Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed Zeal
Need for Speed Unbound
Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Remastered
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
30 LAT SERII NFS
Forum dyskusyjne

Need for Speed Payback - ogólnie

Ostatnia aktualizacja 6 lata temu
Anoax
Anoax 
Uliczny kierowca
Dodano 7 lata temu
#261
Nikt nie wstawiał linka to ja wstawię na potwierdzenie słów Inventera jakby ktoś nie wierzył:
Reddit
Nie ma sensu przejmować się czymś, na co nie ma się żadnego wpływu. ~Yoh Asakura, Król Szamanów
Radzio
Radzio 
Super Admin
Dodano 7 lata temu
#262
A czy ktoś nie wierzy?
i.imgur.com/FrOlLrY.png
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 7 lata temu
#263

Cytat

Radon napisał(a):

No popatrzcie, twórcy są głupi i jeszcze na tym zarabiają, SlavicBoy jest mądry, a za bicie piany nawet grosza nie dostanie.

Twórcy jako jedyni na świecie w tym momencie mają grywalną wersję NFS Payback i raczej wiedzą co z tym zrobić, reszta bulwersuje się tak naprawdę wała wiedząc. Jak już gra trafi w ręce graczy to w praniu wyjdzie czy rozwiązanie jest dobre czy złe i wtedy pewnie w Ghost ocenią czy należy to zmieniać w aktualizacji. Na razie krzyki graczy to tylko krzyki i z tym się pogódźcie. A już obrażanie twórców na tym etapie to szczyt niewdzięczności.


Nie "wała wiedząc", tylko mamy niewielki konkret: jeśli nie aktywujemy pościgu (lub nie weźmiemy udziały w wyścigu z udziałem glin), to nie mamy co liczyć na zabawę z policją. Możemy więc do woli powodować kolizje z innymi samochodami, niszczyć elementy otoczenia i nie usłyszymy charakterystycznego radia z próbą namierzenia nas.
Drugim argumentem jest częściowa utrata losowości i podniesienia poziomu trudności gry. Bo teraz jeśli do wyścigu nie ma przyporządkowanych glin, to nie musimy się nimi martwić. A tak zawsze była ta losowość, że zacznie się wyścig, że gliny będą nam dodatkowo przeszkadzać. Mnie się podobają takie urozmaicenia - nigdy nie wiadomo czy wyścig będzie spokojny, czy zakończy się dodatkowym pościgiem.
S
SlavicBoy 
Uliczny kierowca
Dodano 7 lata temu
#264
inventer dokladnie tak, jako jedyny chyba tutaj rozumiesz jaki to ejst minus dla gry, a naprawde dalo sie tego uniknac poprzez wprowadzenie jak wczesniej pisalem opcji turn off/turn on i gracze by decydowali czy chca policje jak w klasycznych NFS czy tylko oparta na skrzynkach, ale zdaje mi sie ze to poprawia bo posypala sie na nich lawina krytyki
Gregi
Gregi 
Czempion
Dodano 7 lata temu
#265
Wypraszam sobie, mi też to się nie podoba, że nie będzie policji. Ale to jak traktujesz twórców i w jakie słowa ubierasz opinię o nich to lekka przesada. Jeżeli ludzie dadzą im faktycznie w kość to to zmienią, jak nie, to zostanie tak jak jest. I tyle.
S
SlavicBoy 
Uliczny kierowca
Dodano 7 lata temu
#266
Traktuje ich wspolmiernie do tego jak postepuja, bo nie potrafia zrobic rozwiazania zadowalajacego wszystkich graczy kiedy da sie zrobic takie rozwiazanie
Danio
Danio 
Zawodowiec
Dodano 7 lata temu
#267
Ludzie bez spiny xD Jestem tylko ciekaw, czy mają zamiar w ogóle coś zmienić w tej kwestii.
Radon
Radon 
Mistrz
Dodano 7 lata temu
#268
Inv, nie grałes w grę, nikt tu jeszcze nie grał, więc tak, wała wiesz. Nie wiesz jak rozwiązanie działa w praktyce.

