W Palmont City mamy do naszej dyspozycji ponad pięćdziesiąt licencjonowanych samochód. Większość graczy może być usatysfakcjonowana ich zróżnicowaniem, jednak części bardziej wymagających graczy może brakować kilku modeli. Z tego powodu fani serii Need for Speed stworzyli setki nowych modeli, które tylko czekają na instalację. Jak zainstalować nowe samochody w Need for Speed Carbon?
Ostrzeżenie
Pamiętaj, że tego typu modyfikacja to jedynie podmiana tekstur. Osiągi i prowadzenie będzie identyczne jak w przypadku oryginalnego modelu. Ponadto modele stworzone przez graczy mają znacznie zmniejszone opcje tuningu zewnętrznego. Najczęściej sprowadza się on tylko do zmiany koloru nadwozia.
Katalog samochodów do NFS Carbon
Wprowadzenie
Każde archiwum samochodu składa się z kilku plików. W zależności od autora modyfikacji, są one umieszczone w jednym folderze lub posegregowane. Zdarza się też, że niektórzy autorzy nie umieszczają w archiwum wszystkich plików (głównie dotyczy to plików zawierających logo producenta marki). By rozwiać wątpliwości najpierw wyjaśnimy, który plik za co odpowiada.
GEOMETRY.bin i TEXTURES.bin to pliki samochodu, bez nich nie zobaczymy nowego modelu.
SECONDARYLOGO.dds i MANUFACTURER.dds (czasami w nazwie jest też dodana marka samochodu) to pliki loga modelu - nic się nie stanie jeśli, nie będzie tego pliku w archiwum lub go nie podmienimy.
ATTRIBUTES.carbon i mod.ini oraz czasami dodawany Nazwa-samochodu.bin to pliki zawierające informacje o samochodzie.
Do instalacji będą Ci potrzebne następujące programy:
- NFS-TexEd
- instalator samochodu - autor modyfikacji najczęściej dołącza ten plik do archiwum.
Instalacja modyfikacji
1. Na stronie NFSCars.net wyszukujemy interesujący nas model, np. McLaren 650S. W panelu Descriptions sprawdzamy jaki model zostanie zastąpiony (z ang. replaces) po tej modyfikacji. Może się zdarzyć, że będziemy musieli poświęcić już zmodyfikowany model. W tym przypadku to oryginalny Mercedes Benz SLR McLaren.
2. Pobieramy i rozpakowujemy (do dowolnego folderu) archiwum z pobranym samochodem.
3. Z wypakowanego archiwum uruchamiamy plik EXE, klikamy Install i wskazujemy folder z zainstalowaną grą NFS Carbon.
4. Uruchamiamy NFS-TexEd.exe. Klikamy na menu Archive i wybieramy Open. Odszukujemy FrontB1.lzc w Need For Speed Carbon\FRONTEND i klikamy Otwórz.
Teraz podmieniamy loga modelu i marki. W tym celu odszukujemy (niektórzy autorzy modyfikacji umieszczają jej nr w opisie) na liście odpowiedni logo producenta marki (Manufacturer) i zaznaczamy go. Klikamy na menu Texture i wybieramy Import. Wyszukujemy plik z określeniem Manufacturer w nazwie z wypakowanego archiwum i klikamy Otwórz.
5. Analogicznie postępujemy z logiem modelu. Odszukujemy Secondary-Logo i zaznaczamy go. Wybieramy Texture, następnie Import. Wyszukujemy plik z określeniem Secondary-Logo z wypakowanego archiwum i klikamy Otwórz.
Zapisujemy zmiany: klikamy Archive -> Save i wychodzimy z programu.
6. Gotowe. Nowy samochód czeka w grze. Szerokiej drogi!
Need for Speed Carbon
Informacje ogólne | Edycje | Forum | Pliki | Showroom | Dreamshoty | Galeria | Tryby gry i rodzaje wyścigów | Samochody | Mapa | Soundtrack | San Juan i kaniony | Tuning | Dostosowanie tuningu | Odblokowanie ulepszeń | Postacie | Dziewczyny | Policja | Zespół | Gangi | Wyścigi z szefami | Karty dodatków szefa | Osiągnięcia | Karty nagród | Seria prób | Bonus DVD | Tapety | Warto wiedzieć | Mody | Instalacja nowych aut | Remastered
Komentarze
Brak komentarzy. Może chcesz dodać swój?