


Kolektor dolotowy - NFS - Need for Speed (2015)Kolektor dolotowy
Kolektor dolotowy to pierwsze miejsce, do którego trafiają spaliny po opuszczeniu komory spalania. Tuning kolektorów zwiększy przepływ spalin, co pozwoli na podniesienie mocy silnika.


Układ wydechowy - NFS - Need for Speed (2015)Układ wydechowy
Po opuszczeniu silnika gazy spalinowe przepływają przez układ wydechowy. Zwiększenie jego przepustowości pozytywnie wpłynie na moc silnika.


Sprzęgło - NFS - Need for Speed (2015)Sprzęgło
Im potężniejszy silnik, tym mocniejsze musi być sprzęgło. Podrasowane sprzęgło pozwoli ci szybciej zmieniać biegi, dzięki czemu znacznie szybciej osiągniesz wysoką prędkość.


System nitro - NFS - Need for Speed (2015)System nitro
System nitro można ulepszyć tak, by odnawiał się wraz z upływem czasu lub poprzez wykonywanie określonych manewrów – driftu, jazdy pod prąd, lotu, jazdy w strumieniu ogonowym. Nitro nadaje się idealnie, gdy potrzebujesz gwałtownie przyspieszyć.


Zawieszenie - NFS - Need for Speed (2015)Zawieszenie
Ulepszenie zawieszenia pozwala wyregulować sprężyny tak, by były bardziej twarde lub miękkie.


Układ różnicowy - NFS - Need for Speed (2015)Układ różnicowy
Ulepszenie dyferencjału pozwoli ci dokonać wyboru między zablokowanym a otwartym mechanizmem różnicowym w sekcji „Tuning sterowności”.


Opony - NFS - Need for Speed (2015)Opony
Nowe opony wpływają na przyczepność, co zmienia charakterystykę prowadzenia auta.


Hamulce - NFS - Need for Speed (2015)Hamulce
Zamontowanie ulepszonych hamulców pozwala zmniejszyć lub zwiększyć siłę hamowania i wyregulować jej rozkład między przodem a tyłem.


Hamulec ręczny - NFS - Need for Speed (2015)Hamulec ręczny
Zainstalowanie ulepszonego hamulca ręcznego sprawi, że zyskasz możliwość regulacji jego siły.


Stabilizatory - NFS - Need for Speed (2015)Stabilizatory
Stabilizatory ograniczają przechył nadwozia – ulepszając je, zyskujesz możliwość regulacji przechyłu bocznego auta.



Prowadzenie


Ciśnienie w przednich i tylnych oponach
Zmiana ciśnienia w oponach jest dobrym sposobem, by wyregulować przyczepność z przodu i z tyłu. Nieważne, czy zwiększysz ją z przodu, czy zmniejszysz z tyłu – w rezultacie otrzymasz auto, które łatwiej wchodzi w drift. Podobnie zmniejszenie przyczepności z przodu auta i zwiększenie jej z tyłu sprawia, że podczas wchodzenia w zakręty tyłem auta będzie mniej zarzucać.

Reakcja na ruch kierownicy
Szybka reakcja na ruchy kierownicą sprawia, że auto będzie reagować gwałtowniej, co doskonale sprawdza się przy jeździe driftem. Wolniejsza reakcja oznacza z kolei, że auto będzie stabilniejsze i trudniej będzie ci stracić nad nim panowanie.

Kąt obrotu kierownicy
Większy kąt obrotu kierownicy oznacza, że łatwiej ci będzie zachować drift. Z kolei mniejszy kąt obrotu wiąże się z niższym współczynnikiem poślizgu bocznego, przez co utrzymanie pełnego driftu jest trudniejsze.

Asysta driftu z hamowaniem
Włączenie asysty driftu z hamowaniem zwiększa prawdopodobieństwo rozpoczęcia driftu z hamowaniem. Wyłączenie tej opcji zmniejsza prawdopodobieństwo rozpoczęcia driftu z hamowaniem.

Asysta stabilności driftu
Asysta stabilności driftu znacznie ułatwia utrzymywanie driftu i panowanie nad nim. Wyłączenie tej opcji oznacza, że kontrola stabilności driftu nie będzie dostępna. Zachowaj rozwagę, kiedy korzystasz z tej opcji!

