Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed Zeal
Need for Speed Unbound
Need for Speed: Hot Pursuit (2010) Remastered
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
30 LAT SERII NFS
Tuning Panel
Aktualności
27. września 2019 Inventer89

Pod maską - modyfikacja osiągów

Pod maską - modyfikacja osiągówPod maską powraca! Tym razem zajmiemy się kwestią modyfikacji osiągów i sposobami ulepszania samochodu.

We wczesnej fazie tworzenia NFS Heat postanowiliśmy poświęcić trochę czasu na ocenę tego, co zrobiliśmy w poprzednich paru grach, by ustalić, co chcielibyśmy poprawić. Nie chodziło nam tylko o ulepszenia. Chcieliśmy stworzyć cały zestaw opcji modyfikacji osiągów, który stanowiłby solidny fundament na przyszłość.
Mieliśmy taką wizję, żeby dało się stworzyć samochód, który będzie miał za dużą moc, by opony trzymały się drogi, albo „tajniaka”, umieszczając potężny silnik w zwykłym aucie użytkowym. Krótko mówiąc, chcieliśmy dać wam możliwość stworzenia samochodu, jaki tylko wam się zamarzy. To tylko kilka pomysłów, które skłoniły nas do stworzenia systemu modyfikacji osiągów, jaki mamy teraz w NFS Heat.
System, który stworzyliśmy, ma wiele różnych wariantów i kombinacji, więc aby lepiej to wyjaśnić, podzieliliśmy tę odsłonę „Pod maską” na kilka części, w których omówimy poszczególne aspekty modyfikacji osiągów.


Konstrukcje
Ulepszenia pojazdów podzieliliśmy na cztery grupy: silnik, podwozie, układ napędowy i części pomocnicze.
Silnik obejmuje rozmaite kategorie, które składają się na zwiększoną ilość wytwarzanej przez samochód mocy. Mogą to być na przykład układ doładowania i system nitro.
Podwozie obejmuje części wpływające na właściwości jezdne samochodu. Są to: zawieszenie, hamulce i opony.
Te dwie grupy łączy układ napędowy, który składa się zarówno z części wpływających na osiągi, jak i tych, które decydują o właściwościach jezdnych. Układ różnicowy jest jedną z tych części, które mają ogromny wpływ na prowadzenie się auta. Oprócz tego mamy sprzęgło i skrzynię biegów, które decydują o czasie potrzebnym na zmianę biegu i o przełożeniu skrzyni biegów. To z kolei wpływa na to, ile mocy zużywa silnik.


Części pomocnicze
Części pomocnicze dzielą się na dwie grupy: aktywne i pasywne.
Części aktywne są ręcznie sterowane przez gracza i obejmują takie rzeczy, jak natychmiastowe uzupełnienie wszystkich zbiorników nitro w celu podwójnego doładowania na ostatniej prostej czy zestaw naprawczy dla szybkiego przywrócenia wytrzymałości. Może się to okazać ogromnie przydatne, kiedy znajdziecie się w opałach i będziecie chcieli wrócić do garażu, unikając przy tym rozbicia samochodu. (Trzeba ocalić ten mnożnik Obławy za wszelką cenę.)
Z kolei części pasywne są aktywne przez cały czas, tak długo, jak długo są zainstalowane w samochodzie. Ta kategoria obejmuje takie elementy, jak samopompujące opony, które skracają czas ponownego napompowania opon po najechaniu na kolczatkę, wzmocnienie obrażeń, co pozwala szybciej eliminować radiowozy, a także rozmaite przedmioty, które zwiększają przyrost nitro po wyczynach, takich jak skoki czy drift.


Układ doładowania
W każdym silniku można zainstalować kilka rodzajów układu doładowania.
Każdy z nich ma swoje cechy charakterystyczne, zarówno jeśli chodzi o dźwięk, jak i osiągi, co oznacza, że części dające najlepszy efekt mogą się zmieniać w zależności od aktualnej kombinacji silnika i samochodu, jak również od tego, do czego samochód będzie używany.


