Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed Zeal
Need for Speed Unbound
Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Remastered
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
30 LAT SERII NFS
Tuning Panel
Artykuły
19. października 2016 Inventer89
0 komentarze

Need for Speed Undercover - Policja

Policja w Tri-City Bay działa na trochę innej zasadzie niż ta z Rockport czy Palmont. Oczywiście mamy do czynienia z kilkoma różnymi radiowozami oraz helikopterem, jednak ich występowanie w pościgach jest zależne od maksymalnego poziomu, jaki możemy osiągnąć w danym momencie. Choć większość pościgów w karierze rozpoczyna się od spotkania z miejskim radiowozu, to już kilka sekund później pojawiają się radiowozy i taktyki z maksymalnego poziomu dostępnego na danym etapie gry.


Charakterystyka jednostek policji w Tri-City Bay
Jednostka Poziom poszukiwań Koszt zniszczenia Używane taktyki
Miejski radiowóz 1 3000 Śledzenie, ruchome blokady drogowe
Radiowóz Policji Stanowej 2 3300 Prostokąty, pościgowe stada, PIT, ruchome i stacjonarne blokady drogowe
Super Radiowóz Policji Stanowej 2 3600 Prostokąty, pościgowe stada, PIT, ruchome i stacjonarne blokady drogowe
Radiowóz Policji Federalnej 4 3899 Wszystkie
SUV 5 4200 Wszystkie
Helikopter 4, 5 Nie dotyczy Patrolowanie

Pościgi w trybie kariery można rozpocząć na kilka sposobów:
Poziom poszukiwań 1-3: kierowca musi popełnić dwa wykroczenia lub przekroczyć prędkość (90 km/h) na oczach policji lub zderzyć się z nią.
Poziom poszukiwań 4-5: pościg rozpoczyna się automatycznie, gdy tylko przejeżdżający radiowóz zauważy samochód kierowcy.


Taktyki stosowane przez policję

Śledzenie

Podstawowa i jednocześnie jedna z najbardziej biernych taktyk. Jest stosowana już od pierwszego poziomu poszukiwań i polega na śledzeniu kierowcy z użyciem sygnałów świetlnych i dźwiękowych. Czasami radiowozy podjeżdżają na niewielką odległość, jednak nie wykazują agresji.

Śledzenie - NFS - Need for Speed Undercover


Ruchoma blokada drogowa

Taktyka stosowana już od pierwszego poziomu poszukiwań. Polega na zajechaniu naszej drogi przez minimum dwa radiowozy, a następnie (gdy będą jechały równolegle obok siebie) jednoczesnym ich zahamowaniu.

Ruchoma blokada drogowa - NFS - Need for Speed Undercover


Stado

Tę taktykę policja stosuje od trzeciego poziomu poszukiwań. Polega ona na otoczeniu kierowcy z prawej lub lewej strony i spychania go na przeszkodę (samochód jadący znad przeciwka lub wystający na poboczu element).

Stado - NFS - Need for Speed Undercover


Prostokąt

Ta taktyka jest stosowna już od drugiego poziomu poszukiwań. Dwa, trzy lub cztery radiowozy podjeżdżają bardzo blisko naszego samochodu i próbują zamknąć nas między sobą. Gdy to osiągną (utworzą prostokąt), hamują jednocześnie zatrzymując nas. Im więcej radiowozów tworzy pudełko, tym trudniej jest uciec. Aby nie zostać zamkniętym w prostokącie, należy unikać równolegle poruszających się radiowozów z przodu, ponieważ to właśnie od tej strony policjanci zaczynają stosować tę taktykę najczęściej.

Prostokąt - NFS - Need for Speed Undercover


PIT (Precision Immobilization Technique)

Taktyka stosowana od trzeciego poziomu poszukiwań. Do jej wykonania wystarczy pojedynczy radiowóz. Polega na zahaczeniu przednim kołem radiowozu o tylne koło naszego samochodu i obrócenia go (skręcając kołami w naszym kierunku) nawet o 180 stopni do kierunku jazdy.

PIT (Precision Immobilization Technique) - NFS - Need for Speed Undercover


Taran

Jedna z najbardziej znienawidzonych przez ściganych taktyk. Jest stosowana przez jednostki Rhino od czwartego poziomu poszukiwań. Celem tych olbrzymich SUVów jest czołowe zderzenie z nami, co może skutkować zakończeniem naszego szarżowania w ułamku sekundy. By zwiększyć szanse na zderzenie, Rhino poruszają się w naszym kierunku parami. Ich pojawienie się można przewidzieć słuchając policyjnego radia. Jeśli usłyszymy słowo Rhino, możemy się spodziewać że za kilka chwil na horyzoncie pojawią się 2 pędzące SUVy.

