Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
Aktualności

Kilka słów o modelu jazdy w NFS Heat

Inventer89 06. wrzesień 2019 1,126 4 komentarze Drukuj
Kilka słów o modelu jazdy w NFS HeatProwadzenie samochodu to jeden z kluczowych elementów Need for Speed, na który zwraca uwagę wielu graczy. Poznajmy zmiany, jakie zaszły w NFS Heat, by model jazdy był jeszcze bardziej przyjazny graczom.

Z wyjątkiem Shiftów i ProStreeta model jazdy jest typowo zręcznościowy. Dzięki temu możemy pokonywać zakręty z dużą prędkością podczas wyścigów czy ucieczek przed policją. Takie podejście do prowadzenia niesie za sobą konsekwencje w postaci driftu. Jest to jedyny sposób na szybkie pokonywanie zakrętów bez większej utraty prędkości, choć nie wszystkim on odpowiada. Dlatego w NFS Heat, studio oddaje do naszej dyspozycji możliwość skonfigurowania modelu jazdy według własnych upodobań. Bez żadnych przeszkód możemy sprawić by samochód driftował przy najmniejszym skręcie lub był przyczepny niczym torowe samochody.

Sam drifting w NFS Heat, choć podoba się wielu graczom, został przerobiony by umożliwić graczom nie tylko ślizgi kontrolowane, ale również utratę sterowności podczas gwałtownych skrętów. Dzięki dodatkowym opcjom możemy m.in. regulować siłę hamulców na poszczególne osie. Dodatkowo po raz pierwszy w historii NFS możemy kontrolować kąt driftu za pomocą przepustnicy. Ważny wpływ na prowadzenie ma również rodzaj napędu, w jaki jest wyposażony samochód. Ogromne możliwości regulacji prowadzenia samochodu sprawiają, że praktycznie każdy pojazd można dostosować do klasy drift, offroad i wyścigowej.

Przeczytaj także:
Nowa dostawa w NFS Heat Studio - 3.09.2019
Palm City to naprawdę piękny i otwarty świat!
Dział NFS Heat Studio już w Showroomie