Nitro
Ulepszenia nitro stały się w NFS Heat bardziej realistyczne, a ich ścieżka ulepszeń jest stosunkowo prosta.
Im wyższy poziom nitro, tym większa ogólna wydajność systemu, a także przyrost mocy silnika.
Strategia ulepszania nitro sprowadza się do wyboru pomiędzy instalowaniem dodatkowego małego zbiornika a wymianą go na jeden większy zbiornik. Wybór wielu mniejszych zbiorników lub jednego większego należy wyłącznie do gracza i jest uzależniony od jego stylu gry.
Posiadanie wielu mniejszych zbiorników zapewnia większą elastyczność, ponieważ pozwala włączać je pojedynczo, ale daje mniejszą moc w porównaniu z jednym dużym zbiornikiem. Wadą dużego zbiornika jest to, że pozostaje włączony, aż się wyczerpie. Jeśli zdecydujecie się na tę opcję, musicie mieć pewność, że odpalacie fajerwerki w odpowiedniej chwili. Zwiększona moc silnika nie jest pożądana na przykład tuż przed ostrym zakrętem.


Właściwości jezdne
Są trzy kategorie, które wpływają na właściwości jezdne samochodów: opony, zawieszenie i układ różnicowy.
W zależności od tego, jak zmieniają charakterystykę pojazdu, dzielą się one na cztery rodzaje: wyścigowe, driftowe, drogowe i terenowe. Im wyższy poziom części, tym większy wpływ mają na właściwości jezdne.
Opony o wyższym poziomie poprawiają ogólną przyczepność samochodu, więc jeśli koła mocno buksują przy starcie, zmiana opon to najlepszy sposób na poprawę przyspieszenia i prędkości w zakrętach.


Wymiana silnika
Wszystkie samochody mają określoną pulę silników, które można kupować i instalować.
Liczba dostępnych silników dla danego samochodu waha się zwykle od 7 do 10, ale kilka bardziej ekstremalnych samochodów występujących w grze ma ograniczoną liczbę dostępnych silników.
Silniki dostępne dla każdego z samochodów zostały wybrane tak, by zapewniały zróżnicowane dźwięki, zachowując przy tym limity wielkości i wydajności, aby różnice w osiągach pomiędzy samochodami były odpowiednio zbalansowane.
Są więc pewne ograniczenia, ale opcji i tak jest multum! Można na przykład wsadzić 2,5-litrowy czterocylindrowy silnik typu bokser z turbodoładowaniem do Volkswagena Beetle lub silnik V8 o pojemności 8,4 l do Mercedesa-AMG GT. A czemu nie zainstalować 4-litrowego V8 w BMW M3 E46? To też da się zrobić!


Tuning układu wydechowego
Wiemy, jak ważna jest dla naszych graczy personalizacja, dlatego nieustannie poszukujemy nowych rozwiązań, umożliwiających graczom dostosowanie swoich aut.
W NFS Heat po raz pierwszy umożliwiliśmy graczom dostosowanie dźwięku układu wydechowego. Gracze mogą eksperymentować z tonem, brzmieniem, strzelaniem i rezonansem rury wydechowej, aby znaleźć idealne dla siebie rozwiązanie.
Wszystkie te suwaki zmieniają dźwięk nieco inaczej, w zależności od samochodu i poziomu osiągów. Mamy nadzieję, że spodobają wam się nowe opcje. Chętnie poznamy wasze opinie na temat tego, co jeszcze możemy poprawić.


