W Shift 2 Unleashed można zmieniać wszystko, począwszy od ciśnienia w oponach, aż po ustawienia amortyzatorów i przeniesienia napędu. Kupując określone ulepszenia, uzyskuje się dostęp do kolejnych opcji tuningu, które mają ogromny wpływ na osiągi. Można nawet zapisywać konfiguracje przygotowane dla konkretnych torów, aby w razie potrzeby łatwo uzyskać do nich dostęp.
| <<<<< | >>>>> | ||
|---|---|---|---|
| Opony i hamulce | Ciśnienie w przednich oponach | Niskie | Wysokie |
| Ciśnienie w tylnych oponach | Niskie | Wysokie | |
| Balans hamulców | Front | Tył | |
| Ciśnienie w układzie hamulcowym | Niskie | Wysokie | |
| Zestrojenie | Przełożenie układu kierowniczego | Min. | Maks. |
| Kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy | Niski | Wysoki | |
| Zbieżność kół przednich | Ujemna | Dodatnia | |
| Zbieżność kół tylnych | Ujemna | Dodatnia | |
| Pochylenie kół przednich | - | + | |
| Pochylenie kół tylnych | - | + | |
| Pozycja | Prześwit z przodu | Niski | Wysoki |
| Prześwit z tyłu | Niski | Wysoki | |
| Mechanizm różnicowy | Blokada mechanizmu różnicowego o ograniczonym poślizgu | Niski | Wysoki |
| Blokada mechanizmu różnicowego podczas zwalniania | Niski | Wysoki | |
| Obciążenie wstępne mechanizmu różnicowego | Niskie | Wysokie | |
| Aerodynamika | Siła docisku z przodu | Szybkość | Zakręty |
| Siła docisku z tyłu | Szybkość | Zakręty | |
| Sprężyny | Przedni stabilizator poprzeczny | Miękki | Sztywny |
| Tylny stabilizator poprzeczny | Miękki | Sztywny | |
| Sztywność sprężyn z przodu | Miękkie | Sztywne | |
| Sztywność sprężyn z tyłu | Miękkie | Sztywne | |
| Ogranicznik skoku na przód | Krótki | Długi | |
| Ogranicznik skoku na tył | Krótki | Długi | |
| Amortyzatory | Przednie amortyzatory - szybkie dobicie | Miękkie | Sztywne |
| Przednie amortyzatory - powolne dobicie | Miękkie | Sztywne | |
| Przednie amortyzatory - szybkie odbicie | Miękkie | Sztywne | |
| Przednie amortyzatory - powolne odbicie | Miękkie | Sztywne | |
| Tylne amortyzatory - szybkie dobicie | Miękkie | Sztywne | |
| Tylne amortyzatory - powolne dobicie | Miękkie | Sztywne | |
| Tylne amortyzatory - szybkie odbicie | Miękkie | Sztywne | |
| Tylne amortyzatory - powolne odbicie | Miękkie | Sztywne | |
| Układ przeniesienia napędu | Przełożenie główne | Przyspieszenie | Prędkość maksymalna |
| 1. bieg | Przyspieszenie | Prędkość maksymalna | |
| 2. bieg | Przyspieszenie | Prędkość maksymalna | |
| 3. bieg | Przyspieszenie | Prędkość maksymalna | |
| 4. bieg | Przyspieszenie | Prędkość maksymalna | |
| 5. bieg | Przyspieszenie | Prędkość maksymalna | |
| 6. bieg | Przyspieszenie | Prędkość maksymalna | |
| 7. bieg | Przyspieszenie | Prędkość maksymalna |
Shift 2 Unleashed
Informacje ogólne | Edycje | Sklep | Forum | Newsy | Pliki | Showroom | Dreamshoty | Galeria | Tryby gry i rodzaje wyścigów | Samochody | Mapa kariery i trasy | Soundtrack | DLC | Tuning | Dostosowanie tuningu | Odblokowanie ulepszeń | Autolog | Osiągnięcia | Profil kierowcy | Tapety | Warto wiedzieć | Zapowiedź








EA POLSKA
SPEED ZONE
Komentarze
Brak komentarzy. Może chcesz dodać swój?