Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed Zeal
Need for Speed Unbound
Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Remastered
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
30 LAT SERII NFS
Tuning Panel
Artykuły
03. listopada 2015 Inventer89
0 komentarze

Need for Speed (2015) - Tuning

Tuning w Need for Speed (2015) należy do jednego z najbardziej rozbudowanych w serii. Ilość części modyfikacji wyglądu różni się w zależności od modelu samochodu.


Tuning - NFS - Need for Speed Tuning - NFS - Need for Speed Tuning - NFS - Need for Speed Tuning - NFS - Need for Speed

Modyfikacja osiągów:
      1. Stabilizatory:
            a. Fabryczne
            b. Częściowo regulowane Stabilizatory
            c. Regulowane Stabilizatory
            d. W pełni regulowane Stabilizatory
      2. Filtr powietrza:
            a. Fabryczny
            b. Zamienny filtr powietrza
            c. Dolot typu short ram
            d. Dolot zimnego powietrza
      3. Układ chłodzący:
            a. Fabryczny
            b. Chłodnica międzystopniowa szer./wys. 26x6
            c. Chłodnica międzystopniowa szer./wys. 31x8
            d. Chłodnica międzystopniowa szer./wys. 31x10
            e. Chłodnica międzystopniowa szer./wys. 34x10
      4. Kolektor dolotowy:
            a. Fabryczny
            b. Podrasowany kolektor dolotowy
            c. Kolektor dolotowy z dużą przepustnicą
            d. Kolektor dolotowy z bardzo dużą przepustnicą
      5. Układ paliwowy:
            a. Podrasowana pompa paliwa
            b. Wysokowydajne wtryskiwacze paliwa
            c. Zestaw ulepszeń listwy wtryskowej
            d. Niezależny układ paliwowy
      6. Układ doładowania:
            a. Turbosprężarka: EliteTune-TC1-A-TUNER
            b. Kompresor: EliteTune-TC1-A-TUNER
            c. Kompresor: EliteTune-SC-V2-PRO
            d. Turbosprężarka: EliteTune-TC2-A-PRO
            e. Turbosprężarka: EliteTune-TC2-B-PRO
            f. Turbosprężarka: EliteTune-TC2-C-PRO
            g. Kompresor: EliteTune-SC-V3-HYBRID
            h. Turbosprężarka: EliteTune-TC3-A-HYBRID
            i. Turbosprężarka: EliteTune-TC3-B-HYBRID
            j. Turbosprężarka: EliteTune-TC3-C-HYBRID
            k. Turbosprężarka: EliteTune-TC3-D-HYBRID
            l. Turbosprężarka: EliteTune-TC3-E-HYBRID
            m. Kompresor: EliteTune-SC-V4-RACE
            n. Turbosprężarka: EliteTune-TC4-A-RACE
            o. Turbosprężarka: EliteTune-TC4-B-RACE
            p. Turbosprężarka: EliteTune-TC4-C-RACE
            q. Turbosprężarka: EliteTune-TC4-D-RACE
            r. Turbosprężarka: EliteTune-TC4-E-RACE
            s. Turbosprężarka: EliteTune-TC4-F-RACE
            t. Turbosprężarka: EliteTune-TC4-G-RACE
      7. Elektryka:
            a. Fabryczna
            b. Podrasowana elektryka
            c. Oczyszczenie komory silnika z okablowania
      8. Zapłon:
            a. Fabryczny
            b. Zapłon wieloiskrowy
            c. Wysokowydajny zapłon wieloiskrowy
            d. Wyścigowy zapłon wieloiskrowy
      9. ECU:
            a. Fabryczne
            b. ECU typu Flash
            c. ECU typu Plug and Play
            d. ECU typu Standalone
      10. Blok silnika:
            a. Fabryczny
            b. Wyścigowy Elite Tuning v.1
            c. Wyszlifowane doloty Elite Tuning v.2
            d. Dopasowane pierścienie Elite Tuning v.3
            e. Wyszlifowane doloty/dopasowane pierścienie Elite Tuning v.4
            f. Gotowy Elite Tuning v.5
            g. Wzmocniony Elite Tuning v.6 (model elitarny)
            h. Wzmocniony Elite Tuning v.7 (model wyścigowy)
      11. Wałek rozrządu:
            a. Fabryczny
            b. Elite.5, (ssanie/wydech):240/211
            c. Elite.4, (ssanie/wydech):243/283
            d. Elite.3, (ssanie/wydech):263/310
            e. Elite.2, (ssanie/wydech):208/277
            f. Elite.1, (ssanie/wydech):312/283
      12. Głowice cylindrów:
            a. Fabryczne
            b. Polerowane głowice cylindrów
            c. Podrasowane głowice cylindrów
            d. Portowane głowice cylindrów
      13. Kolektor wydechowy:
            a. Kolektor EL
            b. Kolektor UEL
            c. Kolektor wyścigowy
            d. Kolektor z tytanu
      14. Układ wydechowy:
            a. Fabryczny
            b. Wyścigowy układ wydechowy z katalizatorem
            c. Wyścigowy układ wydechowy bez katalizatora
            d. Układ wydechowy bez katalizatora i tłumika
            e. Kompletny wyścigowy układ wydechowy
      15. Sprzęgło:
            a. Sprzęgło z czasem zmiany biegów 0,4 s.
            b. Sprzęgło z czasem zmiany biegów 0,3 s.
            c. Sprzęgło z czasem zmiany biegów 0,2 s.
            d. Sprzęgło z czasem zmiany biegów 0,1 s.
            e. Sprzęgło z czasem zmiany biegów 0,05 s.
      16. System nitro:
            a. Butla nitro (odnawialne z upływem czasu) - pojemność 2,3 kg
            b. Butla nitro (odnawialne za działania) - pojemność 2,3 kg
            c. Butla nitro (odnawialne za działania) - pojemność 4,5 kg
            d. Butla nitro (odnawialne z upływem czasu) - pojemność 4,5 kg
            e. Butla nitro (odnawialne za działania) - pojemność 6,8 kg
            f. Butla nitro (odnawialne z upływem czasu) - pojemność 6,8 kg
            g. Butla nitro (odnawialne za działania) - pojemność 6,8 kg
      17. Zawieszenie:
            a. Fabryczne
            b. Częściowo Regulowane zawieszenie
            c. Regulowane zawieszenie
            d. W pełni regulowane zawieszenie
      18. Układ różnicowy:
            a. Fabryczny
            b. Częściowo regulowany układ różnicowy
            c. Regulowany układ różnicowy
            d. W pełni regulowany układ różnicowy
      19. Opony:
            a. Fabryczne
            b. E/T-G1-BLNCD-GRP
            c. E/T-D1-BLNCD-DRFT
            d. E/T-D2-MID-DRFT
            e. E/T-G2-MID-GRP
            f. E/T-D3-PLUS-DRFT
            g. E/T-G3-PLUS-GRP
            h. E/T-G4-XCESS-GRP
            i. E/T-D4-XCESS-DRFT
            j. E/T-D5-XTREME-DRFT
            k. E/T-G5-XTREME-GRP
      20. Hamulce:
            a. Fabryczne
            b. Częściowo regulowane hamulce
            c. W pełni regulowane hamulce
      21. Hamulec ręczny:
            a. Fabryczny
            b. Częściowo regulowany Hamulec ręczny
            c. W pełni regulowany Hamulec ręczny

