Need for Speed Most Wanted oprócz klasycznego tuningu dysponuje także opcją tuningu osiągów, czyli możliwością regulacji poszczególnych podzespołów. Jest on dostępny w menu pauzy podczas wyścigów lub swobodnej gry.

| <<<<< | >>>>> | |
|---|---|---|
| Układ kierowniczy | Mniejsza szybkość reakcji | Większa szybkość reakcji |
| Prowadzenie | Poślizg | Stabilność |
| Hamulce | Mniejsza skuteczność hamowania | Większa skuteczność hamowania |
| Prześwit | Mniejszy prześwit | Większy prześwit |
| Aerodynamika | Mniejsza siła docisku | Większa siła docisku |
| Nitro | Dłuższy czas działania | Większa moc |
| Sprężarka | Większe przyspieszenie | Większa prędkość maksymalna |
Need for Speed Most Wanted (2005)
Informacje ogólne | Edycje | Forum | Pliki | Showroom | Dreamshoty | Galeria | Tryby gry i rodzaje wyścigów | Samochody | Mapa | Soundtrack | Recenzja | Tuning | Dostosowanie tuningu | Odblokowanie ulepszeń | Postacie | Dziewczyny | Policja | Czarna lista | Karty nagród | Osiągnięcia | Kartoteka wykroczeń | Seria prób | Bonus DVD | Tapety | Warto wiedzieć | Mody | Instalacja nowych aut | Remastered








EA POLSKA
SPEED ZONE
Komentarze
Brak komentarzy. Może chcesz dodać swój?