Oh no! Where's the JavaScript? Your Web browser does not have JavaScript enabled or does not support JavaScript. Please enable JavaScript on your Web browser to properly view this Web site, or upgrade to a Web browser that does support JavaScript.
Need for Speed: Heat
Need for Speed: Payback
Need for Speed: Edge
Need for Speed (2015)
Need for Speed: No Limits
Need for Speed (film)
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Most Wanted (2012)
Need for Speed: The Run
Shift 2: Unleashed
Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
Need for Speed: World
Need for Speed: Nitro
Need for Speed: Shift
Need for Speed: Undercover
Need for Speed: ProStreet
Need for Speed: Carbon
Need for Speed: Most Wanted (2005)
Need for Speed: Underground 2
Need for Speed: Underground
Need for Speed: Hot Pursuit 2
Need for Speed: Porsche 2000
Need for Speed: Road Challenge
Need for Speed III: Hot Pursuit
Need for Speed II
The Need for Speed
Forum dyskusyjne

NFS Heat - temat ogólny

Ostatnia aktualizacja 8 miesiące temu
michciu1907
michciu1907 
Super Admin
Dodano 12 miesiące temu
#21
Znając już sporo szczegółów, muszę przyznać, że zapowiada się kawał porządnej gry. Na chwilę obecną to wszystko mi się bardzo podoba Smile Teraz nic tylko czekać do poniedziałku na filmy z rozgrywki.
i.imgur.com/6BZ9AfU.jpg
R
RudyKN46 
Niedzielny kierowca
Dodano 12 miesiące temu
#22
Pewnie wielu z was zauważyło ale napisze Wink
Scena z zatrzymanym Polestarem przez policję za dnia może sugerować że pościgi będą tylko ciekawe czy podczas dowolnej jazdy czy podczas kariery ?
michciu1907
michciu1907 
Super Admin
Dodano 12 miesiące temu
#23
To sugeruje, że za dnia policja będzie słaba jak w NFS 2015. W nocy natomiast będzie silna jak w Paybacku, a może nawet i jeszcze bardziej Smile Ruch zdecydowanie trafiony, bo dzięki temu każdy znajdzie coś dla siebie
i.imgur.com/6BZ9AfU.jpg
AreQ
AreQ 
Obserwator
Dodano 12 miesiące temu
#24
Trzy rzeczy które chciałbym zobaczyć w NFS Heat, a których dość długi czas nie było.
1. Stockowe auta nie powinny mieć nitro tak jak w Paybacku.
2. Możliwość posiadania kilku Save'ów.
3. Jakiś pakiet lojalnościowy za posiadanie poprzednich gier. Tak jak w Most Wantedzie na start dostawało się dodatkową gotówkę za posiadanie Undergrounda 2 na dysku
R
RudyKN46 
Niedzielny kierowca
Dodano 12 miesiące temu
#25

AreQ napisał:


3. Jakiś pakiet lojalnościowy za posiadanie poprzednich gier. Tak jak w Most Wantedzie na start dostawało się dodatkową gotówkę za posiadanie Undergrounda 2 na dysku

Jeżeli masz Paybacka to dostajesz 10% zniżki na zakup Heat'a (poprawcie mnie jak się pomyliłem Wink )
Danio
Danio 
Zawodowiec
Dodano 12 miesiące temu
#26
Policja będzie w jeździe dowolnej także za dnia, ale będzie mniej agresywna. Za to w nocy da nam popalić Pfft
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 12 miesiące temu
#27
Tapetki w wysokiej rozdzielczości https://nfszone.pl/articles/955 Smile
DaQu
DaQu 
Obserwator
Dodano 12 miesiące temu
#28
@PolishHunter Rozwiązania z poprzednich części (MW2005 + Carbon) co do policji były dobre, a nawet bardzo dobre. Ciekawe jak to rozwiążą w tej części: wrócą do tego systemu i będzie łatwiej, czy "high risk" będzie wiązać się z natychmiastową utratą samochodu? Z drugiej strony seria stałaby się hardcorowa, przez co "niedzielni" gracze byliby poszkodowani, a tego Ghost na pewno nie chce. Co do walk w kanionach, tak jak napisałeś, to raczej odpada, chociaż zbyt wcześnie żeby cokolwiek powiedzieć w tym momencie, bo pokazali nam naprawdę mało. Cinematiki, jeden screen z UI i tapety to za mało żeby spekulować niestety :/

Sam mocno zastanawiałem się jak rozwiążą kwestię eventów za dnia i nocą. Czy miały by się zmieniać w czasie rzeczywistym? Czy wszyscy na serwerze będą widzieć to samo?

