12. grudnia 2019
Radzio
Aktualizacja NFS Heat 1.5
12. grudnia pojawi się nowa, oznaczona numerem 1.5 aktualizacja do NFS Heat! Naprawia wiele błędów oraz wprowadza kilka istotnych zmian, o które prosili gracze. Poznajcie szczegóły!
Świąteczne przedmioty
Święta zbliżają się wielkimi krokami! Aby pomóc Wam udekorować swoje samochody, dodaliśmy przedmioty, które możecie kupić w garażu. Możecie zamontować nowe dwa klaksony i dwa neony, każdy na jedną z okazji - Boże Narodzenie oraz Sylwester.
Szybkie wyznaczanie trasy
Wspominaliście, że chcecie spędzać mniej czasu na przeglądaniu mapy, dlatego poprawiliśmy wygląd aplikacji na telefon w grze. Dodaliśmy także opcje szybkiego oznaczenia kryjówki i stacji benzynowych, byście mogli skupić się na pościgach z glinami.
Speedwalls
Wszyscy zgadzamy się, że wyścigi to zabawa, ale ściganie się z przyjaciółmi jest jeszcze lepsze. Aby ułatwić sprawdzenie, kto osiągnął najszybszy czas, wprowadzamy do wyścigów Speedwalls. Sprawdź, kto znajduje się na szczycie tabeli wyników, i dostosuj swoją jazdę, by pokonać najlepszych.
Otoczenie - intro nocnych wyścigów
W poprzedniej aktualizacji usunęliśmy undergroundową otoczkę na początku wyścigów z powodu słabej optymalizacji. Obiecaliśmy, że wrócimy do tego tematu, gdy tylko ją ulepszymy. I oto mamy bardziej zoptymalizowane rozpoczęcia nocnych wyścigów.
Polestar Hero Edition
Prawdopodobnie jednym z najczęstszych pytań po wydaniu Need for Speed Heat było pytanie o Polestar 1, który znajduje się na okładce gry. „Czy mogę znów nim pojechać?” Joe był ścigany przez Mercera i Shawa, samochód został zepchnięty z mostu i od tego czasu stał na dnie oceanu. Po tej aktualizacji możesz zdobyć Polestar Hero Edition, jeśli ukończysz wszystkie misje fabularne: Kampania główna oraz wszystkie historie kierowców. Tylko nie zjeżdżaj z mostu.
UI
- Po wyjściu lub wejściu do garażu monit wejścia do garażu nie będzie już tłumił innych elementów interfejsu. Co oznacza, że jednocześnie zobaczysz mapę i prędkościomierz.
- Kiedy pracujesz nad zdobywaniem swojej reputacji i i eksplorujesz mapę, odblokowujesz działania i przedmioty kolekcjonerskie. Ulepszyliśmy interfejs, aby wyraźniej informował, że są one zablokowane, dopóki nie osiągniesz określonego poziomu reputacji.
- Podczas dostosowywania wydajności swojego samochodu, teraz otrzymasz wyraźną informację o posiadaniu danej części, ile ich masz i czy na pewno chcesz zakupić ją kolejny raz.
Inne
- Czasami wspominaliście, że zostaliście złapani przez Policję mimo poruszania się względnie szybko. Zmniejszyliśmy maksymalną prędkość, z jaką można zostać złapanym podczas pościgów.
- Wprowadziliśmy drobną modyfikację odradzania się gliniarzy w grze online. Spowoduje to pojawiania się mniejszej liczby policji na obszarach bez graczy.
Usprawnienia wizualne
- Dodano do gry naklejki, które były dostępne w aplikacji mobilnej NFS Heat Studio.
- W jednym z naklejek brakowało opcji zmiany koloru, teraz została dodana.
- Naprawiono niektóre napisy, które nie były zsynchronizowane z dźwiękiem gry.
- Zmniejszono pojawianie się zbyt wielu tekstur w kilku przypadkach.
- Helikopter lecący podczas wyścigu wprowadzającego nie powinien się już trząść.
- W dzielnicy Palm City Raceway znajdowało się drzewo, które nie uległo rozpadowi podczas przejechania przez nie. Przenieśliśmy je w inne miejsce.
- Ciemne pola z napisami pojawiają się teraz poprawnie.
Poprawa wydajności:
- Naprawiono płynność w określonych wydarzeniach i sytuacjach, w których odkryto spadek FPS.
- Poprawiona wydajność podczas grania na komputerach, które ledwo spełniają minimalne wymagania.
