Tuning w Need for Speed (2015) należy do jednego z najbardziej rozbudowanych w serii. Ilość części modyfikacji wyglądu różni się w zależności od modelu samochodu.
Modyfikacja osiągów:
1. Stabilizatory:
a. Fabryczne
b. Częściowo regulowane Stabilizatory
c. Regulowane Stabilizatory
d. W pełni regulowane Stabilizatory
2. Filtr powietrza:
a. Fabryczny
b. Zamienny filtr powietrza
c. Dolot typu short ram
d. Dolot zimnego powietrza
3. Układ chłodzący:
a. Fabryczny
b. Chłodnica międzystopniowa szer./wys. 26x6
c. Chłodnica międzystopniowa szer./wys. 31x8
d. Chłodnica międzystopniowa szer./wys. 31x10
e. Chłodnica międzystopniowa szer./wys. 34x10
4. Kolektor dolotowy:
a. Fabryczny
b. Podrasowany kolektor dolotowy
c. Kolektor dolotowy z dużą przepustnicą
d. Kolektor dolotowy z bardzo dużą przepustnicą
5. Układ paliwowy:
a. Podrasowana pompa paliwa
b. Wysokowydajne wtryskiwacze paliwa
c. Zestaw ulepszeń listwy wtryskowej
d. Niezależny układ paliwowy
6. Układ doładowania:
a. Turbosprężarka: EliteTune-TC1-A-TUNER
b. Kompresor: EliteTune-TC1-A-TUNER
c. Kompresor: EliteTune-SC-V2-PRO
d. Turbosprężarka: EliteTune-TC2-A-PRO
e. Turbosprężarka: EliteTune-TC2-B-PRO
f. Turbosprężarka: EliteTune-TC2-C-PRO
g. Kompresor: EliteTune-SC-V3-HYBRID
h. Turbosprężarka: EliteTune-TC3-A-HYBRID
i. Turbosprężarka: EliteTune-TC3-B-HYBRID
j. Turbosprężarka: EliteTune-TC3-C-HYBRID
k. Turbosprężarka: EliteTune-TC3-D-HYBRID
l. Turbosprężarka: EliteTune-TC3-E-HYBRID
m. Kompresor: EliteTune-SC-V4-RACE
n. Turbosprężarka: EliteTune-TC4-A-RACE
o. Turbosprężarka: EliteTune-TC4-B-RACE
p. Turbosprężarka: EliteTune-TC4-C-RACE
q. Turbosprężarka: EliteTune-TC4-D-RACE
r. Turbosprężarka: EliteTune-TC4-E-RACE
s. Turbosprężarka: EliteTune-TC4-F-RACE
t. Turbosprężarka: EliteTune-TC4-G-RACE
7. Elektryka:
a. Fabryczna
b. Podrasowana elektryka
c. Oczyszczenie komory silnika z okablowania
8. Zapłon:
a. Fabryczny
b. Zapłon wieloiskrowy
c. Wysokowydajny zapłon wieloiskrowy
d. Wyścigowy zapłon wieloiskrowy
9. ECU:
a. Fabryczne
b. ECU typu Flash
c. ECU typu Plug and Play
d. ECU typu Standalone
10. Blok silnika:
a. Fabryczny
b. Wyścigowy Elite Tuning v.1
c. Wyszlifowane doloty Elite Tuning v.2
d. Dopasowane pierścienie Elite Tuning v.3
e. Wyszlifowane doloty/dopasowane pierścienie Elite Tuning v.4
f. Gotowy Elite Tuning v.5
g. Wzmocniony Elite Tuning v.6 (model elitarny)
h. Wzmocniony Elite Tuning v.7 (model wyścigowy)
11. Wałek rozrządu:
a. Fabryczny
b. Elite.5, (ssanie/wydech):240/211
c. Elite.4, (ssanie/wydech):243/283
d. Elite.3, (ssanie/wydech):263/310
e. Elite.2, (ssanie/wydech):208/277
f. Elite.1, (ssanie/wydech):312/283
12. Głowice cylindrów:
a. Fabryczne
b. Polerowane głowice cylindrów
c. Podrasowane głowice cylindrów
d. Portowane głowice cylindrów
13. Kolektor wydechowy:
a. Kolektor EL
b. Kolektor UEL
c. Kolektor wyścigowy
d. Kolektor z tytanu
14. Układ wydechowy:
a. Fabryczny
b. Wyścigowy układ wydechowy z katalizatorem
c. Wyścigowy układ wydechowy bez katalizatora
d. Układ wydechowy bez katalizatora i tłumika
e. Kompletny wyścigowy układ wydechowy
15. Sprzęgło:
a. Sprzęgło z czasem zmiany biegów 0,4 s.
b. Sprzęgło z czasem zmiany biegów 0,3 s.
c. Sprzęgło z czasem zmiany biegów 0,2 s.
d. Sprzęgło z czasem zmiany biegów 0,1 s.
e. Sprzęgło z czasem zmiany biegów 0,05 s.
