Możliwości tuningu samochodów w Shift 2 Unleashed zostały znacząco rozbudowane. Dodatkowo można teraz zapisywać ustawienia dla indywidualnych lub grup lokacji. Chcesz na bieżąco sprawdzać swoje ustawienia? Skorzystaj z nowego trybu tuningu na żywo, aby wprowadzać zmiany podczas jazdy po torze i wycisnąć ze swojego samochodu najlepsze osiągi.
Tuning:
1. Ulepszenie silnika:
a. Wlot powietrza:
i. Wymiana seryjnego filtra na filtr wysokoprzepływowy
ii. Stożek wysokoprzepływowy i rura dolotowa
iii. System dolotowy zimnego powietrza
b. Wydech:
i. Wysokoprzepływowy tłumik tylny
ii. Wydech sportowy o dużej średnicy - końcówka układu
iii. Zintegrowana głowica kolektora
c. Wały rozrządu:
i. Krzywe uliczne
ii. Uliczne krzywe zawodowe
iii. Wyczynowe krzywki
d. Rozrząd zaworowy:
i. Zawory uliczne wyczynowe - trzynastawne z gwiazdami
ii. Szersze, polerowane zawory z dopasowanymi gniazdami
iii. Wysokoobrotowe podwójne sprężyny/ustalacze
e. Blok/dolna część:
i. Zwiększenie pojemności
ii. Dłuższe korbowody
iii. Kute tłoki zapewniające wyższe sprężanie
f. Układ paliwowy - wtrysk:
i. Większe wtryskiwacze
ii. Wysokoprzepływowa pompa paliwa i regulator
iii. Modyfikowane oprogramowanie ECU
g. Koło zamachowe:
i. Koło zamachowe w specyfikacji ulicznej
ii. Koło zamachowe, zawodowa specyfikacja uliczna
iii. Wyczynowe koło zamachowe
h. Wymiana silnika
2. Ulepszenia przeniesienia napędu:
a. Sprzęgło:
i. Wytrzymałe sprzęgło organiczne
ii. Tarcza o wysokim tarciu z jednorodnym środkiem
iii. Tarcza z krążkami ceramicznymi
b. Mechanizm różnicowy:
i. Dyferencjał uliczny - regulowany w zakresie 1
ii. Dyferencjał wyczynowy - regulowany w zakresie 1.5
iii. Dyferencjał wyścigowy - regulowany w zakresie 2
c. Skrzynia biegów:
i. Skrócony układ przenoszenia do zmiany biegów
ii. Regulowane przełożenie główne
iii. Zębatki skracające czas zmiany biegu
3. Ulepszenia doładowania:
a. Turbosprężarka uliczna
b. Większy współczynnik P/S
c. Duża turbosprężarka z intercoolerem
4. Ulepszenia zawieszenia:
a. Uliczne zawieszenie sportowe
b. Torowe zawieszenie zintegrowane
c. Wyścigowe zawieszenie zintegrowane
5. Ulepszenia hamulców:
a. Akcesoria:
i. Ulepszone klocki hamulcowe i nierdzewne linki hamulcowe
ii. Zawór regulujący balans hamulców
iii. Układ z dwiema pompami głównymi
b. Ulepszenia:
i. Drogowe ustawienia hamulców do szybkiej jazdy
ii. Torowe ustawienia hamulców
iii. Wyczynowe ustawienia hamulców
6. Ulepszenia opon:
a. Wyczynowe opony uliczne
b. Opony torowo/uliczne
c. Opony zbliżone do slicków
7. Ulepszenia karoserii:
a. Pakiety karoserii (3 poziomy)
b. Redukcja masy:
i. Uliczny pakiet zmniejszenia masy
ii. Torowy pakiet zmniejszenia masy
iii. Wyczynowy pakiet zmniejszenia masy
c. Kokpit:
i. Kokpit uliczny
ii. Kokpit torowy
iii. Kokpit wyścigowy
8. Ulepszenia nitro:
a. Początkowy pakiet nitro
b. Pełny pakiet nitro
9. Ulepszenia drag:
a. Sprzęgło o specyfikacji drag
b. Silnik w specyfikacji drag
c. Sprężarka w specyfikacji drag
d. Układy paliwowe do dragu
Tuning wizualny:
1. Lakier:
a. Błyszczący
b. Metaliczny
c. Cukierkowy
d. Perłowy
e. Chromowy
f. Matowy
g. Kameleon
2. Felgi (fabryczne + kilkadziesiąt). W zależności od modelu samochodu w rozmiarach 13" - 20"
3. Naklejki (kilkaset wzorów podzielonych na kategorie):
a. Producenci
b. Społeczność
c. Fatlace
d. Kształty
e. Gradienty
f. Paski
g. Drużyna azjatycka
h. Drużyna zachodnia
i. Ślady zwierząt
j. Precision Drift Clothing
k. Touge Automotive
l. Uszkodzenia
m. Kamuflaż
Konwersja fabryczna - pakiet starannie dobranych podzespołów o najlepszych dostępnych osiągach podnoszący statystyki samochodu o kilka procent. W jej skład wchodzą: wyścigowy, regulowany wlot powietrza, kompletny wyścigowy układ wydechowy, wyścigowy wał rozrządu, tytanowe zawory, plany wszystkich systemów, bezpośredni wtrysk paliwa i ogniwo paliwowe, wyścigowe koło zamachowe Full, wielotarczowe sprzęgło o niskiej bezwładności wykonane z włókna węglowego, lekki, wyścigowy mechanizm różnicowy, sekwencyjna, 6-cio biegowa skrzynia biegów, wyścigowe pompy hamulcowe, dwie sprężarki wyścigowe/zwiększona turbosprężarka, tarcze hamulcowe wykonane z włókna węglowego, zawieszenie wyścigowe, wyścigowy pakiet zmniejszenia masy, wyścigowe opony typu silck, pełny wyścigowy pakiet karoserii oraz wyścigowe wnętrze. Konwersja fabryczna kosztuje od kilkudziesięciu do ponad 100,000 $.
Shift 2 Unleashed
Informacje ogólne | Edycje | Sklep | Forum | Newsy | Pliki | Showroom | Dreamshoty | Galeria | Tryby gry i rodzaje wyścigów | Samochody | Mapa kariery i trasy | Soundtrack | DLC | Tuning | Dostosowanie tuningu | Odblokowanie ulepszeń | Autolog | Osiągnięcia | Profil kierowcy | Tapety | Warto wiedzieć | Zapowiedź
Komentarze
Brak komentarzy. Może chcesz dodać swój?