21. listopada 2019
Inventer89
Aktualizacja NFS Heat 1.4
Dziś pojawi się aktualizacja NFS Heat. Jest ona oznaczona numerkiem 1.4. Jakie zmiany wprowadza?
Wielu graczy zgłaszało zbyt długie ładowanie wyścigów. Najnowsza aktualizacja trochę skraca ładowanie, niestety kosztem jakości wyświetlanej grafiki. Znikną efekty świetlne, dym, ogień oraz samochody widzów, a więc część otoczki nielegalnych wyścigów. Studio zdaje sobie sprawę, że nie jest to idealne wyjście, dlatego postara się przywrócić je w następnych aktualizacjach, ale z lepszą optymalizacją.
Ponadto naprawiono błąd, w wyniku którego w pierwszych wyścigach w określonych sytuacjach nie przyznawano pieniędzy i reputacji za wygrane wyścigi.
Kolejnym błędem była nieprawidłowa synchronizacja zapisów gry. Po wybraniu trybu single lub multi gracze otrzymywali komunikat, że ekwipunek lokalny i ten z chmury różnią sie. Po akceptacji synchronizacji znikała gotówka oraz samochody, natomiast pozostawał postęp fabuły oraz poziom reputacji. Tacy gracze powinni ponownie znaleźć w salonie samochody dostepne w preorderze i Deluxe za 0$.
Poprawiono ogólną stabilność gry - już nie powinna się zawieszać i wyłączać.
Naprawiono problem, w wyniku którego użytkownicy triala mogli zobaczyć czarny ekran podczas pierwszego uruchomienia gry.
Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze nie mogli zaprosić członków ekipy za pomocą funkcji wyszukiwania.
Naprawiono błąd, w wyniku którego użycie określonego kontrolera na PC mogło spowodować awarię gry.
Aktulizacja waży niecały 1 GB i będzie dostępna:
o 10:00 na PC
o 11:00 na PlayStation 4
o 12:00 na Xbox One
Przeczytaj także:
Toyota powróci do serii Need for Speed?
Czy starsze części NFS doczekają się remasterów?
Nowy, lepszy Tuning Fight!
Wielu graczy zgłaszało zbyt długie ładowanie wyścigów. Najnowsza aktualizacja trochę skraca ładowanie, niestety kosztem jakości wyświetlanej grafiki. Znikną efekty świetlne, dym, ogień oraz samochody widzów, a więc część otoczki nielegalnych wyścigów. Studio zdaje sobie sprawę, że nie jest to idealne wyjście, dlatego postara się przywrócić je w następnych aktualizacjach, ale z lepszą optymalizacją.
Ponadto naprawiono błąd, w wyniku którego w pierwszych wyścigach w określonych sytuacjach nie przyznawano pieniędzy i reputacji za wygrane wyścigi.
Kolejnym błędem była nieprawidłowa synchronizacja zapisów gry. Po wybraniu trybu single lub multi gracze otrzymywali komunikat, że ekwipunek lokalny i ten z chmury różnią sie. Po akceptacji synchronizacji znikała gotówka oraz samochody, natomiast pozostawał postęp fabuły oraz poziom reputacji. Tacy gracze powinni ponownie znaleźć w salonie samochody dostepne w preorderze i Deluxe za 0$.
Poprawiono ogólną stabilność gry - już nie powinna się zawieszać i wyłączać.
Naprawiono problem, w wyniku którego użytkownicy triala mogli zobaczyć czarny ekran podczas pierwszego uruchomienia gry.
Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze nie mogli zaprosić członków ekipy za pomocą funkcji wyszukiwania.
Naprawiono błąd, w wyniku którego użycie określonego kontrolera na PC mogło spowodować awarię gry.
Aktulizacja waży niecały 1 GB i będzie dostępna:
o 10:00 na PC
o 11:00 na PlayStation 4
o 12:00 na Xbox One
Przeczytaj także:
Toyota powróci do serii Need for Speed?
Czy starsze części NFS doczekają się remasterów?
Nowy, lepszy Tuning Fight!
Komentarze