- Naprawiono błąd, który mógł powodować awarię podczas wyścigu „Apollo 10”.
- Kilka poprawek przypadków awarii gry.
- Kilka poprawek przypadków, w których gra się zawieszała.
- Gra nie powinna się już zawieszać po usunięciu kontrolera PS4 za pośrednictwem menu PlayStation, gdy zostaniesz aresztowany.
- Gra nie powinna się już zacinać podczas powiadomień o podwyższeniu poziomu ekipy.
- Usprawniono proces ładowania niektórych prób czasowych, więc sekwencja wprowadzająca jest teraz wyświetlana przed rozpoczęciem wydarzenia.
Inne
- Powinieneś teraz spotkać więcej gliniarzy krążących nocą po Palm City Raceway.
- Kilka poprawek dla przypadków, w których synchronizacja elementów nie powiodła się.
- Podczas udostępniania malowania, a następnie utraty połączenia internetowego gra mogła utnąć na ekranie ładowania, t nie powinno się już zdarzać.
- Zgłaszając niestandardowe malowanie lub tablicę rejestracyjną innego gracza, nie powinieneś już otrzymywać komunikatu „Nieznany błąd”.
- W rzadkich przypadkach gra mogła utknąć, gdy awansuje się członka załogi na rekrutera.
- Była rzadka szansa, że gra zawiesiła się po przyjęciu zaproszenia na imprezę podczas dostosowywania samochodu z dużą liczbą naklejek. To nie powinno się już zdarzyć.
- Samochód zaparkowany w określonym miejscu odradzał się pod mapą i przelatywał kilka metrów w powietrzu, zanim ponownie spadał na ziemię. Przenieśliśmy to w bezpieczniejsze miejsce.
- Na moście w Cape Castille było niewidzialne miejsce, w które można wpaść. Usunęliśmy to. Zabawnie było zaparkować obok mostu i zobaczyć, zachowanie samochodów AI.
Ponadto naprawiono kilkadziesiąt błędów związanych z misjami, wydarzeniami, interfejsie użytkownika, samochodami i garażem.
Aktualizacja będzie dostępna:
o 10:00 na PC (2,45 GB )
o 11:00 na PlayStation 4 (5 GB )
o 12:00 na Xbox One (4,5 GB )
Przeczytaj także:
NFS Heat w klimatach starszych części
Czy starsze części NFS doczekają się remasterów?
Nowy, lepszy Tuning Fight!
Świąteczne przedmioty
Święta zbliżają się wielkimi krokami! Aby pomóc Wam udekorować swoje samochody, dodaliśmy przedmioty, które możecie kupić w garażu. Możecie zamontować nowe dwa klaksony i dwa neony, każdy na jedną z okazji - Boże Narodzenie oraz Sylwester.
Szybkie wyznaczanie trasy
Wspominaliście, że chcecie spędzać mniej czasu na przeglądaniu mapy, dlatego poprawiliśmy wygląd aplikacji na telefon w grze. Dodaliśmy także opcje szybkiego oznaczenia kryjówki i stacji benzynowych, byście mogli skupić się na pościgach z glinami.
Speedwalls
Wszyscy zgadzamy się, że wyścigi to zabawa, ale ściganie się z przyjaciółmi jest jeszcze lepsze. Aby ułatwić sprawdzenie, kto osiągnął najszybszy czas, wprowadzamy do wyścigów Speedwalls. Sprawdź, kto znajduje się na szczycie tabeli wyników, i dostosuj swoją jazdę, by pokonać najlepszych.
Otoczenie - intro nocnych wyścigów
W poprzedniej aktualizacji usunęliśmy undergroundową otoczkę na początku wyścigów z powodu słabej optymalizacji. Obiecaliśmy, że wrócimy do tego tematu, gdy tylko ją ulepszymy. I oto mamy bardziej zoptymalizowane rozpoczęcia nocnych wyścigów.
Polestar Hero Edition
Prawdopodobnie jednym z najczęstszych pytań po wydaniu Need for Speed Heat było pytanie o Polestar 1, który znajduje się na okładce gry. „Czy mogę znów nim pojechać?” Joe był ścigany przez Mercera i Shawa, samochód został zepchnięty z mostu i od tego czasu stał na dnie oceanu. Po tej aktualizacji możesz zdobyć Polestar Hero Edition, jeśli ukończysz wszystkie misje fabularne: Kampania główna oraz wszystkie historie kierowców. Tylko nie zjeżdżaj z mostu.