Need for Speed Heat

Komentarze

Zaloguj się, aby napisać komentarz.
  • R
    RudyKN46
    Drift był pokazany ? Powiedzcie gdzie ?
    Jedynie co zauważyłem to ślizg jak w Payback Angry Shock
    - 06. wrzesień 2019 20:12
    • Reev
      Reev
      Build pokazany na gamescom pochodził z przed 4 miesięcy. Zauwaz jedna rzecz - czy oddany do dyspozycji gracza został tuning osiągów? W jaki sposób miało to zostać pokazane graczowi, skoro nie miałeś możliwości edycji tych zmiennych, które odpowiadały za skręcanie auta? Chodzą słuchy, że za zamkniętymi drzwiami pokazany był najaktualniejszy build i, jak to mówią, prezentował się waay better.
      - 06. wrzesień 2019 20:33
      • Reev
        Reev
        Warto wspomnieć, że widać bylo zmianę w pokonywaniu zakrętów. Owszem, żeby pokonać go musiałes wejść driftem, ale masakrycznie wytrącało się prędkość. Następna rzecz to fakt, że ten drift nie był uwarunkowany wciśnięciem hamulca, naprawdę ten poślizg trzeba było wymusić.
        - 06. wrzesień 2019 20:38
  • Danio
    Danio
    I wyjaśniło się czym się różni Race od Road. Ustawiamy auto w dwóch plaszczyznach: Race albo Drift oraz Road albo Off-road. Wygląda to fajnie Wink Oby to było przejrzyste podczas rozgrywki.
    Warto też wspomnieć, że wraca tuning na żywo, więc nie musimy wracać do garażu, żeby zmienić prowadzenie, tak jak w NFS 15.
    - 07. wrzesień 2019 15:21
Ostatnio poruszane tematy
Shoutbox
Musisz się zalogować, aby opublikować wiadomość.
Danio
Danio4 godziny temu
Tuning mechaniczny i wydechu, zamiana silników. Dopiero potem fabuła.
Siekierka
Siekierka7 godziny temu
Czyli fabuła?
Danio
Danio18 godziny temu
W przyszłym tygodniu nowy Under the Hood.
G
Gwozdek2 dni temu
Like
Inventer89
Inventer892 dni temu
Już znam błąd - gdzieś nam się zapodział folder starej domeny. U mnie przekierowywało, bo plik mam w pamięci przeglądarki.
Radzio
Radzio2 dni temu
No właśnie nie działa xd
Inventer89
Inventer892 dni temu
Działa, bo przekierowuje na nfspolska.pl - i jeszcze długo będe ją utrzymywał
Siekierka
Siekierka3 dni temu
A po co Przemek ma płacić za utrzymanie dwóch domen z własnych pieniędzy?
G
Gwozdek3 dni temu
Domena nfszone.pl nie działa już. To zamierzone czy coś nie tak? Jeszcze stare przyzwyczajenie trzyma się mnie Wink
Siekierka
Siekierka3 dni temu
AreQ pewnie ogarniesz za pół ceny na g2a. Btw, jest nowa dostawa w Heat Studio, poza Aventadorem SVJ nic ciekawego.
AreQ
AreQ3 dni temu
Szkoda mi będzie trochę czekać do Lutego/Marca, ale dopiero wtedy ogarnę nowe GPU, a i gra będzie tańsza
Siekierka
Siekierka4 dni temu
Dzięki <3
Pirr
Pirr5 dni temu
👍👍
Inventer89
Inventer895 dni temu
Dzięki chłopaki Smile
Pirr
Pirr5 dni temu
Like
Luqgreg
Luqgreg5 dni temu
Kolejne dwa sloty do zdjęć w SR gotowe 👌
Danio
Danio5 dni temu
Kolejny UTH po tuningu mechanicznym będzie o fabule. Niestety, nie podali przybliżonej daty, kiedy je opublikują .
Radzio
Radzio5 dni temu
Nowe screeny na naszym facebooku Grin
Danio
Danio5 dni temu
Mam nadzieję, że w tym tygodniu będzie Under the Hood o tuningu mechanicznym.
Siekierka
Siekierka5 dni temu
Będzie Heheheheheat Grin A w listopadzie/grudniu grane... o ile czas pozwoli :/
Radzio
Radzio5 dni temu
Tak, czekam Smile Chociaż na ostatnich screenach już widać tą różnicę Smile To co mnie bardziej interesuje to fabuła i bohaterowie. Nadchodzące 2 tygodnie będą gorące Grin
Danio
Danio5 dni temu
Dziś lub jutro Ghost pokaże screeny odnośnie różnic dystansów kół w grze i w aplikacji Heat Studio.
Pirr
Pirr5 dni temu
W przypadku Siekierki... musiał wykonać 10 zrzutów, by po sklejeniu było cokolwiek widać - w każdym razie poprawka w drodze
Siekierka
Siekierka5 dni temu
@Inventer89 jest 5 rzutów - przód, tył, lewa, prawa, góra. Zrób asymetryczne malowanie wychodzące na dach i właśnie sobie odpowiedziałeś na temat "umiejętnego robienia fotek".
Radzio
Radzio5 dni temu
News o nowych screenach ma już 2500 wyświetleń Grin
Ostatnie komentarze
Ostatnio dostępni
Danio
Danio
Wyślij wiadomość
Pirr
Pirr
Wyślij wiadomość
Siekierka
Siekierka
Wyślij wiadomość
N
Nemmm21
Wyślij wiadomość
Luqgreg
Luqgreg
Wyślij wiadomość
Radzio
Radzio
Wyślij wiadomość
michciu1907
michciu1907
Wyślij wiadomość
O
ORGAZMUS
Wyślij wiadomość
moKUBINIO
moKUBINIO
Wyślij wiadomość
D
DiggingPluto3
Wyślij wiadomość
D
dawidoooo6
Wyślij wiadomość
K
Ksiundz
Wyślij wiadomość
Chad_MC
Chad_MC
Wyślij wiadomość
Maniek
Maniek
Wyślij wiadomość
C
Chaosik33
Wyślij wiadomość
milek334
milek334
Wyślij wiadomość
D
DiXXo
Wyślij wiadomość
C
Ciejo
Wyślij wiadomość
G
Gwozdek
Wyślij wiadomość
Allure
Allure
Wyślij wiadomość
D
Drozduch
Wyślij wiadomość
Inventer89
Inventer89
Wyślij wiadomość
P
PaDr0o
Wyślij wiadomość
AreQ
AreQ
Wyślij wiadomość
Kakarotto18
Kakarotto18
Wyślij wiadomość