Taran - NFS - Need for Speed Undercover


Stacjonarne blokady drogowe

Na pierwsze stacjonarne blokady drogowe możemy się natknąć już na drugim poziomie poszukiwań. Praktycznie każda blokada drogowa składa się z radiowozów, którego rodzaj aktualnie nas ściga. Z początku nie są one zbyt mocno uzbrojone, w dodatku możemy znaleźć miejsce gdzie bezkolizyjnie ją pokonamy. Jednak wraz ze wzrostem poziomu poszukiwań, blokadom towarzyszą dodatkowe jednostki (w tym SUVy), a także rozstawione kolczatki.

Stacjonarna blokada drogowa - NFS - Need for Speed Undercover Stacjonarna blokada drogowa - NFS - Need for Speed Undercover
Stacjonarna blokada drogowa - NFS - Need for Speed Undercover Stacjonarna blokada drogowa - NFS - Need for Speed Undercover


Wsparcie powietrzne

Policja w Tri-City Bay nie szczędzi środków dla najbardziej poszukiwanych. Jeśli znikniemy z oczu radiowozom, wysyłany jest helikopter, by patrolować okolicę, w której po raz ostatni nas widziano. Jeśli go odnajdzie, wezwie posiłki. Powietrzne wsparcie pojawia się również, gdy mamy na ogonie kilka radiowozów. Śmigłowiec odleci dopiero, gdy znów będą nas mogły zobaczyć radiowozy - inaczej jest gotów wisieć nad nami w nieskończoność.

Wsparcie powietrzne - NFS - Need for Speed Undercover


Aresztowanie
Mimo roli, jaką pełnimy w grze, możemy zostać zatrzymani przez policję. Niestety nasza kontakty nie zapewniają nam w grze bezkarności i po nieudanym pościgu musimy zapłacić za szkody, a dodatkowo nasz samochód zostaje skonfiskowany. Po trzech konfiskatach bezpowrotnie tracimy masz samochód.

Aresztowanie - NFS - Need for Speed Undercover


Komentarze

Zaloguj się, aby napisać komentarz.
  • Brak komentarzy. Może chcesz dodać swój?

