Jak na symulator przystało, Need for Speed Shift dysponuje ogromnymi możliwościami dostrojenia niemalże każdego elementu samochodu.
<<<<< | >>>>> | ||
---|---|---|---|
Opony i hamulce | Ciśnienie z przodu | Niskie | Wysokie |
Ciśnienie z tyłu | Niskie | Wysokie | |
Rozdział siły hamowania | Przód | Tył | |
Zestrojenie | Przeł. układu kierowniczego | Wolniejsze | Szybsze |
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy | Krótkie | Długie | |
Zbieżność kół przednich | Do środka | Na zewnątrz | |
Zbieżność kół tylnych | Do środka | Na zewnątrz | |
Pochylenie kół przednich | Ujemne | Dodatnie | |
Pochylenie kół tylnych | Ujemne | Dodatnie | |
Prześwit z przodu | Wysoki | Niski | |
Prześwit z tyłu | Wysoki | Niski | |
Sprężyny i amortyzatory | Przedni stabilizator poprzeczny | Miękki | Sztywny |
Tylny stabilizator poprzeczny | Miękki | Sztywny | |
Sztywność sprężyn z przodu | Niska | Wysoka | |
Sztywność sprężyn z tyłu | Niska | Wysoka | |
Ogranicznik skoku zawieszenia P | Krótkie | Długie | |
Ogranicznik skoku zawieszenia T | Miękki | Sztywny | |
Przedni amortyzator - powolne dobicie | Miękkie | Sztywny | |
Tylny amortyzator - powolne dobicie | Miękkie | Sztywny | |
Przedni amortyzator - szybkie dobicie | Miękkie | Sztywny | |
Tylny amortyzator - szybkie dobicie | Miękkie | Sztywny | |
Przedni amortyzator - powolne odbicie | Miękkie | Sztywny | |
Tylny amortyzator - powolne odbicie | Miękkie | Sztywny | |
Przedni amortyzator - szybkie odbicie | Miękkie | Sztywny | |
Tylny amortyzator - szybkie odbicie | Miękkie | Sztywny | |
Dyferencjał | Blok. uślizgu przy przyspieszaniu | Krótkie | Długie |
Blok. uślizgu przy hamowaniu | Niskie | Wysokie | |
Obciążenie wstępne dyferencjału | Niskie | Wysokie | |
Elektroniczna blokada uślizgu | Krótka | Długa | |
Przełożenia | Przełożenie główne | Przyspieszenie | Prędkość |
Przełożenie 1. biegu | Przyspieszenie | Prędkość | |
Przełożenie 2. biegu | Przyspieszenie | Prędkość | |
Przełożenie 3. biegu | Przyspieszenie | Prędkość | |
Przełożenie 4. biegu | Przyspieszenie | Prędkość | |
Przełożenie 5. biegu | Przyspieszenie | Prędkość | |
Przełożenie 6. biegu | Przyspieszenie | Prędkość | |
Aerodynamika | Siła docisku z przodu | Prędkość | Zakręty |
Siła docisku z tyłu | Prędkość | Zakręty | |
Wlot chłodnicy | Mały | Duży | |
Wlot powietrza do hamulców | Mały | Duży |
Need for Speed Shift
Informacje ogólne | Forum | Newsy | Pliki | Showroom | Dreamshoty | Galeria | Tryby gry i rodzaje wyścigów | Samochody | Mapa kariery i trasy | Soundtrack | DLC | Tuning | Dostosowanie tuningu | Odblokowanie ulepszeń | Osiągnięcia | Profil kierowcy | Tapety | Warto wiedzieć
Komentarze
Brak komentarzy. Może chcesz dodać swój?