Need for Speed Underground 2 słynie z bardzo szczegółowego tuningu. Poniższe drzewo modyfikacji pokazuje ogrom możliwości, jaki stoi przed tunerem w tej grze. W nawiasach jest podana liczba konfiguracji danej modyfikacji. W przypadku gdy liczba konfiguracji w samochodach osobowych i SUVach różni się, w nawiasie podana jest najpierw liczba konfiguracji w samochodach osobowych, a po ukośniku - liczba konfiguracji w SUV-ach.
Modyfikacje osiągów są podzielone na pakiety, jednak by uzyskać maksymalne osiągi nie wystarczy zainstalować samych pakietów ekstremalnych. Potrzebne też będą niektóre modyfikacje z niższych pakietów. Te mają dopisaną w nawiasie informację, do których wyższych pakietów należy je doinstalować, by cieszyć się pełnią mocy.
Osiągi:
1. Silnik:
a. Pakiet uliczny:
i. System wlotu zimnego powietrza (wymagane z pakietem profesjonalnym i ekstremalnym)
ii. System głowic (wymagane z pakietem profesjonalnym)
iii. Łagodny wał rozrządowy i monitorowanie biegów (wymagane z pakietem profesjonalnym)
iv. Przyspieszenie wtrysku paliwa
b. Pakiet profesjonalny:
i. System wtrysku Cat Back (wymagane z pakietem ekstremalnym)
ii. Powielenie strumienia powietrza (wymagane z pakietem ekstremalnym)
iii. Większa średnica cylindrów (wymagane z pakietem ekstremalnym)
c. Pakiet ekstremalny:
i. Wyścigowy wał rozrządu i biegi
ii. Port i polerowane głowice
iii. Fotokopia bloków cylindrowych
iv. Głowice wysokiej jakości
d. Pakiet unikalny (10% wzrost wydajności)
2. ECU:
a. Pakiet uliczny:
i. Regulator ciśnienia paliwa (wymagane z pakietem profesjonalnym i ekstremalnym)
ii. Szyna paliwowa (wymagane z pakietem profesjonalnym i ekstremalnym)
iii. Filtr paliwa (wymagany z pakietem profesjonalnym i ekstremalnym)
iv. Usunięcie ogranicznika prędkości (wymagane z pakietem profesjonalnym i ekstremalnym)
b. Pakiet profesjonalny:
i. Chip wydajności
ii. Wysokie ciśnienie wtrysku paliwa (wymagane z pakietem ekstremalnym)
c. Pakiet ekstremalny:
i. Jednostka kierowania silnikiem
ii. Wtryskiwacze paliwa
d. Pakiet unikalny (10% wzrost wydajności)
3. Skrzynia biegów:
a. Pakiet uliczny:
i. Skrócenie przełożenia (wymagane z pakietem profesjonalnym i ekstremalnym)
ii. Lekkie koło zamachowe (wymagane z pakietem profesjonalnym i ekstremalnym)
iii. Zróżnicowanie
b. Pakiet profesjonalny:
i. Ograniczona różnica
ii. Zaciski wysokiej jakości (wymagane z pakietem ekstremalnym)
c. Pakiet ekstremalny:
i. Dodanie szóstego biegu
d. Pakiet unikalny (10% wzrost wydajności)
4. Zawieszenie
a. Pakiet uliczny
i. Sportowe sprężyny i resory
ii. Wieżyczki (wymagane z pakietem profesjonalnym i ekstremalnym)
b. Pakiet profesjonalny
i. Sprężyny i resory wysokiej jakości
ii. Przednie i tylne ograniczenia kołysania
iii. Regulowane płyty wygięcia (wymagane z pakietem ekstremalnym)
c. Pakiet ekstremalny
i. Skręcanie ponad osią zawieszenia
ii. Duży parametr ograniczenia kołysania
d. Pakiet unikalny (10% wzrost wydajności)
5. Nitro:
a. Pakiet uliczny:
i. Suche nitro
b. Pakiet profesjonalny:
i. Mokre nitro
c. Pakiet ekstremalny:
i. Bezpośredni wtrysk
d. Pakiet unikalny (10% wzrost wydajności)
6. Opony:
a. Pakiet uliczny:
i. Uliczny zestaw opon
b. Pakiet profesjonalny:
i. Profesjonalny zestaw opon
c. Pakiet ekstremalny:
i. Ekstremalny zestaw opon
d. Pakiet unikalny (10% wzrost wydajności)
7. Hamulce:
a. Pakiet uliczny:
i. Liczne podkładki
ii. Stalowe linki hamulcowe (wymagane z pakietem profesjonalnym i ekstremalnym)
iii. Dziurkowane tarcze
b. Pakiet profesjonalny:
i. Większe tłoczki
ii. Rajdowe podkładki (wymagane z pakietem ekstremalnym)
c. Pakiet ekstremalny:
i. Dziurkowane i ponacinane tarcze
ii. Rajdowe, sześciotłoczkowe zaciski
d. Pakiet unikalny (10% wzrost wydajności)
8. Redukcja wagi:
a. Pakiet uliczny:
i. Usuń tylne fotele (wymagane z pakietem profesjonalnym i ekstremalnym)
ii. Usuń panele wnętrza (wymagane z pakietem profesjonalnym i ekstremalnym)