Modyfikacja wyglądu:
      1. Maska
      2. Przedni zderzak
      3. Tylny zderzak
      4. Rozdzielacz powietrza
      5. Szyby
      6. Reflektory
      7. Światła tylne
      8. Przednie błotniki
      9. Tylne błotniki
      10. Owiewki na przedni zderzak
      11. Owiewki na tylny zderzak
      12. Przednie koła
            a. Tarcze hamulcowe
            b. Zaciski hamulcowe
            c. Felgi:
                  i. Zmiana felgi - wybór wzoru, edycja bazowego koloru lakieru, edycja koloru wykończenia, zmiana rozmiaru suwakiem
            d. Opony
      13. Tylne koła
            a. Tarcze hamulcowe
            b. Zaciski hamulcowe
            c. Felgi:
                  i. Zmiana felgi - wybór wzoru, edycja bazowego koloru lakieru, edycja koloru wykończenia, zmiana rozmiaru suwakiem
            d. Opony
      14. Lusterka boczne
      15. Nakładki na progi
      16. Układ wydechowy
      17. Dyfuzor
      18. Tablica rejestracyjna
            a. Zmień ramkę
            b. Edytuj tekst
            c. Zmień tło
      19. Klapa bagażnika
      20. Spoiler
      21. System audio
      22. Dostosuj sylwetkę

Lakier i winyle:
      1. Kolor lakieru:
            a. Barwa (paleta kolorów)
            b. Wykończenie:
                  i. Chrom
                  ii. Metaliczny
                  iii. Lakier bezbarwny
                  iv. Połysk
                  v. Satynowy
                  vi. Matowy
            c. Niestandardowy (suwaki):
                  i. Odcień
                  ii. Nasycenie
                  iii. Jasność
                  iv. Metaliczny
                  v. Gładkość
                  vi. Lakier bezbarwny
      2. Kalkomania (kilkaset wzorów podzielonych na kilka kategorii):
            a. Przód
            b. Góra
            c. Tył
            d. Prawa strona
            e. Lewa strona
            f. Przednia szyba
            g. Tylna szyba
            h. Prawa szyba
            i. Lewa szyba


Komentarze

Zaloguj się, aby napisać komentarz.
  • Brak komentarzy. Może chcesz dodać swój?

