W Shift 2 Unleashed można zmieniać wszystko, począwszy od ciśnienia w oponach, aż po ustawienia amortyzatorów i przeniesienia napędu. Kupując określone ulepszenia, uzyskuje się dostęp do kolejnych opcji tuningu, które mają ogromny wpływ na osiągi. Można nawet zapisywać konfiguracje przygotowane dla konkretnych torów, aby w razie potrzeby łatwo uzyskać do nich dostęp.
<<<<< | >>>>> | ||
---|---|---|---|
Opony i hamulce | Ciśnienie w przednich oponach | Niskie | Wysokie |
Ciśnienie w tylnych oponach | Niskie | Wysokie | |
Balans hamulców | Front | Tył | |
Ciśnienie w układzie hamulcowym | Niskie | Wysokie | |
Zestrojenie | Przełożenie układu kierowniczego | Min. | Maks. |
Kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy | Niski | Wysoki | |
Zbieżność kół przednich | Ujemna | Dodatnia | |
Zbieżność kół tylnych | Ujemna | Dodatnia | |
Pochylenie kół przednich | - | + | |
Pochylenie kół tylnych | - | + | |
Pozycja | Prześwit z przodu | Niski | Wysoki |
Prześwit z tyłu | Niski | Wysoki | |
Mechanizm różnicowy | Blokada mechanizmu różnicowego o ograniczonym poślizgu | Niski | Wysoki |
Blokada mechanizmu różnicowego podczas zwalniania | Niski | Wysoki | |
Obciążenie wstępne mechanizmu różnicowego | Niskie | Wysokie | |
Aerodynamika | Siła docisku z przodu | Szybkość | Zakręty |
Siła docisku z tyłu | Szybkość | Zakręty | |
Sprężyny | Przedni stabilizator poprzeczny | Miękki | Sztywny |
Tylny stabilizator poprzeczny | Miękki | Sztywny | |
Sztywność sprężyn z przodu | Miękkie | Sztywne | |
Sztywność sprężyn z tyłu | Miękkie | Sztywne | |
Ogranicznik skoku na przód | Krótki | Długi | |
Ogranicznik skoku na tył | Krótki | Długi | |
Amortyzatory | Przednie amortyzatory - szybkie dobicie | Miękkie | Sztywne |
Przednie amortyzatory - powolne dobicie | Miękkie | Sztywne | |
Przednie amortyzatory - szybkie odbicie | Miękkie | Sztywne | |
Przednie amortyzatory - powolne odbicie | Miękkie | Sztywne | |
Tylne amortyzatory - szybkie dobicie | Miękkie | Sztywne | |
Tylne amortyzatory - powolne dobicie | Miękkie | Sztywne | |
Tylne amortyzatory - szybkie odbicie | Miękkie | Sztywne | |
Tylne amortyzatory - powolne odbicie | Miękkie | Sztywne | |
Układ przeniesienia napędu | Przełożenie główne | Przyspieszenie | Prędkość maksymalna |
1. bieg | Przyspieszenie | Prędkość maksymalna | |
2. bieg | Przyspieszenie | Prędkość maksymalna | |
3. bieg | Przyspieszenie | Prędkość maksymalna | |
4. bieg | Przyspieszenie | Prędkość maksymalna | |
5. bieg | Przyspieszenie | Prędkość maksymalna | |
6. bieg | Przyspieszenie | Prędkość maksymalna | |
7. bieg | Przyspieszenie | Prędkość maksymalna |
Shift 2 Unleashed
Informacje ogólne | Edycje | Sklep | Forum | Newsy | Pliki | Showroom | Dreamshoty | Galeria | Tryby gry i rodzaje wyścigów | Samochody | Mapa kariery i trasy | Soundtrack | DLC | Tuning | Dostosowanie tuningu | Odblokowanie ulepszeń | Autolog | Osiągnięcia | Profil kierowcy | Tapety | Warto wiedzieć | Zapowiedź
Komentarze
Brak komentarzy. Może chcesz dodać swój?