Notka devów na reddicie rozwiała moje wątpliwości: przy wychodzeniu z garażu mamy możliwość wyboru jazdy o danej porze. Lubisz "Undergroundowy" styl? Włącz sobie noc. Chcesz odpocząć i pobawić się na torach? Śmigaj za dnia. Fajne rozwiązanie. Policja będzie obecna podczas jazdy dowolnej i za dnia będzie mniej agresywna, nocą zaś "nie będzie grać fair". Zastanawia mnie też stwierdzenie "zostaw ich, a oni zostawią Ciebie". Co to może oznaczać? Shock

PS. postowanie na forum niczym przy oczekiwaniu na wyjście Carbona... Ohh, piękne czasy, wracają wspomnienia Grin
Danio
Danio 
Zawodowiec
Dodano 12 miesiące temu
#29
Mam nadzieję, że teraz Ghost przebije magiczną liczbę 100 samochodów w grze Wink
R
RudyKN46 
Niedzielny kierowca
Dodano 12 miesiące temu
#30
"" Zastanawia mnie też stwierdzenie "zostaw ich, a oni zostawią Ciebie". Co to może oznaczać? ""
Ciekawe czy nie chodzi o spokojną jazdę itp.
Taka moja "luźna" myśl Wink
Danio
Danio 
Zawodowiec
Dodano 12 miesiące temu
#31
Myślę, że chodzi o coś więcej niż spokojna jazdę. W 2015 jak jeździłeś spokojnie, to też nic Ci nie robili. Może zostanie zwiększona dolna granica prędkości, od której zaczną Cię gonić. Pewnie powróci też możliwość zapłacenia mandatu, jak w 2015 (ale tylko za dnia).
DaQu
DaQu 
Obserwator
Dodano 11 miesiące temu
#32

Danio napisał:

@Danio - Myślę, że chodzi o coś więcej niż spokojna jazdę. W 2015 jak jeździłeś spokojnie, to też nic Ci nie robili. Może zostanie zwiększona dolna granica prędkości, od której zaczną Cię gonić. Pewnie powróci też możliwość zapłacenia mandatu, jak w 2015 (ale tylko za dnia).


Coś w tym jest. Nocą może być ostro. Ciekawe jak bardzo ostro Pfft Będziemy zjadać klawiatury/pady i tracić kolejne samochody, czy raczej na spokojnie - dopiero po trzech mandatach, z możliwością zmniejszenia poziomu poszukiwania danego samochodu (jak w MW2005)? Grin
Radzio
Radzio 
Super Admin
Dodano 11 miesiące temu
#33
To by była super opcja. Po 3 złapaniach przez policję tracimy samochód. Jestem za Smile
A
Aloha 
Obserwator
Dodano 11 miesiące temu
#34
Cześć zauważyłem mały szczegół w trailerze oraz mam sensowną teorie która może się spełnić. Po pierwsze. Patrząc na trailer. Od 1:28-1:33 możemy zaobserwować check pointy
DaQu
DaQu 
Obserwator
Dodano 11 miesiące temu
#35

Aloha napisał:

@Aloha - Cześć zauważyłem mały szczegół w trailerze oraz mam sensowną teorie która może się spełnić. Po pierwsze. Patrząc na trailer. Od 1:28-1:33 możemy zaobserwować check pointy


To jest bardzo dobre spostrzeżenie. W 2015 i Paybacku mieliśmy półokręgi nad jezdnią. Tutaj takie wymyślne lampy drogowe mogą pełnić rolę punktów kontrolnych Wink
R
RudyKN46 
Niedzielny kierowca
Dodano 11 miesiące temu
#36

DaQu napisał:

@DaQu -

Aloha napisał:

@Aloha - Cześć zauważyłem mały szczegół w trailerze oraz mam sensowną teorie która może się spełnić. Po pierwsze. Patrząc na trailer. Od 1:28-1:33 możemy zaobserwować check pointy


To jest bardzo dobre spostrzeżenie. W 2015 i Paybacku mieliśmy półokręgi nad jezdnią. Tutaj takie wymyślne lampy drogowe mogą pełnić rolę punktów kontrolnych Wink

https://cdn.disco...nknown.png
DaQu
DaQu 
Obserwator
Dodano 11 miesiące temu
#37
Blackpanthaa nagrał gameplay z Heat'a na Gamescomie: https://www.youtu...M4L8cRXXhE
Danio
Danio 
Zawodowiec
Dodano 11 miesiące temu
#38
Wiadomo czym w sumie różni się sposób prowadzenia Road od Race? Road byłby od dragów?
AreQ
AreQ 
Obserwator
Dodano 11 miesiące temu
#39
Raczej to odzwierciedla możliwości terenowe pojazdu. Czyli pewnie prześwit i sztywność zawieszenia
Inventer89
Inventer89 
Super Admin
Dodano 11 miesiące temu
#40
Jak macie jakieś ciekawe nagrania, to wrzucajcie Smile

You can view all discussion threads in this forum.
You cannot start a new discussion thread in this forum.
You cannot reply in this discussion thread.
You cannot start on a poll in this forum.
You cannot upload attachments in this forum.
You cannot download attachments in this forum.