Pozyskiwanie części
W NFS Heat są dwa sposoby pozyskiwania części.
Pierwsza opcja to awans na wyższy poziom, dzięki czemu nowe części stają się dostępne w sklepie z częściami. Możecie odwiedzić sklep z częściami, jeżdżąc po świecie, lub przejść do garażu, by kupić części poprawiające osiągi.
Drugą metodą jest udział w określonych zawodach.
Zawody te to Ostra Obława i pojawiają się w miarę postępów w grze. Zdobycie części w zawodach Ostrej Obławy wymaga zajęcia miejsca w pierwszej piątce. Ale to nie wszystko! Trzeba jednocześnie uciekać przed glinami.
Jeśli dacie się złapać po zawodach Ostrej Obławy, tracicie część, nawet jeśli skończyliście w pierwszej piątce.
Części zdobyte w zawodach będą odpowiednie dla waszego aktualnego poziomu reputacji i po odblokowaniu będą dostępne do kupienia w sklepie z częściami.
Jeśli zależy wam na najlepszych częściach, musicie wziąć udział w zawodach Ostrej Obławy. Odważnym szczęście sprzyja.
Wprowadziliśmy też dodatkowe zmiany w częściach. W NFS Heat nie będą one przypisane na stałe, tylko będzie można przenosić je z jednego samochodu do drugiego.
Mamy nadzieję, że spodobał wam się ten odcinek „Pod maską”, poświęcony modyfikacji osiągów. Nie możemy się doczekać, żeby zobaczyć wasze niesamowite konstrukcje po premierze NFS Heat za kilka tygodni.

Dziękujemy,
Zespół Ghost ds. wrażeń towarzyszących jeździe

Przeczytaj także:
Nowa dostawa w NFS Heat Studio - 17.09.2019
Paczka nowych screenów
Kilka słów o modelu jazdy w NFS Heat

