Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed Zeal
Need for Speed Unbound
Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Remastered
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
30 LAT SERII NFS
Forum dyskusyjne

Need for Speed RIVALS

Ostatnia aktualizacja 11 lata temu
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 11 lata temu
#101
Czy kogoś jeszcze prócz mnie dziwi, że wciąż nie wiemy prawie nic o wersji na tablety? Nie wiemy nic o grafice ani możliwościach, poza trybem "pomocy" w ściąganiu helikopterów.
Radzio
Radzio 
Super Admin
Dodano 11 lata temu
#102
A czy było coś mówione o wersji na smartfony i tablety? Chyba będą dostępne tylko te aplikacje :)

EDIT

link

Nowy gameplay od IGN. Bentley jako policja :D Ogólnie gra prezentuje się wyśmienicie. Widać różnicę pomiędzy tym a E3...
i.imgur.com/FrOlLrY.png
Radon
Radon 
Mistrz
Dodano 11 lata temu
#103
Na trailerach wypada ta gra miernie, ale w praktyce wygląda znacznie lepiej. Te drifty się tak nie narzucają, widać, że da się normalnie skręcać xd
Grafika w ruchu też super wygląda, na ostatnim trailerze rzucały się trochę w oczy średniej jakości tekstury.
G
Gwozdek 
Czempion
Dodano 11 lata temu
#104
No, grafika jest naprawdę imponująca. Ja tam np. nie zauważyłem żadnych tekstur gorszej jakości, jak Radon wyżej. Mi odpowiada to co Rivals prezentuję teraz. :)
Radzio
Radzio 
Super Admin
Dodano 11 lata temu
#105
Zrobiłem mapkę :) Skompletowana w 90% - brakuje tylko południowej granicy.
Jak do sieci trafi oficjalna to zobaczymy na ile będzie podobna :D

iv.pl/images/44720412636850643139_thumb.jpg
i.imgur.com/FrOlLrY.png
Danio
Danio 
Zawodowiec
Dodano 11 lata temu
#106
Świetna robota :P
D
Dzonson 
Zawodowiec
Dodano 11 lata temu
#107
Ładna mapka :)
Bazyl
Bazyl 
Zawodowiec
Dodano 11 lata temu
#108
Mapa jak w HP. Będą drifty na długich zakrętach i tyle. Monotoniaaa. :P
Radzio
Radzio 
Super Admin
Dodano 11 lata temu
#109
Wcale, aż tak długie nie będą :P Obejrzyj gameplaye :) Nie jest idealnie, ale nie tak jak w HP :P Gdzieś czytałem, że próbowali połączyć HP z Most Wanted. Nie będzie lipy :D Co do mapy to są na niej zaznaczone same główne drogi. Podczas grania na "mini mapie" pojawiają się dodatkowe ulice, zato skróty nie są zaznaczone. Podobno ma być sporo ukrytych miejscówek ;x

... a ja pracuje nad mapą v2 xd
i.imgur.com/FrOlLrY.png
Radon
Radon 
Mistrz
Dodano 11 lata temu
#110
Wykonanie super, szacun za włożona pracę. A sama mapa nie zachwyca. Tak samo zamknięta jak w HP, po samych skrzyżowaniach widać, że większość dróg to będą przesadnie szerokie autostrady magicznie przechodzące czasem w wąskie 4 pasmowe ośnieżone serpentyny.
Oprócz tego na gameplayach widać, że drogi z obu stron obstawione są płotkami zrobionymi chyba z stali pancernej, bo nawet rozpędzony do x km/h supersamochód nie jest w stanie ich przebić. Niby standard, ale zważywszy na to, że już w NFS TR nigdy nie można było być pewnym czy płotek przy krawędzi drogi uratuje nas przed wpadnięciem w przepaść, wydaje mi się, że po next-genowej produkcji, na potężnym next-genowym silniku, pracującej na next-genowych konsolach można by oczekiwać takiej "innowacji" i otworzyć świat w całości, nie ograniczając gracza tylko do jazdy po drogach. No, ale cóż, znowu zapowiada się, że nooby na multi będą rozpychać się, jechać po bandzie bo to po prostu okaże się szybsze wyjście w sytuacji, gdy nie ma obaw o wylecenie zbyt daleko od trasy.
Radzio
Radzio 
Super Admin
Dodano 11 lata temu
#111
Dzięki Radon. Co to tych barierek to się zgodzę :D ALE świat naprawdę dużo różni się od HP. Drogi są otwarte - w niektórych miejscach można wypaść. A off-road'y są bardzo rozległe. Na dowód mam screeny :P

