Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
Tuning Panel
Artykuły

Shift 2 Unleashed - Tuning

Możliwości tuningu samochodów w Shift 2 Unleashed zostały znacząco rozbudowane. Dodatkowo można teraz zapisywać ustawienia dla indywidualnych lub grup lokacji. Chcesz na bieżąco sprawdzać swoje ustawienia? Skorzystaj z nowego trybu tuningu na żywo, aby wprowadzać zmiany podczas jazdy po torze i wycisnąć ze swojego samochodu najlepsze osiągi.


Tuning:
      1. Ulepszenie silnika:
            a. Wlot powietrza:
                  i. Wymiana seryjnego filtra na filtr wysokoprzepływowy
                  ii. Stożek wysokoprzepływowy i rura dolotowa
                  iii. System dolotowy zimnego powietrza
            b. Wydech:
                  i. Wysokoprzepływowy tłumik tylny
                  ii. Wydech sportowy o dużej średnicy - końcówka układu
                  iii. Zintegrowana głowica kolektora
            c. Wały rozrządu:
                  i. Krzywe uliczne
                  ii. Uliczne krzywe zawodowe
                  iii. Wyczynowe krzywki
            d. Rozrząd zaworowy:
                  i. Zawory uliczne wyczynowe - trzynastawne z gwiazdami
                  ii. Szersze, polerowane zawory z dopasowanymi gniazdami
                  iii. Wysokoobrotowe podwójne sprężyny/ustalacze
            e. Blok/dolna część:
                  i. Zwiększenie pojemności
                  ii. Dłuższe korbowody
                  iii. Kute tłoki zapewniające wyższe sprężanie
            f. Układ paliwowy - wtrysk:
                  i. Większe wtryskiwacze
                  ii. Wysokoprzepływowa pompa paliwa i regulator
                  iii. Modyfikowane oprogramowanie ECU
            g. Koło zamachowe:
                  i. Koło zamachowe w specyfikacji ulicznej
                  ii. Koło zamachowe, zawodowa specyfikacja uliczna
                  iii. Wyczynowe koło zamachowe
            h. Wymiana silnika
      2. Ulepszenia przeniesienia napędu:
            a. Sprzęgło:
                  i. Wytrzymałe sprzęgło organiczne
                  ii. Tarcza o wysokim tarciu z jednorodnym środkiem
                  iii. Tarcza z krążkami ceramicznymi
            b. Mechanizm różnicowy:
                  i. Dyferencjał uliczny - regulowany w zakresie 1
                  ii. Dyferencjał wyczynowy - regulowany w zakresie 1.5
                  iii. Dyferencjał wyścigowy - regulowany w zakresie 2
            c. Skrzynia biegów:
                  i. Skrócony układ przenoszenia do zmiany biegów
                  ii. Regulowane przełożenie główne
                  iii. Zębatki skracające czas zmiany biegu
      3. Ulepszenia doładowania:
            a. Turbosprężarka uliczna
            b. Większy współczynnik P/S
            c. Duża turbosprężarka z intercoolerem
      4. Ulepszenia zawieszenia:
            a. Uliczne zawieszenie sportowe
            b. Torowe zawieszenie zintegrowane
            c. Wyścigowe zawieszenie zintegrowane
      5. Ulepszenia hamulców:
            a. Akcesoria:
                  i. Ulepszone klocki hamulcowe i nierdzewne linki hamulcowe
                  ii. Zawór regulujący balans hamulców
                  iii. Układ z dwiema pompami głównymi
            b. Ulepszenia:
                  i. Drogowe ustawienia hamulców do szybkiej jazdy
                  ii. Torowe ustawienia hamulców
                  iii. Wyczynowe ustawienia hamulców
      6. Ulepszenia opon:
            a. Wyczynowe opony uliczne
            b. Opony torowo/uliczne
            c. Opony zbliżone do slicków
      7. Ulepszenia karoserii:
            a. Pakiety karoserii (3 poziomy)
            b. Redukcja masy:
                  i. Uliczny pakiet zmniejszenia masy
                  ii. Torowy pakiet zmniejszenia masy
                  iii. Wyczynowy pakiet zmniejszenia masy
            c. Kokpit:
                  i. Kokpit uliczny
                  ii. Kokpit torowy
                  iii. Kokpit wyścigowy
      8. Ulepszenia nitro:
            a. Początkowy pakiet nitro
            b. Pełny pakiet nitro
      9. Ulepszenia drag:
            a. Sprzęgło o specyfikacji drag
            b. Silnik w specyfikacji drag
            c. Sprężarka w specyfikacji drag
            d. Układy paliwowe do dragu

