Co do csowego systemu - niech nfs bedzie nfsem i cacy. Co do odpadających części - jak chcemy policji z mw05, to lepszym rozwiązaniem byłoby to co jest i CAŁKOWITE ZLIKWIDOWANIE PRZERYWNIKÓW Z KRAKSAMI, bo to tak irytuje, kiedy chcemy ukręcić mega szybki czas na torze, że to masakra :p
Co do tych tuneli - chciałbym by parę tuneli ciągneło się pod wodą (smaczek z tras ze starszych nfsów takich jak III: HP. Kto grał, ten wie o co mi chodzi ;) )
Ronda kilkupoziomowe? Rozwiń swoją myśl :p
Nigdy, przenigdy nie. Skrzynki z częściami odpadają.
Ktoś w jakimś temacie co do fabuły wspominał o kartelach narkotykowych :) Może by tak to wpleść w historię nowego NFS - zadania typu "wygraj wyścig, a zostaniesz kurierem", "przyjedź tu, odbierz i zawieź tam", "zdejmij X", "uratuj Y", "zgub Z" itp... Jak wiadomo, NFS przy produkcji Undergroundów czerpali dużymi garściami z dwóch pierwszych części "Szybkich i wsciekłych", to czemu by teraz by tego nie spróbować zgapiając trochę rzeczy z 4. i 5. części "Szybkich..." :D
Ja wspomniałem, i tak, jestem za tym jak najbardziej. :D
To nie są ronda, tylko po prostu zjazdy :P a za takim czymś jestem jak na najbardziej :)
Za przeproszeniem, chyba Cię posra*o. Od bycia grą P2W (tak wynika z twojego komentarza, pomijając, że wspomniałeś o CS GO) był World, i już wiadomo, że to się nie sprawdza. Zdecydowanie przeciw.
Ja również, w ogóle motyw kradzieży aut byłby wg mnie bardzo fajny :)
No tak, Undercover... zapomniałem xD
A wracając do tematu zachcianek - by dodali felgi firmy Lexani :D
chcialbym, zeby nowy nfs byl robiony przez inne studio niz GHOST GAMES. Gra bedzie z kolejna masa bledow. Studio robi kroki do tylu i odstaje od konkurencji
Nie ma to jak konkretny, odpowiednio uzasadniony hejt bez polskich znaków ;D
Na konsolach za wiele bugów nie ma, jak zwykle pecetowcy ucierpieli, ale jak oglądam gameplaye z konsol to u nich większość rzeczy jest ok. A studio Ghost wprowadziło odrobinę świeżości w porównaniu do Criterion (non stop drift, policja vs kierowcy itd.) W moich oczach to Duchy zasługują na uznanie i to oni powinni kierować serią.
Biedni pecetowcy ;D Niech Ghost robi te NFS, ja podziękowałbym za kolejną grę w wydaniu Criterionu.
Co do bugów to na konsoli ich nie ma.
Gdyby przywrócili BB do życia...
Mimo, że i tak pewnie nie zagram, to puszcze chociaż wodze wyobraźni i względem poprzedniej części życzyłbym sobie wjazdu do centrum miasta, więcej aut (szczególnie chciałbym klasyczne muscle), chciałbym też porządną fabułe i poprawkę błędów z NfS 2015. No i może powiększyć soundtrack o bardziej klubowe beaty. ;D
Jeśli chodzi o muzykę to mogliby postąpić tak samo jak ziomki od FH3 - wrzucasz własną playlistę do gry...
