Jak na symulator przystało, Need for Speed Shift dysponuje ogromnymi możliwościami dostrojenia niemalże każdego elementu samochodu.
| <<<<< | >>>>> | ||
|---|---|---|---|
| Opony i hamulce | Ciśnienie z przodu | Niskie | Wysokie |
| Ciśnienie z tyłu | Niskie | Wysokie | |
| Rozdział siły hamowania | Przód | Tył | |
| Zestrojenie | Przeł. układu kierowniczego | Wolniejsze | Szybsze |
| Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy | Krótkie | Długie | |
| Zbieżność kół przednich | Do środka | Na zewnątrz | |
| Zbieżność kół tylnych | Do środka | Na zewnątrz | |
| Pochylenie kół przednich | Ujemne | Dodatnie | |
| Pochylenie kół tylnych | Ujemne | Dodatnie | |
| Prześwit z przodu | Wysoki | Niski | |
| Prześwit z tyłu | Wysoki | Niski | |
| Sprężyny i amortyzatory | Przedni stabilizator poprzeczny | Miękki | Sztywny |
| Tylny stabilizator poprzeczny | Miękki | Sztywny | |
| Sztywność sprężyn z przodu | Niska | Wysoka | |
| Sztywność sprężyn z tyłu | Niska | Wysoka | |
| Ogranicznik skoku zawieszenia P | Krótkie | Długie | |
| Ogranicznik skoku zawieszenia T | Miękki | Sztywny | |
| Przedni amortyzator - powolne dobicie | Miękkie | Sztywny | |
| Tylny amortyzator - powolne dobicie | Miękkie | Sztywny | |
| Przedni amortyzator - szybkie dobicie | Miękkie | Sztywny | |
| Tylny amortyzator - szybkie dobicie | Miękkie | Sztywny | |
| Przedni amortyzator - powolne odbicie | Miękkie | Sztywny | |
| Tylny amortyzator - powolne odbicie | Miękkie | Sztywny | |
| Przedni amortyzator - szybkie odbicie | Miękkie | Sztywny | |
| Tylny amortyzator - szybkie odbicie | Miękkie | Sztywny | |
| Dyferencjał | Blok. uślizgu przy przyspieszaniu | Krótkie | Długie |
| Blok. uślizgu przy hamowaniu | Niskie | Wysokie | |
| Obciążenie wstępne dyferencjału | Niskie | Wysokie | |
| Elektroniczna blokada uślizgu | Krótka | Długa | |
| Przełożenia | Przełożenie główne | Przyspieszenie | Prędkość |
| Przełożenie 1. biegu | Przyspieszenie | Prędkość | |
| Przełożenie 2. biegu | Przyspieszenie | Prędkość | |
| Przełożenie 3. biegu | Przyspieszenie | Prędkość | |
| Przełożenie 4. biegu | Przyspieszenie | Prędkość | |
| Przełożenie 5. biegu | Przyspieszenie | Prędkość | |
| Przełożenie 6. biegu | Przyspieszenie | Prędkość | |
| Aerodynamika | Siła docisku z przodu | Prędkość | Zakręty |
| Siła docisku z tyłu | Prędkość | Zakręty | |
| Wlot chłodnicy | Mały | Duży | |
| Wlot powietrza do hamulców | Mały | Duży |
Need for Speed Shift
Informacje ogólne | Forum | Newsy | Pliki | Showroom | Dreamshoty | Galeria | Tryby gry i rodzaje wyścigów | Samochody | Mapa kariery i trasy | Soundtrack | DLC | Tuning | Dostosowanie tuningu | Odblokowanie ulepszeń | Osiągnięcia | Profil kierowcy | Tapety | Warto wiedzieć








EA POLSKA
SPEED ZONE
Komentarze
Brak komentarzy. Może chcesz dodać swój?