Tuning wizualny:
      1. Lakier:
            a. Błyszczący
            b. Metaliczny
            c. Cukierkowy
            d. Perłowy
            e. Chromowy
            f. Matowy
            g. Kameleon
      2. Felgi (fabryczne + kilkadziesiąt). W zależności od modelu samochodu w rozmiarach 13" - 20"
      3. Naklejki (kilkaset wzorów podzielonych na kategorie):
            a. Producenci
            b. Społeczność
            c. Fatlace
            d. Kształty
            e. Gradienty
            f. Paski
            g. Drużyna azjatycka
            h. Drużyna zachodnia
            i. Ślady zwierząt
            j. Precision Drift Clothing
            k. Touge Automotive
            l. Uszkodzenia
            m. Kamuflaż

Konwersja fabryczna - pakiet starannie dobranych podzespołów o najlepszych dostępnych osiągach podnoszący statystyki samochodu o kilka procent. W jej skład wchodzą: wyścigowy, regulowany wlot powietrza, kompletny wyścigowy układ wydechowy, wyścigowy wał rozrządu, tytanowe zawory, plany wszystkich systemów, bezpośredni wtrysk paliwa i ogniwo paliwowe, wyścigowe koło zamachowe Full, wielotarczowe sprzęgło o niskiej bezwładności wykonane z włókna węglowego, lekki, wyścigowy mechanizm różnicowy, sekwencyjna, 6-cio biegowa skrzynia biegów, wyścigowe pompy hamulcowe, dwie sprężarki wyścigowe/zwiększona turbosprężarka, tarcze hamulcowe wykonane z włókna węglowego, zawieszenie wyścigowe, wyścigowy pakiet zmniejszenia masy, wyścigowe opony typu silck, pełny wyścigowy pakiet karoserii oraz wyścigowe wnętrze. Konwersja fabryczna kosztuje od kilkudziesięciu do ponad 100,000 $.


Konwersja fabryczna - Shift 2 Unleashed


Inventer89 01. kwiecień 2019 0 komentarze Drukuj

Komentarze

Zaloguj się, aby napisać komentarz.
  • Brak komentarzy. Może chcesz dodać swój?

Ostatnio poruszane tematy
Ostatnie komentarze
Ostatnio dostępni
L
luki
Wyślij wiadomość
michciu1907
michciu1907
Wyślij wiadomość
Zivkovic818
Zivkovic818
Wyślij wiadomość
N
NeMek
Wyślij wiadomość
Inventer89
Inventer89
Wyślij wiadomość
S
Siekierka
Wyślij wiadomość
Albercikowski
Albercikowski
Wyślij wiadomość
A
AdrianWerner
Wyślij wiadomość
Allure
Allure
Wyślij wiadomość
C
Championekk
Wyślij wiadomość
Reev
Reev
Wyślij wiadomość
Kakarotto18
Kakarotto18
Wyślij wiadomość
S
szymi1121
Wyślij wiadomość
Samolocik12
Samolocik12
Wyślij wiadomość
K
kajetankorzeniowsk
Wyślij wiadomość
Danio
Danio
Wyślij wiadomość
K
Kamil00s
Wyślij wiadomość
Bazyl
Bazyl
Wyślij wiadomość
K
kisiello1996
Wyślij wiadomość
Radon
Radon
Wyślij wiadomość
Radzio
Radzio
Wyślij wiadomość
P
Pras01
Wyślij wiadomość
M
marcelk027
Wyślij wiadomość
L
LilowRap
Wyślij wiadomość
S
sakos
Wyślij wiadomość
Ankiety
Jak oceniasz popremierowe wsparcie NFS Heat?