Ostatnie tematy
problem z słuchawkami
15-01-2025 17:55Beemeczqa
Problem z misją
28-11-2024 13:05EMDOER
Przywitajka
18-11-2024 14:54dev1ance
Strefa driftu
03-11-2024 17:12Radzio
Ekipa 50 lvl
01-11-2024 11:14Windymanpol
Polski jezyk
13-09-2024 17:09dexterekk
Ostatnie komentarze
MlodyRumin > Need for Speed Most Wanted - Widescreen Fix
Nooo i nfs sie juz nie odpala
Siekierka > Auto stworzone z gry z 2003
"Podpiszę się" tylko pod tą pracą, bo to tyczy wszystkich trzech - ciężko to ocenić, mając na...
Siekierka > Lamborghini
Ciężko to ocenić, bo poza paroma gotowcami nic nie widać. Co bym mógł poradzić - vinylwork zwykle...
Siekierka > Ford Mustang (Chelsea Denofa)
Te fejkowe logo Forda rażą - lepiej było dać granatową elipsę i do tego jakąś gotową naklejkę...
Siekierka > Lamborghini Aventador ( SEVEN.LAB )
Przyjemne, ale dołożyłbym sponsoringu.
Siekierka > Nissan GTR (SE7EN.LAB)
Pójdzie dwa razy ten sam komentarz - przyjemne, ale dołożyłbym sponsoringu.
Siekierka > Chevrolet Camaro (cookdesignco)
Pomijając ten cały cockdesign, przyjemny clean look.
Siekierka > Mazda RX-8 (DOZE)
Te same uwagi co do M2 - za mało, brakuje zagęszczenia.
Siekierka > Chevrolet Corvette (Matt Field)
Zamiast bawić się w Matt Field, przy tak popularnym malowaniu Falkena wręcz prosi się, byś zrobił...
Siekierka > BMW M2 (DOZE)
Widzę, o co Ci chodziło, natomiast... to malowanie mogłoby być równie dobrze oklejeniem busa firmy...
Siekierka > Ford Mustang (Chelsea Denofa)
Od przodu wygląda to całkiem przyjemnie, natomiast od tyłu - razi niedopracowanie. Pasy przy tyle...
Siekierka > NIssan Silvia S15 (Budda)
Patrzy się na to przyjemnie - przypomina mi się trochę 180 SX Radona z Heat. Natomiast dwie rzeczy...
Siekierka > ,,Toyota GT86" (Kuba Przygoński)
Fajnie, że wykleiłeś byka, natomiast jak już byk, to look nie powinien być aż tak clean - ten BRZ...
Siekierka > Mazda RX-8 (Niki4Design)
Dość przyjemne, uzupełniłbym malowanie gotowym motywem/sponsoringiem.
Siekierka > BMW M2 (Betclic)
Wywaliłbym betclic, dał gotową, fajną wlepę sponsora i zrobił z tym coś, by było to czablu012clic.
Siekierka > Nissan GTR (Liberty Walk)
Całkiem przyjemne - może warto dać coś na maskę, zagęścić motyw i odejść od gotowych fontów...
Siekierka > Volkswagen Golf GTI (OFF-WHITE)
Całkiem przyjemne, natomiast warto wywalić na ten motyw chociaż 2x więcej naklejek. Fajnie, że myślisz...
Siekierka > NIssan Silvia S15 (Piotr Więcek)
Tutaj użycie gotowych fontów nie razi aż tak, jak w poprzednich projektach. Natomiast zwróć uwagę,...
Siekierka > Mercedes-AMG GT R (Illegal Night)
Poza wlepami z gotowych fontów - przyjemne. Zamiast tego przydałoby się trochę drobnego sponsoringu...
Siekierka > Nissan Z Proto (Chris Forsberg)
Fajnie, że sam wykroiłeś naklejkę NOS, natomiast cała reszta... Wiem, o co Ci chodziło, ale te...
Siekierka > Nissan 180SX NUKE 2.0 (Budda)
Nie zerkając na oryginał - fajne, trochę naklejek sponsorów na zieleni i byłoby super. Drobna pierdółka...
Siekierka > Nissan Silvia Spec-R Aero (Paweł Borkowski)
Nie obchodzi mnie za bardzo oryginał, natomiast brakuje tu zagęszczenia motywu i sponsoringu. Trochę...
Siekierka > BMW M4 (Ilya Levchenko)
Szacun za samodzielne wykrojenie naklejek na boku - w grze z tyloma fajnymi graficznymi gotowcami dość...
Siekierka > Nissan 180SX NUKE (Budda)
Dość przyjemne dla oka. Powieliłbym jednak motyw na tylną szybę i zagęścił go choćby naklejkami...
Siekierka > BMW M3 (Monopoly)
Całkiem przyjemne - natomiast byłoby super rozciągnąć motyw na maskę, dach i dodać pośród latających...
Siekierka > BMW M3 E30 (Kamil Lorenc)
Nie interesuje mnie oryginał - zwykle nisko ocenialiśmy tu repliki - natomiast fajnie, że kompozycyjnie...
Siekierka > Nissan GTR (FAMExBudda)
W porównaniu z oryginałem jest za płasko - płaskie oświetlenie w Unbound działa mocno na niekorzyść,...
Siekierka > Dodge Charger (zelimkhan shm)
Podoba mi się pomysł na duotone - a co do reszty... Maska i przedni zderzak się kompozycyjnie zgrywają,...
Siekierka > Nissan 352JZ (Budda)
Widząc ten projekt, myślę jedno - szkoda, że zmieniając 350Z na 370Z Nismo nie odszedłeś trochę...
FRiDAY > Need for Speed Underground 2 - Widescreen...
Nie mogę zapisać pliku konfiguracyjnego, pisze że nie mam uprawnień. Windows 11
Ostatnio dostępni
Danio
Danio
S
StefanJoker69
M
maraas1991
B
BMWM3GTRislife
O
Ogal1920
W
WezUnit
C
crysis22
Zivkovic818
Zivkovic818
X
xxHiszpanxx2
Siekierka
Siekierka
N
nxrbis
G
gokuplayerpl16
K
Ka1k0_95
V
Volkswagenowiec
C
CLBR
Radon
Radon
S
Seba1998
M
MATTEO77
D
DabrowsD
P
PanX
J
Johny_PL
T
TechGamer
Radzio
Radzio
A
Arkens_91
A
AIzoFf
Ankiety
Jak oceniasz wsparcie NFS Unbound na 2024 rok?