Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed Zeal
Need for Speed Unbound
Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Remastered
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
30 LAT SERII NFS
Tuning Panel
Artykuły
22. kwietnia 2016 Inventer89
1 komentarz

Need for Speed Carbon - San Juan i kaniony

Teren, jaki możemy dowolnie eksplorować w Need for Speed Carbon nie kończy się na samym Palmont City. Wystarczy wykorzystać niewielki błąd w grze, by uzyskać dostęp zarówno do San Juan, jak i krętych dróg kanionów.

San Juan to niewielki teren położony na zachód od Palmont City. Odbywa się na nim samouczek z udziałem Nikki i Neville'a na początku gry. Z kolei przejazdy kanionami towarzyszą nam w najważniejszych momentach całego fabularnego wątku oraz w kilku próbach. Poniższy poradnik pokazuje sposób dotarcia do niedostępnych miejsc na przykładzie dojazdu do San Juan.


Mapa Palmont City i San Juan - Need for Speed Carbon

1. Dojeżdżamy do przystanku autobusowego niedaleko salonu samochodowego w Mason District.

San Juan - NFS - Need for Speed Carbon


2. Przyciskamy klawisz przywracania samochodu i póki samochód potrafi przenikać przez tekstury, wjeżdżamy w przystanek w celu wydłużenia tego stanu samochodu.

San Juan - NFS - Need for Speed Carbon


3. Teraz czekamy aż podjedzie samochód obcego gangu żeby wyzwać nas na pojedynek.

San Juan - NFS - Need for Speed Carbon


4. Akceptujemy go i wybieramy na mapie punkt mety, np. na północ.

San Juan - NFS - Need for Speed Carbon


5. Samochód przywraca się, ale na skutek błędu gry zamiast na ulicy, pojawia się za murem.

San Juan - NFS - Need for Speed Carbon San Juan - NFS - Need for Speed Carbon


6. Teraz kierujemy się na północ. Samochód będzie poruszał się cały czas na jednej wysokości strefy kolizji i o ile nie znajdziemy pod sobą dróg, będziemy bezpieczni w tej przestrzeni. Dzielnica Silverton znajduje się na wzniesieniu i wszystkie drogi będziemy mijać nad nami, dlatego przejazd przez tę dzielnicę jest najbezpieczniejszy.

San Juan - NFS - Need for Speed Carbon San Juan - NFS - Need for Speed Carbon


7. Po znalezieniu się w północnej części Silverton możemy zacząć kierować się na południowy zachód, pamiętając by nie przecinać dróg Palmont City, jeśli znajdą się pod nami.

San Juan - NFS - Need for Speed Carbon San Juan - NFS - Need for Speed Carbon


8. San Juan znajduje się poniżej naszej wysokości. By się znaleźć na ulicy, musimy wjechać w jej przestrzeń na obojętnie jakiej wysokości. Wówczas skończy się tzw. strefa kolizji i samochód spadnie na drogę.

San Juan - NFS - Need for Speed Carbon San Juan - NFS - Need for Speed Carbon


9. Witamy w San Juan! Pamiętajmy, że nie jesteśmy bezkarni - na tych terenach również może nas złapać policja. Jeśli chcemy powrócić do Palmont City, wybieramy na mapie dowolny wyścig z opcją teleportacji na linię startu.