Kontrola startu
Kontrola startu pozwala na stabilizować auto podczas ruszania, ograniczając zarzucanie tyłem i buksowanie kół.

Układ różnicowy
Zablokowany układ różnicowy oznacza, że koła po lewej i prawej zawsze będą się obracać w tym samym tempie. Sprawia to, że auto będzie łatwiej wpadać w poślizg, a zarazem w drift.

Siła docisku
Siła docisku zwiększa trakcję przy dużych prędkościach, przez co auto pewniej wchodzi w zakręty.

Siła hamowania
Mocne hamulce blokują koła wcześniej, wprowadzając auto w poślizg, który można wykorzystać podczas driftu.

Rozkład siły hamowania
Regulacja rozkładu siły hamowania zwiększa przeniesienie masy podczas hamowania. Jeśli przesuniesz ją naprzód, auto łatwo będzie tracić przyczepność, naturalnie wchodząc w drift.

Przyczepność opon
Od przyczepności opon będzie zależeć łatwość, z jaką auto wchodzi w drift podczas manewrów kierownicą.

Siła hamulca ręcznego
Mocny hamulec ręczny ułatwia wykonanie zwrotu o 180 stopni. Słabszy hamulec pozwala wchodzić w drift przy mniejszej utracie prędkości, a także umożliwia wykonywanie serii driftów.

Sztywność sprężyn
Regulacja sztywności sprężyn pozwoli ci wyregulować uginanie się zawieszenia i skłonność pojazdu do nurkowania. Opcja ta pozwala ustawić ruchy zawieszenia z przodu i z tyłu.

Stabilizatory
Stabilizatory pozwalają wyregulować przechył poprzeczny pojazdu. Opcja ta pozwala ustawić ruchy zawieszenia z lewej i prawej strony auta.

Nitro
Zwiększenie mocy sprawi, że nitro będzie bardziej zwiększać prędkość auta kosztem czasu przyspieszenia. Wydłużenie czasu sprawi, że nitro będzie słabsze, ale efekty jego działania będą trwać dłużej.

Inventer89 17. maj 2015 2257 czytania 0 komentarze Drukuj


Komentarze

Zaloguj się, aby napisać komentarz.
  • Brak komentarzy. Może chcesz dodać swój?