Komentarze

Zaloguj się, aby napisać komentarz.
  • Radzio
    Radzio  ·  5 lata temu
    Brzmi to wszystko świetnie Grin "Wprowadziliśmy też dodatkowe zmiany w częściach. W NFS Heat nie będą one przypisane na stałe, tylko będzie można przenosić je z jednego samochodu do drugiego." - w końcu!
    • michciu1907
      michciu1907  ·  5 lata temu
      Brzmi to wszystko genialnie, nie mogę się doczekać listopada Grin
      • Danio
        Danio  ·  5 lata temu
        Wszystko brzmi naprawdę świetnie Wink
        Będą opony dopompowywane. Może i to ułatwi pościgi, ale samo najechanie na kolczatkę zabiera dużo życia, a z napraw na stacji benzynowej możemy korzystać tylko 3 razy w trakcie nocy.
        • Inventer89
          Inventer89  ·  5 lata temu
          Liczę, że to zmienią w update - chciałbym bić rekordy w długości trwania pościgów
          • Danio
            Danio  ·  5 lata temu
            Bardziej mnie martwi już zestaw naprawczy zdrowia auta. Oby to było dobrze zbalansowane.
            • Siekierka
              Siekierka  ·  5 lata temu
              Pytanie ile zestawów naprawczych będzie można wcisnąć do jednego auta. I będą jakieś tricki rodem z MW na szybkie zgubienie pościgu?
        Ostatnie tematy
        Przywitajka
        18-11-2024 14:54dev1ance
        Strefa driftu
        03-11-2024 17:12Radzio
        Ekipa 50 lvl
        01-11-2024 11:14Windymanpol
        Problem z misją
        17-09-2024 04:43Ebeebe
        Polski jezyk
        13-09-2024 17:09dexterekk
        Prestige
        02-08-2024 22:34czablu012
        Ostatnie komentarze
        Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        Natomiast jakbym miał klasyfikować ścigałki pod kątem odczuć z samej mapy, to po dodaniu drugiej...
        Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        Do TCM doszła druga wyspa z ponad 400 km dróg, więc będzie już coś koło 1000. Zrobili tym niezły...
        Radzio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        Danio Ty ostatnio stwierdziłeś, że Unbound powinien wyjść na PS4, bo nie ma względem Heata dużej...
        Danio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        Z pewnością Motorfest ma o wiele ładniejszą grafikę niż Unbound XDDDD Bez porównania jakiegokolwiek...
        Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        Tylko jaki jest sens porównywania pod kątem realizmu "plastikowego" Motorfest z Unbound, które samo...
        Radzio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        Mówię o Motorfest, dla mnie ta grafika jest plastikowa. Ale każdy może mieć inne odczucia :)
        Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        Motorfest ma imo lepszą grafikę. Mówimy o tej samej grze czy masz na myśli TC2?
        Radzio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        Ok przesadziłem, nie miażdży, ale w TC jest wyraźnie słabsza :) Heat nie miał wsparcia w ogóle...
        Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        Swoją drogą imo w Unbound za 3 miesiące powinny zacząć rotować sezony wraz z nagrodami, jeśli...
        Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        Oj nie, Motorfesta graficznie nie miażdży. No i raczej NFS 2025, eol dla Unbound na 2 lata przed premierą...
        Radzio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        Chyba chciałeś napisać NFS 2026 ;) Nadzieja jest, ale na przyszły rok lepiej się nie nastawiać....
        dev1ance > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        Minus za motocykl(mi się to kojarzy z Burnout Paradise i Midnight Club LA) i drugi za Integrę poliftową,...
        Danio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        Motocykl to jest coś czego kompletnie się nie spodziewałem! Tradycyjnie szkoda, że wszystkie nowości...
        Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        Przecież mam bekę z Celiki i FTO. A co do przeciętniaków, nie trzeba długo szukać - CRX, Prelude.
        Firssen > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        ITR to przeciętniak ale Celica której na drogach mozna spotkać całkiem sporo to już nie? xD
        Firssen > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        Skoro ITR jest przeciętniakiem to wymień jeszcze z kilka równie dobrych, przednionapędowych hothatchy...
        przemyslawj84 > mitsubishi lancer evo 9 Grzegorz Duda
        świetne (y)
        przemyslawj84 > keep it burnin' (unbound)
        Świetne B)
        Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        Klasyków JDM + fur, do których Chad wali konia, tj. Mitsubishi FTO i ostatnia generacja Celiki. Za...
        Radzio > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        Subaru jest mega, ciekawe kiedy dodadzą w końcu Skyline R33! Oby więcej takich klasyków JDM. Co...
        Siekierka > Volume 9 Lockdown w szczegółach!
        Integra totalnie mnie nie jara - uważam to auto za przeciętniaka z przerośniętą legendą, ale pewnie...
        702games_pl > Need for Speed Mobile
        Pobieram to :)
        702games_pl > Subaru Impreza WRX STI
        Ładne :D
        702games_pl > Eclipse by serek
        Ja dodaje :)
        702games_pl > Ford Mustang
        Fajny. Ten biały pas robi robotę :D
        RustyTheStalker > RustyTheStalker
        no ba 8))
        basiabuszak > RustyTheStalker
        o kurde, toz to moja mezczyzna B)
        MadaFaster > Need for Speed Unbound Ultimate Collection...
        Wszystko w swoim czasie
        Siekierka > Need for Speed Unbound Ultimate Collection...
        @Gustaw kiedy jakaś fura w jebound
        Radzio > Need for Speed Unbound Ultimate Collection...
        Fajnie, że za granicą update kosztuje 14,99 ($/€/£) :D a u nas 100zł XD Dlaczego nie w przedziale...
        Ostatnio dostępni
        E
        ergoash
        D
        DIZZY
        Tobiasz Malicki
        Tobiasz Malicki
        Shyfix
        Shyfix
        Siekierka
        Siekierka
        B
        BIKSU
        M
        Mateja1927
        Radzio
        Radzio
        R
        radzioleg
        Danio
        Danio
        M
        Mizu
        I
        Izen0571
        K
        krissu_99
        Chad_MC
        Chad_MC
        Zivkovic818
        Zivkovic818
        N
        NotNothing83
        S
        Sebol997
        dev1ance
        dev1ance
        R
        rafi432776
        R
        rzydowskibiszkopcik
        C
        crisek1920
        czablu012
        czablu012
        R
        Ronaldinsen
        M
        Matthew
        H
        hemekgay
        Ankiety
        Jak oceniasz wsparcie NFS Unbound na 2024 rok?