SlavicBoy, taki jesteś mądry podobno, a nie wiesz, że twórcy mają też terminy. Być może tylko i wyłącznie brak czasu przed premierą sprawił, że zrezygnowano z wprowadzenia patroli, bo to jednak też jest trochę programowania. I kto wie czy sami nie zdecydują się na wprowadzenie ich, w którymś z pierwszych patchy.
To może być kompromis, na który musieli się zdecydować, nie wiesz tego, bo tak jak już wspomniałem, wała wiesz, ale tobie lepiej jest obrażać tutaj twórców.
S
SlavicBoy 
Uliczny kierowca
Dodano 7 lata temu
#269
To niech przeloza premierę na później - mało to gier było przesuwanych w celu dopracowania? Pierwsze z brzegu chociażby Gran Turismo Sport miało kilka obsuw. Ghost games to małe studio i niecałe 2 lata to za mało dla nich na zrobienie naprawdę satysfakcjonującej gry wiec lepiej jak przeloza premiere nawet o rok i cykl wydawniczy będzie co 3 lata, ale gra będzie naprawdę dopieszczona.
Ponury
Ponury 
Niedzielny kierowca
Dodano 7 lata temu
#270

Cytat

SlavicBoy napisał(a):

To niech przeloza premierę na później - mało to gier było przesuwanych w celu dopracowania? Pierwsze z brzegu chociażby Gran Turismo Sport miało kilka obsuw. Ghost games to małe studio i niecałe 2 lata to za mało dla nich na zrobienie naprawdę satysfakcjonującej gry wiec lepiej jak przeloza premiere nawet o rok i cykl wydawniczy będzie co 3 lata, ale gra będzie naprawdę dopieszczona.


EA nakazuje, EA wymaga. Jak to pewien developer pracujący na serią Shift powiedział: " nazwał przedstawicieli EA dupkami, okropnymi ludźmi i korporacyjnymi potworami."
Oh nie 1 gwiazdka. Co teraz :v?
MadaFaster
MadaFaster 
Czempion
Dodano 7 lata temu
#271
No i trzeba wyrwać tytuł "the best game of ***"

media.giphy.com/media/Uhqyy5TY4gZHy/giphy.gif
S
SlavicBoy 
Uliczny kierowca
Dodano 7 lata temu
#272
Widzialem przed chwila info, ze crash cam będzie w menu ustawien możliwy do wlaczenia lub wylaczenia, a wcale miało go nie być, także zmiana rozwiązania policji tym bardziej powinna być też wprowadzona!
Anoax
Anoax 
Uliczny kierowca
Dodano 7 lata temu
#273
W starych nfsach było info czy będzie policja czy nie. W mw był to system zero-jedynkowy. W carbonie w sumie też, bo 1 i 2 oznaczały brak policji, 3 nie jestem pewny, ale wyżej już się pojawiały zawsze, a losowość była tylko we free roamie. A i no, jak wyścig się kończył to musieliśmy uciec jeszcze policji... Jeśli policja po wyścigu by znikała od tak sobie to byłby koszmar... mam nadzieje że chociaż zostawią pościg po wyścigu... a skoro jesteśmy już przy wyścigach... to co myślicie o tym żeby do wyścigu można było wejść z poziomu garażu typu mapka jak w Carbonie?

P.S. I tak się cieszę, jeden aspekt z policją boli co prawda, ale może nie będzie aż tak źle. Ghost'si jednak czegoś się uczą na swoich błędach i starają się jakieś błędy poprawić... well... może nie te techniczne typu spadanie pod mapę itp. ale poprawia grę dodając do gry coś nowego, a przynajmniej było w tym z 2015 roku(prawdopodobnie robili to przez to, że produkcja gry jest rozciągnięta na 2 lata(czyli mieli dodatkowy rok bez gry więc musieli go jakoś wykorzystać... nie wiem czy w poprzednich nfsach były takie "aktualizacje" jak w NFS'15, może ktoś mnie olśni?). Powtórzę się, więc może nie będzie aż tak źle? ^^
Nie ma sensu przejmować się czymś, na co nie ma się żadnego wpływu. ~Yoh Asakura, Król Szamanów
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 7 lata temu
#274

Cytat

Anoax napisał(a):

W starych nfsach było info czy będzie policja czy nie. W mw był to system zero-jedynkowy. W carbonie w sumie też, bo 1 i 2 oznaczały brak policji, 3 nie jestem pewny, ale wyżej już się pojawiały zawsze, a losowość była tylko we free roamie. A i no, jak wyścig się kończył to musieliśmy uciec jeszcze policji... Jeśli policja po wyścigu by znikała od tak sobie to byłby koszmar... mam nadzieje że chociaż zostawią pościg po wyścigu... a skoro jesteśmy już przy wyścigach... to co myślicie o tym żeby do wyścigu można było wejść z poziomu garażu typu mapka jak w Carbonie?