Pisząc co bym chciał w najnowszym NfS skopiuje tutaj mój tekst z tej ankiety od EA. Przygotujcie się na czytanie bo dużo tego jest:
Piszę to drugi raz bo za pierwszym strona mi się zamknęła. nie przedłużając po prostu powiem najkrócej jak się da: fabuła poważna i żeby dawała poczucie nie pewności, że nigdy nie wiadomo czy policja jest za rogiem no i na początku kariery to poczucie bycia nikim. Żeby to nie było tak jak w MW'05 że będzie dużo cutscenek na początku i na końcu a w środku nic, żeby były przez całą grę i żeby były umiejętnie układane jeśli chodzi o długość i częstotliwość itp. Odnośnie znanych osób - skok na kasę, ja wiem, ale historia w grze najlepiej się opowiada jak tacy ludzie nie występują. Odnośnie single playera i multi playera - obie części chciałbym żeby były równie ważne, ale oddzielne, w 100% oddzielne, tak jakby były to dwie oddzielne gry... a jeśli się nie da, to skupić się w 100% na singleplayerze. odnośnie dodatkowych trybów: seria prób i karty nagród jak najbardziej - kochałem. ;3 im dłużej przyciąga się gracza tym lepiej, prawda? :) Odnośnie cyklu dnia i nocy - myślę ze w singleplayerze powinno to zależeć od fabuły(pomijając jazdę dowolną, a tam cykl dnia i nocy i tak samo w multi). Odnośnie policji... taka jak w Carbonie tylko trochę mniej upierdliwa + 8 poziomów a nie 6. :P Odnośnie tuningu osiągów - części najbardziej znaczące dla zmiany osiągów. Tuning wizualny - identyczny jak w NfS'15 <3 Tuning techniczny - coś w stylu ustawień "tuningu" jak w Pro Streecie, ale bardziej rozwinięty. Odnośnie mapy - myślę że 5-10 min na okrążenie mapy wystarczy - w szczególności że można przeprowadzić do koła mapy trasę. Oczywiście bardziej zbity system, najwyżej podział na dzielnice jak w MW'05 czy Carbonie wszystko zależy od fabuły w singleplayerze, jak będziecie chcieli ją podzielić. Odnośnie DLC - nie chce, ale pełnoprawny duży dodatek, dodający nową fabułę do gry, jakieś nowe samochody ciekawe winyle i wiele więcej,a nie DLC które kojarzy mi się np.: Ze zbroją na konia w Skyrimie. :v Odnośnie aut... zero SUVów, zero Super/Hiper Samochodów... Auta które można dostać bez zarabiania milionów.... muscle, sportowe, tuningowane, codzienne... jak najbardziej. :3 NO I NA KONIEC poziom trudności ten z ostatnich wyścigów z Eddim z NFS'15, albo przynajmniej poziomy trudności dodajcie żeby można było sobie wybrać, żeby ten był najtrudniejszy(albo trudny z Undergrounda 2 najtrudniejszy), Zróbcie tą grę opierając się na tym by była bardzo rozmaita i w dużo sobie miała a grafikę dajcie na drugi plan, skupcie się na trybie dla jednego gracza i sprawcie że ludzie przestaną mówić że fabuły w grach wyścigowych są słabe... stwórzcie jak najlepszą fabułę od lat i na niej opierajcie resztę, nawet jeśli nie będzie to zbalansowane... możecie dodać możliwość "alternatywnego balansu" który zmieni wiele rzeczy w karierze... Czy już mówiłem żeby kompletnie oddzielić np.: single z multi? a tak, mówiłem, tyczyło się to też ulepszeń osiągów i samochodów... Stwórzcie świat gry który będzie ściśle związany z fabułą... ale żeby był przy tym różnorodny... dużo utrudniaczy poscigów, kryjówek, zakrętów, ciasnych uliczek ale i autostrad... może podział na dzielnice? wszystko da się zrobić wystarczy bardzo chcieć ^^ no i to chyba wszystko... pewnie o czymś zapomniałem, bo jak mówię PISZE TO DRUGI RAZ! i gdzieś w tym momencie wyłączyłem przypadkiem stronę. Przepraszam osobę która będzie to czytać...
Ale najważniejsze to: Dodanie możliwości zmiany poziomu trudności, poważna fabuła i kompletne oddzielenie singla od multi.
Nie ma sensu przejmować się czymś, na co nie ma się żadnego wpływu. ~Yoh Asakura, Król Szamanów
Chciałbym by kolekcjonerke z steelbookami wydali tez w europie pudełkowo ;_; (limited edition nfsa 2015 only america)
Wolę mniej, ale bardziej dopracowaną grę, ale niech nie przesuwają pc jak w nfs 2015 xD
Cóż, pewnie beta będzie na wszystkie platformy + ps4 pro i xbox scorpio
Zapomniałem dodać wcześniej, też wolałbym mniej ale bardziej dopracowaną grę. Wat?