02. listopada 2022
Radzio
Ciuchy w NFS Unbound - nowe screeny
W historii serii Need for Speed styl ograniczał się głównie do tuningu samochodów. Dopiero w Heat dostaliśmy fukcję wyboru i dostosowania swojej postaci. W NFS Unbound styl wkracza na następny poziom. Do wyboru są ciuchy wielu marek z całego świata.
Do pracy nad NFS Unbound zaangażowaliśmy wszechstronnie utalentowaną Toni Blaze, która oprowadziła nas po świecie mody i pełniła funkcję dyrektorki ds. mody i głównej stylistki. Toni ma bogate doświadczenie: jest redaktorką naczelną międzynarodowego, poświęconego modzie czasopisma Wonderland, absolwentką szkoły Central Saint Martins, stylistką, dyrektorką kreatywną, dyrektorką ds. castingu, członkinią komisji ds. różnorodności w organizacji British Fashion Council i prawdziwą pionierką.
Toni chwyciła za stery, mając tylko jeden cel: chciała, aby Lakeshore było autentycznym miastem:
Przede wszystkim chciałam, aby miasto wyglądało realistycznie od strony wizualnej. Moim głównym zadaniem było ustalenie i rozwinięcie tożsamości wizualnej głównych postaci, ale także najważniejszych subkultur w grze. Chciałam dodać marki i style, które moim zdaniem odzwierciedlały cel gry. A tym celem jest wyrażanie siebie na wszelkie sposoby.
Towarzyszyły nam poczucie prawdziwej współpracy i potrzeba kontaktu z nowymi, wschodzącymi projektantami, co było bardzo odświeżające. Świetnie było móc uwzględnić w naszych subkulturach marki takie jak Guizio i Khrisjoy.
Mam nadzieję, że gracze skorzystają ze swobody wyrażania siebie przez ubrania, a nawet zaczną nosić niektóre z dostępnych w grze odważniejszych stylizacji na co dzień!
Wszystkie elementy garderoby zostały starannie dobrane, a ich detale – od kształtów i sylwetek po wzory i materiały – dokładnie przemyślane. Czasami praca nad garderobą jednej osoby trwa lata, a na końcu może się okazać, że do doskonałej kolekcji wciąż brakuje pary butów. Tymczasem Toni w zaledwie kilka miesięcy zaprojektowała garderobę dla kilku rodzajów postaci. Na szczęście nie musiała tego robić sama.
W NFS Unbound czekają na nas pionierskie marki modowe – zarówno te dobrze znane, jak i te, które dopiero zyskują na popularności: Champion, Vans, PUMA, FILA, Palace, Born x Raised, Versace i wiele więcej. Mając do dyspozycji tak wielką szafę, możemy zdecydować jaki styl odzwierciedlić - prawdziwy z życia czy osobowości z Lakeshore.
Przeczytaj także:
Edycja Palace - zwiastun, screeny i szczegóły
Tuning w NFS Unbound - szczegóły
Wymagania sprzętowe, edycje i ceny NFS Unbound
Do pracy nad NFS Unbound zaangażowaliśmy wszechstronnie utalentowaną Toni Blaze, która oprowadziła nas po świecie mody i pełniła funkcję dyrektorki ds. mody i głównej stylistki. Toni ma bogate doświadczenie: jest redaktorką naczelną międzynarodowego, poświęconego modzie czasopisma Wonderland, absolwentką szkoły Central Saint Martins, stylistką, dyrektorką kreatywną, dyrektorką ds. castingu, członkinią komisji ds. różnorodności w organizacji British Fashion Council i prawdziwą pionierką.
Toni chwyciła za stery, mając tylko jeden cel: chciała, aby Lakeshore było autentycznym miastem:
Przede wszystkim chciałam, aby miasto wyglądało realistycznie od strony wizualnej. Moim głównym zadaniem było ustalenie i rozwinięcie tożsamości wizualnej głównych postaci, ale także najważniejszych subkultur w grze. Chciałam dodać marki i style, które moim zdaniem odzwierciedlały cel gry. A tym celem jest wyrażanie siebie na wszelkie sposoby.
Towarzyszyły nam poczucie prawdziwej współpracy i potrzeba kontaktu z nowymi, wschodzącymi projektantami, co było bardzo odświeżające. Świetnie było móc uwzględnić w naszych subkulturach marki takie jak Guizio i Khrisjoy.
Mam nadzieję, że gracze skorzystają ze swobody wyrażania siebie przez ubrania, a nawet zaczną nosić niektóre z dostępnych w grze odważniejszych stylizacji na co dzień!
Wszystkie elementy garderoby zostały starannie dobrane, a ich detale – od kształtów i sylwetek po wzory i materiały – dokładnie przemyślane. Czasami praca nad garderobą jednej osoby trwa lata, a na końcu może się okazać, że do doskonałej kolekcji wciąż brakuje pary butów. Tymczasem Toni w zaledwie kilka miesięcy zaprojektowała garderobę dla kilku rodzajów postaci. Na szczęście nie musiała tego robić sama.
W NFS Unbound czekają na nas pionierskie marki modowe – zarówno te dobrze znane, jak i te, które dopiero zyskują na popularności: Champion, Vans, PUMA, FILA, Palace, Born x Raised, Versace i wiele więcej. Mając do dyspozycji tak wielką szafę, możemy zdecydować jaki styl odzwierciedlić - prawdziwy z życia czy osobowości z Lakeshore.
Przeczytaj także:
Edycja Palace - zwiastun, screeny i szczegóły
Tuning w NFS Unbound - szczegóły
Wymagania sprzętowe, edycje i ceny NFS Unbound
Komentarze
autentyczne miasto a piesi beda mieli z 5 kombinacji ciuchow i bedzie kopiuj wklej czyli ksero to zero Tak, jak nic bedzie autentyczne..
Kiedys personalizacja postaci byla bardzo zbedna, ale juz chyba nie jest. Jak wchodzilo GTA V to tam te ciuchy mialy wiekszy sens niz tutaj, a i tak wiekszosc miala gdzies w jakim stroju bedzie sobie grac bo nie o to chodzi. No ale widocznie czasy sie zmieniaja. Za chwile bedzie liczyc sie to, jak Twoj samochod wyglada, a nie jak jezdzisz
W Heat tez byl duzy wybor a zmienialo to nic. Z kazdym lepszym tuningiem gralo sie gorzej. W Heat doszlo wiecej tuningu i personalizacji postaci i bylo jeszcze gorzej niz w NFS 2015. Osobiscie uwazam, ze tuning jest wazny i potrzebny i bardzo fajnie, ze mozna bardziej i bardziej tuningowac pojazd, ale ten nacisk na personalizacje postaci jest bez sensu..
Już w heat było to fajne, ale ilość ciuchów była niewielka a ich różnorodnośc znikoma, co dla mnie ten aspekt rozgrywki zupełnie zmarginalizowało.
EA mogłoby podpatrzeć od Techlandu jak to się robi na przykładzie Dying Light
Już mogliby pójść w ślady starych juiced czy "najświeższego" super street i nabyć licencję na dekoracje wnętrza. Nie tylko fotele i kierownice, ale dywaniki, podsufitki, zegary, głośniki ¯\_(ツ)_/¯