16. System nitro:
a. Butla nitro (odnawialne z upływem czasu) - pojemność 2,3 kg
b. Butla nitro (odnawialne za działania) - pojemność 2,3 kg
c. Butla nitro (odnawialne za działania) - pojemność 4,5 kg
d. Butla nitro (odnawialne z upływem czasu) - pojemność 4,5 kg
e. Butla nitro (odnawialne za działania) - pojemność 6,8 kg
f. Butla nitro (odnawialne z upływem czasu) - pojemność 6,8 kg
g. Butla nitro (odnawialne za działania) - pojemność 6,8 kg
17. Zawieszenie:
a. Fabryczne
b. Częściowo Regulowane zawieszenie
c. Regulowane zawieszenie
d. W pełni regulowane zawieszenie
18. Układ różnicowy:
a. Fabryczny
b. Częściowo regulowany układ różnicowy
c. Regulowany układ różnicowy
d. W pełni regulowany układ różnicowy
19. Opony:
a. Fabryczne
b. E/T-G1-BLNCD-GRP
c. E/T-D1-BLNCD-DRFT
d. E/T-D2-MID-DRFT
e. E/T-G2-MID-GRP
f. E/T-D3-PLUS-DRFT
g. E/T-G3-PLUS-GRP
h. E/T-G4-XCESS-GRP
i. E/T-D4-XCESS-DRFT
j. E/T-D5-XTREME-DRFT
k. E/T-G5-XTREME-GRP
20. Hamulce:
a. Fabryczne
b. Częściowo regulowane hamulce
c. W pełni regulowane hamulce
21. Hamulec ręczny:
a. Fabryczny
b. Częściowo regulowany Hamulec ręczny
c. W pełni regulowany Hamulec ręczny
Modyfikacja wyglądu:
1. Maska
2. Przedni zderzak
3. Tylny zderzak
4. Rozdzielacz powietrza
5. Szyby
6. Reflektory
7. Światła tylne
8. Przednie błotniki
9. Tylne błotniki
10. Owiewki na przedni zderzak
11. Owiewki na tylny zderzak
12. Przednie koła
a. Tarcze hamulcowe
b. Zaciski hamulcowe
c. Felgi:
i. Zmiana felgi - wybór wzoru, edycja bazowego koloru lakieru, edycja koloru wykończenia, zmiana rozmiaru suwakiem
d. Opony
13. Tylne koła
a. Tarcze hamulcowe
b. Zaciski hamulcowe
c. Felgi:
i. Zmiana felgi - wybór wzoru, edycja bazowego koloru lakieru, edycja koloru wykończenia, zmiana rozmiaru suwakiem
d. Opony
14. Lusterka boczne
15. Nakładki na progi
16. Układ wydechowy
17. Dyfuzor
18. Tablica rejestracyjna
a. Zmień ramkę
b. Edytuj tekst
c. Zmień tło
19. Klapa bagażnika
20. Spoiler
21. System audio
22. Dostosuj sylwetkę
Lakier i winyle:
1. Kolor lakieru:
a. Barwa (paleta kolorów)
b. Wykończenie:
i. Chrom
ii. Metaliczny
iii. Lakier bezbarwny
iv. Połysk
v. Satynowy
vi. Matowy
c. Niestandardowy (suwaki):
i. Odcień
ii. Nasycenie
iii. Jasność
iv. Metaliczny
v. Gładkość
vi. Lakier bezbarwny
2. Kalkomania (kilkaset wzorów podzielonych na kilka kategorii):
a. Przód
b. Góra
c. Tył
d. Prawa strona
e. Lewa strona
f. Przednia szyba
g. Tylna szyba
h. Prawa szyba
i. Lewa szyba
Need for Speed (2015)
Informacje ogólne | Edycje | Sklep | Forum | Newsy | Pliki | Showroom | Dreamshoty | Galeria | Tryby gry i rodzaje wyścigów | Samochody | Mapa | Soundtrack | Aktualizacje | Recenzja | Tuning | Dostosowanie tuningu | Odblokowanie ulepszeń | Postacie | Dziewczyny | Policja | Ekipa | Ikony | Wyzwania codzienne | Osiągnięcia | Znajdźki | Reputacja | Tapety | Warto wiedzieć | Tryb fotograficzny (poradnik) | Prowadzenie (poradnik) | Edytor winyli (poradnik)
Komentarze
Brak komentarzy. Może chcesz dodać swój?