San Juan - NFS - Need for Speed Carbon San Juan - NFS - Need for Speed Carbon




Komentarze

Zaloguj się, aby napisać komentarz.
  • K
    Kaperson00  ·  5 lata temu
    San Juan jest fizycznie położone na zachód od Palmont City, bo jak opisane wyżej musimy kierować się na zachód żeby tam dojechać, jednak sceneria San Juan wskazuje, że znajduje się ono na północ lub wschód od Palmont City. Z obszaru San Juan możemy zauważyć wysoko położone Silverton które byłoby widać tylko od północy lub wschodu Palmont City. Ponadto gdyby San Juan znajdowało się na zachód od Palmont City, to musiało by być położone obok wody. A gdy spojżymy na otoczenie San Juan to widać że miasto to znajduje się
    na pustyni z dala od wody, za to widzimy mnostwo gór wokół. Gdyby San Juan miało być na zachód (tak jak pokazane na mapie wyżej) to widzieli byśmy góry z jednej strony i wodę z drugiej. Tak naprawdę to w NFS Carbon jeśli mówimy o kanionach lub san juan to powinniśmy mówić o dwóch mapach:
    1- Mapa fizycznego położenia lokacji w grze (w tym wypadku większość z tych lokacji jest na północ od Palmont City)
    2- Mapa położenia lokacji na podstawie zaobserwowanego otoczenia tych lokacji (w tym przypadku wszystkie lokacje są położona na około miasta Palmont)
    Te dwie mapy bardzo się różnią pod względem położenia lokacji dlatego nie należy ich ze sobą mylić. Tej pierwszej używamy żeby opisać jak dojechać do konkretnych miejsc za pomocą błędu wspomnianego wyżej, a tej drugiej jeśli opisujemy krajobraz i otochenie miasta i innych lokacji.
    Ostatnie tematy
    230 Aut
    20-11-2025 20:57czablu012
    Piosenka dnia
    22-03-2025 08:44asembler
    Jakie polecicie ciekawe aplikacje
    18-03-2025 10:50bobi
    Heyka
    20-02-2025 15:47dRoooopED
    ustawienia gry
    17-02-2025 18:13Fl3r0w
    Ostatnie komentarze
    Kacper1 > The Need for Speed - instalacja przy pomocy...
    Kilka dni temu pobrałem demo i jedyny problem jaki miałem na początku to brak dźwięku ale potem...
    Siekierka > More Violence
    More Veloce wygląda, jakby miał zaraz skoczyć i zeżreć wszystkie tuningi Gustawa na śniadanie....
    Siekierka > Avalanche
    Myślę, że to te czarne pasiaste wstawki symbolizują resztki zatwardziałego kału, który ewidentnie...
    Morvic > More Violence
    ㄒ尺卂ᗪㄚ匚ㄚフ几乇 フ卂卩ㄖ几丂Ҝ丨乇 卂ㄩㄒㄖ
    Morvic > Avalanche
    ale za to nie za bardzo czuć to zatwardzenie jak się patrzy na to auto
    NFS FAN123 > Shift 2 Unleashed - DLC Pakiet Legend i Pakiet...
    wrzucasz do folderu z plikami gry i tam otwierasz pobrany plik i zaczyna się instalować
    Morvic > 12 - Nirvana (feat. Rothmans)
    Super, bardzo fajna interpretacja artystyczna malowań Rothmansa. Myślę że podobnie jak kilka poprzednich...
    Morvic > 11 - Bachelor of arts
    Jest w ch... wulgarny, bardzo niepoukładany, dziki, mocno Need For Speedowy (gdyby przy malowaniach...
    Morvic > 10 - Blasphemy
    Bardzo taki mało spektakularny, mega nieurywający dupę, ale mimo wszystko schludny i poprawny. Resorak...
    Morvic > 09 - Heaven only knows
    Podobnie jak poprzedni castrolowy Nissan, chciałbym to jako racecar. Sam w sobie też jest przepiękny,...
    Morvic > 08 - Notorious being (feat. Castrol)
    Chciałbym remaster tego auta w racecarowym bodykicie i spoilerem, może innymi felgami (mimo że one...
    Morvic > 07 - Lovin' him was red (interlude)
    Radzio ma rację, felgi są super, ale za to mi nie pasuje spoiler :D Ale to mały mankament, cały projekt...
    Morvic > 06 - Devotion (takin' me higher)
    Myślałem, że nie dam niżej niż 9 w całej serii, ale tutaj dam niżej niż 9, projekt kompletnie...
    Morvic > 05 - Emptiness machine
    Fascynuje mnie jak bardzo dobrze czujesz kształty auta, to malowanie wręcz tak płynie przez całe...
    Morvic > 04 - Misery loves company (feat. Audi Sport)
    Na spokojnie mógłby być oficjalnym democarem Audi na carshowach, jest ultra sztosior jak Allure powiedział....
    Morvic > 03 - Not a woman but a god
    W sumie ja bardziej o dziwo czułem tutaj Vipera JV niż Bushido, ale faktycznie widzę podobieństwo....
    Morvic > 02 - Not afraid anymore
    Pomimo wyraźnych elementów które wyróżniają projekt na tle innych, jak np. wzory na obu drzwiach,...
    Morvic > 01 - Marry the night
    Jedyne, co mi w nim nie pasuje, to ten orzeł, o którego cię dosłownie przed chwilą zapytałem :D...
    Allure > 12 - Nirvana (feat. Rothmans)
    Piękne to jest. Po jakimś czasie spędzonym w studio naprawdę doceniam to co tutaj się dzieje. Jako,...
    Allure > 11 - Bachelor of arts
    Podoba mi się ta nieregularność, chyba zaczerpnę z tego nieco inspiracji do swojego amg, bo niełatwy...
    Allure > 10 - Blasphemy
    Mam podobne odczucia co koledzy wyżej.
    Allure > 09 - Heaven only knows
    Malowanie jest przepiękne, naprawdę, bardzo w klimacie tego, czego sam ostatnio słucham. No ale felgi...
    Allure > 08 - Notorious being (feat. Castrol)
    Bardzo mi się to podoba, idealne połączenie czegoś sportowego z life stylem.
    Allure > 07 - Lovin' him was red (interlude)
    Jest super, bardzo w klimacie rzeczy, których ostatnio sam próbuję.
    Allure > 06 - Devotion (takin' me higher)
    Nie jestem wielkim fanem ale te tribale są świetne, wyglądają oldschoolowo i świetnie leżą na...
    Allure > 05 - Emptiness machine
    Odblaskowa żółć dodaje popowego charakteru. Wygląda fenomenalnie, wybieram AM.
    Allure > 04 - Misery loves company (feat. Audi Sport)
    Dla mnie to jest ultra sztosior. Znaczki audi na całej karoserii robią robotę, widzisz przy wyprzedzaniu...
    Allure > 03 - Not a woman but a god
    Podoba mi się, chociaż przy dłuższych oględzinach zaczyna się zlewać ta żółta struktura z czarno-zielonymi...
    Ostatnio dostępni
    dev1ance
    dev1ance
    Danio
    Danio
    Siekierka
    Siekierka
    R
    Ryhen speed
    A
    adk95
    Lee Rover Fural
    Lee Rover Fural
    Inventer89
    Inventer89
    G
    grzes000
    michciu1907
    michciu1907
    D
    donorpl
    Tobiasz Malicki
    Tobiasz Malicki
    P
    Piotrekzmc266
    M
    michal_007
    S
    Seba3096
    czablu012
    czablu012
    E
    EdgaroCygaro
    S
    sylwekdybki
    Allure
    Allure
    M
    michael2005
    SZPEREKKUCHAR
    SZPEREKKUCHAR
    Chad_MC
    Chad_MC
    S
    SlepY
    M
    Manewr
    M
    m4jxr3k
    M
    Margikoo
    Ankiety
    Jak oceniasz wsparcie NFS Unbound na 2024 rok?