Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed Zeal
Need for Speed Unbound
Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Remastered
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
Tuning Panel
Artykuły
22. kwiecień 2016 Inventer89
0 komentarze

Need for Speed Underground - Instalacja nowych aut

Zestaw samochodów dostępnych w Need for Speed Underground nie jest duży, dlatego z czasem modele dostępne w grze mogą się nam znudzić. W dodatku nie ma żadnych typowo sportowych samochodów. By to zmienić, fani NFS stworzyli wiele nowych modeli samochodów, które przynajmniej w części tchną nowe życie na ulicach Olympic City. Jak zainstalować nowe samochody w Need for Speed Underground?


Ostrzeżenie
Pamiętaj, że tego typu modyfikacja to jedynie podmiana tekstur. Osiągi i prowadzenie będzie identyczne jak w przypadku oryginalnego modelu. Ponadto modele stworzone przez graczy mają znacznie zmniejszone opcje tuningu zewnętrznego. Najczęściej sprowadza się on tylko do zmiany koloru nadwozia.


Katalog samochodów do NFS Underground

Wprowadzenie
Każde archiwum samochodu składa się z kilku plików. W zależności od autora modyfikacji, są one umieszczone w jednym folderze lub posegregowane. Zdarza się też, że niektórzy autorzy nie umieszczają w archiwum wszystkich plików (głównie dotyczy to plików zawierających logo producenta marki). By rozwiać wątpliwości najpierw wyjaśnimy, który plik za co odpowiada.
GEOMETRY.bin i TEXTURES.bin to pliki samochodu, bez nich nie zobaczymy nowego modelu.
Plik z rozszerzeniem DDS z określeniem primary to plik loga marki - nic się nie stanie, jeśli nie będzie tego pliku w archiwum lub go nie podmienimy.
Plik z rozszerzeniem DDS z określeniem secondary (czasami w nazwie jest też dodana marka samochodu) to plik loga modelu - nic się nie stanie jeśli, nie będzie tego pliku w archiwum lub go nie podmienimy.
Nazwa-samochodu.u1car to plik zawierający informacje o rozstawie osi kół - plik ten jest tak samo ważny jak pliki samochodu.
Do instalacji będą Ci potrzebne zazwyczaj 3 programy:
- NFS-TexEd
- NFS-LangEd
- NFS-CfgInstaller - autor modyfikacji najczęściej dołącza ten plik do archiwum.


Instalacja modyfikacji
1. Na stronie NFSCars.net wyszukujemy interesujący nas model, np. Lotus Elise. W panelu Descriptions na stronie internetowej sprawdzamy jaki model zostanie zastąpiony (z ang. replaces) po tej modyfikacji, oraz wyszukujemy ewentualnych numerów linii pod którymi kryją się loga producenta i modelu oraz samochodu - czasami znajdują się one dopiero w archiwum z samochodem. Może się zdarzyć, że będziemy musieli poświęcić już zmodyfikowany model. W tym przypadku to oryginalna Honda S2000.

Nowe samochody - NFS - Need for Speed Underground


2. Pobieramy i rozpakowujemy (do dowolnego folderu) archiwum z pobranym samochodem.


3. Tworzymy kopię zapasową pliku ustawień FrontB.lzc - znajdziemy go w folderze z grą: NFS Underground\FrontEnd.


4. Tworzymy kopię zapasową folderu samochodu, który zostanie zastąpiony w grze, (NFSUnderground\Cars\model-samochodu) np. poprzez dodanie do nazwy folderu słowa old. W tym przypadku folder S2000 zmieniamy na S2000 old.


5. Z wypakowanego archiwum przenosimy folder z nazwą samochodu zwierającego pliki GEOMETRY.bin i TEXTURES.bin (jeśli nie ma folderu, to tworzymy go, odpowiednio nazywamy i wklejamy do niego wyżej wymienione pliki).