Shoutbox
Musisz się zalogować, aby opublikować wiadomość.
Siekierka
Siekierka10 godziny temu
Poza tym podstawowa różnica to wsparcie gry, które w FH jest genialne, w TC - niezłe, a w NFS - kiepskie. Pamiętajcie, że za wszystkie te gry na start płaciło się tyle samo.
Siekierka
Siekierka10 godziny temu
Raczej nisza osób szukających konkretnie nielegalnych wyścigów z policją jest znacznie mniejsza niż szukających po prostu arcade z otwartym światem, to raz. Dwa, Heat w dzień to praktycznie FH/TC2.
S
Samolocik1211 godziny temu
Odnośnie aktywności jestem na portalu jekies pół roku ale wolę tutaj popisać niż na FB
Radon
Radon13 godziny temu
Nie tych którzy szukają legalnych wyścigów, nielegalnych wyścigów, pościgów z policją lub wyścigów po torze. Dirt też jest konkurencją dla NFS, tylko oczywiście nie porównuje się ich tak otwarcie
Radon
Radon13 godziny temu
Ludzie nie mają czasu ani pieniędzy by tak przebierać w grach, grajacych w scigałki można podzielić na tych, którzy szukają gry wyscigowej i tych, którzy szukają gry wyscigowe nie będące symulatorami
michciu1907
michciu190713 godziny temu
Znaleźć przeciwnika Forzy to chyba graniczy z cudem XD
michciu1907
michciu190713 godziny temu
Ale trzeba mieć na uwadze fakt, że sporo osób (jak nie większość) grających w NFSa gra też i w Forzę, więc z tym odmiennym targetem bym nie przesadzał. Zawsze NFS będzie porównywany głównie do Forzy
Radon
Radon13 godziny temu
Target jest ten sam
Inventer89
Inventer8913 godziny temu
Dla mnie NFS to nielegalne wyścigi z policją, tuning i fabuła. Forza to legalne wyścigi, a tuning jest dodatkiem.
Z
Zivkovic81816 godziny temu
Forza jest fajną grą, tylko nie ma według mnie już tego samego klimatu co w pierwszej części, tam był niesamowity klimat
Radon
Radon20 godziny temu
W jaki sposób różni się target nfs od targetu forzy horizon, nie rozumiem nigdy tego rozróżniania targetów xd
Danio
Danio1 dzień temu
Niektóre ksywki rywali w wyścigach w Heat i tak są spolszczone, ale to nie jest wada. Nie ma takich ciarków żenady jak z Zablokowanym Drążkiem xD
Inventer89
Inventer891 dzień temu
Jeśli chodzi o polską wersję ankiety... raczej jej nie będzie - EA globalnie odchodzi od lokalizacji fanpage i promocji - dlatego tak cicho było o dubbingu i nie ma już polskich postów na fanpage FB.
Inventer89
Inventer891 dzień temu
Starałem się, by nasza (jako społeczności) prośba o niespalszczanie wszystkiego co popadnie dotarła jak najwyżej.
Inventer89
Inventer891 dzień temu
My ruszymy z ankietą po Nowym roku. Znów będzie długa Grin Jak się zamierzam dostać do Ghost? Niech to pozostanie tajemnicą Smile
R
RudyKN461 dzień temu
Gwozdek daję radę . jest lepiej niż w Paybacku z zablokowanym drążkiem xD
G
Gwozdek1 dzień temu
A jak dubbing w polskiej wersji językowej? Do przeżycia czy brać wersję eng? Pfft
Danio
Danio1 dzień temu
NFS powinno się porównywać z The Crew 2 - FH to ex (dopiero od jakiegoś czasu jest na PC), więc zawsze będzie miał wyższy budżet i większe studio, bo to w końcu marka, która stanowi o sile Xbox.
Danio
Danio1 dzień temu
Jak dla mnie NFS ma trochę inny target, Horizon to jakby nie patrzeć legalne wyścigi. Przynajmniej mają taką otoczkę
Radon
Radon1 dzień temu
Forza też ma swoich przeciwników, ale trudno wiele otwarcie zarzucić grze, która ogólnie jest bliska ideałowi. Różnica polega na tym, że nfs dawno ideałem nie był
R
RudyKN461 dzień temu
Na forum EA (nie PL ,chyba że dodali) jest ankieta https://answers.e...1353#M6738
michciu1907
michciu19071 dzień temu
Danio, w Forzę też gram więc wiem co mówię Smile Niektórzy po prostu za dużo narzekają na wszystko zamiast dobrze się bawić, bo przecież po to są gry
michciu1907
michciu19071 dzień temu
odwracał trend narzekania na tę serię
Danio
Danio1 dzień temu
Michciu, bardzo dobrze to podsumowałeś.
michciu1907
michciu19071 dzień temu
Od paru lat trwa hejt na NFSa dla zasady. W Forzie destrukcja jest super, w NFSie jest do kitu, normalka Grin Nie ulega jednak wątpliwości że Heat jest najlepszym NFSem ostatnich lat i będzie stopniowo
Ostatnio poruszane tematy
Ostatnie komentarze
Ostatnio dostępni
W
WojtassPL
Wyślij wiadomość
T
Tenebrarum666
Wyślij wiadomość
S
Samik101
Wyślij wiadomość
R
RudyKN46
Wyślij wiadomość
Inventer89
Inventer89
Wyślij wiadomość
Z
Zivkovic818
Wyślij wiadomość
N
NeMek
Wyślij wiadomość
Danio
Danio
Wyślij wiadomość
Reev
Reev
Wyślij wiadomość
Radon
Radon
Wyślij wiadomość
K
Kecjem
Wyślij wiadomość
MadaFaster
MadaFaster
Wyślij wiadomość
Radzio
Radzio
Wyślij wiadomość
Zientula
Zientula
Wyślij wiadomość
Kakarotto18
Kakarotto18
Wyślij wiadomość
L
LookAsh
Wyślij wiadomość
Siekierka
Siekierka
Wyślij wiadomość
K
kubgol77
Wyślij wiadomość
D
dyrt82
Wyślij wiadomość
S
Samolocik12
Wyślij wiadomość
L
lysyguzik
Wyślij wiadomość
J
Juliet2475
Wyślij wiadomość
Pirr
Pirr
Wyślij wiadomość
michciu1907
michciu1907
Wyślij wiadomość
P
parodixar
Wyślij wiadomość