Ostatnie tematy
Przywitajka
18-11-2024 14:54dev1ance
Strefa driftu
03-11-2024 17:12Radzio
Ekipa 50 lvl
01-11-2024 11:14Windymanpol
Problem z misją
17-09-2024 04:43Ebeebe
Polski jezyk
13-09-2024 17:09dexterekk
Prestige
02-08-2024 22:34czablu012
Ostatnie komentarze
Danio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
Z pewnością Motorfest ma o wiele ładniejszą grafikę niż Unbound XDDDD Bez porównania jakiegokolwiek...
Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
Tylko jaki jest sens porównywania pod kątem realizmu "plastikowego" Motorfest z Unbound, które samo...
Radzio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
Mówię o Motorfest, dla mnie ta grafika jest plastikowa. Ale każdy może mieć inne odczucia :)
Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
Motorfest ma imo lepszą grafikę. Mówimy o tej samej grze czy masz na myśli TC2?
Radzio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
Ok przesadziłem, nie miażdży, ale w TC jest wyraźnie słabsza :) Heat nie miał wsparcia w ogóle...
Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
Swoją drogą imo w Unbound za 3 miesiące powinny zacząć rotować sezony wraz z nagrodami, jeśli...
Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
Oj nie, Motorfesta graficznie nie miażdży. No i raczej NFS 2025, eol dla Unbound na 2 lata przed premierą...
Radzio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
Chyba chciałeś napisać NFS 2026 ;) Nadzieja jest, ale na przyszły rok lepiej się nie nastawiać....
dev1ance > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
Minus za motocykl(mi się to kojarzy z Burnout Paradise i Midnight Club LA) i drugi za Integrę poliftową,...
Danio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
Motocykl to jest coś czego kompletnie się nie spodziewałem! Tradycyjnie szkoda, że wszystkie nowości...
Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
Przecież mam bekę z Celiki i FTO. A co do przeciętniaków, nie trzeba długo szukać - CRX, Prelude.
Firssen > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
ITR to przeciętniak ale Celica której na drogach mozna spotkać całkiem sporo to już nie? xD
Firssen > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
Skoro ITR jest przeciętniakiem to wymień jeszcze z kilka równie dobrych, przednionapędowych hothatchy...
przemyslawj84 > mitsubishi lancer evo 9 Grzegorz Duda
świetne (y)
przemyslawj84 > keep it burnin' (unbound)
Świetne B)
Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
Klasyków JDM + fur, do których Chad wali konia, tj. Mitsubishi FTO i ostatnia generacja Celiki. Za...
Radzio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
Subaru jest mega, ciekawe kiedy dodadzą w końcu Skyline R33! Oby więcej takich klasyków JDM. Co...
Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
Integra totalnie mnie nie jara - uważam to auto za przeciętniaka z przerośniętą legendą, ale pewnie...
702games_pl > Need for Speed Mobile
Pobieram to :)
702games_pl > Subaru Impreza WRX STI
Ładne :D
702games_pl > Eclipse by serek
Ja dodaje :)
702games_pl > Ford Mustang
Fajny. Ten biały pas robi robotę :D
RustyTheStalker > RustyTheStalker
no ba 8))
basiabuszak > RustyTheStalker
o kurde, toz to moja mezczyzna B)
MadaFaster > Need for Speed Unbound Ultimate Collection...
Wszystko w swoim czasie
Siekierka > Need for Speed Unbound Ultimate Collection...
@Gustaw kiedy jakaś fura w jebound
Radzio > Need for Speed Unbound Ultimate Collection...
Fajnie, że za granicą update kosztuje 14,99 ($/€/£) :D a u nas 100zł XD Dlaczego nie w przedziale...
MadaFaster > Nissan 180SX NUKE (Budda)
#buddazamurem xD
MadaFaster > BMW M3 (Monopoly)
Chyba jedyne co można ocenić na spokojnie, nie widząc że to próba replikowania auta z prawdziwego...
MadaFaster > Need for Speed Unbound Ultimate Collection...
Z jednej strony fajnie, że dają ultimate, a z drugiej... Szkoda że wywaliłem siano na passy do Vol...
Ostatnio dostępni
I
Izen0571
N
NotNothing83
Radzio
Radzio
M
Mizu
R
rafi432776
K
krissu_99
Danio
Danio
Siekierka
Siekierka
R
rzydowskibiszkopcik
C
crisek1920
czablu012
czablu012
R
Ronaldinsen
M
Matthew
H
hemekgay
P
pudel93
dev1ance
dev1ance
J
Jaurazi
michciu1907
michciu1907
T
Troepp
D
damczyk19934
M
msanchez96
P
pamoster
Bazyl
Bazyl
K
kemalkarasan7190
przemyslawj84
przemyslawj84
Ankiety
Jak oceniasz wsparcie NFS Unbound na 2024 rok?