Powinni pociągnąć misje fabularne w stylu filmu Drive. Jesteś kierowcą bandytów, podstawiasz auto pod bank, w ucieczce dac sporo efekciarskich skryptow, scenek filmowych itp.
nasti8888 lata temu
Nfs potrzebuje fabuły i samochodów. Tuning i stuny są spoko. Wezmy takiego mostwanted i NFS15 scenki filmowe w tych grach były naprawdę spoko, a w payback się cofneli, rozmowa z przeciwnikiem bossem to kamera skierowana na zderzak samochodu lub rozmowa telefoniczna
Inventer898 lata temu
Nie wiem jak duże studio zajmuje się produkcją Forzy, ale z tej trójki (Forza, The Crew i NFS) myślę, że NFS ma najmniejsze studio i co za tym idzie - najmniejszy budżet.
Siekierka8 lata temu
To każ im przeznaczyć chociaż część kasy walonej na marketing Battlefielda na rozbudowę Ghostów. Albo niech wykupią inne studio do robienia NFS i dadzą im hajs.
Radzio8 lata temu
Szczerze mówiąc to mogę odpocząć od NFSa nawet 3 lata, aby tylko zrobili grę która wyprzedzi konkurencję, a nie będzie próbowała dogonić.
Siekierka8 lata temu
Wydaje mi się, że ludzie pójdą po rozum i nie utopią kolejny raz takiej kasy w wybrakowanego nfsa.
Inventer898 lata temu
O, widzę, że ucięło mi wypowiedź. Miałem na myśli optymalną liczbę na poziomie 150-200. Co więcej: Ghost skompromituje się, jeśli mając tyle modeli do wykorzystania z dwóch poprzednich NFSów nadal zaoferuje poniżej setki modeli.
Siekierka8 lata temu
Swoją drogą - śmieszne, że nadal najlepszą grafę z NFS'ów ma... Rivals.
Siekierka8 lata temu
Przemek - ale nikt nie wymaga od Forzy czy NFSa 450 aut. Forza to wyścigowy sandbox, NFS nie. Jednak 75 aut to za mało - Horizon ma ten plus że jadąc wyścig z dużą liczbą przeciwników masz sporą różnorodność aut. Do tego Forza oferuje szersze spektrum klas aut. Optymalna teraz liczba aut dla NFS to tak 150, nawet trochę kosztem tuningu.
Inventer898 lata temu
Tak, Payback jest sztuczny, już na pierwszych trailerach widać "graficzne zacofanie" względem NFS'15. Forza pozamiatała porami roku. Ściganie się po całej mapie w śniegu będzie musiało być nieziemskie. Co do liczby samochodów... 450 robi wrażenie, ale czy część z nich nie jest wykorzystywana w zbyt małym procencie? Cieszy umieszczenie jakiś rzadkich samochodów, ale prócz swobodnej jazdy część z nich nie jest wykorzystywana zbyt długo. Wydaje mi się, że optymalna liczba
Allure8 lata temu
FIFA to piłkarski odpowiednik Forzy, a PES Payback.
nasti8888 lata temu
Zgadzam się z Tobą w 100% to tak jak Fifa vs Pes. Niby to samo, a każdy czuje co innego grając w grę
Siekierka8 lata temu
Akurat Forza nie podłapała pomysłów z Paybacka tylko na odwrót. 3 Horizony i The Crew były przed Paybackiem. Jakby tak patrzeć to Horizon podwaliło pomysły z TDU/TDU2. Jarku - ale w NFS nie poczujesz tego co w Forzie i vice versa. Najlepszy teren wśród NFS (The Runa nie licząc) miał Rivals - tylko tam się pędziło 300 lasem na oślep. Payback ma spieprzoną kolorystykę i światło - wszystko jest plastik fantastik.
nasti8888 lata temu
W Need for Speed Payback zrobiono ładny swiay, miasta, wyczyny, teren, ciekawe miesjca i wiadomo że ktoś to musiał podlapac i przebić. Teraz Ea podlapie pomysly Forzy i bedzie tez dobrze tak to działa
Siekierka8 lata temu
NFS żeby się utrzymać musi iść w stronę Forzy/TC, skupiając się przy tym mocno na tuningu, fabule i pościgach.
Siekierka8 lata temu
...rozwalaniu jakichś znajdziek itd. No i piękna ekspozycja samochodów w Forzie, gdzie można je obejść pootwierać itd. Namiastkę tego uczucia dawały TDU/TDU2, ale FH4 będzie pod tym względem kompletna. Przy NFS takie uczucie miałem tylko chwilami 1) w The Run przy Yosemite i tych jesiennych drogach pod koniec; 2) w Rivals.
Nie mówię że NFS ma być kopią Forzy, ale jednak to, co snują niby-fani-serii o "powrotach" do U2, MW, Carbona czy innych nie ma racji bytu. NFS żeby się ut
Siekierka8 lata temu
Przemku, też chodzi o ładne widoki. Ale i o takie rzeczy jak zmienne pory roku, teren do jazdy który nie jest kolejnym wybrykiem USA-pochodnym, takie pierdoły jak posiadłości do kupowania, owieczki na drogach czy roboty drogowe, do tego bardziej naturalny model jazdy, naturalne oświetlenie (to przede wszystkim), bardzo szerokie spektrum aut w grze przy ich dużej różnorodności w wyścigach, możliwość pędzenia przez lasy i inne takie, mniejsze skupienie na tuningu, rozwalaniu jakich
Radzio8 lata temu
Nie, nie chodzi o ładne widoki xd Po prostu to czuć w grze, taki klimat na który składa się wiele czynników.
Inventer898 lata temu
Jesteśmy już na nowym serwerze
Inventer898 lata temu
Czyli brakuje w NFS malowniczości terenów, które były na w HP 2010 czy Rivalsie?
NFSPolska.pl używa ciasteczek, aby poprawić komfort korzystania z portalu. Kontynuując, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookie zgodnie z naszym Regulaminem i Polityką ciasteczek.