UI
- Po wyjściu lub wejściu do garażu monit wejścia do garażu nie będzie już tłumił innych elementów interfejsu. Co oznacza, że jednocześnie zobaczysz mapę i prędkościomierz.
- Kiedy pracujesz nad zdobywaniem swojej reputacji i i eksplorujesz mapę, odblokowujesz działania i przedmioty kolekcjonerskie. Ulepszyliśmy interfejs, aby wyraźniej informował, że są one zablokowane, dopóki nie osiągniesz określonego poziomu reputacji.
- Podczas dostosowywania wydajności swojego samochodu, teraz otrzymasz wyraźną informację o posiadaniu danej części, ile ich masz i czy na pewno chcesz zakupić ją kolejny raz.
Inne
- Czasami wspominaliście, że zostaliście złapani przez Policję mimo poruszania się względnie szybko. Zmniejszyliśmy maksymalną prędkość, z jaką można zostać złapanym podczas pościgów.
- Wprowadziliśmy drobną modyfikację odradzania się gliniarzy w grze online. Spowoduje to pojawiania się mniejszej liczby policji na obszarach bez graczy.
Usprawnienia wizualne
- Dodano do gry naklejki, które były dostępne w aplikacji mobilnej NFS Heat Studio.
- W jednym z naklejek brakowało opcji zmiany koloru, teraz została dodana.
- Naprawiono niektóre napisy, które nie były zsynchronizowane z dźwiękiem gry.
- Zmniejszono pojawianie się zbyt wielu tekstur w kilku przypadkach.
- Helikopter lecący podczas wyścigu wprowadzającego nie powinien się już trząść.
- W dzielnicy Palm City Raceway znajdowało się drzewo, które nie uległo rozpadowi podczas przejechania przez nie. Przenieśliśmy je w inne miejsce.
- Ciemne pola z napisami pojawiają się teraz poprawnie.
Poprawa wydajności:
- Naprawiono płynność w określonych wydarzeniach i sytuacjach, w których odkryto spadek FPS.
- Poprawiona wydajność podczas grania na komputerach, które ledwo spełniają minimalne wymagania.
- Naprawiono błąd, który mógł powodować awarię podczas wyścigu „Apollo 10”.
- Kilka poprawek przypadków awarii gry.
- Kilka poprawek przypadków, w których gra się zawieszała.
- Gra nie powinna się już zawieszać po usunięciu kontrolera PS4 za pośrednictwem menu PlayStation, gdy zostaniesz aresztowany.
- Gra nie powinna się już zacinać podczas powiadomień o podwyższeniu poziomu ekipy.
- Usprawniono proces ładowania niektórych prób czasowych, więc sekwencja wprowadzająca jest teraz wyświetlana przed rozpoczęciem wydarzenia.
Inne
- Powinieneś teraz spotkać więcej gliniarzy krążących nocą po Palm City Raceway.
- Kilka poprawek dla przypadków, w których synchronizacja elementów nie powiodła się.
- Podczas udostępniania malowania, a następnie utraty połączenia internetowego gra mogła utnąć na ekranie ładowania, t nie powinno się już zdarzać.
- Zgłaszając niestandardowe malowanie lub tablicę rejestracyjną innego gracza, nie powinieneś już otrzymywać komunikatu „Nieznany błąd”.
- W rzadkich przypadkach gra mogła utknąć, gdy awansuje się członka załogi na rekrutera.
- Była rzadka szansa, że gra zawiesiła się po przyjęciu zaproszenia na imprezę podczas dostosowywania samochodu z dużą liczbą naklejek. To nie powinno się już zdarzyć.
- Samochód zaparkowany w określonym miejscu odradzał się pod mapą i przelatywał kilka metrów w powietrzu, zanim ponownie spadał na ziemię. Przenieśliśmy to w bezpieczniejsze miejsce.
- Na moście w Cape Castille było niewidzialne miejsce, w które można wpaść. Usunęliśmy to. Zabawnie było zaparkować obok mostu i zobaczyć, zachowanie samochodów AI.
Ponadto naprawiono kilkadziesiąt błędów związanych z misjami, wydarzeniami, interfejsie użytkownika, samochodami i garażem.
Aktualizacja będzie dostępna:
o 10:00 na PC (2,45 GB )
o 11:00 na PlayStation 4 (5 GB )
o 12:00 na Xbox One (4,5 GB )
Przeczytaj także:
NFS Heat w klimatach starszych części
Czy starsze części NFS doczekają się remasterów?
Nowy, lepszy Tuning Fight!
Komentarze