b. Pakiet profesjonalny:
i. Lekkie szyby (wymagane z pakietem ekstremalnym)
ii. Lekkie fotele (wymagane z pakietem ekstremalnym)
c. Pakiet ekstremalny:
i. Lekkie drzwi
ii. Wypełnienie pianką
d. Pakiet unikalny (10% wzrost wydajności)
9. Turbo:
a. Pakiet uliczny:
i. Poziom 1
b. Pakiet profesjonalny:
i. Poziom 2
c. Pakiet ekstremalny:
i. Poziom 3
d. Pakiet unikalny (10% wzrost wydajności)
Karoseria:
1. Przedni zderzak (fabryczny + 25 / fabryczne + 6)
2. Tylny zderzak (fabryczny + 25 / fabryczne + 6)
3. Progi (fabryczne + 25 / fabryczne + 6)
4. Spoilery (fabryczny + 40)
5. Maska (fabryczna + 23)
6. Dachowe wloty powietrza (fabryczny + 51)
7. Reflektory (fabryczne + 10)
8. Tylne światła (fabryczne + 10)
9. Lusterka (fabryczne + 20)
10. Końcówka wydechu (fabryczna + 10)
11. Felgi (fabryczne + 85 / fabryczne + 14). Samochody osobowe: 17" - 19"; Cadillac i Lincoln: 20", 22" i 24"; Hummer: 26"
12. Elementy z włókna węglowego
a. Maska z włókna węglowego (23)
b. Spoilery z włókna węglowego (40)
c. Dachowe wloty powietrza z włókna węglowego (51)
d. Lusterka z włókna węglowego (20)
e. Przeróbka bagażnika na włókna węglowe (1)
f. Nadwozie z włókna węglowego (1)
13. Większa karoseria (fabryczna + 4 / brak)
Kolor/vinyle:
1. Kolor:
a. Kolor podstawowy:
i. Akryl (60 kolorów)
ii. Metalik (60 kolorów)
iii. Perła (30 kolorów)
b. Spoiler:
i. Akryl (60 kolorów)
ii. Metalik (60 kolorów)
iii. Perła (30 kolorów)
c. Dachowe wloty powietrza:
i. Akryl (60 kolorów)
ii. Metalik (60 kolorów)
iii. Perła (30 kolorów)
d. Lusterka:
i. Akryl (60 kolorów)
ii. Metalik (60 kolorów)
iii. Perła (30 kolorów)
e. Felgi (60 kolorów)
f. Spinnery (60 kolorów)
g. Hamulce (60 kolorów)
h. Części silnika (60 kolorów)
i. Końcówka wydechu (60 kolorów)
2. Vinyle - 4 warstwy: dolna, średnia 1, średnia 2, górna. Każda z nich ma identyczne możliwości (kilkaset wzorów podzielonych na kategorie):
a. Zestaw rozdarć
b. Rozdarcia
c. Zestaw pasków
d. Paski
e. Zestaw kleksów
f. Kleksy
g. Zestaw współczesnych
h. Współczesne
i. Zestaw płomieni
j. Płomienie
k. Zestaw błyskawic
l. Błyskawice
m. Zestaw wyścigowych
n. Wyścigowe
o. Zestaw flag
p. Flagi
q. Zestaw plemiennych
r. Plemienne
s. Zestaw dzikich
t. Dzikie
u. Maska
v. Sponsorzy
w. Karoseria
x. Unikat
y. Górna warstwa
z. Dzieła sztuki
aa. Konkurs
bb. Sponsor
3. Detale:
a. Przednia szyba (kilkadziesiąt naklejek)
b. Tylna szyba (kilkadziesiąt naklejek)
c. Lewe drzwi (6 miejsc, kilkadziesiąt naklejek)
d. Prawe drzwi (6 miejsc, kilkadziesiąt naklejek)
e. Lewy panel:
i. pojedynczy (kilkadziesiąt naklejek)
ii. Podwójny (2 miejsca, kilkadziesiąt naklejek)
f. Prawy panel:
i. pojedynczy (kilkadziesiąt naklejek)
ii. Podwójny (2 miejsca, kilkadziesiąt naklejek)
Dodatki:
1. Modyfikowane zegary (fabryczny + 10)
2. Neon:
a. Neon pod samochodem (22)
b. Neon silnika (22)
c. Neon bagażnika (22)
3. Zabarwienie szyb (fabryczne + 30)
4. Reflektory (fabryczne + 13)
5. Dekoracje nitro (63)
6. Hydraulika (3)
7. Zestaw Car audio:
a. Część fabryczna (brak miejsc)
b. Standardowy układ (1 lub 2 miejsca, każde po 16 elementów + puste / 4 miejsca, każde po 21 elementów + puste)
c. Zmieniony układ (3 lub 4 miejsca, każde po 16 elementów + puste/ 6 miejsc, każde po 21 elementów + puste)
d. Własny układ (5 lub 6 miejsc, każde po 16 elementów + puste / 12 miejsc, każde po 21 elementów + puste)
8. Spinnery (15)
9. Otwierana maska (5 + 5 z włókien węglowych)
10. Drzwi (fabryczne + 2)
Need for Speed Underground 2
Informacje ogólne | Wersje | Forum | Pliki | Showroom | Dreamshoty | Galeria | Tryby gry i rodzaje wyścigów | Samochody | Mapa | Soundtrack | Recenzja | Tuning | Dostosowanie tuningu | Odblokowanie ulepszeń | Postacie | Dziewczyny | Etapy w trybie kariery | Magazyny i DVD | Sponsorzy | Znajdźki | Punkty reputacji | Tapety | Warto wiedzieć | Mody | Instalacja nowych aut | Remastered
Komentarze
Brak komentarzy. Może chcesz dodać swój?