iv.pl/images/72638558384131039083_thumb.jpg

iv.pl/images/69588019967529576650_thumb.jpg
i.imgur.com/FrOlLrY.png
Radon
Radon 
Mistrz
Dodano 11 lata temu
#112
No, widzę, że faktycznie sporo lepiej jest niż w HP, na oficjalnych gameplayach nie było tego widać. Ale wydaje mi się, że nadal sporo jest niezniszczalnych blokad przy drogach, w szczególności tam gdzie w rzeczywistości bym się ich nie spodziewał...
Uważam, że w NFS ogólnie mniej powinno być przy drogach tych barierek i płotków - z swojej obserwacji wnioskuję, że generalnie przy drogach nie aż tak wielu płotków - te najczęściej są inicjatywą osób mających posiadłość przy samej drodze, a w NFS bardzo często jeździ się po terenach raczej słabo zamieszkanych (skąd więc płotki odgradzające drogę od.. lasu w niemal każdym NFS). Tak samo armco, w rzeczywistości występują na ogół przy najbardziej cywilizowanych drogach i to często tylko w niebezpiecznych sekcjach. W realu jest jest natomiast masa wąskich i krętych dróg, po bokach których jest od razu pole/rów/woda/drzewa, a w NFS jakoś się tego unika, mimo, że szybka jazda po takich drogach mogłaby być w grze najbardziej emocjonująca.
Radzio
Radzio 
Super Admin
Dodano 11 lata temu
#113
Nowa:
www.iv.pl/images/83901409825527763804_thumb.jpg


Tamta była poprawiana pędzlem w gimpie, a ta jest oryginalna - ołówkiem :) Wprowadziłem także parę poprawek.
i.imgur.com/FrOlLrY.png
Danio
Danio 
Zawodowiec
Dodano 11 lata temu
#114
Mnie tam nie jarają te przepaści, które będą w Rivals. W MW polegały tylko na tym, że wyleciałeś i po chwili znów byłeś na trasie :D
Radon
Radon 
Mistrz
Dodano 11 lata temu
#115
No niby tak, ale w arkadówce już taki detal sprawia, że bardziej się pilnujesz i trzymasz się drogi, bo mimo wszystko zanim spadniesz tam w ten dół przepaści i zrespi Cię znów na asfalcie to stracisz parę sekund. I w takim MW z absurdalnym poziomem trudności tracisz w ten sposób szanse na wygraną.
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 11 lata temu
#116
Ewentualnie jeżdżenie po bandzie (tej niezniszczalne) powinno trochę osłabiać samochód - tak żeby nie opłacało się tego robić.
Radzio
Radzio 
Super Admin
Dodano 11 lata temu
#117
Dział Rivals w budowie :) Możecie już zobaczyć
- Technologie
- Osiągnięcia
- Typy Wyścigów (bez opisów)
- Mapę (moją)
- Pojazdy (podział na marki oraz drużyny)

Nowy gameplay :)

[movie=youtube]v-EvhsEgopM[/movie]
i.imgur.com/FrOlLrY.png
Danio
Danio 
Zawodowiec
Dodano 11 lata temu
#118
Świetny gameplay!!! :D
M
mike100 
Niedzielny kierowca
Dodano 11 lata temu
#119
Nowy Screen

nfszone.pl/images/photoalbum2/album_24/1395425_10153472495425298_1954050930_n_t2.jpg


Poprawiłem obrazek. Radzio
Radzio
Radzio 
Super Admin
Dodano 11 lata temu
#120
Ładny screen. Podoba mi się uchwycenie Veyrona na tle tego dymu. Przedstawia to Bugatti w takim "zabójczym" odzwierciedleniu :D

EDIT
Miałem pisać newsa, jednak okazuje się, że nie ma takiej potrzeby. Pojawiły się informacje, że marka NEED FOR SPEED ma trafić pod skrzydła EA SPORTS. Prawie na każdym portalu pojawiła się ta wiadomość, ale przed chwilą znalazłem aktualizacje.

Cytat

UPDATE: EA wyjaśnia, że Need for Speed nie stanie się częścią marki EA SPORTS jak sugerował Polygon. Słowa Patrick Soderlund były nieprawdziwe, więc Polygon zaktualizował swój pierwotny artykuł. Przepraszamy za zamieszanie.


EDIT
Nowy gameplay. Nawet fajny. Jest na co popatrzeć :)

link
i.imgur.com/FrOlLrY.png
You can view all discussion threads in this forum.
You cannot start a new discussion thread in this forum.
You cannot reply in this discussion thread.
You cannot start on a poll in this forum.
You cannot upload attachments in this forum.
You cannot download attachments in this forum.