Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed Zeal
Need for Speed Unbound
Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Remastered
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
30 LAT SERII NFS
Forum dyskusyjne

Need for Speed RIVALS

Ostatnia aktualizacja 10 lata temu
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 11 lata temu
#21
Nie liczcie na symulację, to nie ta seria, to nie Shift :)
Danio
Danio 
Zawodowiec
Dodano 11 lata temu
#22
Ale może coś chociaż na poziomie The Run w kwestii modelu jazdy?
Slight
Slight 
Czempion
Dodano 11 lata temu
#23
I co jeszcze... Chcecie Symulację, to se zainstalujcie jakiegoś SIM'a, gry z serii Need For Speed to Arcade'ówki mające sprawiać radochę z gry.
Dominik
Dominik 
Zawodowiec
Dodano 11 lata temu
#24
Radzio - może i masz rację. Też uważam, że będzie to arcade, ponieważ CG przyłączyło się do Rivals. Ciekawy jestem co z tego wyjdzie. Jedno jest pewne: Rivals jest czymś podobnym jak HP 2010. To dobrze. Czekam na premierę gry i zagranie w nią.
Radon
Radon 
Mistrz
Dodano 11 lata temu
#25
Slight, kto oczekiwał symulacji? Wiadomo od razu było, że to będzie arcade, ja wymagam tylko tyle, by było to arcade odwołujące się do rzeczywistości prowadzenia samochodów panującej na Ziemi (tak jak było np. w The RUN czy Underground'ach) a nie na Księżycu (Hot Pursuit). Zręcznościowy model jazdy też powinien być w miarę skomplikowany, żeby gracz się zaangażował trochę, w przeciwnym razie Arcade'ówka nie sprawia radochy z gry.
G
Gwozdek 
Czempion
Dodano 11 lata temu
#26
Ja w całości podzielam zdanie Leeava. Już od kilku lat mamy odgrzewane kotlety, a te "powroty do korzeni" to po prostu sposób na tworzenie gry po najmniejszej linii oporu.
Póki co, jestem na nie. Zobaczymy, może Ghost Games zaimponuję mi czymś w najbliższym czasie.
Leeav
Leeav 
Czempion
Dodano 11 lata temu
#27
Need for Speed potrzebuje powiewu świeżości, może czegoś więcej niż tylko wyścigi?
host.nfszone.pl/images/53146741530508677005.png

Danio
Danio 
Zawodowiec
Dodano 11 lata temu
#28
Co to, to nie. Może frytki do tego?
B
benek 
Uliczny kierowca
Dodano 11 lata temu
#29
Kup grę za +200 zł i graj w nią przez 10 godzin, bo na tyle jest zaplanowana, a gra była tworzona aby szybko zarobić na nowości. To już nie jest Need For Speed. ;(
img197.imageshack.us/img197/1919/jokera.png


PSN: benek8

Origin: benek8

Skype: visjanusz

Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 11 lata temu
#30
Ok, RUN rzeczywiście był plamą, która starczyła na krótko, ale HP 2010? Żeby mieć singla zaliczonego na 100 procent trzeba było spędzić dużo więcej godzin, podobnie jak z MW 2012, żeby mieć wszystko na zloto, a do tego razem z patchem każdy samochód otrzymał 1 dodatkowy wyścig.
Radon
Radon 
Mistrz
Dodano 11 lata temu
#31
W przypadku gier wyścigowych nie ma czegoś takiego jak "czas na który gra jest zaplanowana". Gra starcza na tak długo, jak gracz ma uczucie, że jazda ma sens. The RUN ssał trochę pod tym względem, bo mimo dobrej mechaniki oferował mało treści, MW i HP ssały bo choć było w nich dużo do zrobienia to model jazdy w obu był marny, mało angażujący i nieciekawy. Szczerze powiedziawszy, po Rivals oczekuję, że przejmie mechanikę z The RUN bez większych zmian, ale opatrzoną w shitstorm sandboxowych akcji w otwartym świecie i masę wymyślnych wyścigów, tak jak w MW i trochę w HP.
Danio
Danio 
Zawodowiec
Dodano 11 lata temu
#32
I oto jest pytanie: jaki model jazdy znajdzie się w Rivals? Ten znany nam z HP i MW, czy może ten z TR? Tutaj szanse dzielą się 50/50 :)
Radon
Radon 
Mistrz
Dodano 11 lata temu
#33
No wcale się nie dzielą 50/50, bo Frostbite 3 to w gruncie rzeczy ten sam silnik co Frostbite 2, napruty tylko nowinkami, których i tak pewnie w NFSie nie będzie tak widać jak w BF4 i opatrzony nową cyferką. Szanse na fizykę z The RUN są moim zdaniem dość spore.
Danio
Danio 
Zawodowiec
Dodano 11 lata temu
#34
Zobaczymy, co z tego będzie :) I tak bardzo dużo czasu ujawnili na taki okres przed E3.
Dominik
Dominik 
Zawodowiec
Dodano 11 lata temu
#35
Ja na przykład chciałbym model jazdy z RUN. Bardzo mi się podobał. Tylko, żeby poprawili troszkę te drifty. W każdym razie gra dla mnie jest dobra, po E3 przekonamy się na ile.
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 11 lata temu
#36
Tuning wizualny "będzie, ale bez modyfikowania bodykitu." jak to napisała EA.
Niejadek
Niejadek 
Obserwator
Dodano 11 lata temu
#37
Kiedyś widziałem komentarz, że modyfikacje body kitów nie pojawią się już w żadnym NFS.
Korzystaj, bo sława kiedyś minie, a na razie wszyscy wiedzą jak masz na imię...
G
Gwozdek 
Czempion
Dodano 11 lata temu
#38
Po obejrzeniu gameplaya i trailera moje nastawienie odrobinkę się zmieniło. Ale tylko odrobinkę. Gra nadal wygląda zbyt "hotpursutowo." Czekam na jakieś ciekawsze informacje, które zachęcą mnie do kupna właśnie tego tytułu, a nie HP 2010.
R
Reev 
Czempion
Dodano 11 lata temu
#39
Jeśli byłby tuning wizualny, EA nie dostałoby licencji od Ferrari. Myślicie tyłkami.
Radon
Radon 
Mistrz
Dodano 11 lata temu
#40
Zapowiedzieli przecież tuning wcześniej.
You can view all discussion threads in this forum.
You cannot start a new discussion thread in this forum.
You cannot reply in this discussion thread.
You cannot start on a poll in this forum.
You cannot upload attachments in this forum.
You cannot download attachments in this forum.