Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed Zeal
Need for Speed Unbound
Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Remastered
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
30 LAT SERII NFS
Tuning Panel
Artykuły
22. kwietnia 2016 Inventer89
0 komentarze

Need for Speed Carbon - Tryby gry i rodzaje wyścigów

Tryby gry


Kariera - kluczowy tryb w grze. Naszym celem jest objęcie kontroli nad każdym terytorium na mapie i pokonać najlepszych kierowców Palmont. By to osiągnąć musimy wygrać po kilkadziesiąt wyścigów w każdej dzielnicy. Ukończenie tego trybu jest niezbędne do odblokowania wszystkich tras i modyfikacji, a także znacznej części modeli samochodów.

Moje samochody - w tym trybie możemy zaprojektować wymarzony samochód podnosząc jego osiągi, a przede wszystkim dodając modyfikacje wizualne.

Seria prób - na ten tryb składa się kilkadziesiąt wyzwań. W zależności od edycji gry możemy liczyć na 45 (w edycji zwykłej) lub 54 (w edycji kolekcjonerskiej) próby. Do wyboru mamy wyścigi, próby czasowe, próby prędkości, drifty, a także kilka wyzwań związanych z policyjnymi pościgami, takimi jak ucieczki, czy niszczenie radiowozów.

Szybki wyścig - tryb, w którym wybieramy dowolny samochód, trasę, liczbę okrążeń (o ile istnieją), umiejętności i liczbę przeciwników i wielkość ruchu ulicznego.

Własne rozgrywki - umożliwia zorganizowanie wyścigu na ustalonych przez siebie zasadach i zaproszenia innych do gry.

Szybki mecz - najszybszy sposób rozegrania wyścigu online.



Rodzaje wyścigów


Pojedynek w kanionie - NFS - Need for Speed CarbonPojedynek w kanionie - walcz z jednym przeciwnikiem na niebezpiecznej drodze w kanionie. Obserwuj wskaźnik pojedynku w prawym górnym rogu ekranu. Jeśli przeciwnik Cię odsadzi i w określonym czasie nie siądziesz mu znów na ogonie, przegrywasz wyścig.


Wyścig w kanionie - NFS - Need for Speed CarbonWyścig w kanionie - zmierz się z trzema innymi kierowcami w wyścigu na dno kanionu.


Punkt kontrolny - NFS - Need for Speed CarbonPunkt kontrolny - dojedź do określonych punktów kontrolnych na trasie przed upływem określonego czasu, aby zyskać dodatkowy czas na zakończenie konkurencji.


Punkt kontrolny w kanionie - NFS - Need for Speed CarbonPunkt kontrolny w kanionie - te same zasady, co w zwykłych zawodach w zaliczaniu punktów kontrolnych, plus zagrożenie związane z jazdą w kanionie.


Drift w kanionie - NFS - Need for Speed CarbonDrift w kanionie - zdobądź liczbę punktów wymaganą do zwycięstwa. Punkty otrzymujesz za wykonywanie driftu na zakrętach - im dłuższy ślizg i większa szybkość, tym więcej punktów na Twoim koncie. Pomnóż zdobyte punkty, unikając kolizji i uderzeń o ściany kanionu.


Ucieczka przed pościgiem - NFS - Need for Speed CarbonUcieczka przed pościgiem (tylko w serii prób) - aby zdobyć medal, przez określony czas musisz skutecznie uciekać policji. Pasek w prawym górnym rogu ekranu pokazuje, jak wiele brakuje do Twojego aresztowania lub ucieczki przed pościgiem, a także liczbę ścigających Cię samochodów. Jeśli zapełnisz pasek ucieczki, zyskasz okres uspokojenia (pościg zakończy się, kiedy wskaźnik uspokojenia będzie pełen). Jeśli jednak zostaniesz ponownie zauważony przed zapełnieniem się paska uspokojenia, pościg zostanie wznowiony.