Nowe samochody - NFS - Need for Speed Underground


6. Uruchamiamy NFS-TexEd.exe. Klikamy na menu Archive i wybieramy Open. Odszukujemy FrontB.lzc w NFS Underground\FrontEnd i klikamy Otwórz.
Teraz podmieniamy loga modelu i marki. W tym celu odszukujemy na liście odpowiednie logo (niektórzy autorzy modyfikacji umieszczają jej nr w opisie) producenta marki (CARSELECT-MANUFACTURER-) i zaznaczamy je. Teraz klikamy na menu Texture i wybieramy Import. Wyszukujemy plik loga (często w nazwie jest użyte określenie primary) z wypakowanego archiwum i klikamy Otwórz.

Nowe samochody - NFS - Need for Speed Underground


7. Analogicznie postępujemy z logiem modelu. Odszukujemy SECONDARY-LOGO- i zaznaczamy go. Wybieramy Texture, następnie Import. Wyszukujemy plik loga modelu z wypakowanego archiwum i klikamy Otwórz.

Nowe samochody - NFS - Need for Speed Underground

Zapisujemy zmiany: klikamy Archive -> Save i wychodzimy z programu.


8. Uruchamiamy NFS-CfgInstaller i wybieramy główny folder z grą (NFS Underground). Klikamy OK. W nowym oknie wybieramy plik nazwa-samochodu.u1car (w tym przypadku Lotus Elise.u1car i klikamy Otwórz. Pojawi się komunikat o prawidłowym zainstalowaniu samochodu.

Nowe samochody - NFS - Need for Speed Underground


9. Teraz Uruchamiamy NFS-LangEd.exe w celu zmiany nazwy pojazdu pojawiającej się podczas wyścigów. Klikamy na menu File i wybieramy Open. Odszukujemy plik English.bin w NFS Underground\Languages i klikamy Otwórz. Odszukujemy pozycje, pod którymi kryją się nazwy zastępowanego modelu (w tym przypadku są to wymienione w Descriptions pozycje nr 1587 i 2949). Obie nazwy edytujemy dwukrotnie na nie klikając i wpisując w dolnej części okna nazwę modelu (Elise) i klikamy Apply.

Nowe samochody - NFS - Need for Speed Underground

Zapisujemy zmiany: klikamy File -> Save i wychodzimy z programu.


10. Gotowe. Szerokiej drogi!

Nowe samochody - NFS - Need for Speed Underground Nowe samochody - NFS - Need for Speed Underground




Komentarze

Zaloguj się, aby napisać komentarz.
  • Brak komentarzy. Może chcesz dodać swój?