Pozwoliłem sobie odpalić MW'05, bo pamięć już nie ta i sprawa wygląda tak: każdy wyścig ma stopień zainteresowania glin, przy czym na najniższym poziomie podczas wyścigu można niszczyć otoczenie i obijać samochody bez ograniczeń, a radio policyjne będzie milczało. Ale wystarczy skończyć taki wyścig i pani policjantka informuje, że były nielegalne wyścigi, zjawia się policja i zaczyna nas ścigać nawet, gdy staliśmy na poboczu. Więc nie ma 100% bezkarności. W Payback wygląda na to, że jeśli wyścig będzie miał niski/żaden poziom zainteresowania policji, to możemy go przejechać, a potem bez konsekwencji będziemy mogli robić wszystko.


Cytat

Anoax napisał(a):

P.S. I tak się cieszę, jeden aspekt z policją boli co prawda, ale może nie będzie aż tak źle. Ghost'si jednak czegoś się uczą na swoich błędach i starają się jakieś błędy poprawić... well... może nie te techniczne typu spadanie pod mapę itp. ale poprawia grę dodając do gry coś nowego, a przynajmniej było w tym z 2015 roku(prawdopodobnie robili to przez to, że produkcja gry jest rozciągnięta na 2 lata(czyli mieli dodatkowy rok bez gry więc musieli go jakoś wykorzystać... nie wiem czy w poprzednich nfsach były takie "aktualizacje" jak w NFS'15, może ktoś mnie olśni?). Powtórzę się, więc może nie będzie aż tak źle? ^^


Moim zdaniem NFS'15 powstał jako fundament nowej generacji NFS mający w przyszłośći zagrozić pozycji najlepszej pod względem hype'u II generacji NFS (Od Undergrounda do Undercovera). Ghost zrobiło produkt pełen eksperymentów i na bazie feedbacku chciało dowiedzieć się czego oczekują gracze. Część mniejszych zmian wprowadzili w aktualizacjach, ale część z przyczyn pewnie ekonomicznych zostawili na Payback. Myślę, że w Payback będzie inaczej i aktualizacje będą małe (bo w sumie gra powstała przy pomocy graczy), za to mogą powrócić DLC. Wcale się nie zdziwię, jak będą eksperymentować z małymi DLC jak modele samochodów, a większymi z misjami, wyścigami, samochodami i może nowym terenem.
MadaFaster
MadaFaster 
Czempion
Dodano 7 lata temu
#275
Jakby dodawali nowe rewiry to może zapełniliby te puste przestrzenie w mapie między regionami :p
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 7 lata temu
#276
Między Mount Providence, a Liberty Desert są chyba góry. Ale północny zachód tylko czeka na zagospodarowanie :)
Anoax
Anoax 
Uliczny kierowca
Dodano 7 lata temu
#277
Może to tylko moje głupie myślenie, ale obecna "kraina" nazywa się "Fortune Valley" A już jedna Fortuna była w świecie NFS... tak samo "Silver Canyon" Oba w jednej grze... może tylko smaczek, może przypadek, a może coś znaczącego idk... ale chciałem się podzielić spostrzeżeniem :P
Nie ma sensu przejmować się czymś, na co nie ma się żadnego wpływu. ~Yoh Asakura, Król Szamanów
MadaFaster
MadaFaster 
Czempion
Dodano 7 lata temu
#278
Nom, było w Carbonie, ale nazewnictwo tyczyło się dzielnic miasta :p
Gregi
Gregi 
Czempion
Dodano 7 lata temu
#279
Nazwa Fortune Valley ma pewnie podkreślać bogactwo i przepych miasta kasyn i jego okolic :)
Danio
Danio 
Zawodowiec
Dodano 7 lata temu
#280
W grze będą mikrotransakcje.
You can view all discussion threads in this forum.
You cannot start a new discussion thread in this forum.
You cannot reply in this discussion thread.
You cannot start on a poll in this forum.
You cannot upload attachments in this forum.
You cannot download attachments in this forum.