Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed Zeal
Need for Speed Unbound
Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Remastered
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
Tuning Panel
Artykuły
22. kwiecień 2016 Inventer89
0 komentarze

Need for Speed Underground - Tryby gry i rodzaje wyścigów

Tryby gry


Underground - tryb kariery, w którym pniemy się po szczeblach kariery kierowcy nielegalnych wyścigów. Jego przejście jest niezbędne do odblokowania wszystkich modeli samochodów, tras i modyfikacji w pozostałych trybach gry.

Szybki wyścig - tryb, w którym wybieramy dowolny samochód, trasę, liczbę okrążeń (o ile istnieją), umiejętności przeciwników i wielkość ruchu ulicznego.

Tuning - w tym trybie możemy zaprojektować wymarzony samochód podnosząc jego osiągi, a przede wszystkim dodając modyfikacje wizualne.

Graj przez sieć - umożliwia granie przez sieć z innymi graczami.



Rodzaje wyścigów


Tor - NFS - Need for Speed UndergroundTor - standardowy wyścig rozgrywany na zamkniętej trasie, składający się z kilku okrążeń.


Sprint - NFS - Need for Speed UndergroundSprint - wyścig z punktu A do punktu B - należy pokonać odcinek od startu do mety.


Drag - NFS - Need for Speed UndergroundDrag - krótki wyścig z punktu A do punktu B - samochody poruszają się po określonych torach, które można zmieniać. W tym wyścigu gracz zmienia biegi ręcznie, a każde zderzenie z otoczeniem bądź innym pojazdem lub zatarcie silnika z powodu złej zmiany biegów kończy wyścig. Te zawody trwają średnio ok. 30 sekund, więc by wygrać nie można popełnić żadnego błędu.


Drift - NFS - Need for Speed UndergroundDrift - jazda na zamkniętym, krętym torze. Naszym zadaniem jest wykonanie jak najdłuższych poślizgów przy jak największej prędkości. Bardziej zaawansowane drifty zwiększają mnożnik, który powoduje szybsze naliczanie się punktów. Dodatkowe punkty można zdobyć także driftując blisko band w strefach premiowych.
Mnożnik w trybie szybkiego wyścigu i na początku kariery:
• X1 - mnożnik standardowy
• X2 - powyżej 200 pkt
• X3 - powyżej 800 pkt
• X4 - powyżej 2400 pkt
• X5 - powyżej 6400 pkt
Mnożnik w dalszej części kariery:
• X1 - mnożnik standardowy
• X2 - powyżej 350 pkt
• X3 - powyżej 1400 pkt
• X4 - powyżej 4200 pkt
• X5 - powyżej 8000 pkt
Klasyfikacja driftów:
• 1 000 punktów - Dobry Drift
• 3 000 punktów - Wspaniały Drift!
• 7 000 punktów - Wspaniale!
• 15 000 punktów - Ogromny!
• 20 000 punktów - Zniewalający!
• 50 000 punktów - Szalony Drift!!
• 100 000 punktów - Król Driftu!!!


Eliminacje - NFS - Need for Speed UndergroundEliminacje - wyścig rozgrywany na zamkniętej trasie, składający się z kilku okrążeń. Po każdym okrążeniu odpada zawodnik, który zajmuje ostatnie miejsce.


Próba czasowa - NFS - Need for Speed UndergroundPróba czasowa - celem jest dojechanie do wyznaczonego punktu przed upływem określonego czasu.
Za wygraną w tego typu wyścigach najczęściej otrzymujemy jakąś unikatową część, oferowaną przez osobę rzucającą wyzwanie.


Mistrzostwa - NFS - Need for Speed UndergroundMistrzostwa - turniej składający się z kilku różnych (najczęściej czterech) tras jednego rodzaju.
Każde miejsce jest odpowiednio punktowane:
• 1. miejsce: osiem punktów
• 2. miejsce: sześć punktów
• 3. miejsce: cztery punkty
• 4. miejsce: dwa punkty
By wygrać mistrzostwa, należy w ogólnej punktacji zająć pierwsze miejsce.


Dowolny wyścig - NFS - Need for Speed UndergroundDowolny wyścig - wyścig bez rywali, swojego rodzaju wolna jazda, ale tylko po trasie wyścigu. Nie ma możliwości zwiedzania dalszych terenów poza wytyczoną trasą.




Komentarze

Zaloguj się, aby napisać komentarz.
  • Brak komentarzy. Może chcesz dodać swój?