Ostatnie komentarze
DziabongPIGU > Need for Speed Heat
"Krótkie" porównanie Heat i Unbounda Co Unbound zrobił lepiej od Heata? Po pierwsze styl –...
DziabongPIGU > Need for Speed Unbound
"Krótkie" porównanie Heat i Unbounda Co Unbound zrobił lepiej od Heata? Po pierwsze styl –...
dzonej13 > Need for Speed Carbon - Ultra Graphic by...
Nie działa, wyrzuca komunikat D'oh!
Allure > Immortal
a, z tym zderzakiem to już upośledzenie gry, bo nie przekopiowało na drugą stronę chociaż się...
MadaFaster > Immortal
Chyba jak dzieciaki wrócą do szkoły we wrześniu XD
Siekierka > Immortal
A gdzie comeback Twoich pokemonów?
MadaFaster > Immortal
"Podejście do tuningu już nie to" - zaczynam Cię rozumieć, sam coś od niechcenia nakleję parę...
Allure > Immortal
już wiem co mam robić
Radon > Immortal
Solidny, można jak najbardziej w pełnej wersji heat poprawić szczegóły żeby było lux. Z innych...
kam945 > Szczegóły aktualizacji VOL. 4 - załatano...
Panie, dej numer do kogos z Criteriona i moge wprost do zrodla na*^{}[%ać:) A to, ze nie naprawia to...
Siekierka > Szczegóły aktualizacji VOL. 4 - załatano...
Przestań już pisać o tych bugach z myślą o "naprawieniu", bo nie naprawią. Proszę, wróć do czystego...
kam945 > Szczegóły aktualizacji VOL. 4 - załatano...
Liczne ? Ciekawe kiedy naprawia problem z blokujacymi sie kolami (po skoku/ po dotknieciu cywila/sciany/przeciwnika)...
MadaFaster > Nowe DLC w NFS Unbound Volume 4
No to sobie poczekamy do premiery nowej części NFS, może z tej okazji porozdają te DLCki za free...
MadaFaster > Nowe DLC w NFS Unbound Volume 4
Codemasters - "First time?" xD
dev1ance > Nowe DLC w NFS Unbound Volume 4
Czy oni kiedykolwiek widzieli początki hip-hopu? xD Niech wstydu oszczędzą i niech lepiej przemyślą...
Radzio > Aktualizacja VOL. 4 dla NFS Unbound - informacje...
Z całej aktualizacji najbardziej cieszą sztamy, które otrzymają aż 7 nowym lokalizacji. No i Taycana...
Radzio > Nowe DLC w NFS Unbound Volume 4
Żenada, widać że to chyba na szybko było lepione XD Nie mieli pomysłu na 3ci dodatek to dali stare...
Siekierka > Nowe DLC w NFS Unbound Volume 4
Nie ma jak sprzedawanie podstawki zawartości Heat za hajs - jeszcze totalnie tej, na którą gracze...
Siekierka > Immortal
"Immortal" kojarzy mi się z nutką Marina & The Diamonds. Kłują mnie w sumie tylko kropki i brak...
dev1ance > Wyciekły plany na temat remake Need for...
Wiem, bo grałem - tyle że każda FH jest do siebie bardzo podobna, ale wątki fabularne nie są na...
Siekierka > Wyciekły plany na temat remake Need for...
Ale masz też mini-wątki fabularne od FH4. W FH5 już ich kilkanaście jest. De facto fh5 ma dużo więcej...
dev1ance > Wyciekły plany na temat remake Need for...
Ja mówiąc o single mam na myśli rzeczy fabularne, a nie odhaczanie coś ala znajdziek(tutaj to właściwie...
Siekierka > Wyciekły plany na temat remake Need for...
Ale FH5, licząc zdobycie singlowych accolades i wszystkie nie-multi rzeczy ma więcej singla niż wszystkie...
dev1ance > Wyciekły plany na temat remake Need for...
To ciekawe czy będą dodawać nowe całe wielkie mapy do FH6, bo graczom raczej zacznie się jedna mapa...
Siekierka > Wyciekły plany na temat remake Need for...
Według plotek FH6 planowana na 2025 to ostatnia FH. Ma być niby grą live service i długo "pożyć",...
dev1ance > Wyciekły plany na temat remake Need for...
Oni i tak głównie skupiają się na multi, więc wole poczekać aż będzie rewolucja, albo dobra ewolucja...
Siekierka > Wyciekły plany na temat remake Need for...
Akurat w FH5 od jakoś początku tego roku mocno ruszyło wsparcie popremierowe - co miesiąc teraz jest...
dev1ance > Wyciekły plany na temat remake Need for...
To akurat wiem, bo tak tam się driftuje, ale bez wyłączenia kontroli trakcji, stabilności etc. to...
Siekierka > Wyciekły plany na temat remake Need for...
Wyłącz kontrolę trakcji i stabilności, zapnij mocne i lekkie RWD i zobaczysz, jaka jest "podsterowność"...
Ostatnio dostępni
K
KamiloQs
S
Scorpionito
michciu1907
michciu1907
W
wonys
czablu012
czablu012
A
Atlanti
Danio
Danio
M
Mariuszp
dev1ance
dev1ance
Z
zulik
K
Kicek74
Radzio
Radzio
kam945
kam945
Radon
Radon
Z
ZIP3K
Zivkovic818
Zivkovic818
Inventer89
Inventer89
Pirr
Pirr
A
apsi1233
K
koniczynek
T
TailerKros
S
Smithyy56
D
drzonny
Z
Ziebuleq
S
seba51111
Ankiety
Jak oceniasz elementy kreskówkowe w NFS Unbound?