Przepychanki - NFS - Need for Speed CarbonPrzepychanki (tylko w serii prób) - uniknij aresztowania i przy okazji rozbij parę wozów policyjnych. Uderzaj w samochody, aby je unieruchomić.


Tor - NFS - Need for Speed CarbonTor - ścigaj się na tradycyjnych zamkniętych torach. Tory wyposażone są w bariery, które pomogają Ci utrzymać się na drodze.


Sprint - NFS - Need for Speed CarbonSprint - daj z siebie wszystko podczas wyścigu do określonego celu.


Drift - NFS - Need for Speed CarbonDrift - podobnie jak podczas driftu w kanionie, aby zdobyć medal, musisz zdobyć określoną liczbę punktów, wykonując drift na zakrętach. Za nieprzerwany ślizg przez kilka zakrętów z rzędu otrzymujesz mnożnik punktów.


Próba prędkości - NFS - Need for Speed CarbonPróba prędkości - ścigaj się do określonego celu, przejeżdżając przez punkty z fotoradarami. Wygrywa kierowca, który osiągnie najwyższą łączną prędkość na koniec wyścigu.


Wojny wyścigowe - NFS - Need for Speed CarbonWojny wyścigowe - stajesz do walki przeciwko dziewiętnastu innym kierowcom w wyścigu na trzy okrążenia.


Znacznik pościgu - NFS - Need for Speed CarbonZnacznik pościgu (tylko online) - jest to rozgrywka na czas, w której jeden zawodnik jest uciekającym kierowcą, zaś wszyscy pozostali są policjantami. Aby wygrać, zawodnik musi jak najdłużej wymykać się policji. Aby zostać uciekającym, musisz jako pierwszy schwytać aktualnie uciekającego gracza.


Eliminacja z pościgiem - NFS - Need for Speed CarbonEliminacja z pościgiem (tylko online) - kierowca, który ukończy okrążenie jako ostatni, wraca do gry jako gliniarz i musi przeszkadzać pozostałym zawodnikom. Otrzymuje wtedy punkty za uderzenie w pozostałe samochody.




Komentarze

Zaloguj się, aby napisać komentarz.
  • Brak komentarzy. Może chcesz dodać swój?

