Pograłem jeszcze trochę i podtrzymuję - model jazdy jest zły. Przyznaję jednak, że ustawienia samochodu fajnie wpływają na jego zachowanie, prawie jak w bardziej symulacyjnych tytułach - można się z tym pobawić.
ogólnie modele jazdy są bardziej na drift nastawione, w ogóle czy jak ktoś chciał grip to oczekiwał nfs u2? :o Teraz auta są cieższe, a w u2 prowadzenie można było czuć jako kartonik po mleku :P
Pograłem kolejną godzinkę i muszę zmienić zdanie. Ta gra jest fenomenalna :D Zmieniłem auto na Acura RSX-S i wpakowałem w osiągi 30 tys. Posiedziałem też przy regulacji prowadzenia i po wyjechaniu z garażu... WOW! Zarąbiście się prowadzi i do tego ten dźwięk silnika! Grafika też przestała mi przeszkadzać. Myślę, że pierwsze chwile z grą to był za mocny szok i dlatego miałem tyle wątpliwości.
Wyścigi są zarąbiste i trudne. Najmniejszy błąd przy dużej prędkości kończy się failem. Ogólnie czuć ten zarąbisty klimat i mega się jaram. 10/10 kupuje :)
Teraz trza radona przekonać :P
Kurde, słuchać Radzia czy Radona? :) i tak czy siak kupię, bo tęsknię za naklejkami i tuningiem :)
JEEST PIĄTECZKA RADZIO ! Trzeba się zgadać i pykać razem na PS4 :D
Radon także masz kolejny dowód że sterowanko da się ustawić i nie ma wytłumaczenia że model jazdy jest zły :P
Radzio, zarąbiste malowanko! :D Tylko czekać mi pozostało do wiosny, gra na pewno się u mnie znajdzie :) no i ja również pragnę odbić naklejek
Cudne :D Mam nadzieję, że chociaż na minimalnych mi komputer uciągnie tą gierkę :/
Pograłem jeszcze, będę miał na liczniku już z 6 godzin, czyli da się w to grać. Model jazdy nadal uważam za zły, do wad doliczyć trzeba też poziom trudności, jest tragicznie zbalansowany, efekt samochodzików na sprężynkę jest przesadzony i łatwo zauważalny, w efekcie znacznie zmniejsza satysfakcję z rozgrywanych wyścigów.
Mimo wszystko coś mnie przy tej grze trzyma. System osiągania postępów w grze jest podobnie dobrze zrealizowany jak w Rivals, jest więc motywacja do męczenia tych wyścigów (zwłaszcza, że nie wszystkie są złe, kilka czasówek i driftów nawet przypadło mi do gustu). Fabuła, przynajmniej do momentu, do którego doszedłem raczej nie prowadzi rozgrywki, a stanowi jedynie dla niej tło, też podoba mi się ten pomysł. No i tuning. Jest świetny, każdy pomysł, który w poprzednich częściach można było od razu odrzucić jako zbyt śmiały, tutaj ma szansę dać świetny efekt.
efekt samochodzików na sprężynkę tzn?
Dobra walić to jutro leci pre-order'ek :D
NFS ma zajmować ok. 35 GB. Beta zawierała 19 GB danych. Pytanie brzmi: jakich danych brakuje? To może być wideo kariery, kilka(dziesiąt?) samochodów? Nowe tereny? Na mapie są przynajmniej 2 miejsca, które mogłyby zostać dołączone/odblokowane w pełnej wersji.
Inventer, bardzo możliwe. Aż mi się wierzyć nie chce, że do centrum nie można dojechać. A skoro Manu na jednym trailerze mówił, że odtworzymy przejazd Kena krok po kroku, musielibyśmy przejechać też trochę przez centrum :)
Tak, można robić chromowane naklejki ;) Nie wiem ile jest warstw, ale bardzo dużo :D