Ostatnie komentarze
DziabongPIGU > Need for Speed Heat
"Krótkie" porównanie Heat i Unbounda Co Unbound zrobił lepiej od Heata? Po pierwsze styl –...
DziabongPIGU > Need for Speed Unbound
"Krótkie" porównanie Heat i Unbounda Co Unbound zrobił lepiej od Heata? Po pierwsze styl –...
dzonej13 > Need for Speed Carbon - Ultra Graphic by...
Nie działa, wyrzuca komunikat D'oh!
Allure > Immortal
a, z tym zderzakiem to już upośledzenie gry, bo nie przekopiowało na drugą stronę chociaż się...
MadaFaster > Immortal
Chyba jak dzieciaki wrócą do szkoły we wrześniu XD
Siekierka > Immortal
A gdzie comeback Twoich pokemonów?
MadaFaster > Immortal
"Podejście do tuningu już nie to" - zaczynam Cię rozumieć, sam coś od niechcenia nakleję parę...
Allure > Immortal
już wiem co mam robić
Radon > Immortal
Solidny, można jak najbardziej w pełnej wersji heat poprawić szczegóły żeby było lux. Z innych...
kam945 > Szczegóły aktualizacji VOL. 4 - załatano...
Panie, dej numer do kogos z Criteriona i moge wprost do zrodla na*^{}[%ać:) A to, ze nie naprawia to...
Siekierka > Szczegóły aktualizacji VOL. 4 - załatano...
Przestań już pisać o tych bugach z myślą o "naprawieniu", bo nie naprawią. Proszę, wróć do czystego...
kam945 > Szczegóły aktualizacji VOL. 4 - załatano...
Liczne ? Ciekawe kiedy naprawia problem z blokujacymi sie kolami (po skoku/ po dotknieciu cywila/sciany/przeciwnika)...
MadaFaster > Nowe DLC w NFS Unbound Volume 4
No to sobie poczekamy do premiery nowej części NFS, może z tej okazji porozdają te DLCki za free...
MadaFaster > Nowe DLC w NFS Unbound Volume 4
Codemasters - "First time?" xD
dev1ance > Nowe DLC w NFS Unbound Volume 4
Czy oni kiedykolwiek widzieli początki hip-hopu? xD Niech wstydu oszczędzą i niech lepiej przemyślą...
Radzio > Aktualizacja VOL. 4 dla NFS Unbound - informacje...
Z całej aktualizacji najbardziej cieszą sztamy, które otrzymają aż 7 nowym lokalizacji. No i Taycana...
Radzio > Nowe DLC w NFS Unbound Volume 4
Żenada, widać że to chyba na szybko było lepione XD Nie mieli pomysłu na 3ci dodatek to dali stare...
Siekierka > Nowe DLC w NFS Unbound Volume 4
Nie ma jak sprzedawanie podstawki zawartości Heat za hajs - jeszcze totalnie tej, na którą gracze...
Siekierka > Immortal
"Immortal" kojarzy mi się z nutką Marina & The Diamonds. Kłują mnie w sumie tylko kropki i brak...
dev1ance > Wyciekły plany na temat remake Need for...
Wiem, bo grałem - tyle że każda FH jest do siebie bardzo podobna, ale wątki fabularne nie są na...
Siekierka > Wyciekły plany na temat remake Need for...
Ale masz też mini-wątki fabularne od FH4. W FH5 już ich kilkanaście jest. De facto fh5 ma dużo więcej...
dev1ance > Wyciekły plany na temat remake Need for...
Ja mówiąc o single mam na myśli rzeczy fabularne, a nie odhaczanie coś ala znajdziek(tutaj to właściwie...
Siekierka > Wyciekły plany na temat remake Need for...
Ale FH5, licząc zdobycie singlowych accolades i wszystkie nie-multi rzeczy ma więcej singla niż wszystkie...
dev1ance > Wyciekły plany na temat remake Need for...
To ciekawe czy będą dodawać nowe całe wielkie mapy do FH6, bo graczom raczej zacznie się jedna mapa...
Siekierka > Wyciekły plany na temat remake Need for...
Według plotek FH6 planowana na 2025 to ostatnia FH. Ma być niby grą live service i długo "pożyć",...
dev1ance > Wyciekły plany na temat remake Need for...
Oni i tak głównie skupiają się na multi, więc wole poczekać aż będzie rewolucja, albo dobra ewolucja...
Siekierka > Wyciekły plany na temat remake Need for...
Akurat w FH5 od jakoś początku tego roku mocno ruszyło wsparcie popremierowe - co miesiąc teraz jest...
dev1ance > Wyciekły plany na temat remake Need for...
To akurat wiem, bo tak tam się driftuje, ale bez wyłączenia kontroli trakcji, stabilności etc. to...
Siekierka > Wyciekły plany na temat remake Need for...
Wyłącz kontrolę trakcji i stabilności, zapnij mocne i lekkie RWD i zobaczysz, jaka jest "podsterowność"...
Ostatnio dostępni
K
KamiloQs
S
Scorpionito
michciu1907
michciu1907
W
wonys
czablu012
czablu012
A
Atlanti
Danio
Danio
M
Mariuszp
dev1ance
dev1ance
Z
zulik
K
Kicek74
Radzio
Radzio
kam945
kam945
Radon
Radon
Z
ZIP3K
Zivkovic818
Zivkovic818
Inventer89
Inventer89
Pirr
Pirr
A
apsi1233
K
koniczynek
T
TailerKros
S
Smithyy56
D
drzonny
Z
Ziebuleq
S
seba51111
Ankiety
Jak oceniasz elementy kreskówkowe w NFS Unbound?