Ostatnie tematy
Ostatnie komentarze
Inventer89 > Need for Speed Hot Pursuit 2 - Patch 242
hasło: nfspolska.pl
20korn20 > Need for Speed Hot Pursuit 2 - Patch 242
Jakie hasło ?
Lee Rover Fural > toyota supra blue
toyota af
MlodyRumin > Need for Speed Most Wanted - Widescreen Fix
Nooo i nfs sie juz nie odpala
Siekierka > Auto stworzone z gry z 2003
"Podpiszę się" tylko pod tą pracą, bo to tyczy wszystkich trzech - ciężko to ocenić, mając na...
Siekierka > Lamborghini
Ciężko to ocenić, bo poza paroma gotowcami nic nie widać. Co bym mógł poradzić - vinylwork zwykle...
Siekierka > Ford Mustang (Chelsea Denofa)
Te fejkowe logo Forda rażą - lepiej było dać granatową elipsę i do tego jakąś gotową naklejkę...
Siekierka > Lamborghini Aventador ( SEVEN.LAB )
Przyjemne, ale dołożyłbym sponsoringu.
Siekierka > Nissan GTR (SE7EN.LAB)
Pójdzie dwa razy ten sam komentarz - przyjemne, ale dołożyłbym sponsoringu.
Siekierka > Chevrolet Camaro (cookdesignco)
Pomijając ten cały cockdesign, przyjemny clean look.
Siekierka > Mazda RX-8 (DOZE)
Te same uwagi co do M2 - za mało, brakuje zagęszczenia.
Siekierka > Chevrolet Corvette (Matt Field)
Zamiast bawić się w Matt Field, przy tak popularnym malowaniu Falkena wręcz prosi się, byś zrobił...
Siekierka > BMW M2 (DOZE)
Widzę, o co Ci chodziło, natomiast... to malowanie mogłoby być równie dobrze oklejeniem busa firmy...
Siekierka > Ford Mustang (Chelsea Denofa)
Od przodu wygląda to całkiem przyjemnie, natomiast od tyłu - razi niedopracowanie. Pasy przy tyle...
Siekierka > NIssan Silvia S15 (Budda)
Patrzy się na to przyjemnie - przypomina mi się trochę 180 SX Radona z Heat. Natomiast dwie rzeczy...
Siekierka > ,,Toyota GT86" (Kuba Przygoński)
Fajnie, że wykleiłeś byka, natomiast jak już byk, to look nie powinien być aż tak clean - ten BRZ...
Siekierka > Mazda RX-8 (Niki4Design)
Dość przyjemne, uzupełniłbym malowanie gotowym motywem/sponsoringiem.
Siekierka > BMW M2 (Betclic)
Wywaliłbym betclic, dał gotową, fajną wlepę sponsora i zrobił z tym coś, by było to czablu012clic.
Siekierka > Nissan GTR (Liberty Walk)
Całkiem przyjemne - może warto dać coś na maskę, zagęścić motyw i odejść od gotowych fontów...
Siekierka > Volkswagen Golf GTI (OFF-WHITE)
Całkiem przyjemne, natomiast warto wywalić na ten motyw chociaż 2x więcej naklejek. Fajnie, że myślisz...
Siekierka > NIssan Silvia S15 (Piotr Więcek)
Tutaj użycie gotowych fontów nie razi aż tak, jak w poprzednich projektach. Natomiast zwróć uwagę,...
Siekierka > Mercedes-AMG GT R (Illegal Night)
Poza wlepami z gotowych fontów - przyjemne. Zamiast tego przydałoby się trochę drobnego sponsoringu...
Siekierka > Nissan Z Proto (Chris Forsberg)
Fajnie, że sam wykroiłeś naklejkę NOS, natomiast cała reszta... Wiem, o co Ci chodziło, ale te...
Siekierka > Nissan 180SX NUKE 2.0 (Budda)
Nie zerkając na oryginał - fajne, trochę naklejek sponsorów na zieleni i byłoby super. Drobna pierdółka...
Siekierka > Nissan Silvia Spec-R Aero (Paweł Borkowski)
Nie obchodzi mnie za bardzo oryginał, natomiast brakuje tu zagęszczenia motywu i sponsoringu. Trochę...
Siekierka > BMW M4 (Ilya Levchenko)
Szacun za samodzielne wykrojenie naklejek na boku - w grze z tyloma fajnymi graficznymi gotowcami dość...
Siekierka > Nissan 180SX NUKE (Budda)
Dość przyjemne dla oka. Powieliłbym jednak motyw na tylną szybę i zagęścił go choćby naklejkami...
Siekierka > BMW M3 (Monopoly)
Całkiem przyjemne - natomiast byłoby super rozciągnąć motyw na maskę, dach i dodać pośród latających...
Siekierka > BMW M3 E30 (Kamil Lorenc)
Nie interesuje mnie oryginał - zwykle nisko ocenialiśmy tu repliki - natomiast fajnie, że kompozycyjnie...
Siekierka > Nissan GTR (FAMExBudda)
W porównaniu z oryginałem jest za płasko - płaskie oświetlenie w Unbound działa mocno na niekorzyść,...
Ostatnio dostępni
T
Tiger69
R
rickearth2810
C
cycaty07
D
DarkneSSosw
Siekierka
Siekierka
L
LetMeDiePL
Danio
Danio
R
Rader129
L
Leszek04
dev1ance
dev1ance
M
mnichu
M
MICH4L3KToJa1
Tobiasz Malicki
Tobiasz Malicki
I
iFeel
S
stanlej203
T
Tank
T
tentypto
W
Wschodni Zachodnik
K
korniksoft
B
Bymike
S
skupcio1
S
sekosigma
L
lugas000
U
user2233
S
StarszyXD
Ankiety
Jak oceniasz wsparcie NFS Unbound na 2024 rok?