Moc samochodów odgrywa bardzo istotną rolę w każdej grze wyścigowej. Wychodząc na przeciw graczom, w Need for Speed Underground 2 oprócz kupowania nowych podzespołów wpływających na osiągi, mamy także możliwość ich tuningowania. Wyniki naszych modyfikacji możemy zobaczyć przeprowadzając test Dyno lub przejechać się testowo na torze.
Nasze modyfikacje możemy zapisywać i wczytywać, dzięki czemu szybko możemy dostosować osiągi samochodu przed każdym wyścigiem.
Na tuning osiągów składają się:
1. Zawieszenie
a. Wysokość - przód
b. Wysokość - tył
c. Sprężyny - przód
d. Sprężyny - tył
e. Amortyzatory - tył
f. Przedni stabilizator
g. Tylny stabilizator
h. Układ sterowniczy
2. Skrzynia biegów
a. Przełożenia:
i. Pierwszy bieg
ii. Drugi bieg
iii. Trzeci bieg
iv. Czwarty bieg
v. Piąty bieg
vi. Szósty bieg (jeśli jest dostępny)
3. Aerodynamika
a. Przedni nacisk
b. Tylny nacisk
4. Opony i hamulce
a. Przyczepność przednich opon
b. Przyczepność tylnych opon
c. Rozłożenie hamulców
5. ECU - możliwość modyfikacji momentu obrotowego przy danych obrotach
6. Turbo - możliwość modyfikacji momentu obrotowego przy danych obrotach
7. Nitro - możliwość modyfikacji momentu obrotowego w czasie działania nitra
Need for Speed Underground 2
Informacje ogólne | Wersje | Forum | Pliki | Showroom | Dreamshoty | Galeria | Tryby gry i rodzaje wyścigów | Samochody | Mapa | Soundtrack | Recenzja | Tuning | Dostosowanie tuningu | Odblokowanie ulepszeń | Postacie | Dziewczyny | Etapy w trybie kariery | Magazyny i DVD | Sponsorzy | Znajdźki | Punkty reputacji | Tapety | Warto wiedzieć | Mody | Instalacja nowych aut | Remastered
Komentarze
Brak komentarzy. Może chcesz dodać swój?