Czy kogoś jeszcze prócz mnie dziwi, że wciąż nie wiemy prawie nic o wersji na tablety? Nie wiemy nic o grafice ani możliwościach, poza trybem "pomocy" w ściąganiu helikopterów.
Na trailerach wypada ta gra miernie, ale w praktyce wygląda znacznie lepiej. Te drifty się tak nie narzucają, widać, że da się normalnie skręcać xd
Grafika w ruchu też super wygląda, na ostatnim trailerze rzucały się trochę w oczy średniej jakości tekstury.
No, grafika jest naprawdę imponująca. Ja tam np. nie zauważyłem żadnych tekstur gorszej jakości, jak Radon wyżej. Mi odpowiada to co Rivals prezentuję teraz. :)
Mapa jak w HP. Będą drifty na długich zakrętach i tyle. Monotoniaaa. :P
Wcale, aż tak długie nie będą :P Obejrzyj gameplaye :) Nie jest idealnie, ale nie tak jak w HP :P Gdzieś czytałem, że próbowali połączyć HP z Most Wanted. Nie będzie lipy :D Co do mapy to są na niej zaznaczone same główne drogi. Podczas grania na "mini mapie" pojawiają się dodatkowe ulice, zato skróty nie są zaznaczone. Podobno ma być sporo ukrytych miejscówek ;x
... a ja pracuje nad mapą v2 xd
Wykonanie super, szacun za włożona pracę. A sama mapa nie zachwyca. Tak samo zamknięta jak w HP, po samych skrzyżowaniach widać, że większość dróg to będą przesadnie szerokie autostrady magicznie przechodzące czasem w wąskie 4 pasmowe ośnieżone serpentyny.
Oprócz tego na gameplayach widać, że drogi z obu stron obstawione są płotkami zrobionymi chyba z stali pancernej, bo nawet rozpędzony do x km/h supersamochód nie jest w stanie ich przebić. Niby standard, ale zważywszy na to, że już w NFS TR nigdy nie można było być pewnym czy płotek przy krawędzi drogi uratuje nas przed wpadnięciem w przepaść, wydaje mi się, że po next-genowej produkcji, na potężnym next-genowym silniku, pracującej na next-genowych konsolach można by oczekiwać takiej "innowacji" i otworzyć świat w całości, nie ograniczając gracza tylko do jazdy po drogach. No, ale cóż, znowu zapowiada się, że nooby na multi będą rozpychać się, jechać po bandzie bo to po prostu okaże się szybsze wyjście w sytuacji, gdy nie ma obaw o wylecenie zbyt daleko od trasy.
No, widzę, że faktycznie sporo lepiej jest niż w HP, na oficjalnych gameplayach nie było tego widać. Ale wydaje mi się, że nadal sporo jest niezniszczalnych blokad przy drogach, w szczególności tam gdzie w rzeczywistości bym się ich nie spodziewał...
Uważam, że w NFS ogólnie mniej powinno być przy drogach tych barierek i płotków - z swojej obserwacji wnioskuję, że generalnie przy drogach nie aż tak wielu płotków - te najczęściej są inicjatywą osób mających posiadłość przy samej drodze, a w NFS bardzo często jeździ się po terenach raczej słabo zamieszkanych (skąd więc płotki odgradzające drogę od.. lasu w niemal każdym NFS). Tak samo armco, w rzeczywistości występują na ogół przy najbardziej cywilizowanych drogach i to często tylko w niebezpiecznych sekcjach. W realu jest jest natomiast masa wąskich i krętych dróg, po bokach których jest od razu pole/rów/woda/drzewa, a w NFS jakoś się tego unika, mimo, że szybka jazda po takich drogach mogłaby być w grze najbardziej emocjonująca.
Mnie tam nie jarają te przepaści, które będą w Rivals. W MW polegały tylko na tym, że wyleciałeś i po chwili znów byłeś na trasie :D
No niby tak, ale w arkadówce już taki detal sprawia, że bardziej się pilnujesz i trzymasz się drogi, bo mimo wszystko zanim spadniesz tam w ten dół przepaści i zrespi Cię znów na asfalcie to stracisz parę sekund. I w takim MW z absurdalnym poziomem trudności tracisz w ten sposób szanse na wygraną.
Ewentualnie jeżdżenie po bandzie (tej niezniszczalne) powinno trochę osłabiać samochód - tak żeby nie opłacało się tego robić.
Dział Rivals w budowie :) Możecie już zobaczyć
- Technologie
- Osiągnięcia
- Typy Wyścigów (bez opisów)
- Mapę (moją)
- Pojazdy (podział na marki oraz drużyny)
Nowy gameplay :)
[movie=youtube]v-EvhsEgopM[/movie]